StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

PvT patch 1.3
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=31&t=679
Stránka 15 z 18

Autor:  Stoky [ úte 12. říj 2010 15:44:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Nikoho nenapadam, jen mit to bylo divny...a trvam na svem....hrat mech proti tossovi je v dritive vetsine nesmysl.

Autor:  Pralev [ úte 12. říj 2010 16:49:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Stoky píše:
Pralev, Chelios: Samozrejme ze pocitam cenu jenom v plynu...v cem jinem to mam pocitat...plynu mam 4x mene nez mineralu...tudiz o rychlosti toho ci onoho buildu rozhoduje prave plyn...mineraly jsou odpad, ktere clovek ma proste vzdycky, ale plyn je vzacny...je to jediny logicky postup, kdyz budu chtit mineraly udelam proste o par marinaku/zelotu min, ale plyn nevycaruju.


No právě :D Ty máš to myšlení tím hraním Terrana natolik "zdeformovaný", že ti to přijde úplně normální a ještě se hrozně divíš, jak to jakože myslím :D Zkus si zahrát Protossa nebo Zerga a poznáš, co to je, když nemáš MULy a dochází ti velmi často i minerály, nejen plyn :D

Jinak samozřejmě že minerály se těží rychleji než plyn všem rasám, ale taky ta náročnost celé válečné mašinérie na minerály je několikanásobně větší než náročnost na plyn. Tím je to kompenzované (že máš 2 gejzíry plynu a 8 krystalů minerálů). Nicméně na nižší než top úrovni, pokud Terran používá MULy, tak má vždycky víc minerálů, než stíhá utrácet :) A v tom je právě ta sranda, že si to ti Terrani už ani neuvědomují, že toss a Zerg to tak nemají :)

Autor:  Skylleer [ úte 12. říj 2010 16:58:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

No me se zase zda ze to ze to nestihas utracet je spis tvoje chyba ja se snazim a i docela to tak je aby zadny suroviny nepretejkaly a mel jsem vseho minimalne, pokud se ti to na sklade hromadi je to spise tvoje chyba ze to nestihas.

Myslim ze obecne v kazde RTS je prebytek surovin vyjma toho ze na neco setris (expanze), spatnym makrem. Kdyby si mel v aoc od neceho vic jak 200 tak by te kazdy vyhlasil ze ses lama :)

Autor:  Chelios [ úte 12. říj 2010 16:59:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Citace:
Nikoho nenapadam, jen mit to bylo divny...a trvam na svem....hrat mech proti tossovi je v dritive vetsine nesmysl.


Jezdi si dokola ten jedne a samej build a budes spokojenej ja ti do toho kecat nebudu :-D

Autor:  Stoky [ úte 12. říj 2010 17:29:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Nerekl jsem ze nestiham utracet, ale ze proste urcujici surovinou je gas. Kazda rasa muze usetrit mineraly, ale neusetri gas. Terran udela min marinaku, helionu, nebo marauderu a ma usetreno na expu, protos udela o par zealotu mene, zerg udela mene lingu...ale gas nikdo nikde nevycaruje. To je cely muj point. Kdyz pujdu mass mech, tak mi urcite zbydou mineraly na marinu a expanze. Kdyz pujdu za zerga muta, tak mi urcite zbydou mineraly na dalsi lingy atd. Proste gas je pro me tou urcujici surovinou hry (hlavne mid a late). Nerikam tady ze ztratit 4 heliony je zadarmo, protoze nestoji gas. Rikam jen to ze pokud chci srovnavat mid/lage game armies, tak musim srovnavat hlavne gas, protoze ten urcuje jadro armady...Jen si odpovezte na otazku. Kdyz uvidite ze jde na vas terran s marine+tank...bude vas spis zajimat kolik ma tanku, jestli ma 3 nebo 5...nez jestli jde s 15 nebo 20 marinaky...a to jestli ma 3 nebo 5 tanku zalezi prave na jeho gasu. A nebo jinak, jak casto se vam stane ze nemuzete udelat tier2+ jednotku protoze na ni neni gas, a jak casto se stane za na ni nejsou mineraly. Pokud jdu 3rax into thor, tak jsem ochotny kvuli thorovi udelat o par marinaku mene abych mel ve chvili kdy mi tikne 200 gasu 300 mineralu...udelam ghosta misto tanku, proc? protoze mi na oboje nevyjde gas, nikdy se mi nestane, ze se musim takhle rozhodovat kvuli mineralum.

Autor:  amuno [ úte 12. říj 2010 20:46:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

No k tomu co se da jet proti protossovi....
MMM+G pravdepodobne nejpouzivanejsi ale pro me uz nuda.. a ted k tem alternativam :)
heavy banshee play... vetsinu her vyhrajete s pushem cca v 10-11 minute s marinaky 5 banshee a jednim ravenem na PDD (tedy ale aspon u me to tak je :) davam to za vinu tomu ze protossove jeste nevedi jak se proti tomu branit) a dalsi moznost mas jit biomech... resp zacnou s 1:1:1 a pak az pridavaji raxy po expu... hraje to tak myslim Naama a goOdy (replaye goOdyho sem nevidel ale nekde sem cetl ze jezdi mech proti tossovi...)

Autor:  Chelios [ úte 12. říj 2010 20:58:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

co dodat :D "Já to říkal haha :P :-D"

Autor:  Stealman [ čtv 14. říj 2010 9:03:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Na mě čas od času taky někdo jede mech a neni to tak slabý, už jsem proti tomu i prohrál. Co proti tomu P má .. colossi sou proti tankům a thorům celkem na nic a immortalové jsou sice dobří, ale když jim marina nebo ideálně ghost zruší štíty, tak je thorově roznesou na kopytech. Thor 2*30 dmg UNIVERZAL > immortalovo 50 jen na Armored a zároveň má thor range 7 (nechápu proč tak hodně) a immortal jen 5. Do toho nepočítam, že Thorové mají 250mm Strike Cannons, on to snad proti mě ještě nikdo nikdy nepoužil ale je to šílenost !!! AOE s damage snad 300 nebo kolik to dělá .. a má to every single Thor. Vdycky jsem se modlil aby to nepoužili ve velký bitvě .. naštěstí se to skutečně nikdy nestalo.

Autor:  Pralev [ čtv 14. říj 2010 9:21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

To si asi pleteš s tím z kampaně :) Je to jen single target a dává 500 dmg.

Autor:  Stealman [ čtv 14. říj 2010 9:23:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Aha tak to asi jo :) Tak single 500 damage je taky šílenost ale skoro až nevyužitelná no. Možná proti colossovi se to hodí 1 Thor a nazdar colossku :) Obecně ti Thorové mi přijdou zatraceně silní prostě .. damage stejný proti všemu (60 wtf) k tomu brutální AA potenciál (6 jawelin raket) HP jak nakakáno a cena jako Colossus, kterej je dobrej v podstatě jen na mass light jednotky :)

Stránka 15 z 18 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/