StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

PvT - strategie, buildy, countre
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=31&t=569
Stránka 3 z 15

Autor:  Zenedar [ stř 22. zář 2010 19:46:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

me spis prislo to ze za void raye nejsou vikingove problem docela usmevny

Autor:  Gwainhir [ sob 04. pro 2010 17:33:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

:)
Chtěl bych se zeptat, jaký je ideální složení armády proti MMM+tanky a jaký jsou dobrý buildy proti T a všeobecně proti ostatním rasám (nějaký jsem si našel, ale furt se mi to vše motá dohromady) díky za případné odpovědi

Autor:  GoRum [ sob 04. pro 2010 18:39:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Gwainhir píše:
:)
Chtěl bych se zeptat, jaký je ideální složení armády proti MMM+tanky a jaký jsou dobrý buildy proti T a všeobecně proti ostatním rasám (nějaký jsem si našel, ale furt se mi to vše motá dohromady) díky za případné odpovědi

Chargelot, stalker 2:1 pak immortaly a HT

Autor:  Gwainhir [ ned 05. pro 2010 12:27:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

GoRum píše:
Chargelot, stalker 2:1 pak immortaly a HT

ok dík, a dá se to využít i proti mass marine, nebo tam místo immortalů hodit collosy a víc stalkerů/phoenixů co by srovnali vikingy?

Citace:
a jaký jsou dobrý buildy proti T a všeobecně proti ostatním rasám (nějaký jsem si našel, ale furt se mi to vše motá dohromady) díky za případné odpovědi

Může mi teda někdo poradit? :D

Autor:  saltazar [ ned 05. pro 2010 12:45:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Gwainhir->jak všeobecně, na každou rasu a protivníkův build potřebuješ něco jiného. Ovšem já beru za svůj standartní opening za protosse to, že postavím 3 warpgaty a 1 robotic facility. Dostavím co nejdříve proby na nějakých 23-30ks a do toho warpuju kombinaci stalkerů, zealotů a sentry, poměr vážně zleží na situaci co víš a protivníkovi nebo podle toho co máš zrovna za suroviny. Jak mile se dodělá první immortal jdu do útoku. Obyčejně je to cca 8-9minuta a ve zlatě je to velmi efektivní a univerzální, téměř nikdy se mi s tím nestalo že bych měl větší ztráty než soupeř ať měl cokoliv.

Když mám 100% potvrzeno že protivník jede mass marine vyplatí se jetu určitě fast colose, proti němu marinaci nemaji šanci.

Dobré třeba je využívat proti soupeři zmatenej tech, když terran má tak efektivní scen, do základny postavíš někdy v middle game na viditelné místo scenování tech na colosy a někde v koutě jedeš 2stargate s techem na carriery. Takhle jsem vyklepl už pár hráčů o ligy víš co na mě pak šli se skladbou marauderů a vikingů a já na něj přilítnul se 4 carriery, jasná gg. :D To byl jen příklad, možností je spousta.

Autor:  Gwainhir [ ned 05. pro 2010 12:48:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

saltazar píše:
Gwainhir->jak všeobecně, na každou rasu a protivníkův build potřebuješ něco jiného. Ovšem já beru za svůj standartní opening za protosse to, že postavím 3 warpgaty a 1 robotic facility. Dostavím co nejdříve proby na nějakých 23-30ks a do toho warpuju kombinaci stalkerů, zealotů a sentry, poměr vážně zleží na situaci co víš a protivníkovi nebo podle toho co máš zrovna za suroviny. Jak mile se dodělá první immortal jdu do útoku. Obyčejně je to cca 8-9minuta a ve zlatě je to velmi efektivní a univerzální, téměř nikdy se mi s tím nestalo že bych měl větší ztráty než soupeř ať měl cokoliv.

Když mám 100% potvrzeno že protivník jede mass marine vyplatí se jetu určitě fast colose, proti němu marinaci nemaji šanci.

Dobré třeba je využívat proti soupeři zmatenej tech, když terran má tak efektivní scen, do základny postavíš někdy v middle game na viditelné místo scenování tech na colosy a někde v koutě jedeš 2stargate s techem na carriery. Takhle jsem vyklepl už pár hráčů o ligy víš co na mě pak šli se skladbou marauderů a vikingů a já na něj přilítnul se 4 carriery, jasná gg. :D To byl jen příklad, možností je spousta.

super, dík! A tim všeobecně jsem myslel jako nějakej opening proti P, Z a T

Autor:  GoRum [ ned 05. pro 2010 13:01:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Jak napsal Saltazar tak v PvT je pro tebe neuniverzalnejsi opening 3gate robo, z tohodle muzes bez problemu techovan jak na colossy tak na HT pripadne mit oboji a pak uz jen prizpusobujes pomnery jednotek skladne terranskeho bio ballu. Ja osobne hraji stylem ze pockam az teran mne prijde pushnout a pak jdu vetsinu na protiutok zalezi kdy prijde a pokud vubec prijde. Pokud terran jede 3 rax tak ho mam pod rampou nekdy kolem 6min coz nemam dostatek immo na to abych sel do protiutoku tak to pak hraji na makro. Pokud neprijde tak do 9 min tak zakladam expu a jdu ho otravovat aby zustal v bazi a ja mohl expit a ziskat lepsi eko. a pak ho jednoduse premasit.

Autor:  saltazar [ ned 05. pro 2010 13:07:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Každý jednou musí vylézt z báze jináč prohraje. ;) Takže expit a počkat si až vyleze je o dost jistější než tam naběhnou a narazit buď na masu bitevníků nebo thorů.

Robotic facility je důležité ať jedete jakýkoliv tech, protože vždy je potřeba observer jinak se může stát že prohrajte dřív než řeknete GG. :D

Autor:  Pierre [ stř 08. pro 2010 1:47:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Mě dělá Terran největší potíže.. Většinou udělá MMM a později tanky a ničím ho nezastavím. Ani Colossem ani Zealotem s Charge. Jsem proti T už bezradnej :(

Autor:  GoodWill [ stř 08. pro 2010 9:33:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Proti terranom chodim fast CC. Prveho zealota staviam/nestaviam podla scoutingu. Po dostavani CC staviam 4 sentry,s talkerov az potom. Popri sentry staviam za prebytocne mineraly zealotov a dalsie gatewaye (4 stacia). Potom uz staviam stalkrov a upgradujem armor. HT sa mi osvedcili lepsie ako colos. Vedia feedbackom nicit medikov, co je velmi dolezite. Tak isto je dolezite morfovat ich na archonov, hlavne ak vidite ze ma super vacsiu armadu a pretlaci vas. HT nestihne utiect, lebo je pomaly, archon oproti tomu pojme vela dmg a ziskate cas (o tych HT by ste tak ci tak prisli).

Stránka 3 z 15 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/