StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 06. pro 2019 16:53:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 180 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 2:49:07 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
Ano název tohoto tématu neznamená, že by měl vyjít patch 1.3 když ještě nevyšel ani 1.2, ale jak by podle vás měl patch 1.3 vypadat. Zejména po stránce Protoss vs Terran.
Zde jsem napsal seznam ohledně vybalancování hry ze strany Protossů vs Terranů. Pokud se někomu něco nezdá, ať klidně napíše svůj názor a kritiku, ale prosím i důvod a opodstatnění.
Některé nápady jsem si dovolil vypůjčit od Praleva a jeho blogu http://pralev-sc2.blog.cz/1010/terran-i ... -muj-patch. Díky ;) Jistě by si zasloužil nějaké změny i utlačovaný Zerg, tak snad příště.

PROTOSS

Budova Cybernetics Core zrušena. Veškerá vylepšení jsou přesunuta do jiných budov. Vylepšení damage a armor leteckých jednotek je přístupné ve Forge. Vylepšení Halucinace a Warpování je přístupné v Twilight Council.

Vylepšení Charge - Cena snížena z původních 200/200 na 150/150. Po vylepšení Charge mohou Zealoti zrychlit již z delší vzdálenosti (kam dohlédnou) a při zrychlení je nezpomalují Concussive shells. (Zealoti jsou přece counter na Maraudery)

[i]Psi Storm navíc jednotky uvnitř zpomaluje stejně jako Concussive shells, takže je těžší se z bouře dostat.


Stalker - Snížena cena z původních 125/50/2 na 100/25/2 NEBO damage stalkerů zvýšeno z původních 10 (+4 vs Armored) na konstantních 16. (po vylepšení 18-20-22)

Warp Prism - Snížena cena z původních 200 minerálů na 150.

Vylepšení Zvětšený dosah Colossů - Snížena cena z původních 200/200 na 150/150.[/i]



TERRAN

Těžební jednotka MULE je odebrána. Lze však vyrábět 2 SCV najednou po vylepší Command Center na Orbital Center.

Funkce Scan je přesunuta z Orbit center do Planetary Fortress.

Vylepšení Marine Shield, Stimpacky, Concussive shells a Zrychlené jetpacky jsou přesunuty z Barracks Tech labu do Factory Tech labu nebo lépe do zcela nové budovy přístupné po postavení Barracks. (ve smyslu Twilight Council)

Marauderům jsou odebrány Stimpacky.

Pro výrobu Medivaců je potřeba Tech lab.

Medivac již nemůže transportovat jednotky.

Nová jednotka Transporter - lze zakoupit v budově Starport i s pomocí Reactoru. Kapacita 8. Cena 150 minerálů.

Vylepšení Concussive shells - cena zvýšena z 50/50 na 150/150.


Schopnost Ghostů EMP je potřeba nejdříve vyzkoumat v Ghost Academy za cenu 150/150. Navíc tato schopnost nepůsobí plošně, nýbrž jen na jednu jednotku.

Reapeři nemohou vzlétnout do neobjeveného místa na cliffu NEBO Stalkeři se mohou blinknout do neobjeveného místa na cliffu také.

_________________
Obrázek


Naposledy upravil Ozzy dne sob 09. říj 2010 3:12:39, celkově upraveno 2

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 3:00:59 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 08. říj 2010 11:51:47
Příspěvky: 31
Tohle má být vtip? :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 3:11:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
Je to vtip, ale od Blizzardu. Já z terranů zatim spíš pláču...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 4:22:35 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 14. zář 2010 14:46:37
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
Po těchto změnách bychom tu IMO místo slabě OP terranů měli silně OP protosse, čili přesun z bláta do louže. Ale nepochybuji, že mnoha hráčům protossů by se to líbilo.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 4:30:12 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
SolusRex píše:
Po těchto změnách bychom tu IMO místo slabě OP terranů měli silně OP protosse, čili přesun z bláta do louže. Ale nepochybuji, že mnoha hráčům protossů by se to líbilo.


Rád bych věděl v čem by byli konkrétně Protossové OP ?

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 4:59:32 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 14. zář 2010 14:46:37
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
Pokud by byly přijaté změny, které jsi psal, tak podle mě skoro ve všem. Dal by se na to asi napsal několika stránkový rozbor, ale na to jsem naštěstí línej (to si radši půjdu zahrát). Nicméně, protože je mi samotnému trochu blbé kritizovat bez uvedení konkrétních výtek, vypíchnu pár věcí, které se mi na těch tvých uvedených změnách nezdají (ale je tam toho víc):

- Schopnost EMP považuji v TvP jako protiváhu k bouřce templářů. Nebylo by vyvážené, aby bouřka působila nadále plošně, zatímco EMP jen na konkrétní jednotku.

- Protossové by postavili gateway a mohli by hned stavět tři druhy jednotek: zealoty, sentry a stalkery. To žádná jiná rasa nemá ani náhodou. Když terraně postaví barrack, mohou vyrábět jen mariňáky, dokud nepřistaví vylepšení (čili musí postavit další budovu, během jejíž stavby ještě navíc nemohou produkovat žádné jednotky v původní stavbě). Zergové zase postaví spawnning pool a mohou stavět pouze zerglingy.

- Psi storm, ze kterého by už prakticky nešlo uniknout, by drtil všechno, zejména zergy. Byl by to skoro takový Psi storm a fungal growth v jednom.

Hele, já neříkám, že je to s terrany úplně v pořádku, sám jako random se snažím najít strategii, jak hrát jako protoss proti terranovi, který rychle namassuje pěchotu a ani ne v desáté minutě hry mi klepe na dveře s početnou skupinkou MMM. Nicméně to, co jsi psal ty mi přijde přehnané. Nedovedu si třeba vůbec představit, jak bych proti tebou vylepšeným protossům mohl obstát se zergama. Podle mě k větší vyváženosti není třeba dělat žádnou revoluci, snažila by možná jedna chytrá změna, třeba odebrat marauderům stimpack, jak už tu na fóru dost lidí psalo.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 5:59:09 
Offline
 Profil

Registrován: pát 07. kvě 2010 9:37:45
Příspěvky: 31
nu hele az tak bych zas ty terrany nezkrouhnul jses trosku zaujatej dobrej protos me prejede jak nic,,, terran ma sanci na protose jen dokud nema storm pak uz je to zas jednostranna zalezitost. presne jak tam nekdo psal hledal bych to v malickostech. ale ucite bych zrusil planetary forttress ta s 50 scv je strasne OP a dokaze rozsekat skoro kazdou armadu pokud nema tanky bo tak neco ale jinak ji neprojede skoro nic. a hrozne mi vadi tedka kempovani ve hrach TvT.... proste milion turetu a na prirozeny expanzy planetary fortress a par tanku a to nejde projet bez obrovskych strat obzvlaste treba na Lost temple.proste tyhle hry prohravam protoze utocim:) a to me vadi dost a ty kemperi vyhravaj. urcite bych snizil demage turretu aby to slo alespon trosku proletet s dropem bo nejak. a maraudri zas tak op nejsou konecne tossove zacaly chapat ze hodne zealotu je rozseka jak nic jen zmenit pomer stalkru a zealotu a ne jet porad stalkry jak vetsina tossu


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 6:01:38 
Offline
 Profil

Registrován: pát 07. kvě 2010 9:37:45
Příspěvky: 31
a kazdopadne polepsit zergy.... ty to nejvic odnasej kdyz nejni dobrej hrac nema moc sanci... az bude vic lidi zas hrat zergy jako v sc 1 ty rozdily se trosku smaznou ted kazdej hraje jen toss nebo terran :shock:


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 6:31:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 17. zář 2010 15:05:26
Příspěvky: 75
Ozzy prestan to kourit :D

Tvuj patch by byl pro me super,ale nechce se mi hrat jen jednou rukou proti Teranum :D

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 6:56:00 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 17:06:08
Příspěvky: 189
Jednostrany pach ktery z terrana udela nehratelnou rasu.... Pokud by se neco podobneho konalo, Blizzard se muze rozloucit s polovinou hracu ...


Citace:
Psi Storm navíc jednotky uvnitř zpomaluje stejně jako Concussive shells, takže je těžší se z bouře dostat.


Neprijde ti tohle jako totalne OP?? V te chvili by se stal protos tak OP, ze i terrani pred prvnim patchem by zavideli.... :D

Citace:
Reapeři nemohou vzlétnout do neobjeveného místa na cliffu NEBO Stalkeři se mohou blinknout do neobjeveného místa na cliffu také.


Reaper bude mrtva jednotka potom co oslabi zase terrany v patch 1.2 ... jinak po teto uprave by jsme videli jen rychle stalkery a pak blink do zakladny kde by sejmuli tezare a pak by jsi jen videl gg.... Premyslel jsi i o vyvazenosti moznosti strategickych? Jak jsem rekl, tvuj patch dela z protose OP takovym stylem, ze ani v bete tohle asi nevidela zadna rasa....

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 180 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz