StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

PvT patch 1.3
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=31&t=679
Stránka 1 z 18

Autor:  Ozzy [ sob 09. říj 2010 2:49:07 ]
Předmět příspěvku:  PvT patch 1.3

Ano název tohoto tématu neznamená, že by měl vyjít patch 1.3 když ještě nevyšel ani 1.2, ale jak by podle vás měl patch 1.3 vypadat. Zejména po stránce Protoss vs Terran.
Zde jsem napsal seznam ohledně vybalancování hry ze strany Protossů vs Terranů. Pokud se někomu něco nezdá, ať klidně napíše svůj názor a kritiku, ale prosím i důvod a opodstatnění.
Některé nápady jsem si dovolil vypůjčit od Praleva a jeho blogu http://pralev-sc2.blog.cz/1010/terran-i ... -muj-patch. Díky ;) Jistě by si zasloužil nějaké změny i utlačovaný Zerg, tak snad příště.

PROTOSS

Budova Cybernetics Core zrušena. Veškerá vylepšení jsou přesunuta do jiných budov. Vylepšení damage a armor leteckých jednotek je přístupné ve Forge. Vylepšení Halucinace a Warpování je přístupné v Twilight Council.

Vylepšení Charge - Cena snížena z původních 200/200 na 150/150. Po vylepšení Charge mohou Zealoti zrychlit již z delší vzdálenosti (kam dohlédnou) a při zrychlení je nezpomalují Concussive shells. (Zealoti jsou přece counter na Maraudery)

[i]Psi Storm navíc jednotky uvnitř zpomaluje stejně jako Concussive shells, takže je těžší se z bouře dostat.


Stalker - Snížena cena z původních 125/50/2 na 100/25/2 NEBO damage stalkerů zvýšeno z původních 10 (+4 vs Armored) na konstantních 16. (po vylepšení 18-20-22)

Warp Prism - Snížena cena z původních 200 minerálů na 150.

Vylepšení Zvětšený dosah Colossů - Snížena cena z původních 200/200 na 150/150.[/i]



TERRAN

Těžební jednotka MULE je odebrána. Lze však vyrábět 2 SCV najednou po vylepší Command Center na Orbital Center.

Funkce Scan je přesunuta z Orbit center do Planetary Fortress.

Vylepšení Marine Shield, Stimpacky, Concussive shells a Zrychlené jetpacky jsou přesunuty z Barracks Tech labu do Factory Tech labu nebo lépe do zcela nové budovy přístupné po postavení Barracks. (ve smyslu Twilight Council)

Marauderům jsou odebrány Stimpacky.

Pro výrobu Medivaců je potřeba Tech lab.

Medivac již nemůže transportovat jednotky.

Nová jednotka Transporter - lze zakoupit v budově Starport i s pomocí Reactoru. Kapacita 8. Cena 150 minerálů.

Vylepšení Concussive shells - cena zvýšena z 50/50 na 150/150.


Schopnost Ghostů EMP je potřeba nejdříve vyzkoumat v Ghost Academy za cenu 150/150. Navíc tato schopnost nepůsobí plošně, nýbrž jen na jednu jednotku.

Reapeři nemohou vzlétnout do neobjeveného místa na cliffu NEBO Stalkeři se mohou blinknout do neobjeveného místa na cliffu také.

Autor:  Sovět [ sob 09. říj 2010 3:00:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Tohle má být vtip? :lol:

Autor:  Ozzy [ sob 09. říj 2010 3:11:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Je to vtip, ale od Blizzardu. Já z terranů zatim spíš pláču...

Autor:  SolusRex [ sob 09. říj 2010 4:22:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Po těchto změnách bychom tu IMO místo slabě OP terranů měli silně OP protosse, čili přesun z bláta do louže. Ale nepochybuji, že mnoha hráčům protossů by se to líbilo.

Autor:  Ozzy [ sob 09. říj 2010 4:30:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

SolusRex píše:
Po těchto změnách bychom tu IMO místo slabě OP terranů měli silně OP protosse, čili přesun z bláta do louže. Ale nepochybuji, že mnoha hráčům protossů by se to líbilo.


Rád bych věděl v čem by byli konkrétně Protossové OP ?

Autor:  SolusRex [ sob 09. říj 2010 4:59:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Pokud by byly přijaté změny, které jsi psal, tak podle mě skoro ve všem. Dal by se na to asi napsal několika stránkový rozbor, ale na to jsem naštěstí línej (to si radši půjdu zahrát). Nicméně, protože je mi samotnému trochu blbé kritizovat bez uvedení konkrétních výtek, vypíchnu pár věcí, které se mi na těch tvých uvedených změnách nezdají (ale je tam toho víc):

- Schopnost EMP považuji v TvP jako protiváhu k bouřce templářů. Nebylo by vyvážené, aby bouřka působila nadále plošně, zatímco EMP jen na konkrétní jednotku.

- Protossové by postavili gateway a mohli by hned stavět tři druhy jednotek: zealoty, sentry a stalkery. To žádná jiná rasa nemá ani náhodou. Když terraně postaví barrack, mohou vyrábět jen mariňáky, dokud nepřistaví vylepšení (čili musí postavit další budovu, během jejíž stavby ještě navíc nemohou produkovat žádné jednotky v původní stavbě). Zergové zase postaví spawnning pool a mohou stavět pouze zerglingy.

- Psi storm, ze kterého by už prakticky nešlo uniknout, by drtil všechno, zejména zergy. Byl by to skoro takový Psi storm a fungal growth v jednom.

Hele, já neříkám, že je to s terrany úplně v pořádku, sám jako random se snažím najít strategii, jak hrát jako protoss proti terranovi, který rychle namassuje pěchotu a ani ne v desáté minutě hry mi klepe na dveře s početnou skupinkou MMM. Nicméně to, co jsi psal ty mi přijde přehnané. Nedovedu si třeba vůbec představit, jak bych proti tebou vylepšeným protossům mohl obstát se zergama. Podle mě k větší vyváženosti není třeba dělat žádnou revoluci, snažila by možná jedna chytrá změna, třeba odebrat marauderům stimpack, jak už tu na fóru dost lidí psalo.

Autor:  metalista [ sob 09. říj 2010 5:59:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

nu hele az tak bych zas ty terrany nezkrouhnul jses trosku zaujatej dobrej protos me prejede jak nic,,, terran ma sanci na protose jen dokud nema storm pak uz je to zas jednostranna zalezitost. presne jak tam nekdo psal hledal bych to v malickostech. ale ucite bych zrusil planetary forttress ta s 50 scv je strasne OP a dokaze rozsekat skoro kazdou armadu pokud nema tanky bo tak neco ale jinak ji neprojede skoro nic. a hrozne mi vadi tedka kempovani ve hrach TvT.... proste milion turetu a na prirozeny expanzy planetary fortress a par tanku a to nejde projet bez obrovskych strat obzvlaste treba na Lost temple.proste tyhle hry prohravam protoze utocim:) a to me vadi dost a ty kemperi vyhravaj. urcite bych snizil demage turretu aby to slo alespon trosku proletet s dropem bo nejak. a maraudri zas tak op nejsou konecne tossove zacaly chapat ze hodne zealotu je rozseka jak nic jen zmenit pomer stalkru a zealotu a ne jet porad stalkry jak vetsina tossu

Autor:  metalista [ sob 09. říj 2010 6:01:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

a kazdopadne polepsit zergy.... ty to nejvic odnasej kdyz nejni dobrej hrac nema moc sanci... az bude vic lidi zas hrat zergy jako v sc 1 ty rozdily se trosku smaznou ted kazdej hraje jen toss nebo terran :shock:

Autor:  WhiteCroW [ sob 09. říj 2010 6:31:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Ozzy prestan to kourit :D

Tvuj patch by byl pro me super,ale nechce se mi hrat jen jednou rukou proti Teranum :D

Autor:  teqini [ sob 09. říj 2010 6:56:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT patch 1.3

Jednostrany pach ktery z terrana udela nehratelnou rasu.... Pokud by se neco podobneho konalo, Blizzard se muze rozloucit s polovinou hracu ...


Citace:
Psi Storm navíc jednotky uvnitř zpomaluje stejně jako Concussive shells, takže je těžší se z bouře dostat.


Neprijde ti tohle jako totalne OP?? V te chvili by se stal protos tak OP, ze i terrani pred prvnim patchem by zavideli.... :D

Citace:
Reapeři nemohou vzlétnout do neobjeveného místa na cliffu NEBO Stalkeři se mohou blinknout do neobjeveného místa na cliffu také.


Reaper bude mrtva jednotka potom co oslabi zase terrany v patch 1.2 ... jinak po teto uprave by jsme videli jen rychle stalkery a pak blink do zakladny kde by sejmuli tezare a pak by jsi jen videl gg.... Premyslel jsi i o vyvazenosti moznosti strategickych? Jak jsem rekl, tvuj patch dela z protose OP takovym stylem, ze ani v bete tohle asi nevidela zadna rasa....

Stránka 1 z 18 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/