StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pon 21. dub 2025 7:08:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 21:33:48 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 06. lis 2010 18:39:20
Příspěvky: 18
Bydliště: Prague
satik píše:
A hlavne bys tu pak na foru netvrdil, jak je pro zerga lehky obnovit armadu nebo tezice, protoze kdyz delas tezice, tak nemuzes stavet armadu a naopak. A prave larvy byvaji celkem casto omezujici faktor, protoze v nich stavis armadu, tezice i overlordy, takze musis dobre rozmyslet, co z toho postavis


+1 so fucking true!

random FTW :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 21:44:56 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
satik píše:
Skylleer píše:
Nebavi me bavit se porad o tom samem dokola takze uz na to dlabu, v necem s tebou souhlasim , ale nemuzete se divit terranum ze nadavaji na to ze jim rikate jak nejsou OP kdyz se jim nerfuje uplne vsechno - treba tanky nepochopitelne (tank kterej ma skro stejne hp jako marauder , aby byl ucinejsi musi bejt rozlozenej , nema moznost stimu zabira mnohem vic supply nez marauder a mohl bych pokracovat). Vadi mi ze se nadava ze vsechno terransky je spatny pritom jedinej terran je postihovanej ve vsech patchich nejvic , sebrali jim pulku veci nerikam ze nektere nebyli spravne. Ale oni nerfnou veci ktera se pak kvuli tomu vubec nepouzivaji. Rekni mi jednu jednotku ktera by mela mensi vyuziti nez je reaper.

imho scrap station je ciste zergska mapa , chtel bych videl W/L ration na tyhle mape.

A ano mas pravdu ze beru v potaz nejvetsi starcraftovskou akci kde hraji vsichni hraci sveta pred nejakymi mini turnajky kde motivace je polovicni na kterou lidi netrenujou 24 hodin denne jako na GSL. V korei s terranama problemy nemaj , pokud si vsimnes nejlepsi terrani nekteri swicthuji na zergy proc asi Morrow, TLO ..
nekdo tu kdysi rikal ze dimaga a idra switchne na terrany , kde teda ten swicth je ? nikde asi si uvedomili ze zergove jsou proste tedka silnejsi a jenom protoze terran ma 80% sanci na win na steppes of war pokud pujde all in to nezmeni map je tu hromada a nasli by se jiny kde zase dominujou zergove, stop crying and start playing takhle bych to videl ja. Mozna nemam sajnu jak se hraje za zergy ale vysledky jsou stejne podstatny. Nedavno tu byla tabulka kde bylo videt ze terran je na tom upl nejehur presto top turnaje jak rikas vyhravaji terrani = ze nejvic nejlepsich hracu hraje terrany. Pkud budes mit 10 dobrejch terranu vs jeden jeste lespi zerg jaka je asi sance ze vyhraje nejakej terran ? asi vyssi nez ten zerg.
Ikdyby se to za zerga nedalo na jedny mape ubranit tak je hromada dalsich kde muze zerg vyuzit svoje super OP makro a rozlezt se po cely mape nez knemu terran se svoji pomalou armou dobehne.


Delas si srandu s tim tankem a marauderem? Sieglej tank ma dostrel jako krava, dmg lepsi nez baneling a celkem slusnej splash, uz takhle jich staci mit tak 30 a po zemi proti tomu zadna jina rasa nema s nicim sanci...

Co je OP na zergove makru? Co brani rozlezt se po cely mape terranovi? Jeste kdyz vezmes v potaz PF, ktera je s opravujicima SCV skoro neznicitelna? A co naopak brani terranovi v zabranovani exp zerga? Mas k dispozici na harras reapery, banshee, dropy, heliony - to ti nestaci? :)


dej si prosim 1x1 marauder vs siege tank a pak mi tady nepis tyhle bludy je jasny ze kdyz tech tanku mas hromadu tak sundaji maraudery, ja jsem psal ciste o 1x1 stimnes maraudery tanky sestreli 2-3 pak knim dojdou a konec v jednicce byl tank mnohem lepsi a stal min , min supply.. jestlize jako priklad zlevni obse na hodnotu jako stal v jednicce proc tank nestoji taky stejne ? damage 15 vs 30 je dvojnasobek. BC ultimatni zbran ktera by mela byt ultimatni je vicemene skoro nepouzitelna za soucasnejch podminek krome par crazy teamovek to neuplatnis nikde. to uz mas dve unity ktery jsou naprosto nepouzitelny .

PF - pokud postavis PF tak prijdes o terranskou makro vyhodu ktera je v mulach , zerg o svoje spawnlarva nebo toss o svuj chronoboost neprijde nikdy , to je k ty tvy point defense.

Dale obrana expy u terrana je zalostna narozdil u zerga kterej ma creep a je ze zakladny v zakladne okamzite, dale saturace se zergem to zasaturujes za minutu , staci vedet ze minutu na tebe nejde utok a muzes si to zadronovat s terranem ty scv budes stavet pekne dlouho (ano muzes si je postavit dopredu- ale to je zas ekonomicka ztrata opet). mate k dispozici harras reapery a zerg nema k dispozici harras zerglingy , zakopany roache , mutalisky ktery jsou hnedka vsude strili na zem na vzduch. zergovy staci utratit priposranejch 200 mineralu a poslat 8 zerglingu do open eka a za par sekund tam nezustane ani votrok. ma obranu ktera strili sma o sobe takze o tom makru bych uz to nechal tak ze zerg v tomhle dominuje a taky je na tom zalozena jeho hra samozrejme.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 21:57:05 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Skylleer píše:
ale to zase motas hrusky s jabkama zamotavas do toho hafec faktoru , ano zerg stavi ze zakladky overlordy , stejne jako terran zas musi pokazdy obetovat jedno scv aby mu postavilo supply deppot , kdyz to pripocitas tak te ten supply nestoji jen 100 mineralu, ale dalsich 50 ktery by to scv natezilo kdyby tam nemuselo nahazovat lopatou omitku na supplaci. Proste tim ze jsou ty strany takhle odlisny se neda brat kazdej herni aspekt , ale zerg jako takovej je strana delana na massy malejch rychlejch ale za to slabejch jednotek. Proto maji nejrychlejsi obnovu army a to jako ze maji. Mit na to suroviny je uplne jina vec to terran taky musi mit suroviny, to se zas odviji od hry kolik mas bazi kde ti co stoji a kde tezi , pokud se bavime o produkci jako takovy tak zergovy staci 1 hatchery aby postavil to samy jako treba 4 starporty ktery stoji mnohem vic to vis asi sam. zerg vlastne nepotrebuje zadny produkcni budovy vystaci si vlastne s expanzemi za to vseichni ostatni pokud chteji vytlacit vic jednotek musi si prihodit i dalsi tovarny.

Terran ma vyhodu v tezbe zerg v produkci nakonec je to vicemene +/- terran musi zaplatit za vyrobny ,zerg zase za drony ktery mu natezi to co vydla mule. Mule mu vydela na ty vyrobny .


Tak si to spocitame:
hatchery + queen = 500 mineralu
produkce larev: 4/minutu + 4/40 sekund -> 10 larev za minutu v naprosto idealnim vyuziti, ale kdyz se ma objevit nova larva a zrovna se dokonci spawn larev, tak se ta larva neobjevi + ani korejci to nestihaj hazet presne, aby se jim energie nehromadila, nehlede na to, ze musis sirit creep a to hlavni - musis to porad celou hru hazet rucne, takze rekneme, ze bezny korejec by mit k dispozici tak 7 larev / minutu na stavbu dron nebo armady
(jeste by se mel vzit v uvahu overlord, terranovi vyrobu stavba depotu nijak nezdrzi)

a ted terran:

500 min = treba 2xbarracks s addonama + factorka s reactorem, s 2 reactorama a jednim techlabem stihnes vyrobit 4 marinaky, 4 heliony + 1,5 maraudera

navic muzes klikat do fronty, takze nemusis jako zerg se vracet v ty minute nekolikrat k zadavani stavby jednotek

porad myslis, ze zerg ma produkci lepsi?
Ano, v late game, se pomer pomalu otaci, ale zerg uz nestiha tolik larvovat, takze tech larev ma o to min.

A co se stane, kdyz zerg na larvy treba na minutu zapomene? :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 22:01:57 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 06. lis 2010 18:39:20
Příspěvky: 18
Bydliště: Prague
zerg ma lepsi makro nez terran pokud je to lepsi hrac... mula, ktera natezi 270 mineralu za 90 vterin je uzasna vec, nestoji ani vorla a ani supply... to, ze zerg si muze spawnout treba osm dronu najednou je sice super, ale zase si musi vybrat jestli si postavi drony, nebo army :P

beztak tyhle sracky o tom kdo je vic imba jsou strasne zabavny :) change game or get used to it :P

imho terran je nejnudnejsi rasa :P

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 22:15:06 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Skylleer píše:
dej si prosim 1x1 marauder vs siege tank a pak mi tady nepis tyhle bludy je jasny ze kdyz tech tanku mas hromadu tak sundaji maraudery, ja jsem psal ciste o 1x1 stimnes maraudery tanky sestreli 2-3 pak knim dojdou a konec v jednicce byl tank mnohem lepsi a stal min , min supply.. jestlize jako priklad zlevni obse na hodnotu jako stal v jednicce proc tank nestoji taky stejne ? damage 15 vs 30 je dvojnasobek. BC ultimatni zbran ktera by mela byt ultimatni je vicemene skoro nepouzitelna za soucasnejch podminek krome par crazy teamovek to neuplatnis nikde. to uz mas dve unity ktery jsou naprosto nepouzitelny.

Dej si tank vs hydra... takhle to brat nemuzes, to je jako bys porovnaval supply treba ultra vs 50 lingu, kde vyhraje ultra - populace 6 vs 25

Skylleer píše:
PF - pokud postavis PF tak prijdes o terranskou makro vyhodu ktera je v mulach , zerg o svoje spawnlarva nebo toss o svuj chronoboost neprijde nikdy , to je k ty tvy point defense.

Kdyz mas dve OC a postavis PF, tak te to zas tak moc ekonomicky bolet nebude, porad tam muzes hazet muly odjinud nebo pouzivat stara dobra SCVcka, to se neboj, ale hlavne mas jistotu, ze o tu expu jen tak neprijdes

Skylleer píše:
Dale obrana expy u terrana je zalostna narozdil u zerga kterej ma creep a je ze zakladny v zakladne okamzite,

myslis treba kdyz ti terran dropne expu? Kdy tam zerg prijde s krizkem po funuse a terran si v klidu odleti?
Btw ta PF je tak silna, ze kdyz to chce zerg znicit, tak tam musi vzit celou armadu, jinak se mu to HRUBĚ nevyplati

Skylleer píše:
dale saturace se zergem to zasaturujes za minutu , staci vedet ze minutu na tebe nejde utok a muzes si to zadronovat

"Please dont attack me now, I am going to make some drones, thx"

Skylleer píše:
s terranem ty scv budes stavet pekne dlouho (ano muzes si je postavit dopredu- ale to je zas ekonomicka ztrata opet)

scv/proby (pripadne i ty drony, kdyz je trochu volno) dopredu stavi kazdej, ne?

Skylleer píše:
mate k dispozici harras reapery a zerg nema k dispozici harras zerglingy , zakopany roache , mutalisky ktery jsou hnedka vsude strili na zem na vzduch. zergovy staci utratit priposranejch 200 mineralu a poslat 8 zerglingu do open eka a za par sekund tam nezustane ani votrok. ma obranu ktera strili sma o sobe takze o tom makru bych uz to nechal tak ze zerg v tomhle dominuje a taky je na tom zalozena jeho hra samozrejme.


8 zerglingu neudela nic i kdyby to mely ty scv usvaret samy, btw ty nemivas armadu nekde mezi mainem a expou? u zerga je to tezsi, ten tech exp ma vetsinou vic a nemuze mit kousky armady vsude, pak by ho terran lehce propushoval - sundal by mu armadu po kouskach
zergska armada je rychlejsi nez terranska, ale porad to chvili trva, nez dobehnes kam potrebujes

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 22:32:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
Koukám, je to tu stejný jak na wow fórech, kdo hraje warriora brečí, jak hrozně OP je mág, kdo hraje rogunu, tak brečí jak je třeba OP lock a všichni brečí jak je hrozně OP paladin. :lol:

Bylo by fajn, kdyby se každej staral o svojí class/rasu a nehnípal se v druhých, zvláť, když za ně nehraje a nerozumí jim pořádně (ikdyž většina si myslí, že rozumí všemu a všem) ;) Mít názor je jedna věc, vnucovat ho druhým je zas něco úplně jiného. Co takhle přenechat to balancování ras a řešení otázek ohledně OP věcí odborníkům a profesionálům od blizzardu, z nás lamek tu nemá asi nikdo dostatečný skill na to, aby mohl být dost objektivní v tědlech věcech a mohl "vědět" co je skutečně OP a co ne.
SC2 je jedna z mála her, kde herní rasy jsou zcela odlišné, čili balance je něco extrémě těžkého, pokud hledá někdo skutečnej balanc, tak jděte třeba z5 na AoE 2, kde 80% věcí máte zcela stejných. Moc nechápu co se tu pořád tak hrotí, vy někdo hrajete nějakou ultra mega high master soutěž o tučný balík prachů a prohráváte tam kvůli špatnýmu systému hry, že to tak moc hrotíte? Jestli si myslíte, že je něco ve hře nefér a jste ochotni se tu kvůli tomu do krve hádat, tak radši jděte a napište blizzardům, tlachání na nějakým cz/sk fóru fakt nic nezmění. Chápu, že někdy člověk prohraje a hodně ho to na*ere a snaží se pak hledat chyby ve všem kromě svojí hry, sám mám takové chvilky, ale držet se tohohle hloupého myšlení pořád?? V každým druhým topicu (možná uplně v každém) se tu všichni dohadujem, čí rasa je OP a čí je špatná atd a pořád dokola jen tohle, bůh ví jak dlouho už, mno a co jsme vyřešili? Nic, velký NIC. Cejtí se někldo líp po tom co si zaflejmuje na foru? Taky pochybuju.

Co jsem koukal, řešila se tu i taktika 4OC snad, taktika je to fakt hodně zajímavá a hodně silná, ALE už jsem viděl pár zergů proti tomu velice dobře hrát a dokonce i vyhrát, takže stále to není ultimátní strategy :) Otázka Muly je další věc, sám s oblibou řikám, že mula je trochu OP, nejde ani tak o těžbu a nic takového, jako spíš o možnost hodit si několik mule naráz, když T příjde o všechny SCVs. Dle mého by celý problém vyřešil cd na mule, že by šla hodit třeba každých 30s, ale jsem stejná lamka jako všichni tady a nevyřeším nic, jen to je můj názor a pokud je správný, dozvím se to s dalšími patchi. ;)

Takže co zkusit se zaměřit víc na hru a řešení různých strategií a možností jak co porazit, než brečením nad tím, jak porazit něco nejde a nechat každýho hrát si jak chce i třeba blbě a přestat házet špínu na rasy a hry ostatních (kdyby jsme začli psát kritiku na svoje vlastní rasy za které hrajem, to by byla věc! - a tím není myšleno co je tam špatně a slabé, ale právě opak). :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 22:37:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Balty píše:
...


flamewars jsou ziva voda vsech for, s tim proste prestat nemuzem :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 22:49:55 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
no ja se jim tady snazim vyvratit jak moc je terran OP. Prijde mi to jakoby si kazdej myslel ze hrat za terrana je jednodusi protoze nepotrebuje tolik APM , ma vsechno IMBA a ma muly , co ja bych dal za takovej chronoboost na reactorlou faktorku nebo dalsi veci.

P-chronos
Zerg-Queena
T-Mule

deal with it ...

k tomu co se tu resi .. ja jsem jenom resil jak moc me vic a vic sere ze sice terran ma mrte jednotek ale z toho jsou proti kazdy rasy pouzitelni jenom nektery a nektery nejsou pouzitelny na nic. Proc je ve hre BC kterej nidky nepostavis (skoro) reaper. Ghost kterej pouzijes jenom na tosse , tank a thor zase jenom na zerga nebo terrana.

Takovej zerg pouzije vsechno na vsechny stejne jako toss vsechno na vsechny. Je jasne ze kdyz jedina funkcni vec na tosse je MMM tak proste lidi postavi MMM , preci nepujdou dobrovolne do nevyhody tim ze pujdou mech. zerg nebo toss tohle resit nemusi. a pak se tu whinuje jak je to MMM OP , to je jasne kdyz blizzardi terrany svyma nerfama zatlacili do kouta z taktik jako reaper rush, oslabeny tanky, oslabeny BC vlastne pomalu vsechno zustalo jenom to MMM.
Ano terran ma hafec moznejch openingu , ale nema hafec uzitecnejch jednotek na kazdou rasu ma vicemene jenom nejaky kombo jednotek zbytek je nepouzitelnej.


a k Satikovi ano opravdu si myslim ze zerg ma nejlepsi makro i map control - tudiz si obcas muze dovolit jenom zadronovat.
a nikde neni psano, ze musi hatchery stavit k mineralum svym zpusobem je to i produkcni budova ktera muze stat kdekoliv a muze klidne mit 3 v mainu + jednu v expanzi a chrlit toho mraky aniz by mel larvy z queen. misto jedny varky lingu udela o hatchery navic a problem solved .

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 23:02:17 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
satik píše:
Skylleer píše:
ale to zase motas hrusky s jabkama zamotavas do toho hafec faktoru , ano zerg stavi ze zakladky overlordy , stejne jako terran zas musi pokazdy obetovat jedno scv aby mu postavilo supply deppot , kdyz to pripocitas tak te ten supply nestoji jen 100 mineralu, ale dalsich 50 ktery by to scv natezilo kdyby tam nemuselo nahazovat lopatou omitku na supplaci. Proste tim ze jsou ty strany takhle odlisny se neda brat kazdej herni aspekt , ale zerg jako takovej je strana delana na massy malejch rychlejch ale za to slabejch jednotek. Proto maji nejrychlejsi obnovu army a to jako ze maji. Mit na to suroviny je uplne jina vec to terran taky musi mit suroviny, to se zas odviji od hry kolik mas bazi kde ti co stoji a kde tezi , pokud se bavime o produkci jako takovy tak zergovy staci 1 hatchery aby postavil to samy jako treba 4 starporty ktery stoji mnohem vic to vis asi sam. zerg vlastne nepotrebuje zadny produkcni budovy vystaci si vlastne s expanzemi za to vseichni ostatni pokud chteji vytlacit vic jednotek musi si prihodit i dalsi tovarny.

Terran ma vyhodu v tezbe zerg v produkci nakonec je to vicemene +/- terran musi zaplatit za vyrobny ,zerg zase za drony ktery mu natezi to co vydla mule. Mule mu vydela na ty vyrobny .


Tak si to spocitame:
hatchery + queen = 500 mineralu
produkce larev: 4/minutu + 4/40 sekund -> 10 larev za minutu v naprosto idealnim vyuziti, ale kdyz se ma objevit nova larva a zrovna se dokonci spawn larev, tak se ta larva neobjevi + ani korejci to nestihaj hazet presne, aby se jim energie nehromadila, nehlede na to, ze musis sirit creep a to hlavni - musis to porad celou hru hazet rucne, takze rekneme, ze bezny korejec by mit k dispozici tak 7 larev / minutu na stavbu dron nebo armady
(jeste by se mel vzit v uvahu overlord, terranovi vyrobu stavba depotu nijak nezdrzi)

a ted terran:

500 min = treba 2xbarracks s addonama + factorka s reactorem, s 2 reactorama a jednim techlabem stihnes vyrobit 4 marinaky, 4 heliony + 1,5 maraudera

navic muzes klikat do fronty, takze nemusis jako zerg se vracet v ty minute nekolikrat k zadavani stavby jednotek

porad myslis, ze zerg ma produkci lepsi?
Ano, v late game, se pomer pomalu otaci, ale zerg uz nestiha tolik larvovat, takze tech larev ma o to min.

A co se stane, kdyz zerg na larvy treba na minutu zapomene? :)


500min se nerovna dva raxy a faktory , nejak zapominas na gas kterej zerg na ty vyrobny nepotrebuje. ano muzes to dat do fronty ale jenom kdyz na to mas a samozrejme idealnejsi je kdyz mas naklikly v kazdem raxu jednu jednotku nez tri ve fronte.
ano porad myslim ze zerg ma lepsi produkci
co se stane kdyz na larvy zapomene ? stane se to same jako kdyz terran na mule zapomene = terran prijde o 270 mineralu v tu danou chvili zerg prijde treba o 4 dronu v tu danou chvili efekt +/- stejnej. nikdo nema zapominat pak je to jeho ciste problem

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 23:15:00 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Skylleer píše:
co se stane kdyz na larvy zapomene ? stane se to same jako kdyz terran na mule zapomene = terran prijde o 270 mineralu v tu danou chvili zerg prijde treba o 4 dronu v tu danou chvili efekt +/- stejnej. nikdo nema zapominat pak je to jeho ciste problem


opravdu si TOHLE myslis?

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz