StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposled!!!
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=32&t=1368
Stránka 10 z 15

Autor:  muf [ stř 09. lis 2011 20:35:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: 6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposle

Timpa: Když expuješ, tak chceš mít co největší income a to znamená co nejlíp rozdělit drony mezi základky a přitom ti musí zůstat nějakejý prostor pro army. S 3 dronama na minerál ti toho prostoru moc nezůstane. ;)

Autor:  Zenedar [ stř 09. lis 2011 23:07:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: 6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposle

to neni o prostoru ale o efektivnosti nejefektivnejsi je mit 16 probe na mineralech protoze kazda treti proba na mineralu uz neni tak vydelecna proto ideal je mit 22 tezaru na jedne bazi jenze hra neni idealni a vetsinou nemate tolik bazi aby jste si mohli dovolit si probaky takhle pekne rozhodit a proto se dava vic na jednu bazi a a pokud vim tak 18-20 celkem 24-26 na jedny bazi coz znamena neco pres tech 70 tezaru co je tak pocet do lategame kdy se tezi na trech bazich

Autor:  muf [ čtv 10. lis 2011 0:08:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: 6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposle

Zenedar: S tou efektivitou máš naprostou pravdu. Z mojeho příspěvku to asi úplně nevyznělo. Na druhou stranu u zerga není takový problém mít 4 a víc základek a pak je zbytečné mít někde víc než těch 16 dron na minerálech.

Autor:  Danushka [ čtv 10. lis 2011 1:05:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: 6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposle

muf píše:
Zenedar: S tou efektivitou máš naprostou pravdu. Z mojeho příspěvku to asi úplně nevyznělo. Na druhou stranu u zerga není takový problém mít 4 a víc základek a pak je zbytečné mít někde víc než těch 16 dron na minerálech.


Jsem sice toss, ale jakmile se dostane hra do lategame, kde mám i 4 a víc bazí, tak ty původní už bejvaj vytěžený, tak proby postupně přesouvám do exp, takže těch prob zbytečně moc není nikdy, ne..? (a když jich je moc, že mi vadí limit, tak je, chudinky, pošlu na sebevražednou misi aneb jako štít před mou army :) )

Autor:  MaHi [ čtv 10. lis 2011 8:09:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: 6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposle

Tak lategame to už je zcela specifická záležitost...

Z toho všeho co jsem vyčetl a nastudoval je situace ve Starcraftu 2 taková, že efektivně má cenu těžit minerály ze 3 plně saturovaných, aktivních základen. Jakákoliv další je v podstatě jen na plyn.

Tudíž dostávat se přes tu hranici 48 dronů na minerálech plus 18 na plynech, je bezpředmětné - zabírá to supply a žere to čas, který už mohl být využit pro budování armády

Autor:  muf [ čtv 10. lis 2011 9:48:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: 6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposle

Mahi, to jsi mi připomněl, že bych se měl podívat, jak hraje v poslední době Idra. Viděl jsem ho mít i 100 dronů a to pak bylo v bitvách fakt utrpení. Sice army nahodil zpět během vteřiny, ale toss ji taky zase během vteřiny smáznul.

Autor:  DURiN [ čtv 10. lis 2011 15:09:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: 6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposle

Já mám problém :D bud mě upalí nebo banche :D taky mas voidu necekany :)

http://czshare.com/2223943/ZvP+Zealo+.SC2Replay

Tady poslední raplay jsem věděl co jede měl jsem celkem přehled ale pořádně nevím co zkombinovat zdá se mě že to tam až moc plácám všechno.
Mě hlavně drti ti zealoti když je da dopředu a dava DMG rouchum a za něma Stalkeri.

Autor:  muf [ čtv 10. lis 2011 21:27:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: 6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposle

Řeč čísel tady možná bude nejsrozumitelnější. 14 minuta, v mainu ti schází 5 dronů, na 1. expě ti jich 5 přebývá a ve 2. expě ti jich schází asi 12 s tím, že tam netěžíš ani plyn. Tos je na dvou plně saturovaných bázích, takže má úplně stejný income jako ty a to nemusel investovat do expy (ale to je spíš tak na okraj, protože na týhle úrovni 300 min. nic neznamená). K 200/200 se dostanete skoro stejně a to znamená, že jsi prohrál.

Autor:  satik [ čtv 10. lis 2011 22:08:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: 6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposle

Doporucuji trochu mrknout na nejaky hry od hrace Stephano, ten v ZvP byva kolem 13.-14. minuty na 200/200, pokud jede toss FE.
A pokud toss jede FE, tak voidy / Dt na tebe nejspis neprijdou driv nez v cca 9. minute a do utoku se asi moc brzo hrnout taky nebude (ale bud pripraven, kdyby nahodou poslal skupinku lotu nicit expy nebo kdyby jel nejaky 8gate apod.)

Autor:  DURiN [ sob 26. lis 2011 12:20:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: 6.Učíme se hrát Zergy - kapitola šestá - Základy naposle

To jsou vždycky balance :) Jednou je zerg nehratelný pomalu tam ho dostavájí jenom Reapry a heliony či blink stalkery a pheonixy.
Momentálně je zerg zase nejsilnější.

Pokud se člověk ubrání 4-7 gate má 3 expanze potom je to v klidu :) Podstatě Zerg je pořád to samé do kola :)

Protoss instant win Zergling + mutalisk na tohle jsem momentálně neviděl obranu nad tím padají i profíci tak rychle že se člověk diví. Mass rouchu pravidla kdy zerg musel mít více exp už jsou klišé. A point move a masujem ale win.
Zerg - to nemám rád to skončí většinou začátek masovaní lingu a banelingu + potom rouchu a infestoru.
Terran - klasika jede bud marine + sige tank nebo heliony ze zacatku a banche.

Většinou zerg ani nedovolí postavit protoss dalši 2. expu. Dnes jsem se dival na dreamHackTV kazdý protoss tam prohral nad zergem pokud nejel fakt nějakou brutalní podělavku tak se mu podarilo vyhrat první kolo jinak ne.

Mutaliskové jsou momentálně peklo + rouchove GG se nemusí ani řešit taktika. Končí to většinou 2. expy zerg a 1. expa protoss

Stránka 10 z 15 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/