StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 27. dub 2024 6:54:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 11. led 2011 8:58:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 03. pro 2010 9:14:52
Příspěvky: 165
jj tohle je peklo proto na terrana většinou jedu 10>overlord>spawning pool . pac na odražení maleho bunger rushe mi stačí 6 zerlingů. faktem je ze to zpomalí protože ty tři droni po overlordovy sou sakra znát.

_________________
Obrázek
dejte echo zahraju s každym trening vždy a všude :D
Zylvar #355
Problém způsobený tankem je i tankem řešitelný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 11. led 2011 13:02:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
ze prijde ban push se da vetsinou odhadnout a pokorit, stavim 2x rax + 2x factory, factory switchnu nad rampu za rax, protoze vydrzi vic. jedu tank a siege pred vsim ostatnim (jen kontinualne tlacim marinu na obranu.
prvni expa lze vetsinou ubranit 2x bunkrem a 1-2 siege. a to jak proti roachum tak proti banum.
je ale potreba pocitat se "switchem" na burrow a/nebo muty, proto stavim u vstupu turret.

pokud zerg trva na roach/ban, pridam nejaky banshee, pokud masivne switchne na muty, pridam vic na marinu.

v mid game, pokud je porad velka pravdepodobnost banu, je treba army co nejvic rozdelit, nemit to v chumlu, to je ale myslim jasny.

momentalne mi nejvic problemu dela kombinace broodlord+corruptor


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 11. led 2011 13:56:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Brood lord je vacinou hodne late game... v tom case musis mat thorov + par vikingov na odpalovanie broodlordov a nejaku pechotu n alikvidaciu tych malych sraciek co broodlord rozhadzuje.

Predpokladam ze nikto neposiela thorov do boja bez scv na opravu.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 11. led 2011 15:39:19 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
GoodWill píše:
Brood lord je vacinou hodne late game... v tom case musis mat thorov + par vikingov na odpalovanie broodlordov a nejaku pechotu n alikvidaciu tych malych sraciek co broodlord rozhadzuje.

Predpokladam ze nikto neposiela thorov do boja bez scv na opravu.

pouzivat thora jako counter na broodlordy je spatne, dava dmg hrozne pomalu.pokud celis broodlordum, pouzivej mass viking a pesakym, thory pouzivej vicemene jen jako counter na muty.

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 11. led 2011 15:55:14 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Moze byt ;) Pardon, obycajne zerga tak daleko nepustim ;)

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 12. led 2011 13:51:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
jo to je nejlepsi nenechat ho tak rozjet, ale bohuzel nekdy utece. problem je v tom, ze jak vytlaci kombinaci corruptoru a broodu, bude potreba celkem hodne vikingu a co pak? soustredit se na corruptory, zatim broodove zamorej pozemni jednotky. Kdyz uz se nekdo na me vytasi s timhle, vetsinou vsechnu bojobou produkci natlaci do techhle jednotek a ze zeme si pak moc neskrtnu, takze i ja musim switchnout na air a jak se zacne terran prizpusobovat zergovi, ma tezky chvilky, protoze je mnohem min pruznej.

btw thor+plna prdel SCV na opravu uz snad po tomhle patchi taky nebude takova kokotina bo SCV budou mit stejnou prioritu utoku jako ten thor, takze uz by se nemelo stat, ze moji vojaci se nesmyslne soustredi na nesmrtelneho thora, ktereho zcela bezpecne opravuje 7 SCV na ktery nikdo ani nevystreli


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 13. led 2011 8:37:30 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 03. pro 2010 9:14:52
Příspěvky: 165
pozor ale to scv bude mít stejnou piroritu ale když bude za thorem utoky stejně pudou do thora. jediny v čem je rozdíl je když na thora naženaž zerlingy a ty ho obklopí to potom ty co jsou v zadu sežerou scv ale když do thora pudeš roach hydra tak většina střílí do thora protože je blíže a ty tři scv co jsou za ním jsou relativně save. zakze třeba ho napadnout zezadu bo ho donutit pohnout se.

_________________
Obrázek
dejte echo zahraju s každym trening vždy a všude :D
Zylvar #355
Problém způsobený tankem je i tankem řešitelný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 13. led 2011 14:30:17 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
Salam píše:
V poslední době dávám zergy bunkr blokem rampy tak, že neudělá expu a sere s tím aby mi ty bnkry sundal, hrozně ho to brzdí, zatím co já expenduju a techuju¨, je to hrozně účinné a snadné, zatím se mi snad nestalo že by mi to nevyšlo až na jednu custom hru z diamanťákem, ale i ten to odvrátil jen mou totální kravinou. Ani mi to nepříjde jako rush, páč pokud to nějak rychle odrazí (eště se mi nestalo) tak, nic moc neriskuju, jen je to k těm zergům dost nespravedlivý :twisted: Chci se zeptat jestli se to dělá i ve vyšších ligách a nebo to tam maj zergové už prostě vošéfovaný? A Jak?


Nejsem z vyssich lig, ale jako zerg - je to hnus ;-) Ale jelikoz jezdavam na speedlingy a expu na 20-22, tak to zas tak nevadi... kdyz jsem hraval hatch pred spoolem, nebo ihned po spoolu, tak to bylo zdrzeni jak prase... Urcite tim nic nezkazis... a nahodou kdyz ti bunkr vyjde (zaspi, nescoutne, umikrujes, tuna jinych moznosti), tak mas hrubou vyhodu...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 13. led 2011 16:31:31 
Offline
 Profil

Registrován: ned 24. říj 2010 17:23:00
Příspěvky: 97
Zdravim,

Posledni dobou jezdim proti zergum fast 2x factory, helion harras a pak switch na thory s scv. je to hodne smrtici build, kdyz je dobre zahranej. Pribuildu se samozrejme musi reagovat na zerga. Muze byt schopnej pushovat roachema , ale dva bunkry push zastavi . Nejhorsi situace je asi ling+ baneling prorazeni rampy, ale to se da umikrovat helionama.

Prikladam 3 replaye proti diamantovejm zergum , tak treba vam pomuzu jestli tapete proti zergum :)

http://www.ulozto.cz/7385047/tvz-rar

Dulezite je porad na zerga tlačit. Jakmile ma rozjete expi a makro zerg me prijde neporazitelnej.

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pát 14. led 2011 10:38:35 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 17:06:08
Příspěvky: 189
Tomkalhotka píše:
Zdravim,

Posledni dobou jezdim proti zergum fast 2x factory, helion harras a pak switch na thory s scv. je to hodne smrtici build, kdyz je dobre zahranej. Pribuildu se samozrejme musi reagovat na zerga. Muze byt schopnej pushovat roachema , ale dva bunkry push zastavi . Nejhorsi situace je asi ling+ baneling prorazeni rampy, ale to se da umikrovat helionama.

Prikladam 3 replaye proti diamantovejm zergum , tak treba vam pomuzu jestli tapete proti zergum :)

http://www.ulozto.cz/7385047/tvz-rar

Dulezite je porad na zerga tlačit. Jakmile ma rozjete expi a makro zerg me prijde neporazitelnej.

Jak jsi mohl vyhrat hry typu 24 SCV v 11minute? nesmyslne utraceni za bunkry atd.... tohle fakt nechapu :D mas fakt zajimave buildy... treba OC na 22 supply nebo kolik to bylo a predtim dlouho zadne scv :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz