StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 27. dub 2024 22:41:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ZvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pát 14. led 2011 20:15:07 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 03. pro 2010 9:14:52
Příspěvky: 165
ono i když si zerg tak ztratit všechny jednotky je dost riskantní osobně když vidim že jde do tuhyho tak se stahuju jen. jednu věc sem zjistil to je že zerg je nejmobilnější rasa takže když máš soupeře pod kontrolou zakopane jednotky spawn atd a když soupeř vyrazí do útoku (hlavně protosove si radi portujou jednotky spíš dopředu ) tak zaútočit menší skupinou na základnu expu. stačí výpadovka 20 lingů kdyby bylo nejhůř naženeš mu je dozad a nemůže mikrovat no ale jak řikam zerg je o masse musíš toho mít mega moc ideálně tři svoje jednotky na jednu jeho a nebo ho lákat do pasti.

mě osobně teď čeká trening BBD (battle bannelign drop) a crawler support. ono je zajimavy když soupeř před sebou žene tvoji armadu ale jak vleze na creep měl bys být pánem situace ty měnit pozice crawleru např připravit si push pritahnout si 7-10 crawleru hezky si je zakopat na pul cesty k zakladne udelat push a stahnout se knim a vyuzit je jak protivnika prekvapis nedejboze flanknes mu zakladnu -expu tak často zmatkujou a dělaj chyby protože neví co dřív.

ale je to dost náročné na ovládání musíš být rychlej.

_________________
Obrázek
dejte echo zahraju s každym trening vždy a všude :D
Zylvar #355
Problém způsobený tankem je i tankem řešitelný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 20. led 2011 15:21:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 03. pro 2010 9:14:52
Příspěvky: 165
Kolegové/kamarádi zergové :D
mohl by mi někdo osvětlit jak te to ted s threatem opravujícího scv ?? co se mi nestalo proti teranovy když už sem mu rozštíp bioball zůstalo mi 5 thorů obalených scv a věřte nebo ne ty moji tupouni samo že to kropí zase do těch trhorů místo scv. a bohužel i stejný scénář s orbital forrtress místo toho aby kosili scv tak tlučou do ní ale když je obalená scv tak neni sance ji sejmout.

můžete mi někdo vysvětlit jak to teď funguje pokud to funguje domíval sem se že i když to pošlu přes a-attack a scv začnou zpravovat tak to do nich ty moji uslintánci hned napálí.

popř. jestli na to neni nějakej fígl. a nebo hold sebou porad tahat banelingy.

_________________
Obrázek
dejte echo zahraju s každym trening vždy a všude :D
Zylvar #355
Problém způsobený tankem je i tankem řešitelný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 20. led 2011 15:43:55 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
scv maju pri opravovani rovnaku prioritu pre utok ako jednotka/budova ktoru opravuju (jedine ze by tam bol bug...)

Takze ak ty das attackmove (cize nekliknes konkretnu jednotku na ktoru utocis), tak tvoje jednotky napadnu najblizsie ciele... ak su SCV az za thorom, tak budu busit do thora. Neostava ti nic ine len nadalej rucne naklikavat scv, alebo utocit z druhej strany ;)

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 20. led 2011 16:21:06 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 03. pro 2010 9:14:52
Příspěvky: 165
tak asi byl bug pač to proběhlo takhle dropo do minerline pak attack na fortres terran poslal scv opravovat a ja dal attackove za forrtres a mezi mojima vojakama (roach/hydra) byli scv které si vesele opravovali fortresku a ty moji kokoti kosili fortresku musel sem to pak ručně aimnout ale bylo pozdě. :( nevim chtěl sme se zeptat jestli to má někdo vyzkoušené.

_________________
Obrázek
dejte echo zahraju s každym trening vždy a všude :D
Zylvar #355
Problém způsobený tankem je i tankem řešitelný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pon 24. led 2011 13:27:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 30. srp 2010 15:15:47
Příspěvky: 149
no imho ten patch bol zamerany skor na melee utok a nie ranged utok

imho aj ked maju opravujuce scv rovnaku prioritu, tak tvoje ranged jednotky budu utocit na PF, lebo ona na nich striela a predstavuje "vacsiu hrozbu" a tvoje jednotky na nu mozu utocit

pri melee jednotkach sa tie melee jednotky nemozu dostat k opravovanemu objektu, ktory na nich striela a tak budu utocit na nieco s rovnakou prioritou na co mozu utocit = opravujuce scv

(myslim, ze je to podobne ako s air jednotkami, tie tiez skor utocia na tie jednotky, ktore strielaju na air ... aj ked tu si nie som 100% isty)

_________________
All your base are belong to us


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pon 24. led 2011 14:41:17 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
mas pravdu xichte, pardon gwixte :D
napr carriery vzdy najpr vykosia marinakov/stalkerov a az potom idu po zealotoch/marauderoch.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pon 24. led 2011 17:16:47 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. pro 2010 23:27:05
Příspěvky: 162
GoodWill píše:
...napr carriery vzdy najpr vykosia marinakov/stalkerov a az potom idu po zealotoch/marauderoch.


tak tak, i Muty takto fungují, a já blbec vždycky zadával individuální útok na maraudery, jednak proto, že jsou větší a líp se do nich trefuje myší :-D a jednak proto, aby bylo napácháno více škod, než jsou Muty sestřeleny :-D.

_________________
"Let's get down to business"
ID: 235
Obrázek
Navštivte nás: OBSERVER - herní a informační StarCraft II portál


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 25. led 2011 8:28:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 03. pro 2010 9:14:52
Příspěvky: 165
jo to zní logicky že to je pro melee. to mě nenapadlo díky.

_________________
Obrázek
dejte echo zahraju s každym trening vždy a všude :D
Zylvar #355
Problém způsobený tankem je i tankem řešitelný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: sob 21. kvě 2011 13:53:35 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 06. říj 2010 11:01:41
Příspěvky: 170
Ahoj , poseldní dobou mám v ZvT problém jen s dropy. jak se proti nim bránit ? . např dnes sem hrál hru kdy protihráč mi na metalopolis vysadil do mainu 2 tanky , pod cliff 2 tanky . a pár marinák s marauderama.Zerlignové nepůsobí ty tanky to rozmetaj strašně rychle. a furt tam posílal nový jednotky. jak na to ?

_________________
VoiD.828

VoiDsc2cast - stream s komentářem. streamuju Ladder , Custom games , showmatche , clan wars. Se spolukomentátorem Eirilem! :)
a k tomu vám budu hrát to nejlepší z DnB co si umíte představit :) - http://www.justin.tv/voidsc2cast


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: sob 21. kvě 2011 14:14:38 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
To Zylvar: i ranged jednotky utoci na scv opravujci scv maj stejnou prioritu jako vec kterou opravuji tzn. kdyz opravujou tank a vedle je thor muti budou utocit nejdriv na thora pak na scv co jsou mezi tankem a mutama pak na tank a pak na scv za tankem.

Jak na dropy je to jednoduchý prvni upragde co se dela po Lairu je? .....Ano rychlost pro ovíky a) kvuli scoutovani, jasne muzeme scoutovat overseerem ALE! o toho kdyz prijdeme tak je to docela rana 100 gasu v hajzlu :) navic ovik je rychlejsi nez overseer b) mapcontrol mit vsude oviky jak jednoduchy zabere to 15 vterin klikani a najednou vidime celou mapu... ano uz asi vite kam mirim kdyz vidime celou mapu zadnej drop nam neunikne :) respektive nasim mutum ne ;) + takovej malej bonus kde nemuzou stavet NEzergove budovi? No jasne na creepu tak jim poblijem vsechny expanze a trochu jim stizime rozlejzani :), pokud chceme bejt este vic DARK and EVIL zakopeme do pobliteho expandoviste jeste zerlinga protoze teransky budovi jsou tak humalni ze ho proste nechtej zamacknout ve vysledku protahnem souperovi expandovani o dobry 2-3 minuty + teran musi hodit scan a protos hledat kde dohajzlu nechal toho observra :)


snad sem vam rek neco uzitecnyho ;-)

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz