StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 19. dub 2024 8:05:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 22:05:58 
Offline
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 16:28:28
Příspěvky: 121
Ozzy píše:
No právě, musíš s sebou mít observera! To reapeři nemusí a máš je asi tak za 2 minuty kdežto jak dlouho trvá udělat Stalkera, vyzkoumat blink a ještě postavit observera? Kolik na to potřebuješ budov a kolik musíš vynaložit času aa peněz? Kdežto na reapera stačí barracks s tech labem a jdeš na ně. A navíc když už se dostaneš k těm harvesterům tak reapeři maj damage vs Light kdežto Stalkeři vs armored a všechny těžaři jsou Light ! ;) Prostě... chce to změnu...

EDIT: Ale to tady přítomný Pralev asi ví nejlíp že? ;-)


Jasan, není to útok hned na začátek, ale může ti to dost pomoci, zaútočíš s pár zealoty na vchod, on se tam podívá a stáhne vojáčky a mezitím skočíš k jeho bázi a ničíš. Škody máš menší než on. Dá se to udělat i u expy, ale soupeř musí podcenit scouting, nebo aby ho spoluhráč zaměstnal. Ale sám tvrdím, že Rejprům se nemůžou rovnat!


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 22:21:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
Hele s reapery se nemůžou rovnat proto že na ně nemaj! :D Ty dokážou udělat v bázi takovou paseku. Mají útok dělanej přesně na tohle otravování. vs light (těžaři) a vs structures (báze a jiné) a k tomu malá cena a supply aještě navrch ten jetpack! Stalkeři mají jedinou výhodu a tou je že mají rychlý pohyb (ikdyž concussive shells stejně neuniknou) a střílení na zemi i air, ale k čemu to proboha s tak malym damage???

Já řikám, buď

snížit cenu Stalkera na 100/25/2

nebo

změnit damage na 10 (+6 vs Armored nebo Light).

Ale co nechápu nejvíc je, že to nikdo z BLizzardu nevidí a že to vůbec takhle udělali?!

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 22:33:36 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 25. zář 2010 22:12:01
Příspěvky: 278
Bydliště: Karviná
Chceme použít vrstvy tak aby plnily nejvíce svůj účel nejlépe podle range zároven chceme range posílat z lajny aby se dostaly z focusu a útočily dál.
Zároveň musíme nechat určené jednotky aby útočily na své targety.
Když splníme tyto podmínky jede army na 100% poté máme maličkosti například splash se dá obejít tím že rozložíme jednotky po bojišti nebo blinkneme se za 1 linii

Ps: Těžko vs light ... vs light jednotky jsou splash chceš aby stalkeři counterovali lingy to je blbost

_________________
Nový rok, nový BorderKeeeper
Budete-li dost dobří Starcraft 2 vás bude živit pamatujte na to!
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 22:36:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
Jednotky jako Phoenix, Reaper apod nemají plošný damage a přitom jsou vs Light ;-) Ale ok, asi by bylo lepší "pouze" zvýšit jejich damage.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 22:58:59 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Mno já nechápu proč by jste stalkerům něco zvyšovali, každá jednotka má svůj účel, důležité je se naučit jak se která hodí na co. Když se na tohle stalker nehodí tak nepřizpůsobujte hru ale přizpůsobte vaší taktiku, osvědčený způsob na ty vaše hydry či maraudery jsou zealoti nejlépe vylepšní v té rychlosti spolu s sentry, zablokujete ústup a poměrně levně všechno tohle rozkrájíte.

Nevím jak je to v anglické verzi, mám českou, ale v popisku u stalkera píšou cca tohle:"Podpůrná střelecká jednotka proti vzdušným i pozemním jednotkám." Takhle nějak to je a všimnte si slovíčka podpůrná, to znamená že pokud valíte jen stalkery jako ten maník na tom videu tak i když vyhrál bylo to díky pro mě nevídanému micru a zergově blbosti že vždy tahal z jedné plošiny na druhou celou armádu i když mu to udělal několikrát. Tím chci ale říci že pokud nehrajete proti blbovi jako jsem třeba já, tak stalker není jednotka určená do první linie, měla by být vzádu stejně jako collosi.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 23:10:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
A řekneš nám teda na co se Stalker hodí ?

A zealot by byl na maraudery kdyby neměli concusive shells. To že je Zealot counter na maraudery je největší hovadina! ikdyž to píšou sami tvůrci v popisu. To jsou jen v případě že se Maraudeři ani nehnou, ale tak to při hře nechodí! Concussive shells se postará o libovolný počet zealotů. A mohou mít i charge, ta tomu nezabrání! A že to rozdělíš Sentrama? Ty jsou pomalý, tak že se ani nedostanou dost blízko aby jim za zády udělali fieldy. Marauder dá stimpack a mikrem tě prostě vyřachá ať se ti to líbí nebo ne.

Otázkou zůstává, co je counter na Maraudery? Cesta k immortalům je drahá, dlouhá a navíc i někdy neúčinná. Jedinný counter na Maraudery jsou letecké jednotky, které ale bohužel Toss nemá. Drahé void raye nejsou na jednotky vhodné a navíc než se rozjedou tak je mariňáci sundaj a Phoenixové zase nestřílejí na pozemní cíle. Sch jo... Kam jsme se to až od Blinku dostali, ale myslím že tenhle problém ohledně MMM apod není od věci. Vím že e tím dost zabývá Pralev na svém blogu, ale řešení nebude dokud v Blizzardu neudělají drastické změny ve hře.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 0:10:12 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Tak stalker má výhodu především v té své rychlosti, v níž při dobrém micru lze dost uhrát. Jak jsem řekl, do první linie ho dávám jen v případech že jsem si jist jeho úspěchem díky scoutingu a nebo mi nezbyde nic jiného, o tom nemá smysl se bavit protože možností je spousta a stejně je to jedno protože tady se berou názory především podle ligy takže si tu mohu plkat co chci a stejně to každému bude jedno. :D :D :D

Jo to s těmi zealotami a sentry samozřejmě není z moji hlavy, konkrétně v tomhle mi zrovna poradil Pralev a mě to funguje skvěle, pokud tobě ne tak asi děláš něco špatně nebo máš moc dobrého soupeře.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 0:30:00 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
No asi takhle, sentry a zealoti jsou jedinou možností counteru ;) Další věc je proč stojí Blink 150/150 a Charge neuvěřitelných 200/200 ??? Kdežto concussive shell 50/50 a stimpacky 100/100 a navíc je možnost to vyzkoumat již uv tech labu ? Zkrátka při PvsT je vždy si na co stěžovat u Tossů :-)

Nejvíc zarážející je u mě Cybernetics Core ! Když se podíváte na Tech tree tak tady zkrátka razantně překáží a zdržuje Tossy.

TIER 1 TIER 2

Barracks => Ghost Academy
Factory

Gateway => Cybernetics Core => Stargate
Robotics Facility

Vidíte jak u Terranů něco chybí? Jak místo budovy, kterou je potřeba vybudovat je mezera kterou terran lehce přeskočí a je u tanků ? Kdežto protoss může teprve dělat Stalkery a Sentry? Nehledě na to že terran může začít dělat barack ihned kdežto protoss až po pylonu ? Takže opět jaké je řešení? Logicky by tam mělo být Enginerring Bay a teprve potom možnost vybudovat Ghost Academy a Factory! A co možnost vyzkoumání Marine shield, Stimpacků, Concussive shell a Rychlého jetpacku? Pokud to přirovnáme k protossům, měla by být možnost vyzkoumat to až v Armory nebo v úplně nové budově pro výzkum, kterou by šlo postavit až po Engin.Bay.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 0:51:34 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Ozzy píše:
No asi takhle, sentry a zealoti jsou jedinou možností counteru ;) Další věc je proč stojí Blink 150/150 a Charge neuvěřitelných 200/200 ??? Kdežto concussive shell 50/50 a stimpacky 100/100 a navíc je možnost to vyzkoumat již uv tech labu ? Zkrátka při PvsT je vždy si na co stěžovat u Tossů :-)

Nejvíc zarážející je u mě Cybernetics Core ! Když se podíváte na Tech tree tak tady zkrátka razantně překáží a zdržuje Tossy.

TIER 1 TIER 2

Barracks => Ghost Academy
Factory

Gateway => Cybernetics Core => Stargate
Robotics Facility

Vidíte jak u Terranů něco chybí? Jak místo budovy, kterou je potřeba vybudovat je mezera kterou terran lehce přeskočí a je u tanků ? Kdežto protoss může teprve dělat Stalkery a Sentry? Nehledě na to že terran může začít dělat barack ihned kdežto protoss až po pylonu ? Takže opět jaké je řešení? Logicky by tam mělo být Enginerring Bay a teprve potom možnost vybudovat Ghost Academy a Factory! A co možnost vyzkoumání Marine shield, Stimpacků, Concussive shell a Rychlého jetpacku? Pokud to přirovnáme k protossům, měla by být možnost vyzkoumat to až v Armory nebo v úplně nové budově pro výzkum, kterou by šlo postavit až po Engin.Bay.


vsak stargate je na urovni starportu - ktery je pro letecke jednotky.

a counter na maraudery? immortal - dava 50dmg a marauderi mu ubiraji jen po 10, dokud ma stit

ale co bych mozna zavedl je, ze pro factorku by byl potreba barracks s techlabem a pro starport factorka s techlabem, aby to terrani nemeli s tim techovanim tak jednoduchy :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Stalker blink
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 1:31:41 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Mno tak podle těchle návrhů to vypadá tak že by jste ze StarCraftu udělali nejraději tuctovou RTS jako Age of Empires nebo podobné, to fakt stojíte jen o to aby mezi rasami byly pouze vzhledové rozdíly? Kdyby to bylo tak že proti terranům jsou protossové bez šance, tak by snad za ně každý hrál. Proč by měli terrani nejdříve stavět supply depot? To fakt nepobírám, aby měli kasárny co jíst? Fakt logika bagr, u protossů musíte nejdříve postavit pylon už jen kvůli tomu že potřebujete pro budovy šťávu rozuměj energii.

Co se týče těch laboratoří, tak terrani postaví kasárny a ke každé stavbě musejí zvlášť postavit další budovu, tossové postaví gate a jedno jádro a jsou vysmátí.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz