StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Zerg vs dark templar
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=32&t=1831
Stránka 1 z 2

Autor:  FoO [ pát 06. dub 2012 21:25:20 ]
Předmět příspěvku:  Zerg vs dark templar

Ahoj neviem či to tu niekde už je ale nevadi.....
Dnes som si kupil SCII rozhodol som sa hrat zergov
no prvy zapas som išiel proti protossom cely natšený že sa mi podarilo postavit vela mutaliskov bez napadnutia no ale zrazu mi začali miznut jednotky
uplne nasrany že čo to je tak som dal replay a nejaky dark templary
ako mam proti nim zakročit ani ked utočia niesu vidiet tekže predpokladam že sa zabit nedaju (čo je samozrejme hlupost). dakujem za radu.

Autor:  Ecco [ pát 06. dub 2012 21:45:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zerg vs dark templar

Na vsechny neviditelny jednotky je potreba detekce....Zerg ma overseera ( mobilni ) anebo anti air vez ( static ) napr ..
Ale DT nejsou jediny invisible jednotky.....banshee , ghosti atd
Pocti neco zakladu, masti proti kompu a je to ....jinac se daleko nedostanes :-)

Autor:  TruE [ pát 06. dub 2012 21:51:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zerg vs dark templar

Jsou vidět, ale asi sis jich nevšiml. Stejně jako třeba Observer, nebo Ghost, Banshee s Cloakem, jde vidět taková rozmazaná šmouha v místě, kde se nachází. Ale abys je viděl úplně a aby na ně tvoje jednotky mohly útočit, musíš mít poblíž nějaký Detector, tj. pokud jsi Zerg tak Overseera nebo Spore Crawler (a nebo Infestora a hodit na tu šmouhu Fungal Growth). Pokud jsi měl Mutalisky, tak jsi musel mít Lair, takže není nic jednodušího, než dát morphovat jednoho nebo dva Overlordy na Overseery a než se naděješ, tak jsou DT mrtví :D . Jakmile máš detector, tak jsi za vodou.

Autor:  FoO [ pát 06. dub 2012 22:10:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zerg vs dark templar

dakujem ... a myslim si že v mp sa to naučim lepšie uz som odohral nejak 15 zapasov a dostavam sa do toho

edit... prve co som spravil tak si pozrel nejake taktiky a build

Autor:  Tyckin [ sob 14. dub 2012 14:09:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zerg vs dark templar

Já osobně bych začínajícímu hráči zergovi doporučil to co dělám já sám - v hlavní bázi a ve vchodu mám 1x spore crawler (je nutné mít evolution chamber abys ho mohl udělat) - ono je to taková prevence, hodí se nejen na detekci DT, ale i případnou fast banshee, void ray, sejme případného observera, prostě jedna preventivní spóra už mi kolikrát zachránila krk 8-) A proti protossovi ji nikdy nevynechám, DT jsou celkem populární :? V pozdějších fázích hry je pak samozřejmě nutný overseer nad armádou a ideálně i nějaký v záloze v mainu.

Autor:  Necromancer [ sob 14. dub 2012 15:02:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zerg vs dark templar

mno, nejlepší je nedovolit Tossovi tech na DT. Agresivně na něj speedlingy a roachi tlačit. Pokud by jel DT nebo Void, má na rampě zaručeně Cannony (bronz až gold). Přes ty se stačí pomocí roachů dostat a máš vystaráno.

Autor:  Tyckin [ ned 15. dub 2012 19:54:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zerg vs dark templar

Jo, nenechat ho udělat DT je fajn nápad :lol: Ale člověk vždycky neví co soupeř kutí a mít spóru ve vchodu na rampě spolu s pár jednotkama DT zatne tipec ;) A to platí i pro pozdější fázi hry, nejen na úvod.

Autor:  TruE [ ned 15. dub 2012 21:42:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zerg vs dark templar

A na co máš Ovíky. Mezi 6 a 7 minutou pošli jednoho do báze soupeře a pokud uvidíš TC, tak dělej Evo. A když se ti poštěstí vidět i DS, tak máš vystaraný.

Autor:  Swen [ ned 15. dub 2012 22:10:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zerg vs dark templar

TruE píše:
A na co máš Ovíky. Mezi 6 a 7 minutou pošli jednoho do báze soupeře a pokud uvidíš TC, tak dělej Evo. A když se ti poštěstí vidět i DS, tak máš vystaraný.


no kolem 7 uz je pozde to uz vetsinou sou DT na ceste takze je lepsi preventivne mit v 6 minute v kazdy mineral line 1-2 spory navic DT tech se dost casto dela proxy takze pokud na nej netrefis nahodou tak ti scoutovani ovikem ukaze tak mafimalne ze tos jede 2/3G

Autor:  Necromancer [ pon 16. dub 2012 1:09:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zerg vs dark templar

nic proti, ale v 7. minutě má toss maximálně 2 DT, žádný plyn a žádnou obranu. Zerg by v té době měl mít buďto expanzi a zabít tosse zergským rojem, nebo má lair a minimálně jednoho overseera.

DT rush je proti zergovi stejná blbost, jako terranský Bunker wall v 10. minutě :D
V late game je Dt dobrá jednotka, pokud toss nedá A-move, ale každého DT si hlídá. Pak dokáží nadělat velké škody.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/