StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 20. dub 2024 11:11:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pernští jezdci
PříspěvekNapsal: ned 06. dub 2008 18:45:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: pát 08. čer 2007 7:21:06
Příspěvky: 441
Bydliště: Jeskyně nalevo u Zlatých hor
Manuál k internetové hře Pernští jezdci.
Toto RPG Pernští jezdci bylo inspirováno knihami Dragonriders of Pern – Neboli v česku vyšli pod názvem Pernští drakeři, mnoho názvů, událostí a osob je z této knihy vypůjčeno, ovšem minmálně stejné množství je naprosto fiktivních a smyšlených, v žádné knize je nenajdete… V hraní této hry potřebujete… umět psát a mít internet. Principem hry je, napsat pár vět, pak nechat někoho jiného aby napsal zase on pár vět, a takto seto střídá dál a dál… Můžete psát sáhodlouhé romány nebo deset slov, je to jedno, výsledek bude vždy zajímavý, jelikož se na příběhu nepodílí pouze jeden lidský mozek, a tak je zaručena variabilita a originalita. Teoreticky může příběh pokračovat do nekonečna, pokud se nám bude opravdu dařit a bude nás to bavit. Abych nadále vysvětlil o co půjde, napíšu v bodech pro přehlednost pravidla a zákony světa Pern.
Pokud jste nedočkaví, můžete přeskočit kapitolu o Historii a začněte číst až kapitolou Příběh

Obsah:
-Historie, jsem sepsal pouze podle vlastní fantasie a její znalost není nezbytná. Až budete mít někdy dlouhou chvíli, tak si ji můžete přečíst.
-Příběh, tak tato část již povinná je, seznámíte se především s reáliemi světa Pern a příběhem
-Draci, zde jsou shrnuty v bodech všechny důležité informace nejen o dracích, ale i jezdcích. Mnoho věcí, které zde najdete, jste se již pravděpodobně dozvěděli z Příběhu nebo Historie, ale je zde také mnoho nových informací…
-Postava. zde je najdete kostru, kterou doplníte o informace o vaší postavě.
-Pravidla, pár věcí o tom jak se chovat, třeba ať uvolníte místo k sezení starším lidem v prostředích MHD ?
-Moje postavy, moje postavy…


- Historie
= Prvopočátek, Exodus.

Nejhorší válka ze všech, v roce 2104 však pomalu ustávala. Třetí světová válka – jak ji později lidstvo nazvalo – začala údajně 11.Září 2004 státem, který se nazýval Spojené státy americké, pod záminkou útoku na Pentagon, Dvojčata a dalších zařízení, za použití unesených letadel arabskými terroristy. Skutečnost byla však prostější, USA si uvědomila mnohem dřív narůstající cenu ropy a tak tyto události “zkonstruovala” aby se do dějin nezapsala jako ta “zlá” strana.
V roce 2030 byli již téměř včerpány všechny ropné vrty a plynové kapsule. Země i přes snahu mnoha skupin, kteří se nazývali “Ochránci přírody” byla čím dál tím víc znečištěná radioaktivním odpadem a splodinami z výfukových plynů. Avšak o pár let později, také velmi pokročil průzkum vesmíru a byli přední inženýři se jali zkonstrovat meziplanetární vesmírné plavidla.
O dalších deset let později, většina velkých států jako tehdejší Rusko, EU, Čína, USA a další se začali rozpadat, situace na trhu s fosilními palivy byla neúnosná a došlo k celosvětové hospodářské krizi. Tanky, bombardéry, střelné zbraně. To vše však ke svému provozu a výrobě vyžadovalo jednu věc. Ropu.
Následovali hrůzné roky válek, nemocí, vraždění, tyranie a despocie. Na planetě Zemi, se nenávratně poškodila ozónová vrstva. Ledovce roztáli. A když už lidstvu došli střelné zbraně, vrátili se zpět ke zbraním chladným.
Pokročme dále do roku 2104, kdy bez masky na filtraci těžkých kovů nepřežijete venku ani hodinu. Zbídačené lidstvo však dostalo poslední naději, jedna z dávno ztracených sond, nalezla kdesi v Sagetiranském sektoru hvězdu s názvem Rukbat, okolo ní obíhalo pět planet, první dvě s prstencem asteroidů, avšak třetí se zdála být podle sondy obyvatelná, dokonce na ní nejúravděpodobněji existoval i nějaká forma života. Lidstvo jako mnohokrát uzavřelo mír a z posledních zdrojů které měli z minulých let se pokoušeli postavit vesmírnou loď, kterou poté pojmenovali Spása. Z 6 miliard lidí jich nyní žilo jen odhadem pár miliónů.
Na Spásu byli naloženy poslední zásoby a dobrovolníci a Exodus na neznámou planetu započal.



-Historie
= Vlákna

V sagitarnském sektoru obíhala okolo Rukbatu ještě jedna planeta, avšak té nevěnovali osadníci příliš velkou pozornost. Podle monitorovacích zařízení existuje na nové planetě spousta živých tvorů, kteří mají převážně šest končetin, na rozdíl od Země. Podle všeho, žádná inteligentní forma života na planetě se nevyskytovala, avšak tím si nemohla být posádka Spásy nikdy jistá. Po dlouhé diskuzi, tato planeta byla pojmenována Pern.
První osadníci Pernu nebyli dobře vyzbrojeni ani s sebou neměli mc technického vybavení ze Země, proto si museli nářadí a budovy vybudovat postaru.
Po několika letech, lidé rozložili Spásu a použili její součásti ke stavbě jiných věcí. Pern vítal osadníky s otevřenou náručí, některé rostliny, které zde rostly se sázeli a pěstovali podobně jako obilí, v lesích byli zvláštní stromy, s červenými plody vypadajícími jako švestky, avšak ty byli velmi výživné a chutné. Kupodivu, zvířata dovezená ze Země, jako kočky a psy za záhadných nemocí rychle umírali.
Avšak čtvrtá planeta, kterou nazvali Rudá Hvězda a dostatečně ji neprozkoumali se dostala velmi blízku k Pernu a začala vypouštět zvláštní druh spór, které byli později nazvány jako “Vlákna” kvůli jejich stříbřitému a tenkému tvaru. Vlákna ničila vše, co se jim dostali do cesty, stromy, pole, zvířata a samozřejmě také, lidi…
Během neustálých útoků Vláken, lidé ztratili spojení se Zemí… Navždy.

-Historie
= Genetika a první draci

Před vlákny se nedalo schovat, mnho lidí uteklo do jeskynní, jiní se snažili likvidovat Vlákna jediným možným řešením. Plamenomety.
Bohužel, Pern byl velmi chudý na jakýkoliv jiný stavební materiál než dřevo, kámen a železo. Avšak byl objeven velmi neobvyklý nerost: “Magmen.” Tento na první pohled obyčejný kámen byl na dotek teplý, a obvykle se řadil na dvě skupiny:- Stabilní, se kterým se dalo jakž takž manipulovat, aniž by explodoval.
- Nestabilní, který i při sebemenším otřesu se vznítil.
Vědci zkoumali možné způsoby ochrany, proti zhoubným Vláknům, avšak většina z nich až příliš spoléhala na Magmeny samotné.
Vlákna zničila mnoho druhů zvířat na Pernu, avšak také poukázala na mnoho druhů, kteří byli přizpůsobiví. Jeden z těchto druhů – Ohnivé ještěrky - si vyvinuli zvláštní schopnosti jak s Vlákny bojovat, vzrůstně to byla malá stvoření, ne větší než liška. Zvláštností bylo že uměli chrlit oheň, díky kterému dokázali spálit Vlákna, jejich křídla a těla byla částečně imunní vůči kontaktu s Vlákny a taky disponovali slabou telepatií a schopností se teleportovat na místo, které důvěrně znají. (musí vědět jak vypadá v současnosti! Pokud se v daném místě něco razantního změnilo tak skončí v Prázdnotě, ale o tom níže…)
Doktoru Parkinshanzinovy se podařilo geneticky modifikovat tato zvířata pro užitek lidstva. Avšak než se pernští Draci plně vzvinuli do současné podoby, trvalo to ještě mnoho let…

Takto si představuji zalesněné oblasti Pernu:
Příloha:
Poznámka: Lesy Pernu
Lesy Pernu.jpg
Lesy Pernu.jpg [ 101.19 KiB | Zobrazeno 8415 krát ]


Příběh: !důležité!
Planeta Pern, třetí planeta obíhající hvězdu Rukbat, místo kde se museli zbytky lidstva přesunout, aby se zachránili, před zdevastovanou domovskou planetou, Zemí. Lidé si však příliš nevšímali zvláštní planety obíhající Rukbat v divoké a téměř náhodné eliptické rotaci.
Nevšímali si Rudé Hvězdy než bylo příliš pozdě. Podivná planeta když se přiblíží k Pernu tak vytvoří určitý “most”, mezi pustou a nehostinnou planetou a poklidným Pernem.
Pokud všechny tyto aspekty souhlasí, Rudá Hvězda začne vypouštět stříbrné Vlákna skz Pernskou oblohu, ničíc vše čeho se dotknou. Během snahy zůstat naživu během těchto pokračujících útoků, Pern ztratil spojení se Zemí.

Perňané opustili všechny náročné technologie, které byli nepotřebné k životu na této planetě a vymysleli plán, jak dostat pod kontrolu ničivé Vlákna. Vyšlechtili z původních životních forem Pernu zvláštní tvory – draky, pojmenované podle mytologických bytostí, kterým jsou podobní – a byli vytrénovani muži a ženami aby dokázali úspěšně bojovat s Vlákny. Draci mají dvě nenahraditelné vlastnosti: Mohou se dostat z jednoho místa na druhé a, po rozžvýkání zvláštního, fosforového kamene Magmenu, mohou vychrlit velké množství vzníceného plynu. Protože dokáží létat, jsou schopni spálit Vlákna ještě ve vzduchu a utéct. Trvalo mnoho generací než byl plně využit dračí potenciál, ale nakonec se to podařilo.

Druhou fází plánu, bylo vyvinout protilátku na parazitická Vlákna, která se zahrabala a vyžírala živiny z půdy ohromnou rychlostí, se stejným usílým byli vyšlechtěny speciální larvy, které Vlákna rozkládala. Tyto larvy byli představeny poprvé na jižním kontinentu. Ale jih se ukázal býti příliš nestabilní pro kolonisty a tak byli nuceni se přesunout do vyprahlejších krajin severu.
Pouze kámen a železo byl neprostupný pro Vlákna a tak si lidé vytvořil domy na útesech a v přírodních jeskyních. Dračí jezdci si hlasováním rozhodli o Weyrech – vůdcích a vynalezli si zvyky, které se později stali obyčeji a zanedlouho si z nich vytvořili své Tradice, které uctíval každý.
Šest Weyrů založilo osady, které lidé začali nazývat Državy, každá s lordem který jí vládnul.
Dračí lid zjistil po mnoha letech, že je těžké se uživit a udržet Pern v bezpečí současně, a tak ostatní Perňané souhlasili s podporováním Weyrů dokud nebudou bojovníci mít čas na navrácení se na zemi – aby toho docílili postavili si domovy ve vulkánech.

Pak nadešel čas, kdy nadešel čas kdy tzv. Dlouhé Prodlevy skončili a Perňané prosperovali a rozrůstali se. Po tak dlouhé době, začínali zapomínat a opouštět staré názory a Tradice, dokonce impozantní privilegia dračích lidí. Rudá Hvězda se však začala vracet zpátky a na celé planetě zbyl pouze jediný Weyr s přibližně 200 draky na ochranu. Weyrský vůdce jménem F’lar odletěl Hledat novou ženu, která by byla schopna nést titul Weyra vůdce a jezdit na Zlaté dračí královně která se vylíhla. Nakonec našel, kterou hledal, byla to Lessa z Ruathské Državy. Avšak, muž jménem Fax převzal sedm Držav a zabil všechny s Ruathskou krví, kromě této mladé dívky, která díky svému hněvu a touze po pomstě se podařilo ovlivnit F’lara v boji a společně si prorazili cestu ven.

Lessa byla odnesena zpět do Bendenského panství a Stala se Weyrkou, F’lar se stal Weyrským vůdcem, když jeho drak letěl s královnou. Po několika letech se časy změnili a F’lar s Lessou zestárli. Měli spolu dva syny, jednmu bylo 20 a druhému 12, a Ramoth – Lessina dračí královna – konečně nakladla zlaté vejce, což znamená i budoucí královnu. F’lyn, jejich syn, byl Vůdce letců a vzal si svého draka na Hledání, bude hledat kandidáty pro brzo-narozenou-královnu…

Příloha:
Poznámka: Pernští Jezdci
DragonRiders of Pern.jpg
DragonRiders of Pern.jpg [ 148.06 KiB | Zobrazeno 8329 krát ]



- Draci
=Fyziologie, schopnosti a Jezdci

Draci jsou velmi inteligentní, rychlí a dokáží skvěle komunikovat se svým jezdcem. Všechno začíná samozřejmě vylíhnutím, draci kteří se vylíhnou hledají ve svém okolí někoho kdo by je “Zaujal.” (viz níže) Zájem a vybrání jezdce má naprogramované v genech, stejně tak Meziprostorí a telepatii.

- Začněme Meziprostorí. Draci využívají tuto schopnost za účelem rychlého přesunu sebe sama na velké vzdálenosti nebo na záchranu před padajícími Vlákny. Při použití této schopnosti s jezdcem na zádech, se zjistilo že cítí oba v Meziprostorí chlad a pokud drak neuskuteční brzy druhou fázy meziprostorí, což je teleportace na důvěrně známé místo, tak jsou oba ztraceni navždy…
- Další schopností, je Zájem. Touto schopností si nově vylíhlé mládě, vytvoří psychické pouto s jedním ze zúčastněných jeho zrození, ovšem za předpokladu, že je stejného pohlaví jako jezdec a až do smrti spolu budu svázání velmi silným psychickým poutem. Zájem je nezbytné, jelikož jestli se rychle po narození neobjeví vhodný člověk, tak mládě zahyne.
Taktéž, toto spříznění umožňuje prožívat silné prožitky toho druhého a naopak, například: pokud zahyne jezdec, drak spáchá sebevraždu tím, že se vydá do Meziprotorí bez výchozího bodu.
A pokud zahyne drak, jezdec dostane tzv. smrtelný prožitek. Což povětšinou způsobí infarkt a usmrtí jezdce, avšak jsou známy i vzácné případy, kdy včasná pomoc jezdce zachránila, avšak ti po tomto prožitku ztratí část vědomí a zůstanou odkázáni na pomoc druhých po zbytek života.
Dalším silným prožitkem pro oba, je dračí páření, pokud k tomuto dojde, tak se i jezdci navzájem “sblíží”, aneb staré pořekadlo říká: “Draci si vybírají, lidé se přidávají…”

- Draci
=Ostatní informace

- Draci rozumí lidskému jazyku, avšak komunikují s sebou navzájem a s Jezdci pouze telepaticky.
- Draci mají celkem 5 zbarvení, každé určuje pohlaví a velikost:
=Zlatí (Královny): pouze samice, 1% celk. dračí populace, největší ze všech draků, páří se pouze s Brozovými a velmi vzácně, Hnědými.
=Bronzoví : pouze samci, 5% celk. dračí populace, druzí největší draci, nejčastěji se páří s Královnami.
=Hnědí : pouze samci, asi 15% celk. dračí populace, třetí největší draci. Velmi vzácně se páří s královnami.
=Modří: pouze samci, asi 30% celk. dračí populace, druzí nejmenší draci.
=Zelení: pouze samice, 50% celk. dračí populace, nejmenší ze všech draků, neplodné.

-Draci si vzbírají Zájmem jezdce podle svého pohlaví. Například Zeleného a Zlatého draka Zaujme pouze žena či dívka. Modré, Hnědé a Bronzové zase pouze muži a chlapci.
-Všichni draci, aby mohli chrlit oheň a ničit Vlákna, potřebují konzumovat Magmen, jediní kdo chrlit oheň nemůžou jsou Královny, říká se, že Magmen dělá samice neplodné, kdyby to byla pravda a Zelení draci, kteří konzumují Magmen by přestali a byli by plodní, byl by tu obrovský problém s přemnožením…
-Všichni draci v jednom hnízdě, se líhnou ve stejný okamžik, poté hledají někoho kdo by je Zaujal
-Meziprostorí není nic jednoduchého, vyžaduje to velmi těsnou spolupráci obou, jezdce i draka pokud se chtějí oba přesunout a nezůstat navždy v nicotě.
-Každý jezdec může mít pouze jednoho draka, mláďata si nikdy nevyberou za svého jezdce někoho kdo už jezdec je, i kdyby nebyl nikdo v okolí a mělo to znamenat jejich smrt.

Postavy
Jména:
Kandidátka na Weyra:
Jiný jezdec:

Informace:
Jméno: (Pokud již postava je jezdcem, jméno musí obsahovat jedno pímeno, apostrof a pak tři písmena. Např. D‘shi…)
Věk:
Pohlaví:
Dračí barva: (nechte prázdné, pokud postava ještě není jezdcem nebo se jím nechce stát)
Dračí jméno: (stejné jako předchozí. Navíc všechna dračí jména končí písmeny „th“)
Hodnost: (hodnosti Jezdců, sestupně: Weyr, zástupce Weyra, Vůdce letců, Letec a učeň. Poznámka: Učeň je jezdec do té doby, než jeho drak dospěje. Po první sezóně se automaticky stává letcem)
Vzhled: (Popis nebo obrázek, zakázáný je jakýkoliv poškozující obsah… Taky tady nechci vidět žádné batmany nebo Max Payny…)
Bio: (jména rodičů, shrnující informace, zvláštnosti – skvěle zacházím s mečem, nemůžu jíst červené bobule kvůli alergii atd..)
Cíl, touha: (Těžké na odpovězení, například: “chci dokázat lidem okolo sebe, že nejsem zbabělec atd…”)
Práce: (pro ty, jehož věk dosáhl 18, nejsou Jezdci a mají nějakou práci.)
Motto: (Dobrovolné)

Příloha:
Poznámka: Hnědý s Královnou
PD gold and brown.jpg
PD gold and brown.jpg [ 23.28 KiB | Zobrazeno 8411 krát ]


-Pravidla:
1. Chovat se slušně, berte ohled na ostatní, nikdy nevíte kdo se schovává za tím tajemným monitorem, nechci žádné vulgarismy, existuje spousta způsobů jak napsat že jste nasr…
2. Jako svou postavu si nedávejte nic provokativního či rasistického, proč mám pocit, že se opakuju? Ano to bude tím že už jsem to psal předtím…
3. Každý má právo prohlásit, že dočasně nechce aby za jeho postavu psali jiní, avšak když píšete za jinou postavu než vaši, berte na to ohled a nenechte ji jen tak zemřít.
4. Tohle si zapamatujte!!! V světě Pernu nikdy nejde všechno podle plánů, a když se tak stane, je možné že se objeví tzv. Nahodilá situace (dále NS). Že nevíte co to znamená? Tak třeba to kdo Zaujme novou, zatím nenarozenou Královnu. O výsledku NS a jejich utváření se budu starat převážně já. Pokud s výsledkem nesuhlasíte, tak máte smůlu… Jakým způsobem zvolím výsledek NS si někdy nechám pro sebe, někdy uspořádám veřejné hlasování, ale nejpravděpodobnější možností bude ta, že vítěz bude ten, kdo bude psát opravdu zajímavý příběh…
5. Toleruji menčí chibi v tekstu, afšak pokut budete psat jako jj ateť tag szi mně nebřejte…
6. Respektujte pravidla, respektujte zde sepsané reálie světa Pern, cokoliv, co zde není napsané, neznamená že neexistuje, ale spíš pouze čeká na autora.
7. Pokud potřebujte s čímkoliv poradit, něco vám není jasné. Ptejte se! Nejlépe skz icq: 257-938-512



Moje Postavy
Jména:
Kandidátka na Weyra: Dino Faerun
Jiná postava: Erik Dlouhoprstý

Informace:
Jméno: Dino Faerun
Věk: 17
Pohlaví: žena
Dračí barva:
Dračí jméno:
Hodnost:
Vzhled:
Bio: Dino Faerun se narodila v Državě Lemos, má oba rodiče zaměstnané jako farmáře, otec, Cyrus Faerun, kdysi prý patřil k dračím lidem, dokonce byl třikrát u narození mláďat, avšak žádné si jej nikdy nevybralo. U jednoho líhnutí mláďat potkal Cyrus svou budoucí manželku, Ritu. Společně pak přestali věřit, že se Vlákna znovu zjeví a opustili dračí lid. Dino si myslí, že udělali chybu a že se Vlákna znovu objeví. Neustále sní o tom, že se stane Jezdcem. Avšak práce na poli ji taky jde a svým způsobem ji baví. Její rodina pěstuje hlavně: Červené bobule (chutnají jako jablka, avšak velikostí odpovídají bobulím), obilí (Zemské i Pernské) a gritani (těžko se to popisuje… dokážete si představit chuť kokosu a malin dohromady? Vypadají jako jablka akorát fialová)
Cíl, touha: Jejím cílem je stát se Jezdcem. Vše po čem touží, je žít poklidný život s občasným vzrušením.
Práce:
Motto: Nikdy nejezte gritani společně se Zemským chlebem…



Informace:
Jméno: Erik Dlouhoprstý (Dlouhoprstý je přezdívka, své celé pravé jméno nezná)
Věk: 18
Pohlaví: Muž
Dračí barva: ???
Dračí jméno: ???
Hodnost:
Vzhled:
Bio: Erik je prototyp smolaře, nikdy nepznal své pravé rodiče. Vychovává ho částečně již stárnoucí zloděj Peragon, který se chlubí tím, že v životě nedržel v ruce chléb, za který by zaplatil. Erik je atleticky velmi zdatný, dokáže šplhat po zdech, velmi rychle sprintovat, a tiše se plížit. V hloubi duše se cítí rozpolcený, nikdy nenašel kamrády, nic ho nebaví. Obačas, jej přepadne náhlý pocit, který nemá se situací nic společného, skoro jakoby mu něco chybělo, něco důležitého. Žije na ulicích Državy Lemos.

Cíl, touha: Najít matku a otce, ať už jsou jakýkoliv a kdokoliv.
Práce: Občas krade, příležitostně krade a ve volném čase kupodivu krade.
Motto: Sledujte pozorně: tři prsty, dva prsty, jeden prst, žádný prst. A taky už nemáš žádné peníze borče…

_________________
"Zabít nebo být zabit není nic nepřirozeného... Narozdíl od života beze smyslu."
"Dlouhý styk se zlem, stejně jako s dobrem vede k tomu, že v něm člověk nalezne zalíbení..." -Lucius Annaeus Seneca

Můj YouTube blog
Rytíři!


Naposledy upravil ASS_Sasin dne ned 20. dub 2008 19:43:56, celkově upraveno 7

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Pernští jezdci
PříspěvekNapsal: ned 06. dub 2008 19:18:24 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: pát 08. čer 2007 7:21:06
Příspěvky: 441
Bydliště: Jeskyně nalevo u Zlatých hor
Obrázky svých postav dodám později, ještě bych rád dodal, že hru zahájím jakmile zde bude dostatečný počet hráčů :) Prozatím sem posílejte jen info o svých postavách.

Update 7.dubna - 15.34 Obrázky, úprava vzhledu textů, menší úpravy obsahu.
Také zde přikládám obrázky mých postav...
Příloha:
Poznámka: Dino Faerun
Dino Faerun.jpg
Dino Faerun.jpg [ 23.51 KiB | Zobrazeno 8404 krát ]

Příloha:
Poznámka: Erik
Erik.jpg
Erik.jpg [ 42.27 KiB | Zobrazeno 8397 krát ]

Update 7.dubna - 19:41 Zjistil jsem, že od roku 2006 je v přípravě na motivy knih Dragonriders of Pern, film. Podle všeho jej na starosti dostal spolehlivý režisér...
První Nahodilá událost, tj. kdo se stane prvním Weyrem rozhodne hlasování, to započne za šest dní, a začlením do něj všechny kdo se budou hlásit na Weyra. Bližší informace na mém icq...
Příloha:
Poznámka: Mapa Pernu... (Holds znamená državy a Weyr znamená Weyrství. Prozatím existuje pouze jediné Weyrství a to Bendenské)
pernmapall_ka.jpg
pernmapall_ka.jpg [ 219.28 KiB | Zobrazeno 8295 krát ]

Updaty neberou konce... 7.dubna - 20:49 Našel jsem mapu Pernu, je to mapa v pokročilém stádiu... Avšak přesto si myslím nám dokáže posloužit víc než dobře...
- Prozatím existuje pouze jediné Panství (neboli Weyrství) a to Bendenské... A právě okolo něj se bude odehrávat většina příběhu tak si prosím nezadávejte začínající lokaci někde na druhé straně kontinentu nebo hůř za oceánem....

_________________
"Zabít nebo být zabit není nic nepřirozeného... Narozdíl od života beze smyslu."
"Dlouhý styk se zlem, stejně jako s dobrem vede k tomu, že v něm člověk nalezne zalíbení..." -Lucius Annaeus Seneca

Můj YouTube blog
Rytíři!


Naposledy upravil ASS_Sasin dne úte 08. dub 2008 18:57:19, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Pernští jezdci
PříspěvekNapsal: pon 07. dub 2008 20:42:44 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 05. srp 2007 13:50:48
Příspěvky: 143
Bydliště: In my head, under my soul
Informace:
Jméno: Arlea Redn’gh (Příjmení je zkomolenina slovního spojení z jazyka, kterým se kdysi na Zemi hojně mluvilo. Arlea příjmení nepoužívá)
Věk: 18
Pohlaví: žena
Dračí barva: x
Dračí jméno: x
Hodnost: x
Vzhled:
Příloha:
Poznámka: Arlea-preview 4 <3
arlea04.jpg
arlea04.jpg [ 124.7 KiB | Zobrazeno 8176 krát ]

Bio: Arlea je od šesti let sirotek. Žije v malé vesničce Athar v Državě Nosgoth sousedící s KeroonskouDržavou. Její rodiče zahynuli rukou sarafazielských kněží během Druhé savalielské výpravy. Její výchovu převzal její starší bratr a naučil Arleu kovářskému umění a jak se, takříkajíc „poprat chlapsky se životem“. Ačkoliv na to nevypadá má mladá Arlea dosti velkou sílu a v uměním kovářském ji předčí snad jen její bratr Zergotoss, ovšem ve vrhání nožů nemá konkurenta. Nicméně kolují podivné zvěsti, že by jejím skutečným otcem mohl být Kain d‘Scythe, zakladatel Nosgothu…

Cíl, touha: Jednou se pomstít za smrt svých rodičů.
Práce: Kovář. A jeden z nejlepších v celém Nosgothu. I když je už dva roky dospělá o nápadníky nejeví žádný zájem.
Motto: „Chceš kladivem nebo jo?“


Jméno: Avrillara Baudelairová
Věk: 20
Pohlaví: žena
Dračí barva: x
Dračí jméno: x
Hodnost: x
Vzhled:
Bio: Avrillara se narodila v Keroonské Državě. Otec Allan Baudelaire zmizel za záhadných okolností během Druhé savalielské výpravy proti sartharským, když byla ještě děvče. S matkou do svých čtrnácti let žila na farmě kde pěstovaly murguraky pro vlnu a maso. Během jejího dospívání se u ní objevily známky kanibalismu. Ve čtrnácti utekla z domu a vstoupila do raomurské armády, kde se specializovala na boj se dvěma krátkými meči. Ovšem život jí změnil dar od neznámého. Jeden z deníků jejího otce, který obsahuje útržky z výzkumu o něčem, co její otec nazýval „Vlákna“

Cíl, touha: Zjistit okolnosti otcovi smrti. Prostudovat jeho poznatky o Vláknech.
Práce: Zbývají ji ještě dva roky do ukončení výcviku a přiřazení k oddílu. Volný čas využívá k shánění informací o oněch tajemných Vláknech
Motto: „Koho podřízneš dnes, zítra uvaříš a máš na dva dny jídlo :twisted:

_________________
" Better to reign in hell than serve in heaven " (J.Milton)


Naposledy upravil Kain de Amedha dne ned 13. dub 2008 15:07:55, celkově upraveno 3

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Pernští jezdci
PříspěvekNapsal: úte 08. dub 2008 9:41:03 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: úte 05. čer 2007 5:39:34
Příspěvky: 371
Hi everybody

Jméno: Dharen Svatý (tento přídomek získal potom co zachránil několik lidí na pokraji smrti)
Věk: nikdo přesně neví, vypadá na něco mezi 70 a 75
Pohlaví: muž
Dračí barva: x
Dračí jméno: x
Hodnost: x
Vzhled:
Bio: Léčitel, mystik, felčar, šaman, doktor. Když budete procházet Tergaloskou Državou a zeptáte se kdo je Dharen Svatý. Mno a popravdě řečeno, na všem by bylo trošku pravdy. Na čem se ale shodnou všichni je to, že Dharen je milý postarší pán, jenž léčí lidi.

Způsobu, které používá ke své medicínské praxi je mnoho. Chodí po lesích a zbírá, nebo pěstuje na svých zahrádkách za městem roztodivné byliny, z nich vytváří různé mendikanty. Doma pěstuje penicilín a další podivné plísně. Umí „otevřít“ člověka a šít stehy. Někteří vaám dokonce budou tvrdit, že stačí jen když na vás vztáhne ruce.

Před 19 lety, když procházel lesem a sbíral byliny, naskytl se mu neuvěřitelný pohled. Uprostřed cesty ležely 4 mrtvá těla a mezi nimi křičelo malé dítě. Dva lidé (muž a žena, nejspíše rodiče malého chlapce) byli měly mnoho podlitin, po celém těle, nespíše byli ubiti nějakým tupým předmětem. Druzí dva muži, otrhanci s kyji v rukou, byli „jen“ mrtví, bez jakýchkoliv fyzických známek. Dharen tomu nerozuměl. Vzal toho chlapce k sobě...

Cíl, touha: dělat to v čem je dobrý, pomáhat lidem a být dobrým „otcem“ Atlantovi
Práce: léčitel, mystik, felčar, šaman, doktor
Motto: nemoc, poranění, choroba ... je to jako hádanka, vždy je nějaké řešení



Jméno: Atlanta de Freh
Věk: 21
Pohlaví: muž
Dračí barva: x
Dračí jméno: x
Hodnost: x
Vzhled:
Bio: Od útlého věku žije u Dharena (viz výše). Je to zvláštní mladý muž. Tichý a stále nepřítomný. Kolikrát se Dharen divil, že neví co mu před minutou říkal. Není to tím, že by byl hloupý, naopak, je velice chytrý bystrý. Důvod jeho věčné zasněnosti je to, že Atlanta je psionik.

Psionici jsou lidé, u nich evoluce trošku poskočila. Možná za to může vliv Vláken, možná opuštění země, možná něco úplně jiného. Faktem ale zůstává, že tito lidé jsou schopni nahlížet do myslí ostatních. Čtení myšlenek patří mezi základní psionické schopnosti. Ti zkušenější jsou prý schopni vyvolávat jednorázově silné emoce (strach pro zahnaní nepřítele, pohodu a souznění, pro lepší obchody ...) či podsouvat myšlenky. Někteří dokonce tvrdí, ře viděli jak psionik zabil pohledem.

Atlanta by se moc chtěl stát dračím jezdcem. Chtěl by být ten chrabrý rytíř na bílém koni, jenž bez bázně a hany chrání potřebné a slabé. Jelikož, ale koně nikdy neviděl, touží po modrém draku. Sice nejsou ani největší, ani nejsilnější. Jsou ale velmi hbití a určitě nejkrásnější.

Cíl, touha: stát se „rytířem na bílém koni“
Práce: Pomáhá Dharenovi s léčením (což ho těší) a díky svým psionickým schopnostem dělá i jakousi „psychologickou poradnu“
Motto: Doopravdy si myslíte, že vás za tou silnou kamennou zdí nenajdu???

_________________
Hrozivý a krutý vrah Insolitus
v pondělí 31.3. zavraždil svou první oběť, vražda se odehrála na půdě FF UK, před zraky všech jejích spolužáků
v úterý 1.4. zavraždil mladého muže před branami zš slovenská

Mafie 2008


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Pernští jezdci
PříspěvekNapsal: úte 08. dub 2008 13:59:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: pát 08. čer 2007 7:21:06
Příspěvky: 441
Bydliště: Jeskyně nalevo u Zlatých hor
Mrzí mně, že musím zakládat další post, jen kvůli jedné postavě, ale maximum jsou 3 obrázky k jednomu postu... F'lara jsem původně neplánoval zařadit do postav, ale jelikož hlavně tedy ze začátku za něj psát budu tak jsem se rozhodl že vám o něm přinesu podrobnější info...
Jméno: F'Lar (narodil se jako - Fallarnon)
Věk: 46
Pohlaví: muž
Dračí barva: Bronzová
Dračí jméno: Mnementh
Hodnost: Bendenský Weyr
Vzhled: (F'Lar je ten živý...)
Příloha:
Poznámka: F'Lar
73072xs4.jpg
73072xs4.jpg [ 201.47 KiB | Zobrazeno 8308 krát ]

Bio: Velmi zručný muž, hlavně v zacházení s noži, kdy vybojoval mnoho vítězství pro své ideály. Když byl mladý, zabil Foxe, který se chystal zavraždit Lessu, budoucí královnu, Bendenskou Weyrku a jeho nynější manželku. Nyní však začíná cítit své rostoucí stáří a s Mnementhem si už tolik nerozumí, možná kvůli tomu, že začíná pít víno víc, než je na Weyra zdrávo... Mnementh je - stejně jako všichni draci - charakterově odlišný od svého Jezdce. Je to tichý typ, který odpovídá, jen když se jej někdo na něco táže. Avšak je velmi bystrý, chytrý a vytrvalý - koneckonců, celkem třikrát se mu podařilo během Sezóny (něco jako pářící lety) dohnat Ramoth, která je současnosti největším drakem na Pernu...
Cíl, touha: Toužil po míru, což se mu vyplnilo způsobem, který nechtěl. A to tak, že Jezdci, již nejsou zapotřebí, a čím dál tím častěji se dočkává posměšků a výhružek než uznání. Touží po obnovení slávy Weyrů a Jezdců, jediná naděje jak toho dosáhnout, je nalezení a ochrana nové Weyrky, nové Královny.
Práce: Weyr - Úředničina, velitel vojsk, řečnictví a k tomu se snaží být dobrým manželem...
Motto: Zemřu pro ochranu nové Weyrky bude-li to nutné...

Update 8.dubna 15:19 - Podívejte se, jaký hezký obrázek jsem našel... (Na konci kapitoly Příběh) Avšak ani toto mně neomlouvá... Zapomněl jsem zmínit Wikipedii (anglickou), bez které by tato hra, nemohla být ani z poloviny tak dobrá, jak se mi zatím jeví :)

Update 9.dubna 21:36 - Hra Pernští jezdci započne v neděli, okolo 20:00. Jakmile odešlu post s příběhem.

Update 12. dubna 0:35 - Zítra začínáme! Pro všechny, kdo se nezapíšou a po zahájení hry se budou chtít přidat, nechť vyplní všechny údaje o postavách stejně jako ostatní, avšak poté budou moct posílat příspěvky až po 24 hodinách od vytvoření postavy... Tuto dobu si vymezuji proto, abych mohl s vámi prodiskutovat případné chyby nebo nesrovnalosti. Děkuji za pochopení. Osobní dotazy nechť směřují na mé icq nebo do soukromých zpráv.

_________________
"Zabít nebo být zabit není nic nepřirozeného... Narozdíl od života beze smyslu."
"Dlouhý styk se zlem, stejně jako s dobrem vede k tomu, že v něm člověk nalezne zalíbení..." -Lucius Annaeus Seneca

Můj YouTube blog
Rytíři!


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Pernští jezdci
PříspěvekNapsal: ned 13. dub 2008 17:16:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 07. čer 2007 11:56:12
Příspěvky: 205
Kandidátka na weyra
Jméno:Alita Eventide (vyslovuje se Elite)
Věk:16(za pár dní sedmnáct)
Pohlaví:Žena
Dračí barva:...
Dračí jméno:...
Vzhled:Obrázek
Životopis: S Alitou se rozhodně život nemazlil. Svého otce nepoznala a její matka umřela,když byla ještě velmi malá. Proto se toulala ulicemi Endestair,malého městečka v Lemoské državě,a protloukala se životem na ulici.
Většina dětí by takový život nepřežila,ovšem Alita nikdy nebyla jako ostatní. Vše,co potřebovala,si musela tvrdě zasloužit. Často se také musela uchylovat ke krádežím,ovšem musela být v krajní nouzi,aby toho byla vůbec schopna. Díky tomu dokázala přežít kruté zimy,kdy se většina dětí se stejným osudem prala o poslední drobty chleba.
Alitě se dokáže plně pohroužit do Světa snů,místě,kde se kloubí minulost s budoucností,kde je každá představa skutečnost a jedinou myšlenkou lze zabít. Často se také budila uprostřed noci,vykřikujíc slova v jazyce,kterému nikdo nerozuměl.
Zlomový okamžik v jejím životě nastal,když jí bylo 14. Majitel hostince U Zlatého úhoře,se kterým se dobře znala,a který jí hodněkrát nabízel,že u něj může zůstat a pracovat u něj,znovu nabídl Alitě stejnou věc. Alita,jež měla minulou noc sen o lepším životě,životě plném lásky,jistoty a bezpečí. To byl důvod proč přijala.
Edvard Grolit se k choval jako k vlastní dceři,ovšem alitě trvalo dlouho,než si zvykla na nový život. Častokrát utíkala pryč z domu,a vždy se vrátila zpět do náruče svého nového otce.
V současnosti oslaví své 17. narozeniny a jednoho dne zdědí hostinec,ovšem Alita by chtěla jiný život...
Cíle:Zjistit,co znamenají ty sny a kdo je její otec.
Práce:Číšnice
Motto:v životě jsou situace,kdy je jedno slovo mocnější než tisíce mečů.

Jméno:M'rio (Narodil se jako Morgrio)
Věk:30
Pohlaví:Muž
Dračí barva:Bronzový
Dračí jméno:Ergrian
Hodnost:Učeň
Vzhled:Obrázek
Životopis: Velice temperamentní,veselý muž,který si dokáže užívat života. Je velice zručný v boji s dvěma meči. Narodil se v městě Urgath v Lemské državě,jako syn bohatého obchodníka. Musel dodržovat přísna pravidla a zásady slušného chování,nesměl chodit ven hrát si s ostatními dětmi,jelikož by to bylo moc nebezpečné. On však neposlouchal,jelikož po matce zdědil nezávislou povahu a často utíkal ven. Proto se z něj nestala žádná třasořitka,ale sebevědomý mladý muž,s ostrým jazykem as dovedností smlouvat a přesvědčovat.
Ergirian je jeho přesný opak. Tichý,opatrný,přemýšlivý.
Cíl:Stát se Vůdcem letců.
Motto:Život není nic bez trochy vzrušení.

_________________
http://www.travian.cz/?uc=cz12_76382
Ženy jsou jako sny - nikdy nejsou takové, jaké bys je chtěl mít.
Moje městečko
http://ankarlant.myminicity.com/


Naposledy upravil Zdenda dne ned 13. dub 2008 19:18:09, celkově upraveno 5

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Pernští jezdci
PříspěvekNapsal: ned 13. dub 2008 19:02:17 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: pát 08. čer 2007 7:21:06
Příspěvky: 441
Bydliště: Jeskyně nalevo u Zlatých hor
Tímto slavnostně ohlašuji začátek Pernských Jezdců!
Tramtadadá!
Nezapomeňte také hlasovat!


Podnos, na kterém stál skleněný pohár, zkrápělo několik rudých kapek. F'Lar zaklel a zvedl džbán s vínem aby nezpůsobil další škody. Všechno je v hajzlu, pomyslel si a položil džbán zpět na svůj pracovní stůl. Poté zvedl sklenici do výšky svých kaštanových očí a vydal její obsah vstříc svému žíznivému krku.
Místnost byla silně osvětlena mnohými pochodněmi, z nichž mnohé byli umístěny v páru silnými železnými spáry. Místnost byla v jeskyni, přírodní, avšak po mnoha generací byla zútulňována, nyní zde v této místnosti pracovali a částečně i žili Weyrové se svými draky, pro tyto účely měla mnoho předpokladů, což bylo především dostatečný prostor pro pracovní stoly, draky samotné, několik židlí pro hosty nebo Jezdce, masivní dveře, které byly přidělané ke vchodu teprve nedávno a chodba s výběžkem, který se postupně stáčel o přibližně 180° doleva a směřoval hlouběji do země, do místa, kde ležela Ramoth – Královna – na svém prvním zlatém vejci. Samotní draci se však od těch bájných odlišovali už na první pohled, místo šupin byli pokrytí silnou a tuhou kůží...


F'lar do sebe vrazil další sklenici vína a žalostně se podíval na její prázdný obsah. „Pověz mi, jak dlouho jsi letěl s Ramoth, než jsi ji dohnal? Bylo to déle než všechny její předchozí lety?“ Weyr se otočil ke svému duševímu společníkovi, který ležel na zemi a vypadal zamyšleně. Po chvíli zvedl hlavu a i když weyr slyšel slova, drak nevydal ani hlásku, a zároveň se jeho oči leskly zlatavou barvou: „Zajisté to byl její nejdelší stíhací let, trval hodinu a třicet tři minuty.“ Oči mu plynule přešli do akvamarínové barvy: „Proč tě to zajímá?“
F'lar si nalil další pohár s vínem: „Pokud si dobře pamatuji, když jsem byl malý, trval let mezi Ramothninými rodiči taky dost dlouho...“
„Ve skutečnosti to byl nejdelší let, trval celé dvě hodiny, pokud vím. Co z toho tedy usuzuješ?“ Otázal se mu Mnemeth v mysli, nyní se světle zelenýma očima...“
Weyr se napil ze svého poháru a lehce se mu zatočila hlava. „Je možné, že by délka letu, měla vliv, na... ehm...“
„Kvalitu snůšky?“ Zeptal se pobaveně bronzový drak. „Možné to je, vlastně, je to velice pravděpodobné.“
Chvíli nastalo trapné ticho. Ovšem jen chvíli, zanedlouho k nim zpoza masivních dveří dolehli těžké kroky mnoha lidí. Po chvilce váhání se ozvalo zabušení. „Dále.“

Dveře se otevřeli a dovnitř vkročila čtveřice lidí, podle uniforem, a výrazů v tvářích, bylo zřejmé, že to nejsou jezdci a že nenesou dobré zprávy.
„Á, naši předrazí hosté, ne nesedejte si, stejně vás odtud za chvíli vyhodím...“ Prohodil weyr a otočil se zpět pro svou sklenici s vínem.
Obrovská guerilla v plátové zbroji svraštila obočí: „Co si to dovoluješ? Mám tě...“
„To je v pořádku, Georgi.“ Muž, oblečený v bílém plášti a celkově velmi drahém oblečení se pousmál. „Neneseme dobré zprávy, ale nejdřív vám musíme něco vysvětlit.“
Vědec se otočil na podobně oblečenou společnici po jeho boku a poté znechuceně na Mnementha, který mu podobný pohled oplatil.
Drak nespouštěl oči z trojice vědců a jejich bodyguarda, poté se spojil se svým Jezdcem: „Neměl bych odejít? Zřejmě na to čekají...“
F'lar schválně odpověděl nahlas, aby to slyšeli i nezvaní hosté: „Ne, nikam nechoď, jistě jim tvá přítomnost nevadí.“
Doktorka si všimla pravdy za jeho zády. „Vy jste opilý, to není dobrý příklad pro vaše ovečky.“
„Moje ovečky vždy zachraňovali lidstvo a budou jej nadále chránit, o to se postarám, to mi věřte.“
„To zní spíš jako výhružka než...“
„To stačí.“ Všichni se otočili na vědce, „marníme tady čas nesmyslným dohadováním. Jistě se mnou budete souhlasit, že oba máme důležitější věci na práci...“
„I kydání hnoje je důležitější než vy...“
„Pak to vyřídíme rychle, aby jste v tom kydání mohl pokračovat... Všichni jsme se shodli, že bude nejlepší, podle našich astrologických měření sestavit nový kalendář. Jistě se mnou budete souhlasit, že řídit se nadále podle Zemského je dosti podivné a nepřesné.“
„Zvláštní, řekl jste „...všichni jsme se shodli...“ ale mně se nikdo vůbec na nic neptal...“
„Váš názor by neměl žádný vliv, ale jak jsem naznačil, sestavili jsme nový kalendář a taky jsme zjistili jednu „nepříjemnou skutečnost.“
Weyr pozvedl své unavené oči: „Ano? Potřebujete snad něco ode mě?“
„Ne tak docela... Podrobnosti vám vysvětlí moje asistentka.“
Doktorka naposledy střelila odpudivým pohledem na Mnementha a začala vysvětlovat strojovým hlasem: „Kolem Pernu obíhají tři měsíce a Pern samotný obíhá kolem hvězdy Rukbathu jednou za 299 a půl dne, což je deset měsíců, které mají po 30 dnech, poslední měsíc v roce, má proto jednou za rok, 29 a podruhé 30dní.“
Chvíli se odmlčela aby mohli všichni vstřebat informace. „Jeden den, má 22 hodin. Takto, to bude oficiálně platné od příštího týdne.“
„Kvůli tomuhle...“
Doktorka mu ihned skočila do řeči: „Také naši astrologové zjistili jednu závažnou věc, která se vás, a vašich oveček přímo týká...“ Konečně se jí podařilo upoutat weyrovu pozornost.
„Pokračujte.“
„Není to tak dávno co na Pern padala vlákna, že? Co je to ve vesmíru, nějakých sto let... Když kolonizátoři ze Země poprvé přistáli na Pernu, bylo právě stejné období, jako je právě teď. Dobu, kterou Rudá Hvězda vykoná než oběhne Rukbath a dostane se do těsné blízkosti Pernu se blíží, tento proces jsme nazvali Oběh. Takže abych to shrnula...
Dnes je 2. oběh prvního roku, prvního měsíce, druhého týdne...“
Tentokrát ji do řeči skočil F'lar: „čtvrtý den a patnáctá hodina a třicet tři minut.“
„Jak to víte?“
„Já to nevím, jen opakuju to co mi říká moje „ovečka.“
„Aha, chvíli jsem si myslela že jste bystrý...“ Vědci se dali k odchodu
„Počkejte, stále nechápu, kdy se má objevit Rudá Hvězda, a co to má všechno znamenat?“
Na tuto otázku mu odpověděl zády k němu vědec. „O všechno se postaráme my, právě vyvjíme mnohem lepší způsob odstraňování Vláken než je ten váš...“
„Neodpověděl jste mi.“
Vědec se zastavil. „Kdyby se Rudá Hvězda řídila fyzikálními zákony, pravděpodobně by lidé venku již umírali mezitím co si zde povídáme, ale protože její pohyb je nám stále záhadou, tak pokud bude pokračovat stejným tempem... Ačkoliv určitě nebude, tak bychom první vlnu Vláken měli očekávat za pět až devět měsíců.“
F'lar sklesl na židli a zaklel.
„O všechno se postaráme“, zopakoval vědec a strážný za ním zavřel dveře...



“Zloděj!” ozvalo se kdesi z dálky za Erikovými zády. Ten chlap má reflexy jako týden stará Flašťovka, při tom pomyšlení se pousmál. Mladý zloděj trochu zpomalil svůj útěk a zahnul do tmavé uličky, kterou již příliš dobře znal. Zachytil se o trčící kusy dřeva ze stříšky nad starými dveřmi a vylezl. Těsně nad stíškou bylo malé otevřené okénko - které zdola ani není vidět - jeho domov.

“Tak co? Jaký byl lov Dlouhoprsťáku, hmm?”
Erik se s povzdechem posadil na zem a hodil před sebe malý váček, který s cinkotem dopadl na zem.
“Nech si ho celý, výměnou chci aby jsi mi už konečně začal říkat Eriku.”
Starý zloděj se zašklebil, “všichni zloději mají přezdívky, a ty máš hezky dlouhé prstíčky. Nabídku nepříjímám.”
Erik opětoval Peragonův pohled, “tak jaká je tedy tvoje přezdívka? Pekař?”
“Ha, ha, hmm, důvod proč si nekupuji pečivo je osobní. Avšak svou přezdívku ti neřeknu.”
“A proč ne?”
“Protože nechci, aby, jsi mi tak říkal, hmm.”
“Co může být osobního na tom, krást Faerunovým pečivo z pekárny. Přece nejsou nijak bohatí...”
Starý zloděj však Erika nevnímal, vypadá to že se ztratil ve svých starých vzpomínkách.
Po chvíli nic nedělání Erik vstal: “Hej, tak já půjdu starochu, jemné prsty, rychlé nohy!”
“Jojo, hmm.”

Erik našel přímo skvělé místo na úkryt, obdivoval tu šeď okolo, tma hustá že to vypadalo jako by zde vládla paní noci a u jediného východu z této liduprázdné uličky se bezstarostně procházeli davy lidí. “Tohle místo si musím zapamatovat!” Naposledy se ohlédl kolem dokola v tváři vřelý úsměv někoho, kdo dostal na narozeniny věc po které tak strašně toužil...
Náhle jej popadla bodavá bolest v břiše, cítil, jakoby mu někdo nožem rozřízl břicho, aby si mohl prohlédnout jeho vnitřnosti. S panickou hrůzou se podíval dolů.
Břicho, ani šaty nevykazovali jedinou známku poškození, avšak před sebou někoho nebo něco vycítil. Stále v předklonu posunul své zorničky vzhůru.
To co spatřil, mu vyrazilo dech...


Update 13. dubna 20:24 - Do kapitoli Postavy - Hodnosti, jsem vypsal všechny hodnosti Jezdců.

_________________
"Zabít nebo být zabit není nic nepřirozeného... Narozdíl od života beze smyslu."
"Dlouhý styk se zlem, stejně jako s dobrem vede k tomu, že v něm člověk nalezne zalíbení..." -Lucius Annaeus Seneca

Můj YouTube blog
Rytíři!


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Pernští jezdci
PříspěvekNapsal: ned 13. dub 2008 21:42:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 05. srp 2007 13:50:48
Příspěvky: 143
Bydliště: In my head, under my soul
*18+, tento příspevěk obsahuje vulgární výrazy a jiné pohoršující výjevy...*

…Tisíce očí vidělo, miliony jich toužilo, ještě více čekalo. Trpělivě. Dál. Zaměřeny jedním směrem. Bičovány prudkými vichřicemi, trhány gigantickými tornády, které je nemilosrdně drtily o masivní pohoří pulzující barvou právě prolité krve, pohřbívajíce do krypty z nesčetných vrstev sytě oranžového písku. Rukhbat povstal nad obzor a prostor se zachvěl mohutným zemětřesením. Tornáda si dál razila cestu skrz mohutné štíty vysoké několik kilometrů a ostré jak drápy samotných mocností pekelných. Jizvy Derthoria byly opět otevřeny a v nich ta stříbrná záře. A oči. Tisíce jich vidělo, miliony dychtilo a ještě více, mnohem více, čekalo. Na planetě, která je veškerému lidskému plémě známa jako Rudá Hvězda …

Příloha:
Poznámka: " ilustrace " (by KA)
the grains.jpg
the grains.jpg [ 62.85 KiB | Zobrazeno 8013 krát ]


...v hraniční oblasti državy Nosgoth...
Dívka si setřela pot z čela. Její bledé čelo tak ušpinila skvrna od sazí. Zaťala zuby a znovu kladivem praštila do rozžhaveného kusu železa. Kovárnou se kromě řinčení nesl i tichý zvuk sténání nad namáhavou prácí. Arlea byla plně soustředěná na práci.
Rána. Pak další, druhá, třetí. Obrátit kov a znovu.
Mezitím se několik postav přes ten hluk snadno dostalo až za ní. Kladivo rytmicky tančilo nad výtvorem a pak náhle ustalo.
Arlea ztuhla. Někdo jí nečekaně chytil za ruku uprostřed nápřahu. Brzo však poznala kdo to byl.
Podle dechu. Toho odporného dechu po zkvašených a několikráte destilovaných bobulích gukulů. Kovářka si odfrkla.
„Á, můj drahý Zorkal. Co tě sem přivádí?“ Muž, asi vysoký jako Arlea, stál stále za ní a držel její pravou ruku s kladivem. Přistoupil blíž, až se jeho rty dotýkaly Arlenina ucha.
„Ty víš proč jsme tu.“, zašeptal. „Ty víš co já chci!“ Jeho dech dál pronikal k Arleninu nosu a ta s vypětím všech sil nedala najevo své znechucení. Zorkal dále pokračoval. Jeho druhá ruka si přirazila Arlenino tělo více k tomu svému a sklouzávala níž a níž. Pod kovářskou zástěru. Arlea pomalu vzala kus rozžhaveného železa do volné ruky a vzdechy předstírala vzrušení. Zorkal se zazubil a začal ji olizovat krk. V Arleniných očích se mísila nenávist s totálním pohrdáním a hnusem. Ještě chvíli ho nechala a pak ledovým hlasem zašeptala „Pověz mi, Zorkale, už ti někdo vyšukal mozek z těla?“
Zorkal se na chvíli zarazil. Ta chvilka Arlee stačila. Rozžhavený kus kovu vrazila Zorkalovi přímo do jednoho oka, takovou silou, že železo prošlo skrz a potřísnilo krví dva jeho společníky stojící za ním. Oběť nelidsky zařvala a pustila Arleu. Jeden Zorkalův kumpán zděšeně hleděl na svého zmítajícího se pána a pak na Arleu. Ta si nadhodila své kovářské kladivo a vší silou ho po něm hodila. Ozvala se čvachtavá rána doprovázena prasknutím. Proud krve z ubožákovy hlavy ohodil stěnu kovárny. Ostatní s nevyslovitelným strachem v očích a s řevem co nejrychleji vyběhli ven a pryč.
Arlea si oddechla a odfoukla jediný pramen býlích vlasů z tváře. Ostatní, havraně černé se jen zachvěly potěšením z minulých událostí a jako hejno Medusininých hadů lačně hledalo po dalších obětech. Dívka přistoupila k mrtvému muži a sebrala zpět své, nyní již zkrvavené, kladivo. Také budoucí meč vysvobodila ze Zorkalovy hlavy a hodila zpět do ohně. Arlea myslela na to co tomu asi řekne její bratr Zergotoss až se vrátí. Ale co. Alespoň už nikomu nedluží žádné peníze.
Kovárnou se dále nesl zvuk řinčení kovů.

_________________
" Better to reign in hell than serve in heaven " (J.Milton)


Naposledy upravil Kain de Amedha dne pon 14. dub 2008 23:03:58, celkově upraveno 2

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Pernští jezdci
PříspěvekNapsal: pon 14. dub 2008 20:49:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: pát 08. čer 2007 7:21:06
Příspěvky: 441
Bydliště: Jeskyně nalevo u Zlatých hor
(Je někdo proti tomu, aby bylo jako platidlo koruny :?: )


Mezitím v malé farmě Faerunových...
"Dino! Mohla by jsi odnést na úřad pár mincí pro technokraty?"
Mladá dívka se sněhobílými vlasy svědomitě odkráčela do obývacího pokoje. Rodina Faerunových si žila poměrně skromně, v ničem se nelišila od ostatních obyčejných farem s tříčlenými rodinami, snad jedinou zvláštností bylo několik krátkých mečů, připevněných po jednom snad v každé místnosti - památka na původní profesi obou rodičů - kupodivu, mnoho Jezdců si nakonec zvolilo mnohem klidnější povolání farmářů, než vojáků. Proto snad v každé páté farmě najdete nějakou památku nebo symbol ať už po dětech, rodičích či prarodičích.
"Technokraty? Snad těm jejich sobeckým žvástům nevěříš tati..." Odpověděla popuzeně Dino. Podívala se nad tátovu hlavu, kde byl připevněn matčin meč. "Jaktože tak najednou máme přestat s pomáháním Jezdcům?"
Její otec, Cyrus se prudce zvedl ze židle tak, že svým tělem bránil ve výhledu na meč. "Jezdci tu byli od toho, aby nás chránili před vlákny. Na co jsou teď? Akorát tak žerou a..."
"Drahý." Ve dveřích se objevila Rita, vypadala poněkud překvapeně. "Máme Hosta."
Pár těžkých pobitých bot došlápl na práh domu, muž měl na sobě především zpevněnou koženou zbroj, kroužkové brnění na těle a pouze rukavice a helmu měl plátované.
Než stačil Jezdec cokoliv říct Cyrus ze sebe vydal: "Já, já... myslel technokraty. Jezdce ne..."
Jezdec se zasmál, podle hlasu bylo znát, že je mladý. Poté si sundal helmu, oči měl neskutečně podobné po svém otci, avšak tvář měl uhlazenou spíš po své matce. Vzhledově mu mohlo být tak 19 nebo 18. "Právě mi Randath řekl o čem jste se tu bavili," na tváři se mu vyjasnil lehký úsměv, "myslím že to už jste čtvrtá rodina." Dodal vzápětí.
Dino se podívala na svého otce, který se lehce začervenal pak zpátky na Jezdce: "Randath je... váš drak?"
Muž v brnění položil svou helmu vedle na stoleček a obrátil se k mladé dívce. "Vlastně, není to "můj" drak. Jezdci své draky nevlastní, draci si vybírají své jezdce, takže by bylo přesnější říct, že já jsem Randathův člověk." Dině se rozzářili oči radostí.
"Co pro vás můžeme udělat?" Zeptala se nyní poněkud klidněji její matka Rita.
"Pokud vám to nebude vadit, rád bych se posadil. Cestuju už asi osm hodin bez přestávky a za trochu vody bych vám byl vděčný..."
"HNED TO BUDE!" vykřikla Dino a vyběhla do kuchyňky načepovat trochu vody.
Všichni tři se za ní překvapeně ohlédli, zvlášť s jakou rychlostí se vrátila zpátky se sklenicí vody.
Jezdec s úsměvem poděkoval a žíznivě vypil celý její obsah. Chvilku nastalo ticho, vypadalo to, jakoby se každý chtěl na něco Jezdce zeptat, hlavně Dino, avšak nemohli najít ta správná slova.
Nakonec ze sebe Dino nesměle soukala slova... "A, nevadilo by, kdybych já, na chvíli, jít ven mohla?"
"Ale jistě, Randath se tě už nemůže dočkat..."

_________________
"Zabít nebo být zabit není nic nepřirozeného... Narozdíl od života beze smyslu."
"Dlouhý styk se zlem, stejně jako s dobrem vede k tomu, že v něm člověk nalezne zalíbení..." -Lucius Annaeus Seneca

Můj YouTube blog
Rytíři!


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Pernští jezdci
PříspěvekNapsal: úte 15. dub 2008 21:46:47 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: pát 08. čer 2007 7:21:06
Příspěvky: 441
Bydliště: Jeskyně nalevo u Zlatých hor
Takže, základní pravidla jste myslím všichni vstřebali, měli jsme společně deset dní na to, abych vám vše vysvětlil a také jsem snad každému odpověděl na otázky. Takže nyní bych vám rád sdělil pár dalších informací, (ať hlavně Zdenda zbystří a všichni kdo by se v budoucnosti chtěli účastnit líhnutí.)

Začněme zlehka, i když, pro někoho možná ztěžka...
Takto vypadají vnitřní prostory tzv. weyrských kasáren v Araloském Weyrství:
Příloha:
weyrbarracks.jpg
weyrbarracks.jpg [ 129.39 KiB | Zobrazeno 7970 krát ]


Ještě chvíli se kochejte, je to jen přibližný nákres a nedělal jsem ho já... Jak vidíte Araloské Weyrství (i když zatím ještě neexistuje) má ve svých tzv. kasárnách místo až pro max 150 vejcí, avšak to vás zajímat nemusí...

Pro pořádek ještě jednou zopakuju co již víte:
-Dračí mláďata si vybírají duševního partnera se stejným pohlavím, jako jsou oni.
-Mládě, které si nevybere nikoho, umírá. Někteří tvrdí že je to proto, že lidé se již rodí předurčeni mít určitého draka, a pokud se tomu dítěti něco velmi zlého stane a nedožije se své výpravy do weyrských kasáren, tak ten drak umírá aby se setkali spolu alespoň v nebi. A teď: Věřte, nevěřte, nechám to na vás... Taky to prostě může být obyčejná nudná genetická vada.
-Zlatí (královny) a Zelení jsou samice a Modří, Hnědí a Bronzoví jsou samci.
-Pouze Královny kladou vejce, také jsou nejvzácnější, 1% celkové dračí populace.

Weyrské kasárny jsou vždy a všude velice dobře zpevněné nosné pilíře proti zemětřesení, tato opatření jsou snad každému jasná, nejenže se zde vyučují učňové se svými dráčky a draky, ale také pro ochranu vejcí.
V každých W. kasárnách bývá přibližně 6 studoven, každé určené pro určitou věkovou skupinu žáků, dále zde najdete velmi potřebnou koupelnu, řeznictví, zásobárnu s olejem, a několik menších pracoven pro Weyry a ostatní učitele.
Rád bych poznamenal, že žáci po celou dobu výcviku na jezdce zůstávají ve Weyrství, až na malé výjimky samozřejmě. Avšak návštěvy pro ně dovoleny jsou, ale jen v době osobního volna.


Rozumíte prozatím? Nebojte, už to bude jenom lepší...
První věcí poté, co si draci vyberou své budoucí jezdce, je OSLAVA! Avšak ještě před ní se Mistr mláďat osobně setká a pozdraví s každým novým párem. Oslava se vzhledem k věku, ve kterém je možné se účastnit se líhnutí (15 - 22 let) nekoná dlouho a brzy po vyčerpávájícím dni sebepoznávání navzájem se jde na kutě. Tento den je svým způsobem výjimečný, tak je také dovoleno aby spolu tuto noc strávili oba dva spolu v jedné posteli.
To co se bude dít v následujících dnech však spadá do přísného časového plánu.

Ráno začíná a bude nadále začínat pro některé nepříjemným budíčkem, žáci se budou muset naučit spoustu důležitých věcí, tou první je návštěva řeznické hodiny kvůli mladičkým drakům, stejně jako kovář musí umět udržovat ve výhních oheň, tak musí Jezdci umět jak nakrájet maso a nakrmit své draky.
Zatímco dráčci snídají, Mistr mláďat a Mistr dračí léčby zkontrolují jejich zdravotní stav. Poté co je maso snězeno a dráčci jsou nasyceni, jsou páry odvedeny skrz koupání, olejování (což je pro draky důležité, protože se tím zabraňuje různým kožním onemocněním) a také uklízení exkrementů (pokud je to zapotřebí).
Po tom všem, je teprve dovoleno aby se lidské polovičky nasnídali a okoupali. krátká doba po snídani je vyplněna uklízením okolo Weyrství.

Časový rozvrh
Od 6 - 7 hodiny: Budíček, krmení, koupel, olejování.
Od 7 - 8 hodiny: Koupel, snídaně.
Chvilka po snídani - zapalování svíček a pochodní, stlání lůžek pro draky a lidi, uklízení okolo Weyrství.
Od 8 - 12 hodiny: Hodiny vyučování
Od 12 - 13 hodiny: Oběd
Od 13 - 18 hodiny: Hodiny vyučování*
Od 18 - 20 hodiny: Krmení, koupání a olejování dračích mláďat
Od 20 - 22 hodiny: Večeře, studování, odpočinek
Od 22 hodiny: Večerka
* Během vyučování je několik přestávek, ty bývají častější pro mladé učně...

Učňovský hodinový plán:
Od vyklubání do 1 měsíce
Velikost: Přibližně tři stopy na výšku ramen

-Péče a krmení dráčat
-Olejování, diagnóza a léčení běžných kožních onemocnění
-Empatické spříznění, -- využití, efekt na oba doživotně spojené, nebezpečí a výhody
-Dračí anatomie*
-Základní Drakonická první pomoc, obsahuje léčení zažívacích problémů a jejich předcházení.
-Jezdecká etika a zvyky**
-Povinnosti Jezdců***
-Pernská historie a základy politiky****
-Rozpoznávání hodností podle odznaků a výšivek****

* Učí Mistr dračí léčby
** Učí Weyrka
*** Učí Weyr
**** Učí Archivář

Poznámka: Alespoň první měsíc by jste se neměli vzdalovat od Weyrství, také by jste měli být v dohledu, abch vás mohl upozornit a případně i předejít přesycování draka nebo jeho nízké hygieně...

Budu totiž se snažit hrát za všechny učitele zde, až nadejde čas líhnutí.
Avšak to se také budete muset vy, více zapojit do hry kluci!
Hra začala v neděli v 20.00 a od té doby zde mám akorát příspěvek od Kaina...

Druhý měsíc
Přibližně 20 procent dospělé velikosti
-První seznámení s léčiteli zaměřených na pády Vláken. (Hlavně pro zjištění možných drakonických reakcí na popálení, atd...)
-Základní Cvičení na zemi
-Politika, historie, geografie a podnebné podmínky především v okolí Bendenu.
-Iniciační Magmenský trénink - Jak sbírat, velikost a uskladňovat v batohu, pro dračí možnosti.
-Akce - doplňování zásob Magmenů pro Letce
-Frekventované testování znalostí skrz testy, psané, mluvené i praktické.

Poznámka: Sbírání Magmenů, pouze s doprovodem léčitelů. Jsou možné testy o znalosti o dracích. Opakování těchto poznatků pro zkoušky ve skupinách. Těžké spojení se utváří mezi jezdcem a drakem i nadále. Dráčata jsou sice stále nemotorná, ale sem tam se budou pořádat výlety k jezeru pro koupání atd...

Jak probíhají další měsíce zde dříve či později dopíšu, tak se dívejte jestli se tady něco nezměnilo, každopádně, výcvik na jezdce a dospívání draka trvá 18 měsíců a můžu vám slíbit, že se během ní pořádně zapotíte... :geek: :twisted: :evil:

_________________
"Zabít nebo být zabit není nic nepřirozeného... Narozdíl od života beze smyslu."
"Dlouhý styk se zlem, stejně jako s dobrem vede k tomu, že v něm člověk nalezne zalíbení..." -Lucius Annaeus Seneca

Můj YouTube blog
Rytíři!


Naposledy upravil ASS_Sasin dne čtv 17. dub 2008 10:47:43, celkově upraveno 2

Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz