StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 29. bře 2024 3:35:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 180 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 18:06:19 
Offline
 Profil

Registrován: úte 17. srp 2010 7:01:54
Příspěvky: 98
I kdyby měl toho ghosta. Immortal ma proti T mechu 50 dmg per shot. To je dost tak šílenost. A z thorem ho srovnávat nemůžeš.
Já jsem si určil jedno pravidlo za kterým si stojím a vím že když se to odehraje dobře funguje. Proti P Bio units, proti Z mech.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 18:24:13 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
Jo jenze jako stroj furt opakovat ten jeden a ten samej build je proste nuda :D Ghosti by mu pomohli podle tviho popisu tech imortalu bylo "par" cili by je ten mech rostrilel temer okamzite :roll:

Hraj si to jak ces :-D ale netvrd ze MMMG je jedina spravna cesta jak porazit protossa :)

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 18:53:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Chelios píše:
Jo jenze jako stroj furt opakovat ten jeden a ten samej build je proste nuda :D Ghosti by mu pomohli podle tviho popisu tech imortalu bylo "par" cili by je ten mech rostrilel temer okamzite :roll:

Hraj si to jak ces :-D ale netvrd ze MMMG je jedina spravna cesta jak porazit protossa :)


Nevim jestli jedina spravna cesta, ale je imho nejefektivnejsi...mech proti tossovi je absolutni nesmysl...tolik gasu nikdy nikdo nenatezi aby se vyrovnal immortalum.
1 Thor + 1 ghost je stejne plynu jako 3,5 immortalaa nejakych par marinaku nezachani skupinu thoru proti 10-15 immortalum. 15 Immortalu, je stejne plynu jako 4 thorove a 2 ghosti...proste mech proti tosovi je nesmysl.

Jinak muzu ti rict, ze v 90% her jde o ten samej build proti urcity rase...vim presne jak dopadne, kdyz nepojedu double hellion, nebo reaper haras proti zergovi...prijede baneling bust + mutas...Jak dopadne kdyz nebudu mit na zacatku zasobu MM, prijde 4gate a vynda me...TvT, fast banshee nebo tank viking...proste tahle hra v jedodussi podobe nenabizi moc moznosti. Chces hrat kraviny, hraj je, ale nebudes vyhravat...s "kravinama" zacnes vyhravat az od urciteho stupne skillu a ten nema ani 90% diamond hracu vcetne me...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 19:08:21 
Offline
 Profil

Registrován: ned 22. srp 2010 17:07:20
Příspěvky: 39
Chelios píše:
Jo jenze jako stroj furt opakovat ten jeden a ten samej build je proste nuda :D Ghosti by mu pomohli podle tviho popisu tech imortalu bylo "par" cili by je ten mech rostrilel temer okamzite :roll:

Hraj si to jak ces :-D ale netvrd ze MMMG je jedina spravna cesta jak porazit protossa :)

Zkuste sledovat Day[9], nedavno radil at si kazdej vybere jeden build a vybrousi ho k dokonalosti a dostane se snim az do diamondu. Pro novacka je jednodusi zdokonalit jeden build. Pro me nema smysl zkouset dalsi buildy kdyz vim ze pri MMM delam spoustu chyb, kterych se chcu zbavit.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 19:50:23 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 14. zář 2010 14:46:37
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
Beren píše:
Zkuste sledovat Day[9], nedavno radil at si kazdej vybere jeden build a vybrousi ho k dokonalosti a dostane se snim az do diamondu. Pro novacka je jednodusi zdokonalit jeden build. Pro me nema smysl zkouset dalsi buildy kdyz vim ze pri MMM delam spoustu chyb, kterych se chcu zbavit.


Jednodušší to určitě je, ale záleží na každém, jestli pro něj bude prioritou hrát co nejvyšší ligu nebo se při hraní co nejvíce bavit. Já zkouším různé buildy za různé rasy a i když je všechny hraju víceméně blbě, baví mě to víc, než kdybych hrál pořád za jednu rasu jeden build a byl teď možná v platině.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 19:59:48 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
To se mi líbí, jak Terrani počítají náklady na jednotky pouze v plynu. O něčem to vypovídá :lol:

Anyway, mech proti tossovi není blbost kvůli Immortalům, protože Immortalové jsou snadno counterovatelní EMPčkem (hoď na skupinku Immortalů EMP a uvidíš, jak rychle pod Siege tanky v Siege módu padnou) a taky mariňáky (kterých obecně Terran v pozdější fázi hry produkuje miliardy, protože minerálů je vždycky dost), ale protože je ten mech hrozně nemobilní. MMMG, které jde převážet přes "vodu" a cliffy v dropu a které má Stimpack, je prostě o hodně snazší a pohyblivější.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 20:34:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
Pralev píše:
To se mi líbí, jak Terrani počítají náklady na jednotky pouze v plynu. O něčem to vypovídá :lol:

Anyway, mech proti tossovi není blbost kvůli Immortalům, protože Immortalové jsou snadno counterovatelní EMPčkem (hoď na skupinku Immortalů EMP a uvidíš, jak rychle pod Siege tanky v Siege módu padnou) a taky mariňáky (kterých obecně Terran v pozdější fázi hry produkuje miliardy, protože minerálů je vždycky dost), ale protože je ten mech hrozně nemobilní. MMMG, které jde převážet přes "vodu" a cliffy v dropu a které má Stimpack, je prostě o hodně snazší a pohyblivější.


Hehe ale tohle si presne vystihl neda se nez souhlasit proc by nekdo riskoval jit mech vs toss kterej ma mech mnohem lepsi jak kolosi tak imortaly pomer cena vykon je unich uplne nekde jinde nez u terrana kteremu se zase mech hodi na zerga.

Abys byl efektivni musis jit cestou nejmensiho odporu a tou presne je MMM ball na tosse, terrani prece nemuzou za to ze nerfli mech units na zaklade narku protossu , mizna ze kdyz budete jako tossove vic brecet na MMM jezisek k vanocum nadeli i nerf bio jednotek o dalsi rok si muzete vybrecet i nerf vzdusnej kterej vicemene uz taky je v podobe BC, ktery nikdo nestavi protoze se za tu cenu opravdu nevyplati ..

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 20:37:06 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Ale co to zase meleš? :) Já NIKDY nenadával žádnému Terranovi, že jezdí MMM. Vždyť to za Terrana hraju sám taky.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 20:39:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
Pralev me vystihl samozrejme kdyz stim mechem nabehnu do imortalu ze to proste nevyhraju chce to neakou tu podporu ghost/marine takze to tvoje prepocitavani na gass je mimo. Já ty kraviny hraju i za zerga a uz dostavam top platinovi hrace :D takze na tom asi neco bude :)

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT patch 1.3
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 20:53:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
Pralev píše:
Ale co to zase meleš? :) Já NIKDY nenadával žádnému Terranovi, že jezdí MMM. Vždyť to za Terrana hraju sám taky.


Ty sis nikdy nestezoval na OP MMM ball ? opravdu ne ? nechtej abych ti to tu nasel ...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 180 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz