StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Miny za terany
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=22&t=2045
Stránka 1 z 1

Autor:  Zip81 [ stř 10. dub 2013 22:30:06 ]
Předmět příspěvku:  Miny za terany

Nemám stěmato jednotkama zkušenosti jak fungují a jestli útočí samy???Jestli se dá zlepšit jejich dostřel díky??

Autor:  Cervantes [ stř 10. dub 2013 23:30:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miny za terany

1). vyrob minu
2). zahrab minu
3). počkej na nepřítele (mina automaticky detekuje ve svém dosahu nepřítele. Udělí jednomu primární dmg, následný splash dmg půjde do nejbližších jednotek).

jediné co snad lze vylepšit je rychlost zahrabávání v tech labu u Factory.
A co se týče zkušeností. Hraj, hraj znovu a znovu. Ty ti nikdo jiný nedá ;) :D

Autor:  Zomb [ úte 21. kvě 2013 10:46:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miny za terany

neskutecne OP jednotka cumel jsem jak puk kdyz pouhych 6 ANO 1,2,3,4,5,6 min znicilo behem 2sec. 200/200 Mutalisku jasne moje chyba vletel jsem s overseerem primo nad ne(ze je znicim) a hezky se vsechny mutaliskove drzeli v chumlu u sebe, ale to ze splas damage je takovy to sem fakt netusil fakt jsem na to cumel jak puk WTF? to myslej vazne? znicil jsem dve miny z 8mi a zbytek mi zrusil moji armadu behem okamziku na jeden vystrel min....

Autor:  Cervantes [ úte 21. kvě 2013 12:02:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miny za terany

:D :D a to jsem si v Betě myslel, jak OP to bylo, když to dokázalo snipnout i ten detector :D

ale jsem rád, když vím, co ten primitivní zergský útok dokáže zarazit (nauč se používat něco lepšího než lingy na začátek a ball mutalisků od 10. minuty. Zerg těch jednotek má mnohem více).

Sry, ale neporadím ti, jak efektivně zničit miny.
Hoď sem replay, kde ve hře proti Terranovi užívajícím miny používáš větší škálu jednotek, než jen Mutalisky a pak si popovídáme ;)
[ nač v tomhle radit člověku, jemuž s použítím Ballu Mutalisků dens vadí miny, zítra to bude upgrade dosahu zbraní Phoenixe, poté Terranská Missile Turret (snad největší DPS do vzduchu, nepletu-li se) a nakonec i Archoni :D :D ]

Autor:  deacon [ úte 21. kvě 2013 13:26:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miny za terany

Takže, co má chudák zerg dělat, miny, všude MINY!!
1) Máme overlordy
2) Máme hustospešl drahého zerglinga! ANO, pokud T nemicruje ručně miny, tak tam stačí postupně poslat x zerglingů a oni postupně poslušně bouchnou, hustý, 25 minerálů!! YES, tak drahý to dneska je, defusovat bombu!!!
3) Máme changelinga - pokud není v dohledu T jednotka, tak nezmění tvar na mariňáka a poslušně bouchne.
4) Máme infested terrana
5) pošleme v před libovolnou jednotku, kterou můžeme obětovat(třeba ultralisk s pár trasfuzemi, pár roachů atd.)
6) máme swarm hosty - locust je jednotka zadarmo a bouchá spolehlivě taky
7) máme brood lordy - broodling je jednotka zadarmo a bouchá spolehlivě taky

To jen tak z hlavy co mě napadlo. Vybrat si náhodný bod podle aktuálního stavu hry by mohl zvládnout každý. Specificky ten speedling bouchá krásně a je neskutečně levný :o)


Neskutečně OP jednotka, když člověk hraje 1-a move stylem, jinak je to šíleně micro heavy jednotka, která je k ničemu ;)

Autor:  Zomb [ úte 21. kvě 2013 14:14:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miny za terany

tak za 1. to byla FFA hra a za 2. je nepsal ze se tomu neda ubranit jen mne to prekvapilo protoze za 3. ma zerg nebo protos taky takovou ultrahustou jednotku, ktera dokaze znicit jednou ranou 100 jinych jednotek??? a mimochodem ten terran jel jen marinaky + medivac a a-move jen pred to dal tech par svych min na ochranu to je taky mocinky skill :)

Autor:  Cervantes [ úte 21. kvě 2013 14:49:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miny za terany

jak se dá diskutovat s člověkem, jenž užívá výraz "mocinky skill" ? :D :D

Nezáleží, zda je to FFA, 1v1, nebo team game. Pokud hraješ Muty proti terranské biotice, tak sem ten replay ani nedávej :lol:
Nauč se používat Infestora pro začátek. Pak budeme v diskusi pokračovat ;)



...mimochodem, já osobně, když mi Random volba padne na Terrana, jedu miny jen v případě mechu (2 supply za minu - to nepoužiješ když nemusíš). Behem produkce Helionů rozmístím 2 až 4 miny na potencionální expanze oponenta. Zbytek prakticky nemá smysl. Možná tak drop min do těžby, ale pokud není oponent blb, tak miny nic nezabijí.

Autor:  deacon [ úte 21. kvě 2013 15:08:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miny za terany

No, banelingy, storm a archony asi radši nebudeme zmiňovat, že jo. Hele, pokud máš mutalisky na 3x3 pixelech a vletíš nad 6 min, tak si o to říkáš.

Widow mine má - a teď pozor, přijde moudrost - 40 splash damage(primární útok má 125+35 proti štítům). Tzn. na zabití klubka mutalisků stačí 3 miny(pokud si správně pamatuju, že mají 120 hp). Takže vletět nad víc jak 2 miny je prostě stejně idiotský nápad, jako vletět nad několik thorů s klubkem mutalisků. Nebo vletět nad nastimovanou 3/3 marinu.

BTW miny je nutné microvat, jinak každá bouchne na přesně jednoho zerglinga. Takže mocinky moc skill je to, umět miny zesměšnit. Například vzít klubko speedlingů a vletět s ním do pěchoty, protože splash dmg pálí i do vlastních řad.
Mocinky moc skill rozhodně není vletět nad 240 plošný dmg(6x40) a divit se, že mi klubko jednotek se 120 hp zmizelo :o) BTW voda je morká ;)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/