StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 28. bře 2024 9:26:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Konec Tosse + replay
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 15:15:11 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
satik píše:
Necromancer píše:
Stalker v PvZ? o Hydrách jsi neslyšel? :D
já od té doby co hraji za Zerga, tak rychlý Hydralisk je proti Tossovi jak kladivo na čarodějnice


takze hydra je podle tebe counter na stalkera?

hydralisk - 100 min, 50 gas, speed 2.25, armor 0, range 5, hp 80, dps 14.46

stalker - 125 min, 50 gas, 2.95, armor 1, range 6, hp 80 + 80, dps 6.94, blink

to mi moc jako efektivni counter neprijde,
navic kdyz P postavi dva kolose nebo 3 sentry s FF, tak se muzes se jit s hydrama bodnout uplne :)

LOL nice theorycrafting.. fungal + cokoli zabije stalkera hned.

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Konec Tosse + replay
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 15:17:37 
Offline
 Profil

Registrován: sob 20. lis 2010 1:00:11
Příspěvky: 189
tak predne, pokud jede souper v PvP 4G, tak proste nemuzes jit FE, jinak si mrtvy...v PvP obecne mam asi nejvesti strach jet expanzi pred tim, nez si se souperem vymenim par vystrelu a zjistim, co ma za lubem...v PvZ FE nevim - je sentry expand jeste FE?...mozna zkusit FFE, ale s tou moc uspech nemam - bud Z vezme okamzite treti, nebo pushne s roachema/lingama, coz vetsinou odrazim jen za cenu velkych ztrat...naopak v PvT je FE pro me asi to nejsnazsi - na TL mas spoustu FE buildu, od 16 Nexus na velkych mapach po DT FE...ja osobne mam nejradsi Hukovu 1GW FE na 20ti supply - da ti obrovskou vyhodu, ale samozrejme, ze se budes muset branit pushi...jenze pokud chces jet FE, musis pocitat s tim, ze je to trochu risk, to je snad kazda FE...s trochou cviku to v klidu defnes a pak si na koni...protoze pochybuju, ze v goldu sou ti T tak dobri, ze by se to nedalo ubranit...a nakonec - s P proste MUSIS pouzivat FF, je to jeho nejklicovejsi abilita, bez ni predevsim v early proste hrat nejde...;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Konec Tosse + replay
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 15:30:19 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
Stealman píše:
Zenedar: Tak mi poraď jak s tou FE ?

V PvP - 95% soupeřů proti mě jede 4GW, udělam FE, postavim tam tak 2 cannony (někdy 3 jak kdy) a snažim se kromě produke prob dělat zealoty / stalkery (na sentry při FE není moc gas, max mam 1). Soupeř vždy napochoduje s cca 10 - 14 stalkery, nebo s 6-8 doprovázenými 2 immortaly a několika zealoty a prostě to neubránim, nejde to. Pokud přijde včas tak nestihnu mít takovou armádu jako on a prostě mě přejede.

V PvT - Soupeř obvykle chodí ve chvíli kdy má MM kolem 10 / 10 a k tomu 2 medivacy, a je to ta samá pohádka, FE se teprve zabíhá a tudíž collos ještě není, je max immortal a toho snipnou snadno. GW armáda není tak silná aby odolala útoku. A nějaké voidy nebo tak něco to se v tu chvíli ještě nechytá protože je jich málo. Pokud bych se opevnil více cannony, tak mi udělá drop za mineral linu.

V PvZ - Tady je to klasika ať jedu FE nebo nejedu .. napochodjuje 20 roachů neskutečně rychle ..když nejedu FE tak se obvykle ubráním, pokud jedu FE tak opět, prostě nemam drtivou sílu na to abych jim odolal .. pokud je tam víc stalkerů tak doběhnou speedlingové jako support pro roache.

Takto to obvykle bývá při mých FE pokusech no :)

Z druhé strany,

Pokud jede FE zerg, tak díky tomu, že crawlery mohou chodit, díky rychlejší produkci dron a hlavně díky roachům kteří counterují jak loty tak stalkery (stalkery counterují v obraně, kdy jejich nižší dostřel tak nevadí) se ubránit dovede. Neřikam že vždy, ale s vyšší pravděpodobností než mam já.

Pokud jede FE terran, tak si před ní šoupne 3 bunkry (které v případě nepotřeby může salvagenout takže přijde o minimum minerálů) a do bunkrů dá marinu, venku maraudery a opět je jeho ztráta kterou má díky druhému CC vynahrazena efektivností mariny v bunkrech, případně fortressky, kterou early push zdecimovaný bojem zničit nedovede. Pokud mu dam trochu víc času aby udělal siege, tak je jakýkoliv pozemní útok odsouzen k zániku. Obvykle terrani staví více bunkrů a po zničení jednoho přelezou do dalšího, tyto bunkry zároveň slouží jako zátaras a snižují efektivitu zealotů.

Tak mi klidně poraďte jak to FE hrát, jak se ubránit MM pushi když mam FE .. když je tak těžký se mu ubránit i one base, jsem jedno ucho dík.

Možná ty FFka no .. nevim, mockrát jsem je ještě nepoužil, když už tak spíš GS

V PvP nejezdi FE. Di 3 gate a pak bud blinkstalkery nebo robo.
V PvZ se nauč správně postavit canony, poté běž bud stargate a void (později fenixe) na než roachové nemohou nebo přidej gaty a jed gate armu. Tam ale musíš házet forcefiledy a používat blink. Colosové jsou taky možnost.
V PvT ještě bys měl napsat kdy přichází ten terran s tou army. Ale obecně expanduj rychle na mapách které jsou k tomu nejvhodnější - malá rampa k naturalce (shakuras) na jiných kde je to horší (xelnaga) expanduj později. Poté bud bez kolose (rampu drž ff a a stalkery okolo cliffů na medivaky, jak más kolose venku si v poho) nebo gate armádu (udělej charge, forcefiledama rozpul t armádu a loti je rozsekají).
PS: Jsou určité kompozice které jsou více efektivní než jiné. Proto jsou více používané. Když si zvolíš že ty efektivní nebudeš používat tak s nediv že musíš mít větší skill než protivník abys je úspěšně provedl. Není možné aby všechny kompozice byli stejně silné. A také kdyby terran odmítal používat bunkry jako ty ff a stěžoval by že nemůže fe byl by asi k smíchu, co? Stejně tak jsi ty.

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Konec Tosse + replay
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 15:45:55 
Offline
 Profil

Registrován: úte 18. led 2011 17:26:20
Příspěvky: 52
Koukl jsem na replay, pár prvních příspěvků a to mi stačilo...

- Takhle trapně prohrát a ještě to postnout s tím, že switchuješ, no tak to lol :D

- Podle mě je to blbost, stačí tosse trénovat a časem se naučíš zabít pár marauderů - chybama se člověk učí, tímhle si projde každej kdo se dere od bronzu vejš a pokud si myslíš, že switchem máš vyhráno, tak z toho tě ladder brzo vyléčí.

No gl, třeba se pletu a za terrana to dotáhneš až do nebes :)

_________________
Obrázek

Jarb.322


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Konec Tosse + replay
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 15:50:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 22:32:32
Příspěvky: 264
Bydliště: Praha
satik píše:
Necromancer píše:
Stalker v PvZ? o Hydrách jsi neslyšel? :D
já od té doby co hraji za Zerga, tak rychlý Hydralisk je proti Tossovi jak kladivo na čarodějnice


takze hydra je podle tebe counter na stalkera?

hydralisk - 100 min, 50 gas, speed 2.25, armor 0, range 5, hp 80, dps 14.46

stalker - 125 min, 50 gas, 2.95, armor 1, range 6, hp 80 + 80, dps 6.94, blink

to mi moc jako efektivni counter neprijde,
navic kdyz P postavi dva kolose nebo 3 sentry s FF, tak se muzes se jit s hydrama bodnout uplne :)



ty uvažuješ o Zergovi jako RTS rase. Prober se! V době, kdy na tebe půjdu rush s 10 Hydrama, tak ty s Tossem budeš koukat z rampy s 4 Zealoty, 2 Sentry a max 4 Stalkery. Stačí dobré micro , vyčerpat sentry a už se vezeš.
Ti, kdož nepochopí, že Zerg se hraje jinak než Toss nebo Terran, mohou jen s otevřenou pusou a vyděšeným pohledem koukat, jak jsou válcováni...



Weezing : stalkera zabije téměř vše. Každý normální člověk si proti Zergovi udělá jednoho Phoenixe a snaží se jej dostat do suplly bloku, nebo jede rychle na HT nebo High range Colosse (ono "high range" uvádím z důvodu častého výskytu Tossů, jenž vyrobí Haras Colosů a zapomenou na Thermal Lance :D )

_________________
Obrázek

nikdo nejsme profík, hrajem tak jak se dá"
Necro#710


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Konec Tosse + replay
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 16:01:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 16. pro 2010 21:35:08
Příspěvky: 111
Clovek tu chvilku neni.. ale koukam ze se nic nezmenilo, stale stejnej crying contest(;

K te hre: mas 600/300 surovin, energii na chrono, nic z toho nevyuzivas, delas loty proti mara, ale nevemes si proby na surround.. co cekas?(; Tohle nema nic spolecnyho s balancem, ani "musim-udelat-10x-vic-veci-abych-prezil", tohle je jen tvoje neschopnost^^ Ale uzij si switch, brzo zjistis ze si presne tam, kdes byl s tossem^^

ad FE: scout&brain. pokud jezdis v goldu(kde sem macro hru snad nikdy nevidel(; ) proti vsem naslepo FE a divis se ze prohravas >> LOL

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Konec Tosse + replay
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 16:59:07 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
Stealman píše:
Zenedar: Tak mi poraď jak s tou FE ?

V PvP - 95% soupeřů proti mě jede 4GW, udělam FE, postavim tam tak 2 cannony (někdy 3 jak kdy) a snažim se kromě produke prob dělat zealoty / stalkery (na sentry při FE není moc gas, max mam 1). Soupeř vždy napochoduje s cca 10 - 14 stalkery, nebo s 6-8 doprovázenými 2 immortaly a několika zealoty a prostě to neubránim, nejde to. Pokud přijde včas tak nestihnu mít takovou armádu jako on a prostě mě přejede.

V PvT - Soupeř obvykle chodí ve chvíli kdy má MM kolem 10 / 10 a k tomu 2 medivacy, a je to ta samá pohádka, FE se teprve zabíhá a tudíž collos ještě není, je max immortal a toho snipnou snadno. GW armáda není tak silná aby odolala útoku. A nějaké voidy nebo tak něco to se v tu chvíli ještě nechytá protože je jich málo. Pokud bych se opevnil více cannony, tak mi udělá drop za mineral linu.

V PvZ - Tady je to klasika ať jedu FE nebo nejedu .. napochodjuje 20 roachů neskutečně rychle ..když nejedu FE tak se obvykle ubráním, pokud jedu FE tak opět, prostě nemam drtivou sílu na to abych jim odolal .. pokud je tam víc stalkerů tak doběhnou speedlingové jako support pro roache.

Takto to obvykle bývá při mých FE pokusech no :)

Z druhé strany,

Pokud jede FE zerg, tak díky tomu, že crawlery mohou chodit, díky rychlejší produkci dron a hlavně díky roachům kteří counterují jak loty tak stalkery (stalkery counterují v obraně, kdy jejich nižší dostřel tak nevadí) se ubránit dovede. Neřikam že vždy, ale s vyšší pravděpodobností než mam já.

Pokud jede FE terran, tak si před ní šoupne 3 bunkry (které v případě nepotřeby může salvagenout takže přijde o minimum minerálů) a do bunkrů dá marinu, venku maraudery a opět je jeho ztráta kterou má díky druhému CC vynahrazena efektivností mariny v bunkrech, případně fortressky, kterou early push zdecimovaný bojem zničit nedovede. Pokud mu dam trochu víc času aby udělal siege, tak je jakýkoliv pozemní útok odsouzen k zániku. Obvykle terrani staví více bunkrů a po zničení jednoho přelezou do dalšího, tyto bunkry zároveň slouží jako zátaras a snižují efektivitu zealotů.

Tak mi klidně poraďte jak to FE hrát, jak se ubránit MM pushi když mam FE .. když je tak těžký se mu ubránit i one base, jsem jedno ucho dík.

Možná ty FFka no .. nevim, mockrát jsem je ještě nepoužil, když už tak spíš GS


po ty posledni větě bych se te celkem rad zeptal jak mam za terrana udelat fast epxu bez bunkeru nebo treba bez marinaku? asi hodne tezko vid? a porad se divis ze neudrzis fast expu nebo MM push kdyz nedelas FF? vetsina PvT v dnesni dobe zacina 16 nexem 1 gate expou atd protoze napr drzi rampu a bio pushe porazi rozdelenim pripadne dani FF za MM aby nemohlo vyuzit concusive bez kitovani uz nejsou tak silny jak si myslis ze jsou v podstate proc to nedavas? ty jdes FE pak techujes jak blazen na rychlyho colosse nebo void ray a souper jen massi army a pak te zabije porad se divis proc? nastuduj si BO pro forge expu do zerga s nasledujicim follow upem kterejch je nekolik od warpgate pushe do 1 void ray pressure do blinku nebo do 2 stargate a carrieru moznosti je nekolik do PvT tam se expi snadno pridavat warpgate army muzes si dovolit i robo a obse abys mel scout ozblast na shakurasu je to easy kde hodit FF na rampu zvladne kazdej a v PvP tam expu nemuzes jit jen tak kdyz si vzpomenes investice je velka a je logicky ze druhej to ma v armade a proto te prejede tam muzes jit expit az s nejakou vyhodou pokud chces mit celkem safe expu jsou pak i risky expy ktery se muzou vyplatit protoze souper ceka na thermal lance blink atd behem toho uz se expa zaplatila a ty massis z mnoha gateway a umlatis to mnozstvim. Secteno podztrzeno prijde mi ze o tom skoro nic nevis podle replaye jsem videl ze u toho ani moc nepremejslis a pak radsi reknes terran imba

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Naposledy upravil Zenedar dne čtv 13. říj 2011 21:54:48, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Konec Tosse + replay
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 17:10:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Sice ma hydra dvakrat vetsi dps, ale ma polovinu HP.
Ja nerikam, ze mam s P nejakej problem, jen rikam, ze jestli je neco imba, tak je to stalker, protoze je prilis univerzalni, nema u zerga zadny hard counter.
K fungalu se vyjadrovat nebudu, P tam hodi par FF a nejakej fungal s 40 dmg behem peti sekund je mu fuk, kdyz ma celkem 160 HPcek, strilet pri tom muze a ma kolem sebe zed z FF.

Kdyz ma P velkou eko prevahu, tak mu staci namassit stalkery a A-movem je poslat na soupere, ale
kdyz ma ekonomickou prevahu zerg, tak mu nestaci namassit hafo jednoho druhu jednotek, musi to kombinovat... Kdyz namassi jen muty, tak mu to sejme par archonu a storma, kdyz namassi jen hydry, prejede mu to coloss, kdyz namassi lingy, prejede ho collos s par lingama, atd...

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Konec Tosse + replay
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 17:19:30 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 16. pro 2010 21:35:08
Příspěvky: 111
satik píše:
Kdyz ma P velkou eko prevahu, tak mu staci namassit stalkery a A-movem je poslat na soupere, ale
kdyz ma ekonomickou prevahu zerg, tak mu nestaci namassit hafo jednoho druhu jednotek, musi to kombinovat... Kdyz namassi jen muty, tak mu to sejme par archonu a storma, kdyz namassi jen hydry, prejede mu to coloss, kdyz namassi lingy, prejede ho collos s par lingama, atd...

Problem bych nevidel v radoby-imba-stalkerech. Pokud si zerg a toss ma nad tebou velkou eko prevahu, tak asi neco delas spatne.^^

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Konec Tosse + replay
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 18:11:45 
Offline
 Profil

Registrován: ned 10. črc 2011 15:24:16
Příspěvky: 42
Všichni tady píšou jak to neumí hrát když sám řekl že není top hráč a že je v goldu ale koukám jak se mu muže vysmívat bronzák :) Všichni když nekdo neco napíše hned se každej chytne ty to delas blbe a musis to delat takhle to já sem ten nejlepší atd atd atd..... Jsme lidi a ti delají chyby nikdo není dokonalý tak toho nechte už..

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz