StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 28. dub 2024 9:55:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 149 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 10:32:26 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Pralev píše:
Poslední dobou na mě Terrani v TvP jezdí Marines + Banshees push. Jak se tomuhle bráníte? I když jsem o tom v obou případech věděl, 2x po sobě jsem to stejně neubránil. Měl jsem dost Stalkerů proti těm Bansheem, ale on prostě ve vhodnou chvíli poslal mariňáky dopředu, píchli si dávku, o vteřinu později dal attack-move i těm Bansheem a mně celá armáda lehla nechutně rychle. Ten druhej měl u toho dokonce Ravena a snipnul mi mariňákama Observera, Banshee pak zamaskoval a byl jsem úplně v pr...

Btw mluvím o Terranech, co jsou v Diamantu, oba měli okolo 2300 bodů, proto rady prosím s ohledem na to, že i microvali a tak :)


V posledni dobe se snazim jet podobnou srandu, nuti to P pouzivat ze zacatku heavy gate jednotky(zadny tech na kolosy)a kdyz clovek v midu rychle switchne na marauder medivak kombo, tak to funguje velmi pekne. Zalezi, jak jel banshee a co si jel ty. 2 porty nebo 1? Pokud jede 2porty a bude chtit cloak (jakoze bude), tak ze zacatku toho bude mit velmi malo nez dokonci 2.-3. produkcni cyklus banshee(to se take dokonci cloak), na rampe bude mit maximalne tak 8 marinaku a bunkr, coz P rychlym pushem rozrazi velmi snadno. Rychlej 4gate nebo 3gate(+ late robo) stalkeri sou primej counter na double starport. Na druhou stranu pokud jedes "klasicky" 2 gate robo, tak bys podle me mel reagovat pridanim gatewaye a jet safe expu + dalsi gates + a v klidu techovat na chargeloty/stormy (charge v 10. minutu bez dalsiho techovani je v klidu). V boji proti vetsimu mnozstvi marinaku klasicka gateway armada s chargeloty funguje velice dobre, hlavne nezapomenout na guardian shield a par inteligentnich FF.
edit: dalsi "nestandartni" pvt, pro vsechny P co maji problemy s MMM, kouknout se na boj kolem 9:30. http://www.youtube.com/watch?v=lWSg82nfOWk&feature=sub

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 11:03:48 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
Pralev píše:
Poslední dobou na mě Terrani v TvP jezdí Marines + Banshees push. Jak se tomuhle bráníte? I když jsem o tom v obou případech věděl, 2x po sobě jsem to stejně neubránil. Měl jsem dost Stalkerů proti těm Bansheem, ale on prostě ve vhodnou chvíli poslal mariňáky dopředu, píchli si dávku, o vteřinu později dal attack-move i těm Bansheem a mně celá armáda lehla nechutně rychle. Ten druhej měl u toho dokonce Ravena a snipnul mi mariňákama Observera, Banshee pak zamaskoval a byl jsem úplně v pr...

Btw mluvím o Terranech, co jsou v Diamantu, oba měli okolo 2300 bodů, proto rady prosím s ohledem na to, že i microvali a tak :)


v podstate velice silny opening na tohle je stargate s fenixem ktery to rychle scoutuje a zaroven resi problem s banshee harrasem a celou situaci pro terrana otaci bohuzel fenix se neda jet cilene ale musi se hrat naslepo takze pokud terran hraje fast expu misto tehle srandy tak fenixove je pomalu to nejhorsi co jste mohli hrat je to riskantni, pokud hrajes klasické 2 gate robo s expou tak podle observera muzes zareagovat rychlim colossem a hlavne klic budou sentry problemem se muzou stavat mapy jako je scrap station nebo blistering sands kde jsou bud dva vchody nebo halda siroka rampa ktera nahrava terranovi ale i tak se to pomoci FF da zabolokovat a colos je to nejlepsi co muzes na marinaky mit jediny co jeste musis udelat je focus fire stalkeru na banshee a pokud vidis opravdu vetsi mass banshee tak to chvili trva a neboj se i po 2 gate robo prihodit stargate s fenixi

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 11:21:27 
Offline
 Profil

Registrován: stř 01. pro 2010 12:40:00
Příspěvky: 119
77white píše:
Pralev píše:
Poslední dobou na mě Terrani v TvP jezdí Marines + Banshees push. Jak se tomuhle bráníte? I když jsem o tom v obou případech věděl, 2x po sobě jsem to stejně neubránil. Měl jsem dost Stalkerů proti těm Bansheem, ale on prostě ve vhodnou chvíli poslal mariňáky dopředu, píchli si dávku, o vteřinu později dal attack-move i těm Bansheem a mně celá armáda lehla nechutně rychle. Ten druhej měl u toho dokonce Ravena a snipnul mi mariňákama Observera, Banshee pak zamaskoval a byl jsem úplně v pr...

Btw mluvím o Terranech, co jsou v Diamantu, oba měli okolo 2300 bodů, proto rady prosím s ohledem na to, že i microvali a tak :)


V posledni dobe se snazim jet podobnou srandu, nuti to P pouzivat ze zacatku heavy gate jednotky(zadny tech na kolosy)a kdyz clovek v midu rychle switchne na marauder medivak kombo, tak to funguje velmi pekne. Zalezi, jak jel banshee a co si jel ty. 2 porty nebo 1? Pokud jede 2porty a bude chtit cloak (jakoze bude), tak ze zacatku toho bude mit velmi malo nez dokonci 2.-3. produkcni cyklus banshee(to se take dokonci cloak), na rampe bude mit maximalne tak 8 marinaku a bunkr, coz P rychlym pushem rozrazi velmi snadno. Rychlej 4gate nebo 3gate(+ late robo) stalkeri sou primej counter na double starport. Na druhou stranu pokud jedes "klasicky" 2 gate robo, tak bys podle me mel reagovat pridanim gatewaye a jet safe expu + dalsi gates + a v klidu techovat na chargeloty/stormy (charge v 10. minutu bez dalsiho techovani je v klidu). V boji proti vetsimu mnozstvi marinaku klasicka gateway armada s chargeloty funguje velice dobre, hlavne nezapomenout na guardian shield a par inteligentnich FF.
edit: dalsi "nestandartni" pvt, pro vsechny P co maji problemy s MMM, kouknout se na boj kolem 9:30. http://www.youtube.com/watch?v=lWSg82nfOWk&feature=sub


Nevim co ma ten replay byt ale ten protoss to zahral spatne. Neustale pasivni. Po kazde vyhrane bitce se misto pushe stahuje pryc. Krasne to de videt po tom vyhranem souboji v 9:30 nebo 16:30, kdy se stahne a necha ho se zakempit s tanky u planetary fortress.

Sice nemam zadny respekt pro terrany kteri este ve 20 minute jedou jenom MMM tak musim uznat ze ten terran mel hodne dobry macro.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 11:45:17 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Michals píše:
77white píše:
Pralev píše:
Poslední dobou na mě Terrani v TvP jezdí Marines + Banshees push. Jak se tomuhle bráníte? I když jsem o tom v obou případech věděl, 2x po sobě jsem to stejně neubránil. Měl jsem dost Stalkerů proti těm Bansheem, ale on prostě ve vhodnou chvíli poslal mariňáky dopředu, píchli si dávku, o vteřinu později dal attack-move i těm Bansheem a mně celá armáda lehla nechutně rychle. Ten druhej měl u toho dokonce Ravena a snipnul mi mariňákama Observera, Banshee pak zamaskoval a byl jsem úplně v pr...

Btw mluvím o Terranech, co jsou v Diamantu, oba měli okolo 2300 bodů, proto rady prosím s ohledem na to, že i microvali a tak :)


V posledni dobe se snazim jet podobnou srandu, nuti to P pouzivat ze zacatku heavy gate jednotky(zadny tech na kolosy)a kdyz clovek v midu rychle switchne na marauder medivak kombo, tak to funguje velmi pekne. Zalezi, jak jel banshee a co si jel ty. 2 porty nebo 1? Pokud jede 2porty a bude chtit cloak (jakoze bude), tak ze zacatku toho bude mit velmi malo nez dokonci 2.-3. produkcni cyklus banshee(to se take dokonci cloak), na rampe bude mit maximalne tak 8 marinaku a bunkr, coz P rychlym pushem rozrazi velmi snadno. Rychlej 4gate nebo 3gate(+ late robo) stalkeri sou primej counter na double starport. Na druhou stranu pokud jedes "klasicky" 2 gate robo, tak bys podle me mel reagovat pridanim gatewaye a jet safe expu + dalsi gates + a v klidu techovat na chargeloty/stormy (charge v 10. minutu bez dalsiho techovani je v klidu). V boji proti vetsimu mnozstvi marinaku klasicka gateway armada s chargeloty funguje velice dobre, hlavne nezapomenout na guardian shield a par inteligentnich FF.
edit: dalsi "nestandartni" pvt, pro vsechny P co maji problemy s MMM, kouknout se na boj kolem 9:30. http://www.youtube.com/watch?v=lWSg82nfOWk&feature=sub


Nevim co ma ten replay byt ale ten protoss to zahral spatne. Neustale pasivni. Po kazde vyhrane bitce se misto pushe stahuje pryc. Krasne to de videt po tom vyhranem souboji v 9:30 nebo 16:30, kdy se stahne a necha ho se zakempit s tanky u planetary fortress.

Sice nemam zadny respekt pro terrany kteri este ve 20 minute jedou jenom MMM tak musim uznat ze ten terran mel hodne dobry macro.


Inka to zahral spatne, tohle je dobry for :D Zahral to vyborne. Terran mel dlouho mnohem lepsi ekonomiku a vic vyrobnich budov, takze kdyby na nej P najel a nejak ztratil armu, tak ho T v protiutoku prejede. To vidis treba v 9:30, kdy mu porazi armadu a populaci sou vyrovnani. Proto jel bezpecne a cilevedome k 200/200 armade a adekvatnimu techu.
Ty kecy o respektu sou taky vtipny. Je treba si uvedomit, ze terran nema zadny transition z MM do late game, respektive jeste zadny dostatecne silny nebylo vymysleny. Proto vseobecne protossove nemusi tak silne tlacit(a riskovat), staci prezit zacatek a potom uz maji nezpochybnitelnou technologickou vyhodu. Rika se, ze pokud T nejde do late game s vyraznou vyhodou, stejne zrucny P ma velice navrch. To je samozrejme podmineno kvalitnimi zaklady (makro, mikro, decision making, longtime strategy...).

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 12:26:27 
Offline
 Profil

Registrován: stř 01. pro 2010 12:40:00
Příspěvky: 119
A to ze to je Inka znamena co? Ze nemuze spatne zahrat hru a je to buh co nedela chyby? Když vyhraješ bitku a zustane ti dost armady tak bys mel pushovat. Je mi fuk kdo to je ale proste kdyz se podivas na cas 16:20 tak ma kvalitativne lepsi armadu, ma kolosy, ma templare, ma vsechno kdezto jeho souper ma co? Par muraderu a marinaku, kteri prave vysli z vyrobny a sou rozptleni po mape? Nechtel nabehnout na PF coz je spravne, ale misto toho mel zlato obejit a utocit na main.
Za tim co sem napsal si proste stojim. Jeho army byla v nekterych fazich hry lepsi technologicky i pocetne a on toho nevyuzil. A prave to co si napsal je o duvod vic proc neco udelat. Terran mel lepsi ekonomiku, takze to protoss potreboval nejak vyrovnat. Misto toho mu krome konce neznicil ani jedno SCV ikdyz na to sance mel.

Nerikam ze bych to zahral lip, ale pise se tam ze to je nejlepsi americky (NA) hrac coz na to teda nevypada. Tahle hra se mu proste nepovedla.

edit: to s tim vyrovnanym limitem. Bylo to proto ze terran mel asi o 20 tezicu vic.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 13:13:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 19. lis 2010 12:58:08
Příspěvky: 42
Bydliště: Praha
Michals píše:
A to ze to je Inka znamena co? Ze nemuze spatne zahrat hru a je to buh co nedela chyby? Když vyhraješ bitku a zustane ti dost armady tak bys mel pushovat. Je mi fuk kdo to je ale proste kdyz se podivas na cas 16:20 tak ma kvalitativne lepsi armadu, ma kolosy, ma templare, ma vsechno kdezto jeho souper ma co? Par muraderu a marinaku, kteri prave vysli z vyrobny a sou rozptleni po mape? Nechtel nabehnout na PF coz je spravne, ale misto toho mel zlato obejit a utocit na main.
Za tim co sem napsal si proste stojim. Jeho army byla v nekterych fazich hry lepsi technologicky i pocetne a on toho nevyuzil. A prave to co si napsal je o duvod vic proc neco udelat. Terran mel lepsi ekonomiku, takze to protoss potreboval nejak vyrovnat. Misto toho mu krome konce neznicil ani jedno SCV ikdyz na to sance mel.

Nerikam ze bych to zahral lip, ale pise se tam ze to je nejlepsi americky (NA) hrac coz na to teda nevypada. Tahle hra se mu proste nepovedla.

edit: to s tim vyrovnanym limitem. Bylo to proto ze terran mel asi o 20 tezicu vic.


replay hustej, souhlasim s tebou ze mohl pushovat vic, jen jsem se zasekl na jedny veci: Nechtel nabehnout na PF coz je spravne, ale misto toho mel zlato obejit a utocit na main. co je dobryho na tom nesrovnat PF?:) nemyslim to ted jako narazku, spis to porad delam a myslim si ze je to nejlepsi, neni?
T.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 13:32:26 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Michals píše:
A to ze to je Inka znamena co? Ze nemuze spatne zahrat hru a je to buh co nedela chyby? Když vyhraješ bitku a zustane ti dost armady tak bys mel pushovat. Je mi fuk kdo to je ale proste kdyz se podivas na cas 16:20 tak ma kvalitativne lepsi armadu, ma kolosy, ma templare, ma vsechno kdezto jeho souper ma co? Par muraderu a marinaku, kteri prave vysli z vyrobny a sou rozptleni po mape? Nechtel nabehnout na PF coz je spravne, ale misto toho mel zlato obejit a utocit na main.
Za tim co sem napsal si proste stojim. Jeho army byla v nekterych fazich hry lepsi technologicky i pocetne a on toho nevyuzil. A prave to co si napsal je o duvod vic proc neco udelat. Terran mel lepsi ekonomiku, takze to protoss potreboval nejak vyrovnat. Misto toho mu krome konce neznicil ani jedno SCV ikdyz na to sance mel.

Nerikam ze bych to zahral lip, ale pise se tam ze to je nejlepsi americky (NA) hrac coz na to teda nevypada. Tahle hra se mu proste nepovedla.

edit: to s tim vyrovnanym limitem. Bylo to proto ze terran mel asi o 20 tezicu vic.


Diky metodickymu postupu vyrovnal pocatecni nevyhodu v ekonomice a armade a ziskal vyhodu v technologii. Ano, mohl terana prejet o 3 minuty driv. Bohuzel nevidel uplne vsechno jako observator a tak postupoval opatrne az do momentu, kdy mel jisty win. Take chvilku trvalo nez namasil par kolosu, protoze T jel hodne ghostu a pokud by si chvilku nepohlidal armadu, mohl by o vse prijit (drzely ho stormy). Dle meho nenechal nic nahode a celou dobu hru kontroloval do presvedcivyho konce. Je snadne byt chytry, kdyz vidis komplet herni deni.
Ale nemusim tady rozumovat ja, schvalne napis artosisovi na youtube osobku, co ti rekne na tvoje tvrzeni ze to zahral spatne ;)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 15:24:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 17. srp 2010 1:56:06
Příspěvky: 62
Když tu byla taková diskuze okolo té hry, tak sem se taky podíval a musim souhlasim s Whitem.

Když se na to kouknu noob pohledem, tak mohl zabrat 3. expanzi dříve a určitě dělat nějakej warp prism harras. Jinak k tomu zabíjení oponenta, když cítíte že jste ve výhodě je všeobecně chyba, lepší je zvětšovat vedení a vzít například expanzi.

Zrovna včera Artosis o tom mluvil na GSL, když máte výhodu, tak jí zvětšujte a nesnažte se nepřítele zabít. V tomhle se imho oddělují špatní a dobří hráči. (V podstatě, on o tom mluví pořád :D)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 15:46:32 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. pro 2010 21:21:45
Příspěvky: 16
ale hras to proti ludom, takze ked po vyhratej bitke znicis jeho exp CC a par tazicov, vela z nich sa psychicky zlomi a pise gg :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 17:35:01 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
BAsky píše:
ale hras to proti ludom, takze ked po vyhratej bitke znicis jeho exp CC a par tazicov, vela z nich sa psychicky zlomi a pise gg :lol:


promin, tohle se ve vyssich ligach zas tolik nedeje.

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 149 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz