StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

3. Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=32&t=770
Stránka 4 z 6

Autor:  starojda [ ned 12. pro 2010 21:09:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!

zpusobu na inject larva je nekolik. se divim ze ti jeste nikdo nenapsal. dostal bys urcite kupu teoretickych rad, nicmene prakticky neco pouzivat je uz vec jina. Zvladat injectovani do vsech hatcherek v pravidelnych intervalech 40sec je fakt jen pro profiky :)

Takze jaky jsou obecne zpusoby, ktery me ted z fleku napadnou?

1) rucne - tj najet postupne na vsechny hatcherky a injectovat prislusnou kralovnou
2) mit kazdou kralovnu pod jednou skupinou a pak to projizdet - tj. stiknout postupne: 5, 5, v, klik, 6, 6, v, klik, atd...
3) mit vsechny injectovaci kralovny (tj. ty u hatcherek) pod jednou skupinou a injectovat pres minimapu(!)

Ted momentalne osobne pouzivam prvni zpusob, protoze svoje apm se vic snazim soustredit na kontrolu mapy a mikrovani. Driv jsem pouzival 3ku a brzy se k ni vratim - to je podle me genialni a rychlej zpusob, protoze fakt jenom vyberes skupinu kraloven a pak postupne mackas "v" a pres minimapu (kurzor zazelena) posilas na hatcherky. Je akorat treba sladit injectovani ve vsech hatcherkach - to ale neni problem, staci kdyz treba minutu na to zapomenes a pak to posles vsem najednou ;)

Autor:  alieno [ pon 13. pro 2010 12:18:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!

EasyCake píše:
elkar píše:
MaHi píše:
Já to teď nemyslel přímo proti terranovi, třeba Stalkery beru taky jako mech a od té doby, co je fungal zastaví před blinkem je podle mně dobře využitelný. Jinak z Terranského mechu se dají taky zastavit fungalem medivacy a potom sundat infested terranama atd...


další tip:

mass infestoři, borrow move a naházet do nechráněný expanze 20 infested terrans 8-)

Lepší tip:
Použít ten jejich mind control na 3 nepřátelský colossuse aby se s pomocí asi 50 hyder prokousali nepřátelskou armádou :) Imho lepší než corruptor protože ten kromě sestřelení colossuse k ničemu jinýmu neni a navíc infestor pit je stejně třeba na hive tech
http://www.ulozto.cz/6917457/infestor-1-sc2replay
(na konci sem měl trochu upcash a tak...pořád sem si nezvyk na používání larev :()


Infestor je moc velky, a musis jich mit mraky, protoze Ti je focus-firne.. malo kdy se stane, ze chytnes dobry post na NP.
A corruptori maji ten +20%dmg spell, dale z nich muzes udelal broodlordy... ale co je hlavni.. muzes pritlacit na hydra-play-way... protoze toss by nemel byt schopny/ochotny (v pripade rozumejsiho hrace) pokracovat s collossy... preci jen vi ze tam litaji corruptori... Infestori jsou cool, ale NP mi prijde jako hracka pro profiky, ne pro me... moc blizko (relativne), a inf velky jak stodola se krasne sejme (150gasu k 1-2sekundam NP na collosa?)

Autor:  Avari [ pon 13. pro 2010 13:26:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!

Zdravim vsechny, jen k tomu injectovani.... http://www.youtube.com/watch?v=0-Loa1bPxPM

Autor:  MaHi [ pon 13. pro 2010 13:47:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!

Ahoj

Jsem rád, že je můj thread stále naživu ( i když zaplňen názory silver/gold hráčů, což bylo přesně to, co jsem nechtěl :) )...

O managmentu larev jsem psal v prvním díle - ale rozebíral jsem tam pouze minimap metodu a 55V click 66V click metodu... Za sebe můžu říct, že doteď používám druhou jmenovanou a už mi to nedělá moc problémy ( holt s časem se skill zvětšuje :) )

Možná by bylo fajn, kdyby admini hodili všechny 3 díly příručky jako stick thread tudíž by nebyl takový problém to dohledat... Ale nechám to na jejich vůli a názoru

Jinak možná se ptáte proč zatím nevyšel další díl. Odpověď je snadná, chystá se Patch 1.2 který dle mého názoru docela zamícha metagame ZvP, kterému jsem se chtěl v následující kapitole věnovat, takže čekám co a jak :) Až budu mít v novém patchi odehrané nějáké hry tak něco sepíšu :)

Jinak samozřejmě se změnila i metagame ZvT, ale není to nic tak drastického. Spousta lidí brečí, že 14 hatch není nadále bezpečná, ale já si stojím za tím, že je to nadále nejlepší opening proti Terranovi!!!! Správně zahraná Vám dá nejlepší šanci ubránit 2rax Allin a dá Vám možnost se srovnat ekonomicky s Terranem i když svůj rush stáhne...

Peace vy bando hipíků

Autor:  T.iN.T.a [ pon 13. pro 2010 13:53:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!

Thx. tesime se na dalsi rady ;)
Btw. ja mam nabindovanej backspace na bocnim cudlu u mysi a pohoda..

Autor:  Chelios [ pon 13. pro 2010 14:18:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!

MaHi píše:
Ahoj

Jsem rád, že je můj thread stále naživu ( i když zaplňen názory silver/gold hráčů, což bylo přesně to, co jsem nechtěl :) )...

O managmentu larev jsem psal v prvním díle - ale rozebíral jsem tam pouze minimap metodu a 55V click 66V click metodu... Za sebe můžu říct, že doteď používám druhou jmenovanou a už mi to nedělá moc problémy ( holt s časem se skill zvětšuje :) )

Možná by bylo fajn, kdyby admini hodili všechny 3 díly příručky jako stick thread tudíž by nebyl takový problém to dohledat... Ale nechám to na jejich vůli a názoru

Jinak možná se ptáte proč zatím nevyšel další díl. Odpověď je snadná, chystá se Patch 1.2 který dle mého názoru docela zamícha metagame ZvP, kterému jsem se chtěl v následující kapitole věnovat, takže čekám co a jak :) Až budu mít v novém patchi odehrané nějáké hry tak něco sepíšu :)

Jinak samozřejmě se změnila i metagame ZvT, ale není to nic tak drastického. Spousta lidí brečí, že 14 hatch není nadále bezpečná, ale já si stojím za tím, že je to nadále nejlepší opening proti Terranovi!!!! Správně zahraná Vám dá nejlepší šanci ubránit 2rax Allin a dá Vám možnost se srovnat ekonomicky s Terranem i když svůj rush stáhne...

Peace vy bando hipíků


Dovolim si nesouhlasit kdyz pudes 14 hatch souper pude 2raxi a bude na tebe tlacit --> si v nevyhode nemas map control a nemuzes delat drony naopak o neaky nejspis prijdes kvuli spine clawerum a neco ti tkay muze pochcipat tera nsi v tu chvili rozdelava vlastni expu po te co si ji zasaturuje se stahne postavi bunky a ma ekonomickej naskok.

Čerpam z valstnich skusenosti
Profi replayu
A tvrdi to i Wochtulka kterej o ty hre vi hodne moc skoda toho arogantniho podani =D

BTW: Těšim se na další díl dost si mi pomoh =)

Autor:  Chelios [ pon 13. pro 2010 14:18:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!

DOBLE POST pls delete :oops: :oops: :oops:

Autor:  alieno [ pon 13. pro 2010 14:22:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!

Chelios píše:
Chelios píše:
MaHi píše:
Ahoj

Jsem rád, že je můj thread stále naživu ( i když zaplňen názory silver/gold hráčů, což bylo přesně to, co jsem nechtěl :) )...

O managmentu larev jsem psal v prvním díle - ale rozebíral jsem tam pouze minimap metodu a 55V click 66V click metodu... Za sebe můžu říct, že doteď používám druhou jmenovanou a už mi to nedělá moc problémy ( holt s časem se skill zvětšuje :) )

Možná by bylo fajn, kdyby admini hodili všechny 3 díly příručky jako stick thread tudíž by nebyl takový problém to dohledat... Ale nechám to na jejich vůli a názoru

Jinak možná se ptáte proč zatím nevyšel další díl. Odpověď je snadná, chystá se Patch 1.2 který dle mého názoru docela zamícha metagame ZvP, kterému jsem se chtěl v následující kapitole věnovat, takže čekám co a jak :) Až budu mít v novém patchi odehrané nějáké hry tak něco sepíšu :)

Jinak samozřejmě se změnila i metagame ZvT, ale není to nic tak drastického. Spousta lidí brečí, že 14 hatch není nadále bezpečná, ale já si stojím za tím, že je to nadále nejlepší opening proti Terranovi!!!! Správně zahraná Vám dá nejlepší šanci ubránit 2rax Allin a dá Vám možnost se srovnat ekonomicky s Terranem i když svůj rush stáhne...

Peace vy bando hipíků


Dovolim si nesouhlasit kdyz pudes 14 hatch souper pude 2raxi a bude na tebe tlacit --> si v nevyhode nemas map control a nemuzes delat drony naopak o neaky nejspis prijdes kvuli spine clawerum a neco ti tkay muze pochcipat tera nsi v tu chvili rozdelava vlastni expu po te co si ji zasaturuje se stahne postavi bunky a ma ekonomickej naskok.

Čerpam z valstnich skusenosti
Profi replayu
A tvrdi to i Wochtulka kterej o ty hre vi hodne moc skoda toho arogantniho podani =D


BTW: Těšim se na další díl dost si mi pomoh =)



14extrac, 14pool, hatch na 20-22? celkem rad toto jezdavam.. preci jen ten speed jde poznat... hatchery se dostavi sice pozdeji, ale crawlera/dva mohu udelat v hlavni bazi a presunou je pak tam, kde maji byt... delam toto celkem rad, po 100gasu stahnout do tezby, a mineralu ma clovek vic jak dost... teda relativne ;-)

A k tomu "reakce goldiku": i goldici dokazi nektere aspekty hry hodnotit :-) Theorycraft nejde vzdy ruku v ruce s praxi ;-) treba kvuli rychlosti reakci, a vubec moznostem hrace ;-)

Autor:  Chelios [ pon 13. pro 2010 14:54:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!

14extrac, 14pool, hatch na 20-22? celkem rad toto jezdavam.. preci jen ten speed jde poznat... hatchery se dostavi sice pozdeji, ale crawlera/dva mohu udelat v hlavni bazi a presunou je pak tam, kde maji byt... delam toto celkem rad, po 100gasu stahnout do tezby, a mineralu ma clovek vic jak dost... teda relativne ;-)

A k tomu "reakce goldiku": i goldici dokazi nektere aspekty hry hodnotit :-) Theorycraft nejde vzdy ruku v ruce s praxi ;-) treba kvuli rychlosti reakci, a vubec moznostem hrace ;-)[/quote]

Radsi jezdi 14 pool 14-15 hatch jen se smeju kdyz na souperuv 2 rax nabehne kotel lingu :D

extraktor davej hned po poolu ^^

Autor:  MaHi [ pon 13. pro 2010 14:55:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola třetí - poznej nepřítele!

Každému co jeho jest...

Názory hráčů pod Diamant neberu v potaz, může to působit arogantně, debilně a nomannersky, ale svoje důvody jsem napsal v prvním díle příručky... Hádat se nehodlám - Stále si stojím za tím, že až budou Vaše teorie fungovat uvidím Vás na top příčkách diamantu :)

Jinak k věčnému tématu 2rax vs 14 hatch... Tam nejde jen o to ubránit se, ale taky o to udržet potom s Terranem tempo i po ekonomické stránce. Každý trochu lepší Terran ( když uvidí, že jedete třeba 14gas,14pool ) udělá z 2raxu trans na fast expu a co uděláte vy? Jste v prdeli protože jste své minerály a larvy investovali na obranu útoku, který nikdy nepříšel :-/ ... Jako každý ať to hraje jak chce, ale mně se 14 hatch, 14 pool, osvědčilo -- když hodíš sunken a vytáhneš všechny drony tak se allinu ubráníš skoro pokaždé ( záleží taky na micru a skillu obou hráčů ), navíc ty drony bys proti allinu musel tahat i kdybys jel 14pool, takže to vyjde nastejno a i když jsou ztráty, tak máš pořád 2 hatchery, což je pokaždé lepčí než 1 hatch... Navíc, když se Terran místo allinu rozhodne stáhnout a rozjet expu, jste na tom pořád zhruba stejně...

Stránka 4 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/