StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

1. Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=32&t=674
Stránka 4 z 5

Autor:  Quimby [ ned 10. říj 2010 14:20:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)

Díky za užitečný rady Queen sem vyuzival jen na larvy o ani air sem ani nepremejslel
btw kdy bude dalsi dil?

Autor:  Leathis [ pon 11. říj 2010 6:01:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)

Quimby píše:
Díky za užitečný rady Queen sem vyuzival jen na larvy o ani air sem ani nepremejslel
btw kdy bude dalsi dil?


Ten air je hodně dobrej.. když hraju proti tossovi a mám expu klidne si jich dej do fronty více.. proti Layrum je to dobrá obrana :)

Autor:  Lothar135 [ pon 11. říj 2010 16:04:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)

Zdravím.

Moc pěkná příručka. Něco z toho jsem znal, něco ne, každopádně velice nápomocné pro všechny kdož mají rádi "ty naše malé kekeke zrůdičky" :D .

Doufám, že budeš s těmi radami pokračovat, fakt to stojí za to!

Autor:  Leathis [ pon 11. říj 2010 17:35:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)

Ono je to strašně dobře napsaný takže se to dá číst :)

Autor:  pensilvania [ ned 07. lis 2010 15:52:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)

super záležitost tenhle článek. Některé věci používám, o některých tuším že by šly, a o některých jsem vůbec netušil. THX na plné čáře

Autor:  terminatort800 [ pát 17. pro 2010 11:16:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)

MaHi píše:
Kapitola 1 : Základy a pochopení Zergů
FOR THE SWARM, YEAH ^_^;;

Docela zajímavej rozbor 3 základních jednotek. Je fajn, že se aspoň někdo pustil do návodů pro zergy.
Budeš dělat ještě další díly? :)

Autor:  MaHi [ pát 17. pro 2010 11:24:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)

Pohledej, někde se tu nachází další 2 díly

Autor:  alieno [ pát 17. pro 2010 13:05:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)

Dalsi rada pro zergy:

Beztak to tu zaznelo. ale pri FE je NEZBYTNE NUTNY transfer dronu (zvysuje to income...), treba 10 a 10. nedrzte 16 a nic/par na FE, income je nizsi.

Pri 14extr->14pool->20/22FE je dobre (cti nutne) pri 100gasu odelat proby z gasu (je pak nejakou dobu k nicemu, a tezit mineraly... prvne jsem to ignoroval, ale jde to poznat jak prase... tri probici v zacatku...

Na bazi je (dle meho nazoru) mit idealne 16dronu na mineralech, 6 na gasu (dve plne rady na mineralech.. trochu cviku, ale naucit se oznacit mineral-line je vcelku snadne). 3ti dron na mineral-patchy nezveda zasadne income, a znamena to pro vas volnou larvu...

Proti T/P: Mejte pred jeho bazi vzdy alespon jednoho linga... proste checkujte kdy vyleze z baze, do te doby rozjizdejte makro.. kdyz vyleze z baze, mate obvykle dost casu na vytvoreni armady/doplneni armady + vybudovani par spine.
Proti T/P: Utocnik si vybira cas bitvy, ale obrance misto... pamatujte -> jako zergove chcete utocit na miste, kde je prostor, a mate creep.

Proti P: pokud jede phoenixi, uplne se vykvajznete na muty, nemate sanci je sundat (pokud umi trosku mikrovat). a corruptor je soooo slow...
Proti P: Kdo probuh dosel na to, ze proti VR je corruptor counter? Vidam to v tune videi, ale je to blbost jak mraky.. vr ma bonus do armored, pokud vim...

Muty: Prvni DMG damage upgrade zveda DMG prvniho odrazu (tusim ze z 4 na 5), takze prvni je dulezity, dalsi uz mene...

Blingove se daji uzivat i proti stalkerum ;-) neni to ideal... ale z nejakeho zahadneho duvodu to jde poznat.. kdyz ma clovek par blingu v grupe s speedlingama.
18Blingu na zniceni PF (pokud vas PF netrefi), sice se to extra nevyplati, ale terran nema tezbu, znicite mu nejspis i tunu delniku, a trn v pate (PF) je pryc... jelikoz jsou turrety na PF pomale, je dobre poslat z druhe strany nejakou jednotku (roache/speedling)
Dokonce je mozne s ultra mikrem vyrusit utok PF tak, ze obihate kolem PF se speedlingem... nikdy vas PF turret nedozene... ale chce to tunu pozornosti, a tezko se provadi (demonstracni video, borcovi se to povedlo asi az na treti pokus)

S lingama utocte az potom, co zautoci ranged jednotky (roache/hydra), ci souper utoci na neco jineho... jinak jsou lingove free-unity, prestoze davaji kruty DMG.
S lingama musite utocit z vice stran. Pokud to nezvladate, nedavejte Amove, ale jakoby obehnete soupere, a az bude cely u vas, pak zautocte.. sice mate ztraty... ale utocite na vetsi plose... Pathfinding neni uplne genialni, a lingove ne vzdy obehnou...

Kittovat se da i s roachama :-) sice maji maly range, ale na zealoty nutnost... strelit a stahnout se, strelit a stahnout se.... Kdyz utocite proti jinym jednotkam (stalker/tank/marina/cokoliv at je to counter nebo ne), doporucuji se snazit problizit (shoot and move, shoot and move.. kittovani opacne). U tanku je to mrte poznat, protoze zasiegovane neutoci na bezprostredni blizkost + utoci pak vic roachu...

Par rad z moudrych knizek:
Pokud je souper vetsi, neutocte :-) Pokud je stejny, snazte se jej rozdelit (a sebe nikoliv). Jako zerg ale musite delit, a delit, a delit :-) Velmi doporucuji behem bitev vytvaret army. Nekteri hraci tvrdi, ze vysledek bitvy je do jiste miry jasny na zacatku podle slozeni, takze resi makro. Jsem nazoru, ze mikro je taky dulezite (napr. proti me projel toss ktery, jak jsem videl na repu, resil az moc makro... poslal loty + stalkery. Ma army zerlingove + roachove.. Mel drazsi army... a projel. Loti mlatili roache, lingovi stalkery... proste counter, nakonec se pak divil WTF :-D).
Kdyz prohravam bitvu, stahnu se, protoze obnovit 1/2, casteji 3/4 army je porad snazsi, nez celou :-) A pak je tu fearfactor ze porad neco mate...

Jo a jeste jedna rada na zaver... dlouho jsem zjistoval, kdy expit... prvne jsem hlidal popku, pak minuty, pak oboji, a nakonec to delam tak, ze kdyz mam 18+6 na bazich, tak beru dalsi expu (ci pokud vim ze budu potrebovat gas, ci nedovedu utracet mineraly). Dalsi mozny duvod je ten, ze souper obvykle utoci na posledni znamou expu (prestoze je na ni prd.. asi takove to -> vzdyt uz je natural skoro vytezeny... bla bla bla)... takze se muzete branit na domaci pude (otvirane expy, a mit v klidu tezbu [relativne, dropy a tak]). Kdyz obetujete expu a provedete tim dobrou vymenu army, tak mate plus, a 300+50mineralu je v teto chvili dobra vymena ;-D

Autor:  Akord [ pát 17. pro 2010 17:13:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)

alieno píše:
Dalsi rada pro zergy:
Dokonce je mozne s ultra mikrem vyrusit utok PF tak, ze obihate kolem PF se speedlingem... nikdy vas PF turret nedozene... ale chce to tunu pozornosti, a tezko se provadi (demonstracni video, borcovi se to povedlo asi az na treti pokus)


Todle je k vidění tuším s tunou dalších věcí v Psystarcraft tips and tricks 3 :)

Autor:  alieno [ sob 18. pro 2010 19:08:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Učíme se hrát Zergy - kapitola první : Základy :)

Akord píše:
alieno píše:
Dalsi rada pro zergy:
Dokonce je mozne s ultra mikrem vyrusit utok PF tak, ze obihate kolem PF se speedlingem... nikdy vas PF turret nedozene... ale chce to tunu pozornosti, a tezko se provadi (demonstracni video, borcovi se to povedlo asi az na treti pokus)


Todle je k vidění tuším s tunou dalších věcí v Psystarcraft tips and tricks 3 :)


jop ;-)

Stránka 4 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/