StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je stř 24. dub 2024 16:32:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 16:39:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Stealman píše:
Teoreticky ano, ale já mam ve zvyku po postavení 2 cannonů u soupeře dát hned alespoň 1 ke svým probám, poučen právě tím cos napsal :) Myslím že nejsem zdaleka sám.


Tak proste nepujdu harasovat proby a zborim vsechny pylony a nexus :D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 18:15:35 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
Jak se tohle téma dostalo od blink stalkerů ke cannon rushům?! Měl by tady být nějaký moderátor, který by diskuse "trochu" usměrňoval.

Blink není univerzální strategie, která jde použít vždy a všude, nehledě na to, co soupeř dělá, což je jedině dobře, kéž by takových v SC2 byla většina. I tak má ale využití hodně.

1) v early fázi, kdy se dá blinkování jednotlivých stalkerů zvládnout (10-12), je to velmi dobrý counter proti zergovi, který jede převážně roache (http://www.youtube.com/watch?v=qB2HVUYUoJc)

2) obrana proti terranským dropům, obecně možnost ničit medivacy během bitvy

3) obrana proti corruptorům/vikingům, když jedete colosse

4) obrana proti mutaliskům

5) obrana proti banshee+raven+marine taktice

6) snadný prostředek na redukci soupeřových colossů při PvP

7) vždy jde použít jako hit&run


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 18:42:37 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
ondik: dobre ze si to tu usmernil, a prakticky jen zopakoval to co se tu uz vsechno rikalo

1.) v early fazi hry rozhodne nesmysl (nevi ceho jineho early fazi mas na mysli). V early fazi neudelas 12 stalkeru a uz rozhodne ne s blinkem. Zkus to v mid game...
2.) Obrana proti dropum? Jak diky sve abilite strilet do vzduchu? rozhodne sem nikdy nevidel ze by se nekdo pomoci blink ability branil dropu...obrana vetsinou vypada tak, ze wapne par jednotek k nexusu...
3.) Nevim jak obrana proti coruptorum, ale proti vikingum rozhodne nedoporucuju...tim ze blinknete pod vikingy date vetsinou prostor marauderum na zniceni colose
4.) proc kvuli mutaliskum blinkovat, vzdyt maji mensi range, jeste tim to usetri namahu s letanim a mohou hned strilet...

Ted mi tak dochazi, tohle maji byt pripady kdy pouzi blink a nebo kdy pouzit stalkera?? Protoz jedine co tu vyzdvihujes je to ze umi utocit na vzduch...(medivaky, vikingove, mutaliskoce coruptori, banshee, raven)

Obecne mi prijde utocny blink jako docela nesmysl...resp. jediny smysl ma kdyz se chcete dostat souperovi do mainu a nepouzit rampu...Vzdycky kdyz to na me nekdo zkusim blink pod medivaky a podobne, tak pohorel...protoze jedine co se stane, tak pokud jde o MMball, tak najednou ma 100% efektivitu strelby (urcite znate takove to pobihani, jak se marinak snazi dostat dopredu aby si aspon vystrelil...), prijde mi to podobne vtipne jako forcefildy ktere toss hazi aby zamezil zealotum v utoku :D, ale hlavne ze je hodil...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 19:15:06 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
Stoky píše:
ondik: dobre ze si to tu usmernil, a prakticky jen zopakoval to co se tu uz vsechno rikalo

1.) v early fazi hry rozhodne nesmysl (nevi ceho jineho early fazi mas na mysli). V early fazi neudelas 12 stalkeru a uz rozhodne ne s blinkem. Zkus to v mid game...


Vážně chceš diskutovat o tom, co je early fáze? Co třeba se zkusit podívat na video, které jsem postnul, hm? Toss je na jedné bázi a jede pravděpodobně 3 gate stalker + blink, idra chvíli před tím dodělal roach warren a proto jich má ještě málo. TO je early fáze.

Stoky píše:
Obrana proti dropum? Jak diky sve abilite strilet do vzduchu? rozhodne sem nikdy nevidel ze by se nekdo pomoci blink ability branil dropu...obrana vetsinou vypada tak, ze wapne par jednotek k nexusu...


Tak se zkus kromě svých her podívat na hry profíků. Warpne jednotky k nexusu = robo support/templar archives/jakákoliv jiná klíčová budova jsou dávno zničeny maraudery se stimem. Kromě toho jde hlavně o zabití medivaců, které terran s mozkem po dropu okamžitě posílá pryč.

Stoky píše:
3.) Nevim jak obrana proti coruptorum, ale proti vikingum rozhodne nedoporucuju...tim ze blinknete pod vikingy date vetsinou prostor marauderum na zniceni colose


probůh, samozřejmě že to je myšleno hlavně jako obrana proti h&r vikingů, kteří si občas snaží "dojít" pro colosse mimo bitvu. A i kdyby, stále tu jsou FF.

Stoky píše:
4.) proc kvuli mutaliskum blinkovat, vzdyt maji mensi range, jeste tim to usetri namahu s letanim a mohou hned strilet...


lol, seriously? A člověk by řekl, že když se tu někdo prezentuje svým leet diamond rankingem a bezdůvodně se kvůli tomu chová jako mistr světa, bude asi vědět, že mutaliskové jsou v PvZ využívání především k harassu a ne k boji 1v1 se stalkery.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: úte 12. říj 2010 12:27:13 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Uplny suhlas, ak sa clovek zameria na blink, tak ho moze mat relativne skoro. Svojho casu som to skusal na terranov ktory nehrali MMM (volakedy taky boli).
1-2 suicide zealoti na rampu aby som videl hore a v tom stalker blink za ich wall. bye-bye tanky ;) gg

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pát 22. říj 2010 13:56:51 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
Z pohledu zerga - blink je velmi neprijemny... kor u ramp... snadno (rozumej s observerem) vam toss utece. Pokud jedete hydry, tak sice mate ideal counter, ale mrcha dokaze blikat na mista, kam vy nemuzete... nejednou se mi stalo, ze me souper proste obehnul do baze :-) Ale to byla ma blbost

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: sob 23. říj 2010 10:36:47 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
Nejsem žádnej profík a sc2 hraju velmi krátce, ale nad tímhle topicem jsem kroutil pořádně hlavou. Proč v každém topicu někdo brečí o tom, že nějaká rasa je silnější než jiné, bliz dělá vše pro balanci hry a dělá to podle mě velice dobře. Dost často hraju proti hráčům z platiny a diamantu co mají za sebou 1500+ her, takže to nejsou žádný másla, ale ani na okamžik mě nenapadlo, že bych je nemohl porazit jen proto, že jsem toss a oni terrani třeba, když je nedám je to jen tím, že jsem něco udělal pomalu, něco špatně, někde zaspal a ne proto, že marauder je dítě Chucka Norise a bla bla.

Nyní z5 k původnímu tématu ;) , ve svých vůbec prvních hrách za tosse v cs2, když jsem se dostal ke stalkerům a blinku, tak jsem byl doslova unešen, tím jak parádní jednotka stalker je. Každej si jistě všiml, že při střetu se armády vyrovnávají do lainy, terran pokud chce v boji nějak mikrovat, tak musí svojí lainu "zrušit" a chodí v "klubku", kde 1/2 jednotek vždy nedosáhne na nepřítele, oproti tomu toss se skupinkou stalkerů může posouvat (dopředu-dozadu) krásně celou lainu, takže všechny jednotky pořád jsou na dostřel, nebo se blinknout nepříteli na křídlo (pravé-levé), v takovém případě je zas 1/2 soupeřovi armády mimo a musí se přeskupit a to vše jsou drahocené vteřiny které rozhodují, v neposlední řadě co už tu bylo zmíněno, pokud se bitva neodehrává nejlépe, tak prostě blink do bezpečí "zregenerujem si štíty chlapy a nakopem jim příště prdel". Samozřejmě také naopak, bitva jde skvěle a terran se dává na ústup - blink a jste zas u něj (někdy klidně i před ním). Blinkování zraněných jednotek bez štítu z první lainy dozadu beru jako samozřejmost, pokud to někdo nedělá, tak ať se to honem rychle naučí, dá se díky tomu porazit i znatelně silnější armáda.

Tak a teď ještě něco málo k offtopicu marauderům. Jak tu pár chytrých hráčů řeklo, na maraudery jsou výborní zealoti. Je však třeba vylepšit charge a armor, čím více armoru tím lépe. Teď trocha matematiky Zealot (light, 1 armor), Marauder (dmg do light 10). Vylepšíme zealotům 2 armor... 10-3 = 7, přidáme sentry (tady uznávám, ne vždy to je easy držet sentry na dosah zealotům, ale dá se) 10 - 5 = 5, maraudeři mají u sebe většinou marínu (dmg 6) 6 - 5 = 1. Volně přeloženo zealot se 125hp (pro zjednodušení budem 50 štítů brát jako 25hp jelikož u nich není armor, tedy 100+25) dostává od maríny 1-3 dmg a od marauderů 5-7, takže na zabití zealota musí marauder vystřelit cca 25-18x a mariňák musí vystřelit 125-42x, takže armáda o 10 marauderech a 20 maríně bude dokupy sundávat jednoho zealota na 2 rány všech jednotek. Docela asi průser, když proti nim pujde těch zealotů cca 12-15 a dmg zealota do none armoru je 16 ;)
Možná někdo může namítat, že se to dá za terraan microvat, mikrovat zealoty = pořád sledovat army, pro mě to znamená poslat je na něj a občas je zkontrolovat, jestli to krájej na úhledný nudličky, nebo z toho dělaj kaši, zbytek času si v klidu jedu techy, army a expanze.
Stále je tu někdo, kdo si myslí, že marauder je nepřekonatelná jednotka a zealot je na ho*no?

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: sob 23. říj 2010 10:52:54 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Balty píše:
Nejsem žádnej profík a sc2 hraju velmi krátce, ale nad tímhle topicem jsem kroutil pořádně hlavou. Proč v každém topicu někdo brečí o tom, že nějaká rasa je silnější než jiné, bliz dělá vše pro balanci hry a dělá to podle mě velice dobře. Dost často hraju proti hráčům z platiny a diamantu co mají za sebou 1500+ her, takže to nejsou žádný másla, ale ani na okamžik mě nenapadlo, že bych je nemohl porazit jen proto, že jsem toss a oni terrani třeba, když je nedám je to jen tím, že jsem něco udělal pomalu, něco špatně, někde zaspal a ne proto, že marauder je dítě Chucka Norise a bla bla.

Nyní z5 k původnímu tématu ;) , ve svých vůbec prvních hrách za tosse v cs2, když jsem se dostal ke stalkerům a blinku, tak jsem byl doslova unešen, tím jak parádní jednotka stalker je. Každej si jistě všiml, že při střetu se armády vyrovnávají do lainy, terran pokud chce v boji nějak mikrovat, tak musí svojí lainu "zrušit" a chodí v "klubku", kde 1/2 jednotek vždy nedosáhne na nepřítele, oproti tomu toss se skupinkou stalkerů může posouvat (dopředu-dozadu) krásně celou lainu, takže všechny jednotky pořád jsou na dostřel, nebo se blinknout nepříteli na křídlo (pravé-levé), v takovém případě je zas 1/2 soupeřovi armády mimo a musí se přeskupit a to vše jsou drahocené vteřiny které rozhodují, v neposlední řadě co už tu bylo zmíněno, pokud se bitva neodehrává nejlépe, tak prostě blink do bezpečí "zregenerujem si štíty chlapy a nakopem jim příště prdel". Samozřejmě také naopak, bitva jde skvěle a terran se dává na ústup - blink a jste zas u něj (někdy klidně i před ním). Blinkování zraněných jednotek bez štítu z první lainy dozadu beru jako samozřejmost, pokud to někdo nedělá, tak ať se to honem rychle naučí, dá se díky tomu porazit i znatelně silnější armáda.

Tak a teď ještě něco málo k offtopicu marauderům. Jak tu pár chytrých hráčů řeklo, na maraudery jsou výborní zealoti. Je však třeba vylepšit charge a armor, čím více armoru tím lépe. Teď trocha matematiky Zealot (light, 1 armor), Marauder (dmg do light 10). Vylepšíme zealotům 2 armor... 10-3 = 7, přidáme sentry (tady uznávám, ne vždy to je easy držet sentry na dosah zealotům, ale dá se) 10 - 5 = 5, maraudeři mají u sebe většinou marínu (dmg 6) 6 - 5 = 1. Volně přeloženo zealot se 125hp (pro zjednodušení budem 50 štítů brát jako 25hp jelikož u nich není armor, tedy 100+25) dostává od maríny 1-3 dmg a od marauderů 5-7, takže na zabití zealota musí marauder vystřelit cca 25-18x a mariňák musí vystřelit 125-42x, takže armáda o 10 marauderech a 20 maríně bude dokupy sundávat jednoho zealota na 2 rány všech jednotek. Docela asi průser, když proti nim pujde těch zealotů cca 12-15 a dmg zealota do none armoru je 16 ;)
Možná někdo může namítat, že se to dá za terraan microvat, mikrovat zealoty = pořád sledovat army, pro mě to znamená poslat je na něj a občas je zkontrolovat, jestli to krájej na úhledný nudličky, nebo z toho dělaj kaši, zbytek času si v klidu jedu techy, army a expanze.
Stále je tu někdo, kdo si myslí, že marauder je nepřekonatelná jednotka a zealot je na ho*no?


Ty si to predstavujes jako hurvinek valku, jednak s tema upgradama bude mit upgrady uz i terran a hlavne nez je udelast, tak uz oba budete mit armadu 200/200 a boj nejspis bude probihat davno predtim :) (+ jsi mozna pozapomel na stimpack, medivacy a treba EMP... :) )

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: sob 23. říj 2010 11:40:05 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
satik->musíš baltíka trochu omluvit, on děsně věří v naprotou protossovskou nadřazenost. :D Když mu dáš do ruky hrst kolosů a carrierů tak ti řekne že jsou neporazitelní. ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: sob 23. říj 2010 11:54:12 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
Treba proti mi nedavno objeveny taktice Blood Lord + zregling vysledek ze zreglingove a broodlingove blokujou souperovi armadu takze se nedostane na dostrel k lordum. Je blink docela ster :-D. Samozrejme se to da resit vetsim poctem lingu :)

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz