StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 27. dub 2024 12:13:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 17:04:04 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
tak tedko si me o sve znalosti presvedcil rict ze chrono boost je v late game prakticky k nicemu uz si nekdy videl protosse kterej v vymeni s terranem armadu co udela terran naklika produkcni kolo a za 30 vterin ma prvnich 15 marauderu co udela protoss? diky chrono boostu z tech 20 warpgate stihne dve kola a jde znicit terranovi dve expanze chrono boost je uzitecnej po celou dobu hru to ze si myslis ze chronovat warpgate neznamena ze to tak je

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 17:31:42 
Offline
 Profil

Registrován: sob 05. bře 2011 19:57:44
Příspěvky: 72
Zenedar píše:
tak tedko si me o sve znalosti presvedcil rict ze chrono boost je v late game prakticky k nicemu uz si nekdy videl protosse kterej v vymeni s terranem armadu co udela terran naklika produkcni kolo a za 30 vterin ma prvnich 15 marauderu co udela protoss? diky chrono boostu z tech 20 warpgate stihne dve kola a jde znicit terranovi dve expanze chrono boost je uzitecnej po celou dobu hru to ze si myslis ze chronovat warpgate neznamena ze to tak je

Jo to souhlasím, ale kolik vídáš her kdy se ti vymení 200/200 armady presne do 0? vetšinou to jedna strana(v zavislosti na couterech) preváží a právě ta strana z 90% zvítězí(Edit: Pokud se nestáhne ), a to že zvýšíš WG vlnu o 10 sekund down ti už tolik nepomůže, zaleží už jen na counterech a micru, ne na tom jak chronoboostujes. Ano dá se použít, ale u Warpgatu to nebude mít tolik použití spíš si dovolím tvrdit na ty Roba kvuli collosum.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 17:39:40 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Ou kdo říká, že chronoboost je k ničemu tak je oslík. :) Chrono mám běžně celou hru na nule. Ze začátku na něm máš závislí BO a pak to prostě klikáš na všechno možný. Je fakt, že na gate to používám v minimech případů, ale v zásadě furt to házím na nějaké upgready, robo, stargate.. Pokud ho někdo nepoužívá tak buď neví k čemu ta abilita je a nebo to zkrátka není schopný uklikat, tzv je moc pomalý a nestíhá to. To je ale pak jeho problém a tvrdit, že je chrono k ničemu v jakékoliv fázi hry je fakt hodně noobský výrok.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 17:44:12 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
Deimos píše:
Timpa: Ty o praxy moc nemluv. Myslím že zasz toho má nehráno mnohem víc. Ano pokud tosse a terran mají stejně dělníků vyhraje terran. Ale to není tím že mula je op ale tím že toss ztratil moc prob. Je celkem smutné že i po roce a čtvrt někteří lidé nechápu jak mula a chrono funguje a namlouvají si úplně nesmyslné věci a ještě se tím prezentují na foru.

V celé hře platí uděláš chybu = jsi pozadu. Určitě nejde obecně říct že jedna rasa je méně pozadu když udělá stejnou/podobnou chybu. Vždy záleží na situaci a jak na ni oba hráči zareagují. Takovéto zobecňování je hloupost.

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 17:51:35 
Offline
 Profil

Registrován: sob 05. bře 2011 19:57:44
Příspěvky: 72
saltazar píše:
Ou kdo říká, že chronoboost je k ničemu tak je oslík. :) Chrono mám běžně celou hru na nule. Ze začátku na něm máš závislí BO a pak to prostě klikáš na všechno možný. Je fakt, že na gate to používám v minimech případů, ale v zásadě furt to házím na nějaké upgready, robo, stargate.. Pokud ho někdo nepoužívá tak buď neví k čemu ta abilita je a nebo to zkrátka není schopný uklikat, tzv je moc pomalý a nestíhá to. To je ale pak jeho problém a tvrdit, že je chrono k ničemu v jakékoliv fázi hry je fakt hodně noobský výrok.



Já mluvím o late game, kdy už máš všechny potřebné upgrady hotové, a armu 200/200 , to nemáš ani možnost mimo bitvu chronoboost( pokud nedelas upgrady nebo MS). A ke konci už to jak chronoboostuješ nerozhoduje, nybrz to jak si umíš vytvořit countery jednotek a microvat je. Na Gaty se dá používat hlavně při obraně, při utoku to ani tolik nestíháš, i když to je už o APMku.A to že na tom zaleží BO je jasný ;) a rozhodně je to key ability.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 18:03:07 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Deimos547 píše:
saltazar píše:
Ou kdo říká, že chronoboost je k ničemu tak je oslík. :) Chrono mám běžně celou hru na nule. Ze začátku na něm máš závislí BO a pak to prostě klikáš na všechno možný. Je fakt, že na gate to používám v minimech případů, ale v zásadě furt to házím na nějaké upgready, robo, stargate.. Pokud ho někdo nepoužívá tak buď neví k čemu ta abilita je a nebo to zkrátka není schopný uklikat, tzv je moc pomalý a nestíhá to. To je ale pak jeho problém a tvrdit, že je chrono k ničemu v jakékoliv fázi hry je fakt hodně noobský výrok.



Já mluvím o late game, kdy už máš všechny potřebné upgrady hotové, a armu 200/200 , to nemáš ani možnost mimo bitvu chronoboost( pokud nedelas upgrady nebo MS). A ke konci už to jak chronoboostuješ nerozhoduje, nybrz to jak si umíš vytvořit countery jednotek a microvat je. Na Gaty se dá používat hlavně při obraně, při utoku to ani tolik nestíháš, i když to je už o APMku.A to že na tom zaleží BO je jasný ;) a rozhodně je to key ability.


Pokud se jako protoss v 1v1 proti terranovi nebo zergovi, pokud se dostaneš do téhle situace, tak jsi vyhrál. :D Protože to co si tu popsal je téměř neporazitelná armáda. Ale k věci, když máš tohle co říkáš, co logicky uděláš, zaútočíš a když útočíš máš ztráty a pomocí chrona dostaneš do bitvy další jednotky. Ty s tím nesouhlasíš jednuduše s toho důvodu, že to nestíháš dělat, to jsem psal minule. Ovšem tvé tvrzení, že je chrono k ničemu v určité části late game není pravdivé.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 18:13:21 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
Deimos547 píše:
Zenedar píše:
tak tedko si me o sve znalosti presvedcil rict ze chrono boost je v late game prakticky k nicemu uz si nekdy videl protosse kterej v vymeni s terranem armadu co udela terran naklika produkcni kolo a za 30 vterin ma prvnich 15 marauderu co udela protoss? diky chrono boostu z tech 20 warpgate stihne dve kola a jde znicit terranovi dve expanze chrono boost je uzitecnej po celou dobu hru to ze si myslis ze chronovat warpgate neznamena ze to tak je

Jo to souhlasím, ale kolik vídáš her kdy se ti vymení 200/200 armady presne do 0? vetšinou to jedna strana(v zavislosti na couterech) preváží a právě ta strana z 90% zvítězí(Edit: Pokud se nestáhne ), a to že zvýšíš WG vlnu o 10 sekund down ti už tolik nepomůže, zaleží už jen na counterech a micru, ne na tom jak chronoboostujes. Ano dá se použít, ale u Warpgatu to nebude mít tolik použití spíš si dovolím tvrdit na ty Roba kvuli collosum.

tak me se stava uplne bezne ze bitvu vyhraju nebo prohraju velice tesne a potrebuju co nejdrive doplnovat obranu nebo utok a tam je prave chrono boost klicova sranda pro bud ukonceni hry a nebo preziti v dany situaci vzhledem k tomu ze v mensi poctu je terranska armada silnejsi potrebujes toho vytvorit co nejvic

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 18:22:57 
Offline
 Profil

Registrován: sob 05. bře 2011 19:57:44
Příspěvky: 72
Zenedar píše:
Deimos547 píše:
Zenedar píše:
tak tedko si me o sve znalosti presvedcil rict ze chrono boost je v late game prakticky k nicemu uz si nekdy videl protosse kterej v vymeni s terranem armadu co udela terran naklika produkcni kolo a za 30 vterin ma prvnich 15 marauderu co udela protoss? diky chrono boostu z tech 20 warpgate stihne dve kola a jde znicit terranovi dve expanze chrono boost je uzitecnej po celou dobu hru to ze si myslis ze chronovat warpgate neznamena ze to tak je

Jo to souhlasím, ale kolik vídáš her kdy se ti vymení 200/200 armady presne do 0? vetšinou to jedna strana(v zavislosti na couterech) preváží a právě ta strana z 90% zvítězí(Edit: Pokud se nestáhne ), a to že zvýšíš WG vlnu o 10 sekund down ti už tolik nepomůže, zaleží už jen na counterech a micru, ne na tom jak chronoboostujes. Ano dá se použít, ale u Warpgatu to nebude mít tolik použití spíš si dovolím tvrdit na ty Roba kvuli collosum.

tak me se stava uplne bezne ze bitvu vyhraju nebo prohraju velice tesne a potrebuju co nejdrive doplnovat obranu nebo utok a tam je prave chrono boost klicova sranda pro bud ukonceni hry a nebo preziti v dany situaci vzhledem k tomu ze v mensi poctu je terranska armada silnejsi potrebujes toho vytvorit co nejvic

Tak pokud se ti tohle stává, tak se ti omlouvám, mě se bud stane že projedu, nebo že vyhraju.

To saltazar: Sakra začínáš mě dohánět do kouta :D. :D Obecně ti tou dobou záleží spiš na counterech než na rychlosti, ano chronoboost se vyplatí, ale mnohem lépe uděláš pokud využijes to klikání chronoboostu na to aby si microval jednotky, alespon tak se zdá mě, zvlášt v TvP, kde za Protosse te terran nemá v té části hry sanci premassit bez xxx budov (diky warpu) v PvZ je to ještě dulezitý díky larvám, přeci jen je nebezpečný i po prohrané bitvě kdy ti zbylo 50% army. Ale jo, pokud máš čas + micro/apm tak se to vyplatí.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 19:43:54 
Offline
 Profil

Registrován: úte 24. srp 2010 20:43:06
Příspěvky: 95
No já se neprezentoval že mám hodně nahráno i když už to hraju od první spuštění bety. Ale říkal jsem že mám hodně nakoukáno videa, stream, zápasy a podobně.

Zenedar: Ano neříkám že nemáš pravdu ale když to tak hraješ ty. Ale já se bavím když se dívám na profíky jak to vypadá. A klasická taktika co dělají čeští protossové rychlá expa dlouho nic potom střed a terran mě zničil asi moc nefunguje.

Když sleduji live White-Ra on jede v 98% taktiku warp prism a pořád otravuje zealoty těžby a nehorázně brzdí protivníka a potom ho rozbije techem.
O chrono nebo mulach bych se nebavil to je na hlavu je to podstata té dané rasy něco jako qeenka. Chrono když hraju za P tak používám nonstop pořád na nulu stejně jako muly nebo qeenky.

Hodně lidí si myslí jéééééé protoss má Chrono to je takoví bonus abych si občas něco zrychlil to je omyl chrono je proto aby se protoss vyrovnal ostatním rasám bez toho to nejde. Hlavně protosse nemám moc rád tvrdit že je slabí je hloupost ale je to jiný styl hraní. Jít čelně proti MMMG stejně jak to dělá terran a řvát T je OP není to pravé každá rasa má své specifické hraní a já považuji za protose jednu z nejtěžších ras na hraní. Hlavně já osobně proklínám PvP :) smažení colosu jenom je pro mě šílená nuda :).

Jak říkám Protoss si nemůže dovolit takové chyby taky záleží jaké chyby ale u protose ze začátku jeden špatný force a je to v haji :) Taky plně na peckováný Protoss je smrt ale Protoss se hůře schopuje z krize než terran nebo Zerg :) to jde už krásně vidět při turnajích.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 19:55:45 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
White-ra a už vůbec čeští hráči nejsou na skill levlu abys z toho usuzoval balanc. Pokud sleduješ gsl, tak z toho můžeš něco vyvodit. Ne ze sledování českých streamů. Z toho co jsem já viděl v gsl (90% zápasů) pokud terrani vyhrávají tak v prvních 15ti max 20ti minutách, poté jsem neviděl terrana vyhrát strašně dlouho.

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz