StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 18. dub 2024 22:32:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Heart of the Swarm - jaký asi bude ?
PříspěvekNapsal: pát 05. lis 2010 14:16:58 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
Avalon píše:
alieno píše:
BorderKeeper píše:
Jaký drastický byl zásah kdysi v přechodu z SC 1 na SC:BW?

Ps: Nepřipomíná vám to trochu battlestar galacticu? :D Protossi a zergové sou cyloni a lidé (terrani) se snaží najít zemi


vis ze ani ne? ;-) trestanci zemi nehledaji, dokonce z ni utekli, mir tu ocovidne nikdy nebyl, takze ftw? :D


No jak tak na tvuj post koukam, je videt ze historii starcraftu 1 vubec ale vubec neznas.
Neco malo ti sem napisu :

Byl vymýcen komunismus. Nukleární zbraně se staly snadno dostupné. Nástup nových technologií : klonování, genetická manipulace, kybernetické implantáty. Nesouhlas humanistických a náboženských skupin. V 23. st. 23 000 000 000 obyvatel. Nedostatek místa a přírodních zdrojů. Kolaps ekonomiky. Terorismus a násilnosti.Celosvětová anarchie. 22.11.2229 založení United Powers League, kontroluje 93% populace.Během následujících 80 let unifikace.Vymýcen rasismus a zakázána náboženství. Angličtina oficiální jazyk. Odmítání radikálních technologií.Projekt Očista.400 000 000 disidentů, hackerů, kriminálníků a kyberneticky vylepšených lidí bylo zavražděno.Světová média (pod kontrolou UPL) zlehčila strašná zvěrstva a velká část populace se o tom nikdy nedozvěděla. UPL pokračovala v některých technologických rozvojích, např. ve vesmírném programu.Kombinace warp technologie a hybernace umožnila v dalších 40 letech kolonizace mnoha planet terranského hvězdného systému.Mladý vědec Doran Routhe vymyslel plán jak získat velký vliv uvnitř UPL.Věřil, že založením kolonií na odlehlých světech a nalezením nových minerálů a alernativních zdrojů energie se stane nejvlivnějším mužem planety. Díky svým kontaktům využil ke svým plánům tisíce UPL vězňů. Jeho vědci připravili 56 000 vězňů k dlouhodobému hybernačnímu spánku. Data o jejich genech a implantátech byla vložena do superpočítače Artifical Tele-empathic Logistic Analysis System – ATLAS a ten data vyhodnotil. Jen 40 000 vězňů bylo připraveno podstoupit tak dlouhou cestu. Tito vězni byly naloženi do 4 automatických hlubokovesmírných supernosičů spolu s dostatkem materiálu. Navigační počítač byl nastaven na planetu Gantris IV. ATLAS byl nainstalován na prvním nosiči : Nagllfar. Ostatní tři : Argo, Sarengo a Reagan byly naprogramováni aby sledovali Nagllfar. Během doby pojmenované pozdějšími generacemi jako Dlouhý spánek vyhodnocoval ATLAS mutace vězňů. Zjistil, že u 1% se vyskytuje mutace, která zlepšuje latentní psionické schopnosti lidského mozku. Během cesty, která měla trvat jeden rok však navigační počítač zkolaboval a smazal souřadnice Gantrisu i Země. Slepé lodě s jejich bezmocným nákladem cestovaly warpem skoro třicet let. Po 28 letech warp motory zkolabovali a lodě vstoupily do normálního prostoru na okraji obyvatelného hvězdného systému. 60 000 světelných let od Země. Warp motory zničeny a baterie skoro vybity. Lodě iniciovaly své nouzové protokoly a zamířili k nejbližším planetám. Reagan a Sarengo ztroskotali na světe později pojmenovaném Umoja. Sarengo byl při průletu atmosférou tak poškozen, že nezvládl sestup a zřítil se na povrch a pohřbil v sobě všech 8000 kolonistů. Reagan přistál lépe, kolonisté byly probuzeni a zjistili, že všechny informace o jejich cestě jsou smazány. Argo přistál na rudé planetě Moria. Jeho počítač byl také nefunkční. Pouze posádka Nagllfaru, který přistál a Tarsonisu, zjistila, že už se nikdy na Zem nedostanou. Vyvrhelové, nyní rozděleni mezi tři světy, se pokoušeli zachránit ze svých lodí co se dalo a zbudovat si útočiště.

Takze aby bylo jasno lide ve starcraftu ze zeme neutekli ;)
Info jsem čerpadl odtud: http://encyklopedie.starcraftcz.com/rasy/terran/historie
Mam sice 100 stranny manualek z krabicoveho starcraftu z roku 1998 (ano driv byla krabicova verze standard)
ale nechtelo se mi to prepisovat tak jsem nasel toto.


Mas pravdu s tim utekem, byly vyslani... +1 pro tebe, neziju tim, takze je mi to fuk :-), pointa ze to s BSG nema spojitost snad poznat byla ne?

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Heart of the Swarm - jaký asi bude ?
PříspěvekNapsal: sob 06. lis 2010 9:57:30 
Offline
 Profil

Registrován: sob 01. kvě 2010 10:25:53
Příspěvky: 72
Ja tim pribehem neziju, jen si ho vice mene pamatuju ... A tento pokec mi vzpominky ozivil....


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Jaký asi bude HotS ?
PříspěvekNapsal: úte 16. lis 2010 10:35:55 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
Pokud vím, tak v jedné z novinek bylo řečeno, že se HoS bude odehrávat po WoL.

Předpokládám tedy, že budeme hrát za Kerrigan, která bude pokračovat v kampani proti Mengskovi a jen tak mimochodem zajistí, že Mr. Hungerer nesežere celej sektor.

Protossové pak ve své kampani uklidí bordel a zajistí pád pana Hungerera :D

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Jaký asi bude HotS ?
PříspěvekNapsal: úte 16. lis 2010 11:38:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Mna z celeho datadisku zaujima len vplyv na PvP ;)
Ako prinutia tie statisice ludi aby si kupili aj datadisk? Pribudnu nove jednotky pre kazdu rasu. Iny spsob neexistuje. Ak by pridali len kampan, tak si to kupi malo ludi (ja urcite nie). Takze tak ako v inych hrach, pribudnu nove jednotky, ktore budu moct pouzivat len hraci co maju kupeny datadisk.
S balancom to silne zamava, nov ejednotky budu oproti starym dost OP a kto chce hrat PvP seriozne, ten si datac kupit bude musiet.
Biznis... uvidime ako velmi ten balance rozhasia.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Jaký asi bude HotS ?
PříspěvekNapsal: úte 16. lis 2010 12:02:27 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
Tak může dojít na stejné rozdělení jako u Diabla 2 kde spolu hráli lidé, co datadisk měli a ti co ho neměli, tak měli svojí vlastní čast BN a žebříčky.

Rozdíl bude ale hlavně v tom, že na profi turnaje bude určitě datadisk potřeba.

Otázka je jak to udělají... pokud by se jednalo jen o singl kampaň, tak by musela cena hodně dolu, ale to může teoreticky naštvat i lidi co hrají MP, protože by to pak znamenalo, že už nikdy nebude žádná novinka do MP a jen ladění.

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Jaký asi bude HotS ?
PříspěvekNapsal: úte 16. lis 2010 18:28:31 
Offline
 Profil

Registrován: pát 08. říj 2010 15:42:44
Příspěvky: 97
pridat kampan a lidem dat napr za 200stovky klic a pak si stahnout jen patch a mit jen MP

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Jaký asi bude HotS ?
PříspěvekNapsal: úte 16. lis 2010 18:55:58 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Nevím, co spekulujete :) Bude to úplně přesně tak jako u jiných her od Blizzardu. HoS bude stát zhruba stejně jako WoL. Hráči s HoS accountem budou na "jiném" Battle.netu než hráči pouze s WoL (tzn. chatovat spolu asi moct budou, ale nebudou s nimi moc hrát, budou mít oddělené laddery).

Způsob přinucení pure MP hráčů si koupit datadisk je zcela jednoduchý - několik nových jednotek, nové mapy, možná i nějaké úplně nové aspekty (jako je třeba Xel'Naga towers nebo rozbitelné šutry). Koupí si to každý a kdo si to nekoupí, bude hrát pouze s málo skalními "nooby" :)

Btw očekávám, že i ikonky budou nové... Tj. hráči zůstanou odemknuté ty ikonky, které získá ve WoL, ale bude muset dávat nové winy v HoS na nové ikonky... Takže by to tu 1000kovou chtělo získat do té doby :lol:

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Jaký asi bude HotS ?
PříspěvekNapsal: úte 16. lis 2010 19:26:01 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Pralev píše:
Nevím, co spekulujete :) Bude to úplně přesně tak jako u jiných her od Blizzardu. HoS bude stát zhruba stejně jako WoL. Hráči s HoS accountem budou na "jiném" Battle.netu než hráči pouze s WoL (tzn. chatovat spolu asi moct budou, ale nebudou s nimi moc hrát, budou mít oddělené laddery).

Způsob přinucení pure MP hráčů si koupit datadisk je zcela jednoduchý - několik nových jednotek, nové mapy, možná i nějaké úplně nové aspekty (jako je třeba Xel'Naga towers nebo rozbitelné šutry). Koupí si to každý a kdo si to nekoupí, bude hrát pouze s málo skalními "nooby" :)

Btw očekávám, že i ikonky budou nové... Tj. hráči zůstanou odemknuté ty ikonky, které získá ve WoL, ale bude muset dávat nové winy v HoS na nové ikonky... Takže by to tu 1000kovou chtělo získat do té doby :lol:

Taky to tak vidim, blizz by byl sam proti sobe, kdyby vymejslel naky verze za 200 ;)
A ikonka... Nechapu jak, ale nejakej freak ji mel snad uz v srpnu :shock:

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Jaký asi bude HotS ?
PříspěvekNapsal: pát 26. lis 2010 14:34:06 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 05. črc 2010 22:13:17
Příspěvky: 176
Těším se na zpracované prostředí zergského in game menu :).

Jinak můj tip na příběh kampaně je spíš retrospektivní pohled ze strany zergů.
Když to vemem obecně, tak jsme vůbec nedostali žádné informace o tom, co se s Kerrigenovou dělo v průběhu událostí při terranské kampani. Jediné co uniklo je setkání se Zeratulem. Takže taky asi bádala po informacích ohledně historie spojené s xelnagy :-). S tím je spojený i vznik toho hybryda, o kterém taky moc nevíme (tohle by měla objasnit právě kampaň za zergy, můj tip :-) ).

Můžeme jen dedukovat. :-) Ale vidím v tom větší šanci než hrát kampaň stylem "hraju za uzdravenou Kerrigenovou ala humana"..to by se zergským fandům moc nelíbilo :-).

_________________
I'm listening...
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Jaký asi bude HotS ?
PříspěvekNapsal: ned 28. lis 2010 16:41:56 
Offline
 Profil

Registrován: sob 18. zář 2010 19:11:15
Příspěvky: 59
Mám dotaz keď vyjde datadisk a ja sa rozhodnem že si ho nekúpim tým pádom si kampaň za zergy nezahrám ale ako to bude s battlenetom ? Zahrám si s ludmi čo majú iba základný WoL ? SC1 som nehral takže neviem ako to funguje.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz