StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
Protoss - začátky https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=31&t=867 |
Stránka 3 z 7 |
Autor: | deacon [ čtv 09. pro 2010 20:34:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protoss - začátky |
gruv píše: Jsou nějaká pravidla jak hrát za protossy ? Např. za zergy je to rychle expandovat, neustálej map control apod... Hlavně nepodceňovat detekci. Toss ji má snad nejhůře dostupnou - hlavně proto, že je tak lákavé mít toho immortala-collosse ;). |
Autor: | gruv [ čtv 09. pro 2010 20:49:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protoss - začátky |
deacon píše: gruv píše: Jsou nějaká pravidla jak hrát za protossy ? Např. za zergy je to rychle expandovat, neustálej map control apod... Hlavně nepodceňovat detekci. Toss ji má snad nejhůře dostupnou - hlavně proto, že je tak lákavé mít toho immortala-collosse . To nechápu |
Autor: | EasyCake [ čtv 09. pro 2010 21:00:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protoss - začátky |
zatimco terran má scan a ravena a ten jeden bohatě stačí aniž by omezil produkci ze starportu, která ani neni tak klíčová jako collosus/imortal u protosse a zerg má overseera kterýho udělá z overlorda, tak protoss dělá naprosto předraženýho observera v budově která je svou produkci dá se říct klíčová do každýho matchupu. Pokud třeba hraješ proti Z on jede roache a ty si postavíš obse, tak ti pak při jeho utoku může chybět ten imortal atd... |
Autor: | deacon [ pát 10. pro 2010 0:14:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protoss - začátky |
EasyCake píše: zatimco terran má scan a ravena a ten jeden bohatě stačí aniž by omezil produkci ze starportu, která ani neni tak klíčová jako collosus/imortal u protosse a zerg má overseera kterýho udělá z overlorda, tak protoss dělá naprosto předraženýho observera v budově která je svou produkci dá se říct klíčová do každýho matchupu. Pokud třeba hraješ proti Z on jede roache a ty si postavíš obse, tak ti pak při jeho utoku může chybět ten imortal atd... Jop, to taky. Mi šlo víc o to, že jakmile je hotové robo, tak se (skoro :P) každý toss natěšeně vrhá po immortalovi nebo přímo colloss. Přitom takové dva obse by udělat měl nejmíň :)). Edit: Pokud má toss dobré makro a klikfest je na obou stranách cca stejný, pak mu ten immortal nechybí. Akorát halt musí být toss defenzivní, což je proti zergovi dost o hubu(i když speciálně tam může obs chviličku počkat :D) |
Autor: | EasyCake [ pát 10. pro 2010 8:42:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protoss - začátky |
Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku |
Autor: | deacon [ pát 10. pro 2010 12:32:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protoss - začátky |
EasyCake píše: Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku Je to o preferencich, ja bych radsi vsadil na obse a immortala, nez rush za collossem :). Pro me je detekce dulezitejsi a myslim si, ze zrovna toss nema moc moznosti, jak tu detekci "rychle" dohnat, kdyz se to pokazi. |
Autor: | saltazar [ pát 10. pro 2010 12:55:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protoss - začátky |
deacon píše: EasyCake píše: Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku Je to o preferencich, ja bych radsi vsadil na obse a immortala, nez rush za collossem . Pro me je detekce dulezitejsi a myslim si, ze zrovna toss nema moc moznosti, jak tu detekci "rychle" dohnat, kdyz se to pokazi. Jasně, když jdou proti tobě DT, tak ti sejmou jako první Robotics a pokud už obse nemáš tak píšeš rovnou GG. |
Autor: | gruv [ pát 10. pro 2010 13:47:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protoss - začátky |
saltazar píše: deacon píše: EasyCake píše: Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku Je to o preferencich, ja bych radsi vsadil na obse a immortala, nez rush za collossem . Pro me je detekce dulezitejsi a myslim si, ze zrovna toss nema moc moznosti, jak tu detekci "rychle" dohnat, kdyz se to pokazi. Jasně, když jdou proti tobě DT, tak ti sejmou jako první Robotics a pokud už obse nemáš tak píšeš rovnou GG. mno většinou toho observera stihneš dřív |
Autor: | zylvar [ pát 10. pro 2010 20:14:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protoss - začátky |
zakla je mit dve vezky u vchodu nebu u minefieldu a mit to nacpany v jejich range precijen ta investice neni tak brutalni mit na zakladnu tri vezky obestaveny barakama videl sem dokonce trik ze postavi vezku okolo 4 pylony a olemuje to vyrobnima budovama:D precijen architektura zakladny to by bylo minimalně na článek |
Autor: | deacon [ pát 10. pro 2010 20:19:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protoss - začátky |
zylvar píše: zakla je mit dve vezky u vchodu nebu u minefieldu a mit to nacpany v jejich range precijen ta investice neni tak brutalni mit na zakladnu tri vezky obestaveny barakama videl sem dokonce trik ze postavi vezku okolo 4 pylony a olemuje to vyrobnima budovama:D precijen architektura zakladny to by bylo minimalně na článek mhm, já radši observera, ono je pěkné, že se zakopeš, ale to znamená pro protivníka free fast exp. U zerga to tolik nepálí(tam je spíše škoda nezatlačit na pilu), ale u T/P to je smrtelné. Navíc cannon se nehýbe s armádou - invis ghost je zlo! :) |
Stránka 3 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |