StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 29. bře 2024 11:35:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: blink blink blink
PříspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 23:33:44 
Offline
Moderátor fóra
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: ned 07. bře 2010 3:10:14
Příspěvky: 219
Bydliště: Most
Zajímavá práce se Stalkerama

http://www.youtube.com/watch?v=pETcAm82vXU#t=5m5s


Naposledy upravil Khenyk dne pon 12. dub 2010 15:55:16, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: blink blink blink
PříspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 23:36:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 11. dub 2010 23:23:34
Příspěvky: 110
Tieto veci mi v sc2, ako hracovi warcraftu, chybaju :D
Prilis vela macra a malo micra :)

_________________
Bnet profile link

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: blink blink blink
PříspěvekNapsal: pon 12. dub 2010 18:38:30 
Offline
Moderátor fóra
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: ned 07. bře 2010 3:10:14
Příspěvky: 219
Bydliště: Most
já myslím, že je v SC2 hodně příležitostí k mikrování, akorát to "nikdo" moc zatim neumi :) Nicméně DrunkBobby ukázal, že micro 2win :)

takovej ragequit by IdrA :p


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: blink blink blink
PříspěvekNapsal: pon 12. dub 2010 18:49:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 11. dub 2010 23:23:34
Příspěvky: 110
Tak v sc2 je prilezitosti k microvaniu vyrazne menej. Uz len z dovodu, ze jednotky su vacsinou o dost mensie, maju menej zivota a su vacsinou vo vacsom pocte, v porovnani s wc3. Samozrejme neratam velke jednotky typu collosus a podobne. S nimi sa micruje super :). Myslim skor mass roaches alebo nieco podobne.
Ked uz micro, tak pomerne odlisne od wc3, vo forme ovladania typov jednotiek a nie jednotlive jednotky.

Kazdopadne sa nestazujem a nevravim, ze vo wc3 bolo vsetko lepsie. Su to uplne ine hry, ktore sa moc porovnavat nedaju. Len hovorim, ze mi to trochu chyba :).

_________________
Bnet profile link

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: blink blink blink
PříspěvekNapsal: čtv 15. dub 2010 0:57:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
Dovolém si nesouhlasit.

Myslím že mikro by se dalo dost přirovnat k age of empires (teda na lepší urovni hraní ne jen fo fun..)

nevím jak vy ale já se teda dost potím při mikru typu hit n run s tím že ty poškozený chcete mít řekneme nejdále od souperovejch jednotek.

kdyz nabehnete mezi "vidlaky" (opet ejdzovskej vyraz :) ) a chcete jich zabit co nejvic nez vas pocetnejsi amrada rozseka a tim udelat nejvetsi skody.

rychle naklikat partu yamato gunu do corrupteru a podobne , diky jednotlivejm abilitam se da rict ze toho mikra je tam habadej a hodne casto to rozhoduje bitvy.

Prave si myslim ze ten kdo mikruje ownuje hrace kterej pouziva pouze presun attackem do souperovi baze.

uz jen to vybirat jednotky ktery strilet prvni protoze jsou nejnebezopecnejsi a pritom kvuli tomu nechcipnout (kdyz honite colosa co je vzadu a seka vas pritom hromada zealotu xD.

no kazdopadne jak jsem psal tak s tebou musim nesouhlasit.
stoprocentne prevlada ale micro nad macrem uz jenom kvuli cene jednotek..

ja treba naucen prave z age of empires sem stim mel ze zacatku dost starosti, co je prednejsi nechat 2 villy (SCV a pod.) chvili "idlovat" v zakladne a misto toho zachranit o jednu banshee vic (diky mikru stahnuti te nejposkozenejsi napr.) nebo je poslat delat neco uzitecnyho stim ze mi zarve o jednu lodicku vic.

Prave tim ze jednotka tady ma takovou cenu , rekneme od tier 2, se spise vyplati zachranit tu jednotku a pak ji opravit/vylecit/doplnit stity.. ve srovnani stim co dva delnici mezi tim natezej.

v AOC to bylo presne opacne jednotka byla celkem lacina a nemela v malem poctu takovej vliv na vyvoj hry jako tady , tam mohlo pochcipat 30 koni ktery byly za dve minuty obnoveny, tady to ma naopak fatalni dusledek nekdy na vyvoj hry , clovek cumi do zakladny a pak kouka ze zdanlive bezpecne poslanou letku cestou sesekala jeste vetsi letka xD

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: blink blink blink
PříspěvekNapsal: pát 16. dub 2010 14:07:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 11. dub 2010 23:23:34
Příspěvky: 110
No, takmer vsetko, co si povedal je sice pravda, lenze to vobec neoponuje tomu, co som hovoril ja :)

Ty vlastne hovoris ze v AOE je rovnake/podobne/porovnatelne micro ako v starcrafte. To je asi pravda, kedze som AOE multiplayer nikdy nehraval, tak neviem. Ja ale hovorim, ze starcraft ma menej micra ako warcraft3, z dovodov, ktore som pisal vyssie.

Pri hit&run micre sa sice potim aj ja, ale to bolo vo wc3 na dennom poriadku v kazdej hre. Kedze kazda jednotka mala obrovsku cenu, pretoze zabitie jednotky znamenalo stratu penazi a hlavne expy superovemu herovi (strata grunta na zaciatku mohla bez problemov prehrat hru). Ty hovoris, ze v SC ma jednotliva jednotka vacsiu cenu ako v AOE, ja hovorim, ze vo WC3 mala este vacsiu cenu ako v SC :).
To ze ability rozhoduju boje je samozrejme. To bolo ale samozrejme aj vo wc3, kde ich bolo okrem toho este ovela viac ako tu :).

Ja teda, este raz, nehovorim ze v starcrafte nie je micro. Iba, ze je ho menej ako vo wc3 a ze je v inej podobe (neovladaju sa jednotlive jednotky, ale skor skupiny jednotiek, teda 10zealotov = jedna jednotka).

Este tvrdis, ze "stoprocentne prevlada ale micro nad macrem". Ja si nedovolim tvrdit, ci je v hre viac macra alebo micra. Myslim, ze zamer je, aby to bolo pol na pol. Ja som vsak hovoril, ze na moje pomery tu je vela macra a malo micra. Ked to opat porovnam s wc3, tam bolo macra este menej. Tam sa bez problemov obislo 50% hier vobec bez expandu. Tu je minimalne jeden expand v podstate povinnost v pripade zergov to je 1+. Tak isto boli zavedene macro prvky typu chrono boost/queen/mule. Vo wc3 bolo treba rozbehnut ekonomiku a potom sa uz moc o zakladnu nestarat (okrem stavania budov samozrejme, ktorych ma btw plne vystavana zakladna ovela menej ako tu - vacsinou 2-3 production budovy). Jedine bolo treba strazit workerov hlavne pred air utokmi a potom sa uz len zamyslat nad expandom. Ground attacky na workerov typu lings/helions vo wc3 takmer neboli. To bolo v podstate cele macro vo WC3.

Kazdopadne som sa neprisiel hadat. SC2 a WC3 su rozdielne hry a je ich tazko porovnavat. Akurat mi to video so stalkermi pripomenulo, ze taketo veci su v sc skor vynimkou, pricom vo wc3 boli beznou sucastou hry. A teda som napisal, ze mi chybaju :) tot vse

_________________
Bnet profile link

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: blink blink blink
PříspěvekNapsal: pon 19. dub 2010 0:00:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
Ok rekl sem to spatne jen nesouhlasim s tvym nazorem ohledne malo, to ze to srovnavas s jinou hrou to mas pravdu sem prehledl ten war3 ale kazdopadne ve warcraftu si mel jednu skupinu jednotek a tim to haslo, nejakejch 10+ jednotek tady jich ovladas treba padesat a jestli ty posles jak rikam deset zealotu s attackem nekam a tim to hasne je jasne ze je pocitac jako jednu jednotku. ALe ja treba tema zealotama pohybu jednim po druhym tj abys mnimalizoval ztraty a to je prave to mikro. jednotka jestli byla drazsi to asi ano kdyz ti mohlo tezit max 6 nebo kolik delniku z dolu takova obdoba gasu stim ze si prohodily role gas/gold a mineraly/trees.

V tomhle se asi neshodnem jediny vcem souhlasim jsou ty ability a hrdinove ty tam otevirali dalsi moznosti.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: blink blink blink
PříspěvekNapsal: pon 19. dub 2010 19:43:41 
Offline
 Profil

Registrován: úte 03. čer 2008 18:57:45
Příspěvky: 8
To, že mikro převládá nad makrem je teda pěkná blbost. Zvlášt v SC2, kde mě přijde, že je absolutní absence mikra. Když se podívám jak se každá hra skládá jen z namasování jednotek do velkýho ballu a pak poslání na nepřítele a použití pár shopností u kouzlících jednotek. Dost tu chyběj takový ty faktory jako byly v BW. Rozmisťování tanků, minování, lurkeři, swarmy, muta mikro, dropy reaverů atd... Samozřejmě i v BW bylo makro důležitější, ale byly tam mnohem divácky atraktivnější situace. Nebylo to jen o tom udělat správnej mix jednotek a poslat je attack-movem.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz