StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 28. zář 2024 11:19:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 149 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 21. zář 2010 21:15:03 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 20. zář 2010 16:53:38
Příspěvky: 22
Děkuji za rady. Trošku jsem to prozkoušel. Tak za prvé musím uvést, že na kombinace zealoti, stalkři a sentry je velmi náročná a ne vždy účinná. Správný poměr je skoro alchymie. O značně pokročilém micru ani nemluvně. :!: Ale zealoti + collos několikrát vyšel. Zealotům jsem ubgradoval charge + attack. Podařilo se mi ho tlačit až do základny. Fajn na této strategii je váš nezájem poměru mariňáci maraudeři. Je třeba dobře manévrovat s collosem a krýt ho zealoty.

_________________
Blondyr
"Smutným hodiny se dlouhé zdají - na fórech je proplýtvají."

Obrázek
Blondyr#999


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 21. zář 2010 22:58:48 
Offline
 Profil

Registrován: pon 20. zář 2010 21:28:46
Příspěvky: 2
No mě se osvědčila taktika zealot + cannon push.....
Nejdůležitější je rychlý scout. Posílám hned první postavenou probe. Najdu terrana dělám malinko haras na stavění baráků. Většinou má sotva postavený suplly depot. Mezi tím postavím rychle gateway a hned tam tlačím zealota s chrono. Poté postavím forge. Mezi tím si typický terran staví wall (protože skoro nic jinýho nedělaj ;) ). Trochu prudím s tím zealotem aby nevylejzal. Pokud přežilo scout probe tak s ním stavím pylon, pokud ne společně se zealotem pošlu další. Pylon stavím dál aby nevyl vidět barákama a mezi tím tam furt pobíhám s tím zealotem. Mezi tím samozžejmě stavím těžiče a další zealoty plus další gateway. No a potom už jen postavím jeden dva cannony akorát tak aby dostřeli na wall. Marina nic nezmůže takže se jen kouká jak mu to ničím :). Mezi tím furt stavět zealoty...... další gateway atd..... pokud je terrany trochu akční tak, až mu tam s těma zealotama vlítnete měl by něco mít (jinak to je výhra)......výhodou je že ty cannony se tam hoděj furt.... krásná záloha takže se jen tak ven nedostane..... můžete ho takhle prudit celkem slušně ;) hlavně je zalezlej v bázi a vy si může dělat cokolv se vám zamane......jelikož většinou začně stavět hafo tanků kvůli cannonů, tak se mi osvědčilo rychlej switch na void ray.... jelikož tam furt pobíháte se zealotama je na ně dost fixovanej....takže ho tím většinou překvapím ;). Alespon v gold lize to funguje :). Poslední dobou sem celkem rád když hraju proti terranovi ;).

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 21. zář 2010 23:34:15 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 15. zář 2010 12:33:32
Příspěvky: 84
Erwincz píše:
No mě se osvědčila taktika zealot + cannon push.....
Nejdůležitější je rychlý scout. Posílám hned první postavenou probe. Najdu terrana dělám malinko haras na stavění baráků. Většinou má sotva postavený suplly depot. Mezi tím postavím rychle gateway a hned tam tlačím zealota s chrono. Poté postavím forge. Mezi tím si typický terran staví wall (protože skoro nic jinýho nedělaj ;) ). Trochu prudím s tím zealotem aby nevylejzal. Pokud přežilo scout probe tak s ním stavím pylon, pokud ne společně se zealotem pošlu další. Pylon stavím dál aby nevyl vidět barákama a mezi tím tam furt pobíhám s tím zealotem. Mezi tím samozžejmě stavím těžiče a další zealoty plus další gateway. No a potom už jen postavím jeden dva cannony akorát tak aby dostřeli na wall. Marina nic nezmůže takže se jen kouká jak mu to ničím :). Mezi tím furt stavět zealoty...... další gateway atd..... pokud je terrany trochu akční tak, až mu tam s těma zealotama vlítnete měl by něco mít (jinak to je výhra)......výhodou je že ty cannony se tam hoděj furt.... krásná záloha takže se jen tak ven nedostane..... můžete ho takhle prudit celkem slušně ;) hlavně je zalezlej v bázi a vy si může dělat cokolv se vám zamane......jelikož většinou začně stavět hafo tanků kvůli cannonů, tak se mi osvědčilo rychlej switch na void ray.... jelikož tam furt pobíháte se zealotama je na ně dost fixovanej....takže ho tím většinou překvapím ;). Alespon v gold lize to funguje :). Poslední dobou sem celkem rád když hraju proti terranovi ;).



To co tu popisuje je klasicka taktika ja nekoho tzv. zabednit do baze a nepustit ho ven. Za tose je to hodne ucine diky neustalemu varpovani novych jednotek. Pokud se protivnik stahne do baze tak je jasne ze pokusi natechovat nejaky silny air. Tzn. postavit pred jeho rampu silnou army a postavit dostatek AA jednotek a udelat si nekolik expanzi, diky tomu ze nemuze ven tak ho proste umakrujes(dojdou mu suroviny) a ani mu nemusis vlezt do baze.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 21. zář 2010 23:40:45 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Blondyr píše:
Ze záčátku kombinuje mariňáky s maraudery. Jakmile uvidí spustu zealotů, tak začne stavět jen maraudery s conclusive shot:) Pak přijde HT a snad to dál nemusím řešit:) Resp. podle mě je collosus spíš jen na některé mapy.


Tam jde o to, že na ty Colossi je to rychlejší a jednodušší tech. Colossové jsou celkem použitelní už bez range upgradu, pokud micruješ a využíváš terén (cliffy), zatímco na HT potřebuješ ještě vyzkoumat bouřku a v neposlední řadě ti templáři potřebují čas, aby se jim načerpala energie.

Takže já osobně PvT teď hraju na Zealoty + Sentry (1 rychlej Stalker kvůli Reaperům je ale samozřejmostí), rychlého obse, případně chronoboostovaného Immortala (pro případ Marauder pushe), ten je ale na nic, když jede soupeř hned Ghosty, no a co nejrychleji Colossa. S Colossi se už dá hrát a expandovat, pak se do boje zapojí konečně ti HT a pokud soupeř nepoužívá Ghosty nebo to s nimi moc neumí, stane se z toho celkem vyrovnaná hra.

Charge upgrade pro loty je pochopitelně taky naprostá nutnost. Většina Terranů díkybohu ještě stále neumí counterovat Zealoty a pořád místo Helionů (nebo i Reaperů) dělají Maraudery s Concussive, což sice výborně funguje v early game, kde je to 2 Maraudeři proti 2 lotům. U velkých armád jsou Concussive shells dobré ale jen k tomu, aby se ulovilo co nejvíc jednotek v případě, že soupeř zdrhá. Jinak to ti Zealoti ve větším počtu krájí fakt hodně rychle :)

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 21. zář 2010 23:54:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 15. zář 2010 12:33:32
Příspěvky: 84
JJ zealoti s chargem jsou velmi silna protipechotni jednotka, zvlast kdyz se pomoci sentry podari rodelit army soupere na mensi skupinky, ktere pak nakraji zealoti na nudlicky. Hlavne je pro tose velmi dobrej upgrade ve forge na stity je to na vsechny stity jeden upgrade coz je super. Tos diky specialnim abylitkam je schopen rozsekat mnohem vetsi army nepritele.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 21. zář 2010 23:57:52 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Upgrade na štíty bohužel kvůli EMP absolutně ztrácí smysl. Pokud nejedeš upgrady ve 3 Forge (což zpravidla určitě nejedeš :) ), je nejlepší za tosse upgradovat primárně damage (rozkrájíš lotama nebo sesmahneš Colossama low hp cíle méně ranami, což je kriticky důležité), pak armor a teprve úplně nakonec štíty.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 8:53:30 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 15. zář 2010 12:33:32
Příspěvky: 84
Njn na EMP jsem zapomnel, to mas pravdu ze pak ten upgrade straci smysl. Mi to nedoslo jelikoz terrani se kteryma, momentalne hraji na ghosty zapominaj a divej se jak ji sestreluji battlecruisry pomoci HT.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 9:20:05 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Trochu mi to připadá že tady nikdo moc nepoužívá voidy .. Já jsem je hrál v silver, všude jsem četl jak nikde jinde nefungují a přitom fungují když je člověk umí ovládat. Teď v platině je využívám milerád stále a nemůžu je vynachválit.. když se vždy věnuje maximální úsilí tomu, aby voidy bojovali jen nabiti, tak zničí cokoliv. Proti terranovi obvykle jedu zealty + stalkery pro bez sentry (šetřím plyn) během výroby ze 2GW pokud vidím že jede MMM kde má cca 1:1 Mariny a Maraudery (nebo převahu marauderů), tak stavím 2 Stargaty a 4 chrono voidy .. počkám na jeho útok, nabiju si voidy na svym nexusu nebo něčem co je poblíž a spolu s pozemní armádou (která je sama slabší než jeho) a voidama ho zničim vždy naprosto bez problémů, čím má víc marauderů tim líp. Mezitim další dva voidy a 6 voidů na jeho bázi .. Stihne postavit max pár vikingů ale ti vubec nejsou problém. Před útokem voidama vždy namassovat zealty ze zbylých krystalů .. HT jsem nikdy nepoužíval a ani nevidím důvod je ptori teranovi nasazovat když má vše kromě mariňíků armored tzn. 25 dmg / 0.6 sec od voida :)

Templar archives + 2 templáři + výzkum bouřky .. to mi přijde brutálně náročný na plyn, za to co člověk získá. HT používam jen občas proti zergovi, jinak mi přijde že to není uplně nutný, neřikam že neni dobrej, ale rozhodně se to dá i bez něho.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 9:27:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 11. kvě 2010 20:37:13
Příspěvky: 659
Stealman píše:
Trochu mi to připadá že tady nikdo moc nepoužívá voidy .. Já jsem je hrál v silver, všude jsem četl jak nikde jinde nefungují a přitom fungují když je člověk umí ovládat. Teď v platině je využívám milerád stále a nemůžu je vynachválit.. když se vždy věnuje maximální úsilí tomu, aby voidy bojovali jen nabiti, tak zničí cokoliv. Proti terranovi obvykle jedu zealty + stalkery pro bez sentry (šetřím plyn) během výroby ze 2GW pokud vidím že jede MMM kde má cca 1:1 Mariny a Maraudery (nebo převahu marauderů), tak stavím 2 Stargaty a 4 chrono voidy .. počkám na jeho útok, nabiju si voidy na svym nexusu nebo něčem co je poblíž a spolu s pozemní armádou (která je sama slabší než jeho) a voidama ho zničim vždy naprosto bez problémů, čím má víc marauderů tim líp. Mezitim další dva voidy a 6 voidů na jeho bázi .. Stihne postavit max pár vikingů ale ti vubec nejsou problém. Před útokem voidama vždy namassovat zealty ze zbylých krystalů .. HT jsem nikdy nepoužíval a ani nevidím důvod je ptori teranovi nasazovat když má vše kromě mariňíků armored tzn. 25 dmg / 0.6 sec od voida :)

Templar archives + 2 templáři + výzkum bouřky .. to mi přijde brutálně náročný na plyn, za to co člověk získá. HT používam jen občas proti zergovi, jinak mi přijde že to není uplně nutný, neřikam že neni dobrej, ale rozhodně se to dá i bez něho.


tak ted jsem se zasmal...

_________________
Yarin dont play sports, he plays games of all sorts, plugs in all ports, who wears short shorts.
muj stream v 720p na ->http://www.justin.tv/yar1n<-
archiv epizod Yarin vs Internet na ->http://yarinvsinternet.blogspot.com/<-
Yarin vs Internet Live Po, St, Pá ve 20:00
Yarin vs Ladder Live Út, Čt ve 20:00

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 9:38:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
V jedno z posledních Day9 daily je rozbor replaye, kde Protoss jede voidy od začátku do konce jen na Harrass a Terran z toho je velmi rozhozený. Voidy nejsou extra dobré na přímé útoky, ale na neustálé harrassování jsou výborné.

Jinak ten post předtím ... Vynechávat HT je vcelku zcestné. U rychlých her ok, ale při jakékoliv delší hře je HT klíčová jednotka.

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 149 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz