StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Protoss - začátky
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=31&t=867
Stránka 3 z 7

Autor:  deacon [ čtv 09. pro 2010 20:34:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss - začátky

gruv píše:
Jsou nějaká pravidla jak hrát za protossy ? Např. za zergy je to rychle expandovat, neustálej map control apod...

Hlavně nepodceňovat detekci. Toss ji má snad nejhůře dostupnou - hlavně proto, že je tak lákavé mít toho immortala-collosse ;).

Autor:  gruv [ čtv 09. pro 2010 20:49:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss - začátky

deacon píše:
gruv píše:
Jsou nějaká pravidla jak hrát za protossy ? Např. za zergy je to rychle expandovat, neustálej map control apod...

Hlavně nepodceňovat detekci. Toss ji má snad nejhůře dostupnou - hlavně proto, že je tak lákavé mít toho immortala-collosse ;).


To nechápu :D

Autor:  EasyCake [ čtv 09. pro 2010 21:00:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss - začátky

zatimco terran má scan a ravena a ten jeden bohatě stačí aniž by omezil produkci ze starportu, která ani neni tak klíčová jako collosus/imortal u protosse a zerg má overseera kterýho udělá z overlorda, tak protoss dělá naprosto předraženýho observera v budově která je svou produkci dá se říct klíčová do každýho matchupu. Pokud třeba hraješ proti Z on jede roache a ty si postavíš obse, tak ti pak při jeho utoku může chybět ten imortal atd...

Autor:  deacon [ pát 10. pro 2010 0:14:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss - začátky

EasyCake píše:
zatimco terran má scan a ravena a ten jeden bohatě stačí aniž by omezil produkci ze starportu, která ani neni tak klíčová jako collosus/imortal u protosse a zerg má overseera kterýho udělá z overlorda, tak protoss dělá naprosto předraženýho observera v budově která je svou produkci dá se říct klíčová do každýho matchupu. Pokud třeba hraješ proti Z on jede roache a ty si postavíš obse, tak ti pak při jeho utoku může chybět ten imortal atd...

Jop, to taky. Mi šlo víc o to, že jakmile je hotové robo, tak se (skoro :P) každý toss natěšeně vrhá po immortalovi nebo přímo colloss. Přitom takové dva obse by udělat měl nejmíň :)).

Edit: Pokud má toss dobré makro a klikfest je na obou stranách cca stejný, pak mu ten immortal nechybí. Akorát halt musí být toss defenzivní, což je proti zergovi dost o hubu(i když speciálně tam může obs chviličku počkat :D)

Autor:  EasyCake [ pát 10. pro 2010 8:42:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss - začátky

Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku

Autor:  deacon [ pát 10. pro 2010 12:32:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss - začátky

EasyCake píše:
Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku

Je to o preferencich, ja bych radsi vsadil na obse a immortala, nez rush za collossem :). Pro me je detekce dulezitejsi a myslim si, ze zrovna toss nema moc moznosti, jak tu detekci "rychle" dohnat, kdyz se to pokazi.

Autor:  saltazar [ pát 10. pro 2010 12:55:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss - začátky

deacon píše:
EasyCake píše:
Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku

Je to o preferencich, ja bych radsi vsadil na obse a immortala, nez rush za collossem :). Pro me je detekce dulezitejsi a myslim si, ze zrovna toss nema moc moznosti, jak tu detekci "rychle" dohnat, kdyz se to pokazi.


Jasně, když jdou proti tobě DT, tak ti sejmou jako první Robotics a pokud už obse nemáš tak píšeš rovnou GG.

Autor:  gruv [ pát 10. pro 2010 13:47:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss - začátky

saltazar píše:
deacon píše:
EasyCake píše:
Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku

Je to o preferencich, ja bych radsi vsadil na obse a immortala, nez rush za collossem :). Pro me je detekce dulezitejsi a myslim si, ze zrovna toss nema moc moznosti, jak tu detekci "rychle" dohnat, kdyz se to pokazi.


Jasně, když jdou proti tobě DT, tak ti sejmou jako první Robotics a pokud už obse nemáš tak píšeš rovnou GG.


mno většinou toho observera stihneš dřív :)

Autor:  zylvar [ pát 10. pro 2010 20:14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss - začátky

zakla je mit dve vezky u vchodu nebu u minefieldu a mit to nacpany v jejich range precijen ta investice neni tak brutalni mit na zakladnu tri vezky obestaveny barakama videl sem dokonce trik ze postavi vezku okolo 4 pylony a olemuje to vyrobnima budovama:D

precijen architektura zakladny to by bylo minimalně na článek

Autor:  deacon [ pát 10. pro 2010 20:19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss - začátky

zylvar píše:
zakla je mit dve vezky u vchodu nebu u minefieldu a mit to nacpany v jejich range precijen ta investice neni tak brutalni mit na zakladnu tri vezky obestaveny barakama videl sem dokonce trik ze postavi vezku okolo 4 pylony a olemuje to vyrobnima budovama:D

precijen architektura zakladny to by bylo minimalně na článek

mhm, já radši observera, ono je pěkné, že se zakopeš, ale to znamená pro protivníka free fast exp. U zerga to tolik nepálí(tam je spíše škoda nezatlačit na pilu), ale u T/P to je smrtelné. Navíc cannon se nehýbe s armádou - invis ghost je zlo! :)

Stránka 3 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/