StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

PvT - strategie, buildy, countre
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=31&t=569
Stránka 12 z 15

Autor:  Mariooo [ pon 27. pro 2010 19:28:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Dneska sem jel poprve proti protosovi only marine, medivac + stim (push kolem 10 minuty) a prekvapilo mne, jak moc toho marinaci pobili s malyma ztratama. Tak jen uvazuju, ze ani neni moc potreba marauderu ze startu, co myslite vy ?

4 medivacy, 32 marine VS 12 stalkeru, 7 zealotu, 2 sentry a prezila vic jak polovina mariny.

replay muzu poslat kdyztak.

Autor:  Jonas [ pon 27. pro 2010 20:18:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

já se rád podívám.. jinak si myslím že 10minuta je pozdě.. když na to příjde tak mám pocit že toss je nejslabší do 7mé minuty hry.. už jsem takhle párkrát prohrál, že přiběhlo cca 20 marine okolo 7mé minuty..

Autor:  Tomkalhotka [ pon 27. pro 2010 20:39:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Jonas píše:
já se rád podívám.. jinak si myslím že 10minuta je pozdě.. když na to příjde tak mám pocit že toss je nejslabší do 7mé minuty hry.. už jsem takhle párkrát prohrál, že přiběhlo cca 20 marine okolo 7mé minuty..



taky si myslim, ze sou na early game nejslabsi. Proto maji FF na blok rampy :)

Autor:  Mariooo [ pon 27. pro 2010 20:41:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

http://leteckaposta.cz/906426539

NO chtel sem driv, ale zasekal jsem se s medivacy a pak uz sem pockal na ten 4. Jeste byla chyba nesejmout ten observer ale budiz :)

Autor:  teqini [ úte 28. pro 2010 1:32:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Mariooo píše:
http://leteckaposta.cz/906426539

NO chtel sem driv, ale zasekal jsem se s medivacy a pak uz sem pockal na ten 4. Jeste byla chyba nesejmout ten observer ale budiz :)

To byl gold jako ty? nechapu proc neudelal colosuse.... stacilo postavit jednoho a vubec by sis neskrtl :)

Autor:  Gerret [ úte 28. pro 2010 8:15:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Tomkalhotka píše:
taky si myslim, ze sou na early game nejslabsi. Proto maji FF na blok rampy :)

Blok rampy bude brzo minulostí :) a já osobně jsem jenom rád :D protože blok rampy už hodně dlouho nepoužívám

Autor:  Stealman [ úte 28. pro 2010 11:41:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Blok rampy je jen oddálení nevyhnutelného, přenechá soupeřovi map controll a to je konec. K tomu "proč si neměl colosse" třeba proto, že by pak zas neměl haldu dalších jednotek a 1 coloss 30 nastimovanejch marináku s medivacama taky nesundá. Tahle taktika je hodně silná, prakticky instant win (když se na ní pak dobře naváže) ostatně těch má T proti P více. A proč bude blok rampy minulostí ? V nějakym novym patchi zase budou zhoršovat už tak nejobtížnější rasu jako vždy ? :) Já to teda prakticky vubec nepoužívam, ale je to úsměvné :)

Autor:  iDC [ úte 28. pro 2010 11:58:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Gerret píše:
Tomkalhotka píše:
taky si myslim, ze sou na early game nejslabsi. Proto maji FF na blok rampy :)

Blok rampy bude brzo minulostí :) a já osobně jsem jenom rád :D protože blok rampy už hodně dlouho nepoužívám


To si hodne pletes, blok rampy pomoci FF bude stale stejne mozny, jen nebude mozne rampu zablokovat 2pylony + cannonem, coz se proti terranum z ocividnych duvodu stejne nedelalo..

Stealman píše:
Blok rampy je jen oddálení nevyhnutelného, přenechá soupeřovi map controll a to je konec. K tomu "proč si neměl colosse" třeba proto, že by pak zas neměl haldu dalších jednotek a 1 coloss 30 nastimovanejch marináku s medivacama taky nesundá. Tahle taktika je hodně silná, prakticky instant win (když se na ní pak dobře naváže) ostatně těch má T proti P více. A proč bude blok rampy minulostí ? V nějakym novym patchi zase budou zhoršovat už tak nejobtížnější rasu jako vždy ? Já to teda prakticky vubec nepoužívam, ale je to úsměvné


Blok rampy rozhodne neni oddaleni nevyhnutelneho (pokud mas srovnatelne macro s nepritelem a neobetoval si mu predtim armadu), pokud mas expo a hodis FF rampu, tak si se rozhodl sacknout expo, ale da se bojovat i u expa, kdyz mu armadu pomoci FF rozdelis.. 1 coloss 30nastimovanych marinaku SAM sunda jen pokud bude vyuzivat cliffu a mikrovat, ale jeden collossus s podporou normalni armady zealoti + sentry 30marinaku sunda jak nic, opet s lehkym mikrem..

Instant win to taky neni, staci delat vice zealotu na ukor stalkeru, vylepsit si armor (zealot v zakladu ma 2, s tim vylepsenim 3 - pokud si to spravne pamatuju) a Guardian Shield, snizi prichozi range dmg o 2, takze Marinak pak potrebuju i nastimovanej pomerne velky pocet ran na to aby zealota sundal, aby pak nekitovali tak muzete udelat charge / nepushovat dokud nemate collosse a nebude kitovani zealotu tak snadne.. Jake jine instant win taktiky ma T?

Rampu uz jsem popsal a docela by me zajimalo proc povazujes tosse za nejobtiznejsi rasu..

Autor:  Stealman [ úte 28. pro 2010 12:08:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Zealot v základu má 1 a ano vylepšit armor a dát guardiana je proti marině super, ale to pak zas nemáš šanci mít toho colosse a taky je v early dost těžký vědět že jede mass marine a ne MM .. není to všechno tak jednoduchý, protože před obsem se T scoutnout prostě nedá a když zainvestuješ do GW units a armoru a on přijde s převážně marauderama tak bye bye. Jinak ten collos ano dá tu marinu pokud už má upgrade na range za 200/200 a nekonečno času, ale bez toho upgradu to taky neni tak snadný pač převyšuje range myslim jen o 1 a marina se stimem je rychlá jako prase.

Autor:  iDC [ úte 28. pro 2010 12:35:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - strategie, buildy, countre

Stealman píše:
Zealot v základu má 1 a ano vylepšit armor a dát guardiana je proti marině super, ale to pak zas nemáš šanci mít toho colosse a taky je v early dost těžký vědět že jede mass marine a ne MM .. není to všechno tak jednoduchý, protože před obsem se T scoutnout prostě nedá a když zainvestuješ do GW units a armoru a on přijde s převážně marauderama tak bye bye. Jinak ten collos ano dá tu marinu pokud už má upgrade na range za 200/200 a nekonečno času, ale bez toho upgradu to taky neni tak snadný pač převyšuje range myslim jen o 1 a marina se stimem je rychlá jako prase.



Akorat na to taky koukam a opravdu ma jen 1. :| Jeden armor upgrade ti neznemozni collossuse v 10minute, tezky to podle me prave neni vubec, muzes nabehnout jednou jednotkou na jeho rampu a uvidis co do tebe strili, nebo muzes udelat halucinace a uvidis uplne vsechno i bez obse.. Marauderi jsou podobne v pohode, zealoti skrz ne krajeji velmi dobre, ten armor sice nebude tak efektivni, weapons by byly lepsi, ale rozhodne to neni hru-prohravajici vec. Jj, prevysuje range o 1, je rychla jak prase, ale kdyz budes mit hodne zealotu - coz budes mit, kdyz pojedes collossuse, tak ti ho realne nema doma jak sundat, pokud mikrovat, protoze bude zaseklej o zealot wall a i ten 1range navic bude stacit, pokud se bude snazit obihat, tak bude dostavat free hity od zealotu a s tim collossusem akorat couvnes..

Stránka 12 z 15 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/