StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

PvT - strategie, buildy, countre
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=31&t=569
Stránka 7 z 15

Autor:  Michals [ stř 08. pro 2010 17:12:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Shibberius píše:

V makre su 3 podstatne veci ktore musia sediet aby bolo efektivne.
1. Tazba - mnozstvo vytazenych surovin a tiez pomer mineral:plyn
2. Pocet a diferenciacia produkcnych budov
3. vztah medzi 1 a 2 na -efektivne- vyuzitie zdrojov

Terran - na konkretny tech a mnozstvo vyrobenych jednotiek je limitovany konkretnou produkcnov budovou - to jest len budova/TL/Reactor.
Toss - medzi zergom a terranom, warpgates ma blizsie k zergovi a robo/stargate k terranovi s tym ze je tu este moznost chronoboostu, ktory je on demand a variabilny, neobmedzuje v type jednotky)



Nechapu v cem je warpgate jiny jako baracks. V gateway/warpgate se stavi pozemni jednotky (lot, sentry, stalker, DT, HT) a v baracks taktez (M,M,G, reaper). To ze potrebujes tech lab je vec jina. Narozdil od tosse mas zase mnohem driv a levneji pristup k upgradum.

Jinak nevim jestli vyrobni budovy terrana ztraceji na efektivnosti. Baracks budes pouzivat vzdycky.

Autor:  Shibberius [ čtv 09. pro 2010 1:32:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Michals, ja nehovorim o tom ze nepotrebujes barracks alebo ze je hlupost vyrobit marinaka, hovorim o tom ze terran to ma horsie v efektivnosti vyuzia surovin - waprgate moze vyuzit svoj plny potenclal ihned. Barrack nie. jednak co sa tyka spotreby surovin - t.j barrack zere inak ked je solo, ked ma reactor, a ked ma TL (samozrejme bereme v uvahu vyrabane jednotky) a za druhe si to predstav v casovej osi: mam prebytok surovin, potrebujem ich minut - za T to pretavenie surovin do konkretnej jednotky + aby minul rovnaky objem surovin nez toss mu to trva poooodstatne dlhsie. V case nez z baracku vzjde prvy marinak toss uz ma gateway a lota +moznost produkovat akukolvek inu gateway unit, T ma marinaka a moze spravit este ineho marinaka. Mozno lepsie by to bolo vidiet takto:

T aj P maju navyse 600 mineralu - kazdy postavi 4 budovy (barak/waprgate). T ma zamestnane 4 SCV a po dostavani moze vyrobit 4 marinov. P okrem par sekund tazi cely cas + nech pocitam aj cas na premenu gateway-waprgate ma myslim velke moznosti co vyrobit a cele to ma hotove skor nez vyjdu u T 4 marinaci von.
Ale myslim ze ten rozdiel je dostatocne jasny uz na zaciatu tohto odstavca.

Autor:  Quimby [ čtv 09. pro 2010 6:46:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Ale vem to z druhe strany toss musi postavit pylon a nemuze si ty gaty postavit kde chce zatimco ty muzes za terrana kde chces.

Autor:  Stealman [ čtv 09. pro 2010 9:41:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

A hlavně taky protosské GW jednotky nelze srovnávat s T barracks jednotkami. MM je i bez medivaců a ghostů schopno rozsekat Zeal/Stalker jednotky mnohem vyšší hodnoty. Takže bych to taky neviděl tak dramaticky.

Autor:  Jonas [ čtv 09. pro 2010 10:01:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

4 shibberius, když za T máš ty MULE nebo ne? takže pokud jdeš stavět s 4 SCV, tak si tam hodíš jednu mule, a těžíš ještě víc(cca 30%) zrovna nedávno jsem se na to koukal v jednom replayji, zapnul jsem si tam zobrazení příjmu surovin a byl jsem až v šoku jak je ta mula znát v ten moment cca 1000 ku 1500 ve prospěch terana..

a nevím jak myslíš že P má všechny jednotky prístupné hned..?

Autor:  seefik [ čtv 09. pro 2010 10:29:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Stealman píše:
A hlavně taky protosské GW jednotky nelze srovnávat s T barracks jednotkami. MM je i bez medivaců a ghostů schopno rozsekat Zeal/Stalker jednotky mnohem vyšší hodnoty. Takže bych to taky neviděl tak dramaticky.


urcite ked mas 2x zealot a zbytok stalker miesto toho aby si to mal opacne. co je ale tvoj problem nie toho ze je to T...

Autor:  Stealman [ čtv 09. pro 2010 11:05:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

seefik: MM se stimem a concussive shells rozseká mix staklerů/zealotů podobný hodnoty v jakýmkoliv poměru S/Z.

Autor:  Tomkalhotka [ čtv 09. pro 2010 11:25:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Stealman píše:
A hlavně taky protosské GW jednotky nelze srovnávat s T barracks jednotkami. MM je i bez medivaců a ghostů schopno rozsekat Zeal/Stalker jednotky mnohem vyšší hodnoty. Takže bych to taky neviděl tak dramaticky.


Nesouhlasim.

Jen tak btw z pohledu terrana, šikovnej toss dokaze porazit MM s mnohem mensi hodnotou a spravne pouzityma FF. Toss je vubec vic zamerenej na Mikro v boji a techlej a rozlezlej toss je opravdu silna kava pro Terrana. Proto ma terran trochu vice vyhod v early/mid game. To ze MMM ball je silnej i na attack move samozrejme neni dobre , ale u blizzard her to tak byl vzdycky . Elfove ve Waru 3 meli taky silnej Ball s tankujicim Ilidanem. Je to smutny , ale je to tak.

Hlavne, kdyz sem zacinal s SC2 vsimal sem si , ze spoustu prottosu tlaci az moc Stalkeru coz je imho chyba ! Countrujte Maraudory charge lotama a immortalama/stalkrama v rozumnym pomeru. Za dalsi zlevni se vam detektor , tak si hlidejte prostor pro dropy a terran vas Diky FF proste nepushne a vy muzete malinko technout. Kdyz uz za kazdou cenu chce jit terran rampou puste 1/3 a zbytek zablokujte opet FF . Opravdu to chce Mikro a map control. Musite brat v potaz, ze Mobilita a map control ma terran ze vsech 3 rad nejhorsi !

Autor:  Michals [ čtv 09. pro 2010 11:48:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Tomkalhotka píše:
Stealman píše:
A hlavně taky protosské GW jednotky nelze srovnávat s T barracks jednotkami. MM je i bez medivaců a ghostů schopno rozsekat Zeal/Stalker jednotky mnohem vyšší hodnoty. Takže bych to taky neviděl tak dramaticky.


Nesouhlasim.

Jen tak btw z pohledu terrana, šikovnej toss dokaze porazit MM s mnohem mensi hodnotou a spravne pouzityma FF. Toss je vubec vic zamerenej na Mikro v boji a techlej a rozlezlej toss je opravdu silna kava pro Terrana. Proto ma terran trochu vice vyhod v early/mid game. To ze MMM ball je silnej i na attack move samozrejme neni dobre , ale u blizzard her to tak byl vzdycky . Elfove ve Waru 3 meli taky silnej Ball s tankujicim Ilidanem. Je to smutny , ale je to tak.

Hlavne, kdyz sem zacinal s SC2 vsimal sem si , ze spoustu prottosu tlaci az moc Stalkeru coz je imho chyba ! Countrujte Maraudory charge lotama a immortalama/stalkrama v rozumnym pomeru. Za dalsi zlevni se vam detektor , tak si hlidejte prostor pro dropy a terran vas Diky FF proste nepushne a vy muzete malinko technout. Kdyz uz za kazdou cenu chce jit terran rampou puste 1/3 a zbytek zablokujte opet FF . Opravdu to chce Mikro a map control. Musite brat v potaz, ze Mobilita a map control ma terran ze vsech 3 rad nejhorsi !


Nevim jestli ma terran nejhorsi map control ale budiz. Dalsi vec stealman psal zealot+stalker, o sentry se nezminoval.To ze jede spousta lidi do stalkeru sem si taky vsiml a je to chyba. Jinak problem je v tom, ze terran ma upgrady na stim atd. uz v TL takze muze techovat hned. Proto je stim (predevsim na muraderech) tak silna zbran. Muzes sice pouzit FF ale urcite bych nerekl ze muzes porazit MM ball s mensi hodnotou jednotek. V pohledu protosse je to spis o tom dostat se rychle na colose/HT a pak teprve neco zkouset. A hlavne je protoss hrozne zavislej na gasu. Kdyz srovnas cenu zakladnich jednotek budov a upgradu tak ti vyjde ze terran ma na zacatku vyhodu.

Autor:  seefik [ čtv 09. pro 2010 11:52:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Stealman píše:
seefik: MM se stimem a concussive shells rozseká mix staklerů/zealotů podobný hodnoty v jakýmkoliv poměru S/Z.


to uz su upgrady a mozem ti nato povedat len blink a charge... roseka MM jak nic... ked tu beres upgrady u MM balu ber to tiez u tossa... stale je chargelot priamy counter na MM bal...

Stránka 7 z 15 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/