Blondyr píše:
Ze záčátku kombinuje mariňáky s maraudery. Jakmile uvidí spustu zealotů, tak začne stavět jen maraudery s conclusive shot:) Pak přijde HT a snad to dál nemusím řešit:) Resp. podle mě je collosus spíš jen na některé mapy.
Tam jde o to, že na ty Colossi je to rychlejší a jednodušší tech. Colossové jsou celkem použitelní už bez range upgradu, pokud micruješ a využíváš terén (cliffy), zatímco na HT potřebuješ ještě vyzkoumat bouřku a v neposlední řadě ti templáři potřebují čas, aby se jim načerpala energie.
Takže já osobně PvT teď hraju na Zealoty + Sentry (1 rychlej Stalker kvůli Reaperům je ale samozřejmostí), rychlého obse, případně chronoboostovaného Immortala (pro případ Marauder pushe), ten je ale na nic, když jede soupeř hned Ghosty, no a co nejrychleji Colossa. S Colossi se už dá hrát a expandovat, pak se do boje zapojí konečně ti HT a pokud soupeř nepoužívá Ghosty nebo to s nimi moc neumí, stane se z toho celkem vyrovnaná hra.
Charge upgrade pro loty je pochopitelně taky naprostá nutnost. Většina Terranů díkybohu ještě stále neumí counterovat Zealoty a pořád místo Helionů (nebo i Reaperů) dělají Maraudery s Concussive, což sice výborně funguje v early game, kde je to 2 Maraudeři proti 2 lotům. U velkých armád jsou Concussive shells dobré ale jen k tomu, aby se ulovilo co nejvíc jednotek v případě, že soupeř zdrhá. Jinak to ti Zealoti ve větším počtu krájí fakt hodně rychle