StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 28. bře 2024 17:52:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 180 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 11:26:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 08. říj 2010 11:51:47
Příspěvky: 31
Dettox píše:
Citace:
Dle mne by se mnelo hlavne poresit EMP, tahle schopnost je bohuzel counter na protose celkove. At to zustane plosne a bere to veskerou energii, ale at to nesundava stity to je moc. Je to mnohem silnejsi nezli psi storma ktera se musi vyzkoumat a pak jeste dava dmg za cas a ne instantne.
EMP- da protoskym jednotkam 100dmg instant
Psi Storm- da 80dmg za cas a zkouma se.
Dale by se mneli poresit ty adony terranskejch budov to se neda srovnavat s ostatnima rasama tech lab je mnohonasobne levnejsi nezli treba cyber core a je postaveno mnohem rychleji.
K zergum nic psat nebudu jelikoz jim rozumim jak koza nakldaku.


Hosi melete sra*ky :D pokud chcete merit ghosta vs HT - pak templar ma jasne navrch

Pochopte ze ghost dys da EMP pak napr zealoti sou bez stitu ale porad maj 100HP omg kdezto HT dys da storm
tak terranovi lehnou sici marinaci .. a navic ma DT este Feedback... Mi to pripada jako hodne silne cry topic.
Nemuzete srovnavat jednotky jinejch ras mezi sebou boha... Kazda rasa je zalozena na jinym mechanismu



No víš někteří to prostě nepochopěj :D To je jako kdyby jsi chtěl cvičenou opici naučit mluvit :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 11:43:18 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
hlavní věci, které by se měly změnit:

1) muly mají cooldown
2) pořešit maraudery - buď jim zrušit stim, nebo zdražit upgrady (50/50 za concussive shells je směšné, to se asi shodneme)
3) drop u medivaců bude jako 150/150 upgrade
4) warp prism má 200 HP a zvýší se kapacita na 6 normálních jednotek a 3 immortaly, warp in jako 100/100 upgrade
5) buff reaperů, aby měli využití v late game

bod 1 je asi jasný
body 2 a 3 - jedná se o problém s marauder dropy, které terrana vůbec nic nestojí a dokážou během pár sekund zničit klíčové budovy. Když toss nesedí před svou základnou, tak s tím nemůže nic dělat. S tím souvisí bod 4, který by měl pomoci terranskou mobilitu trochu vyrovnat.
bod 5 - současný stav PvT, kdy T má obrovskou výhodu na začátku a P v late game není dobrý. Proto když by se nerfla jejich early game, měl by přijít buff v late game. Osobně si myslím, že to blizz s thorem jako ultimate weapon trochu nedomyslel (v PvT) a T by se hodila jedna T2/T3 jednotka do lategame navíc.

další méně důležité věci:

6) snížit range vikingů na 7, range 9 jako 100/100 upgrade. Zároveň snížit dmg, zvýšit rychlost střelby (takže DPS by zůstalo +- stejné) a mírně zvýšit rychlost pohybu. Nevím jak vám, ale mně připadá viking jako jedna z nejnudnějších jednotek celé hry, která není skoro microvatelná. S těmito změnami by byl určitě větší zábavou (něco jako phoenix)
7) snížit range banshee o 1
8) feedback má o 1 delší range než EMP (vidím, že někteří tady konceptu EMP vůbec nerozumí)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 12:08:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
No koukám že polovina příspěvků je, jak jsem očekával, nadávky bez opodstatnění. Prosil jsem o vysvětlení vaší kritiky!


Na druhou stranu asi jsem měl napsat že Sentry a Stalkeři by samozřejmě nebyli přístupní ihned po postavení Gateway, ale po postavení Forge popř Twilight Council! Nemůžete prostě popřít, že budova Cybernetics Core je zdržování, které nás nechce pustit k Immortalům, Stargate a Twilight Council, kde se nachází countery na jednotky, které Terran už staví místo Cybernitcs Core! (Factory a Ghost Academy)
A to, že Stargate bude dřív než Starport by byla pravda, ale ve Starposrtu najdete alespon užitečné jednotky. Kdežto ve Stargate máte Phoenixe který je dobrý akorát jako průzkumník a Void Ray který je drahý a proti terranovi neužitečný (turrety a mariňáci) a dost lidí už pochopilo že se nevyplatí s nimi dělat rush.


Další připomínka, že terran musí dělat ke každému barracksu addon ? No dobrý, ale stojí jen 50/25 a dá se přepínat pro jiné budovy a připravit již předem pro Factory i Starport takže to zdržování není. Cybernetics core ano a stojí 150 minerálů.


Potom že Psi Storm je protiváha EMP ? :D To mě vždycky pobaví když někdo napíše: "'Terran má sice tohle ale protoss má zase tohle!". Ani náhodou ! EMP ubírá 100 štítů kdežto storm pouze 20-40 (déle vám v bouři nikdo nezůstane) a navíc opět cesta ke Ghostovi a Hight Templáři ?

Ghost = Baracks => Ghost Academy
HT = Gateway => Cybernetics Core => Twilight Council => Teplar Archive => Vylepšení za 200/200

Nezdá se vám jeden z těch řádků opět delší? Opravdu to nevidíte ???????? Ghost má EMP zdarma ihned po vycvičení ! A ještě to má větší účinek ! Ubírá neuvěřitelných 100 štítů což znamená že všechny jednotky až po Immortala přijdou o všechny štíty a navíc HT o všechnu energii tak se může se svou drahou méně učinnou Storm rozloučit ptž Ghost má navíc větší range!! Já vám fakt nerozumim... Popřete to někdo ?!

Takže řešení? Podle mě jak jsem napsal silnější Psi storm, který by zpomaloval (ne zastavil jednotky, ale pouze zpomalil) a EMP vyzkoumat v Ghost academy také za 200/200 a snížit nějak účinek, ptž EMP je OP jak vrata!


Pak se mi líbilo řešení co někdo nepsal, že transport pomocí medivacu by se musel vyzkoumat v Tech labu za 150/150. To bych možná ustoupil a dal to místo té nové jednotky Transporter. OK.


EDIT: Jo a nekouřim ani nic nehulim ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 12:18:19 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 15. zář 2010 12:33:32
Příspěvky: 84
Ja tu nesrovnavam Ghosta s HT, ale pouze EMP s PSI Stormem. Pomner dmg mi tolik nevadi,(ikdyz muj prispek vyse asi zni jjinak) ale jde hlavne o cas kdy je Terran schopnej mit EMP. Proto si myslim ze moznost mit EMP by se mnela trosku zpomalit. Jde o to ze kdyz terran zautoci rychle s mmg tak toss proti tomu nic nema. Ty adony jsou jen nazor, beru to ze v tomto ohledu nemam pravdu.
Dale souhlasim s tim co napsal Ondik o balanci to by mohlo hodne pomoct.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 12:19:29 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 17. srp 2010 1:56:06
Příspěvky: 62
Souhlas s tím, že EMP je fakt silná věc :)

Ale k tomu zbytku, je vidět, že SC prostě ještě neznáš tak, jak by si měl, pokud chceš navrhovat patche a podobně ;)

Prostě víc hraj, víc studuj hru, znalosti hry máš stejně jako já ještě hodně omezený :D


Měj se :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 12:20:20 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Dettox píše:
Hosi melete sra*ky :D pokud chcete merit ghosta vs HT - pak templar ma jasne navrch

Pochopte ze ghost dys da EMP pak napr zealoti sou bez stitu ale porad maj 100HP omg kdezto HT dys da storm
tak terranovi lehnou sici marinaci .. a navic ma DT este Feedback... Mi to pripada jako hodne silne cry topic.
Nemuzete srovnavat jednotky jinejch ras mezi sebou boha... Kazda rasa je zalozena na jinym mechanismu


Jistě, templář má jasně navrch :) Pozorouju to taky, zvlášť v situacích, kdy jedno EMP vyřadí 5 templářů naráz (ještě to EMP je hozené maskovaným Ghostem), kdy EMP nebo Snipe schytá Templář dřív, než se dostane na range Feedbacku (nebo Stormu), a úplně nejvíc to pozoruju tehdy, když Maraudeři se 125 HP a Stimpackem stojí ve Stormu, ani se nenamáhají uhnout, protože jim Storm ubere maximálně 80 HP a to ještě během těch 4 sekund se část z nich vyhealuje Medivacama :) Popravdě řečeno jsem během hraní za Terrana zjistil, že když nemám moc vysoké APM, je lepší těma Marauderama ve Stormech klidně stát a moc se s tím nes*at a zatím dělat jiné důležitější věci (produkce dalších Marauderů a Ghostů, rozhazování EMP na přicházející protosské posily apod.).

Typický můj replay, kde já jel rychlé Ghosty, soupeř jel rychlé HT s bouřkou - http://www.mediafire.com/?0t3t1gfozexzjbc

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 12:29:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
Skica píše:
Souhlas s tím, že EMP je fakt silná věc :)

Ale k tomu zbytku, je vidět, že SC prostě ještě neznáš tak, jak by si měl, pokud chceš navrhovat patche a podobně ;)

Prostě víc hraj, víc studuj hru, znalosti hry máš stejně jako já ještě hodně omezený :D


Měj se :)




Podivej se na svoji úspěšnost a na mou když mě teda chceš hodnotit ;) Řikat že tomu nerozumim když mě neznáš je jednoduchý, ale co přesně se ti na tom nezdá mi neřekneš co? A víš proč? Protože nic takovýho neni!

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 12:37:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 17. srp 2010 1:56:06
Příspěvky: 62
"Kdežto ve Stargate máte Phoenixe který je dobrý akorát jako průzkumník "

Tak vytáhnu ti třeba tohle. Totální hloupost, Pheonix má mnohem více využití ;)

Každopádně dál se rozepisovat nebudu, nemám potřebu tě o něčem přesvědčovat.

gl hf :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 12:43:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
Dobře, lze s nim rushnout pár harvesterů, pokud máš to štěstí že tam protivník nemá turrety nebo mariňáky. Jinak mě toho mo nenapadá. Kdyby měl aspon vs. Armored tak s tim můžeš proti vikingům a medivacům ale light? Banshee je invisible a Raven je chráněn opět marinákama v ballu. A kdyby byl náhodou osamotě tak si hodí dronu a pošle marináky.

Jde o to že medivac je levnější a mnohokrát všestranně využitelnější!

PS: Taky přeju gg a hf ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 14:15:09 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
Teď jsem akorát dohrál hru za protossy proti terranům. Stálo proti sobě

17 Marine (stimpack)
16 Marauderů (stimpack)
3 Ghosti
5 Medivaců

proti

10 Zealotům (charge)
7 Stalkerům
3 Immortalům
4 High Templářům (storm)

Kdo myslíte že by vyhrát měl a kdo si myslíte že ve skutečnosti vyhrál? Ano máte pravdu, opět díky EMP vyhrál Terran a to tak že jsem mu zabil asi tak 2 mariňáky a stihl vyfeedbackovat 1 ghosta !!! Jemu stačilo hodit 2 EMP, zapnout stimpack a opřít se v křesle u pc, založit ruce a řikat si "to jsem mu to nandal". Myslíte že to je spravedlivý a že s tim začne někdo někdy něco dělaT? Nebo budeme hrát všichni jen za terrany ?

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 180 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz