StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Patch 1.4.0 PTR preview
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=9&t=1618
Stránka 2 z 3

Autor:  Yarin [ čtv 25. srp 2011 12:13:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.4.0 PTR preview

Ashencz píše:
Pralev píše:
Tak abych MaHimu nezkazil radost, nebudu nadávat :D

(i když na toho Immortala a rax by se mi chtělo :D )

Jinak tu změnu s vizí na rampě jsem úplně nepochopil, mohl by mi to někdo vysvětlit? Jednotky na rampě budou mít o 1 menší vizi nahoře? Nebo musí být o 1 "políčko" výš, aby viděli nahoru? Protože ta první varianta mi přijde správnější jako překlad, ale nechápu její význam - nezabrání to například tossovi blinkovat se nahoru, ne?

Já to pochopil tak, že se toss bude moct blinknout nahoru až o trošku později. Normálně by ses blinkal (:lol:) třeba v půlce. Takhle budeš moct až v horní třetině. Podle mě to je na nerfnutí PvP jako 4gate blinkající stalkeři. Hrávalo se to dost teď.


stalker bez obse nahoru stejne nevidi

Autor:  Ashencz [ čtv 25. srp 2011 12:14:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.4.0 PTR preview

Yarin píše:
Ashencz píše:
Pralev píše:
Tak abych MaHimu nezkazil radost, nebudu nadávat :D

(i když na toho Immortala a rax by se mi chtělo :D )

Jinak tu změnu s vizí na rampě jsem úplně nepochopil, mohl by mi to někdo vysvětlit? Jednotky na rampě budou mít o 1 menší vizi nahoře? Nebo musí být o 1 "políčko" výš, aby viděli nahoru? Protože ta první varianta mi přijde správnější jako překlad, ale nechápu její význam - nezabrání to například tossovi blinkovat se nahoru, ne?

Já to pochopil tak, že se toss bude moct blinknout nahoru až o trošku později. Normálně by ses blinkal (:lol:) třeba v půlce. Takhle budeš moct až v horní třetině. Podle mě to je na nerfnutí PvP jako 4gate blinkající stalkeři. Hrávalo se to dost teď.


stalker bez obse nahoru stejne nevidi

nevidí, ale pokud jde po té rampě nahoru, tak v určitém bodě začne vidět. A tenhle bod si myslím, že posunuli o trošku výše

Autor:  ondik [ čtv 25. srp 2011 12:17:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.4.0 PTR preview

MaHi píše:
První patch, na který lidi masívně nenadávají... žeby Blizard konečně začal poslouchat komunitu ?
Ty změny mi příjdou vesměs správné, tak uvidíme kolik toho proleze do finálního releasu.
:)


No mně jen není jasné, jak má tohle pomoci tossům ubránit 1-1-1, což je hlavní problém, který v SC2 v současnosti je. Zpoždění baraxů o 5s bude důležité spíš pro TvZ, větší range immortalů je pěkná, ale jestli to opravdu pomůže, toť otázka. Někteří tossové to začali zkoušet ubránit blink stalkery, což s 30s delším researchem není možné.

O nutném health/shield buffu warp prismu mluvili všichni už od začátku, ale buďme rádi, že blizzard nakonec vyslyšel. Mothership se podle mě o moc víc používat nebude.

Autor:  Pralev [ čtv 25. srp 2011 12:21:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.4.0 PTR preview

Ashencz píše:
nevidí, ale pokud jde po té rampě nahoru, tak v určitém bodě začne vidět. A tenhle bod si myslím, že posunuli o trošku výše


Ano, takhle přesně jsem to pochopil i já.

Autor:  77white [ čtv 25. srp 2011 12:29:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.4.0 PTR preview

Zajimave zmeny, myslim ze delay raxu je hlavne kvuli 2raxu v tvz, jinak me nenapada duvod, proc to menit.
Raven i prisma, proc ne, blizz se nam klasicky snazi podstrcit dalsi nepouzivanou jednotku.
Range immortala si myslim bude mit velky dusledek i v jinych matchupech, pvz i pvt.
Helioni dobra zmena, uvidime jestli je to dostatecny nerf na "opraveni" tvt.
Zmena vision na rampe je asi zejmena pro pvp, najednou bude jednodussi hazet FF tak, aby souper nahoru nevidel (dnes musi padnout velice presne na spodek rampy)
A nakonec, pro vsechny, ktere zabiji 1/1/1 > je na case zacit hrat starsi a bezpecnejsi buildy, ty vase 1gate nexus proste vola po potrestani :D
Kazdopadne to neni chyba balance jednotek, ale chyba BO.

Autor:  MaHi [ čtv 25. srp 2011 12:31:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.4.0 PTR preview

2 ondik - hele, já si nemyslím, že by se tenhle patch vůbec 1-1-1 allinu týkal... Po pravdě, tenhle build je otázkou vášnivích debat tak maximáln týden a silně pochybuju, že by takhle masivní změny vymysleli během pár dnů...

Autor:  Yarin [ čtv 25. srp 2011 12:37:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.4.0 PTR preview

77white píše:
Zajimave zmeny, myslim ze delay raxu je hlavne kvuli 2raxu v tvz, jinak me nenapada duvod, proc to menit.
Raven i prisma, proc ne, blizz se nam klasicky snazi podstrcit dalsi nepouzivanou jednotku.
Range immortala si myslim bude mit velky dusledek i v jinych matchupech, pvz i pvt.
Helioni dobra zmena, uvidime jestli je to dostatecny nerf na "opraveni" tvt.
Zmena vision na rampe je asi zejmena pro pvp, najednou bude jednodussi hazet FF tak, aby souper nahoru nevidel (dnes musi padnout velice presne na spodek rampy)
A nakonec, pro vsechny, ktere zabiji 1/1/1 > je na case zacit hrat starsi a bezpecnejsi buildy, ty vase 1gate nexus proste vola po potrestani :D
Kazdopadne to neni chyba balance jednotek, ale chyba BO.


Ono kdyz to terran dobre zahraje tak je to tezky ubranit i s 1gate robo. ono 1gate nexus je stejny jako 1rax expa, potrestat se to da strasne snadno.

Autor:  ondik [ čtv 25. srp 2011 12:44:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.4.0 PTR preview

77white píše:
A nakonec, pro vsechny, ktere zabiji 1/1/1 > je na case zacit hrat starsi a bezpecnejsi buildy, ty vase 1gate nexus proste vola po potrestani :D
Kazdopadne to neni chyba balance jednotek, ale chyba BO.

Až na to, že mezi všemi lepšími hráči panuje shoda, že FE je jediný způsob, jak proti tomu mít šanci..

MaHi píše:
2 ondik - hele, já si nemyslím, že by se tenhle patch vůbec 1-1-1 allinu týkal... Po pravdě, tenhle build je otázkou vášnivích debat tak maximáln týden a silně pochybuju, že by takhle masivní změny vymysleli během pár dnů...


Na TL i všude jinde se to řeší už víc než měsíc, i MVP říká, že to je imba. Navíc Browder v nedávném rozhovoru řekl, že se na to zaměří.. jinak by ani range buff immortala nedávala smysl.

Autor:  MaHi [ čtv 25. srp 2011 12:50:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.4.0 PTR preview

ondik píše:
Na TL i všude jinde se to řeší už víc než měsíc, i MVP říká, že to je imba. Navíc Browder v nedávném rozhovoru řekl, že se na to zaměří.. jinak by ani range buff immortala nedávala smysl.


Sorry ale plantáš tady nesmysly - první téma, které se na tohle téma objevilo na TL je z 22.8.2011
To, že MVP říká, že je to imba je pravda, ale co to má co dělat s touhle debatou ?
Dej mi prosímtě link na ten rozhovor s Browderem jo?

Autor:  Ashencz [ čtv 25. srp 2011 12:50:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.4.0 PTR preview

77white píše:
A nakonec, pro vsechny, ktere zabiji 1/1/1 > je na case zacit hrat starsi a bezpecnejsi buildy, ty vase 1gate nexus proste vola po potrestani :D
Kazdopadne to neni chyba balance jednotek, ale chyba BO.

a mohl bych poprosit o replay, kde se to ubrání nějakým, podle tebe, "slušným buildem"?

Ohledně těch helionů nevím - "opravili" TvT tzn. bude se zase hrát marine tank... to je oprava jak prase ;-)

Pralev píše:
Ashencz píše:
nevidí, ale pokud jde po té rampě nahoru, tak v určitém bodě začne vidět. A tenhle bod si myslím, že posunuli o trošku výše


Ano, takhle přesně jsem to pochopil i já.

tak fajn :)

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/