StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Nové taktiky v HotS
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=22&t=2022
Stránka 1 z 2

Autor:  Merneron [ čtv 21. bře 2013 8:05:55 ]
Předmět příspěvku:  Nové taktiky v HotS

Zdravím All.....určite ste sa pomaly rozohrali v datadisku na MP, mňa by len zaujímalo čo vlastne hovoríte na zaujímavé taktiky a ako podľa Vás nové jednotky ovplyvňujú hru? Musím uznať, že ak bol vo WoL bordel čo sa týka PvP matchov tak v tomto dadadisku sa ten bordel ešte hádam zväčšil :D

Autor:  deacon [ čtv 21. bře 2013 9:49:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové taktiky v HotS

Co se ti na PvP nezdá? Teď jedinou taktiku, kterou poznáš, je 4gate-robo drop into base(protože pylon změna). Tzn. prakticky je zbytečné scoutovat a je z toho ultimátní agresivní klikfest. Bohužel to občas skončí BO loss, no co se dá dělat, no, unranked play to jistí :D

Ze změn, které se mi nelíbí:
Widow mine
- která rasa jako jediná nemá létacího detektora? Hint - scan
+
- jáááásně, pozemní mina co odpaluje air jednotky... makes sense :D
- zerg to může odpálit alespoň free jednotkami(locust atp.), zajímalo by mě, jestli s detekcí to odpálí i halucinace... hmm

Mutalisk(regen)
- kdyby byly lépe dělané mapy(tzn. bez tolik air prostoru a bez tolik "dead" space kolem základen znemožňující pohyb), tak by to asi bylo snesitelné. Ale některé mapy jsou na mutaplay z pohledu P nebetyčný ojeb(a pak se lidi diví, že P jedou pořád nějaké all-iny :D)...

Teleport Medevac
- jakože pěkný, T naloží jednotky, jedou dropnout. Tak já že bych picnul ten zbytek, co stojí bokem a mezitím půl armády přesunu pod drop. T nahodí trysky, unloadne armádu před expanzi, spojí ji s tím zbytkem, co tam čekal, a zbourá ji(a s trochou štěstí zbourá i část armády), protože než se tam došourá půlka mojí armády, tak není co řešit. Fakt genitální tah!! Well done! Tzn. nastupuje MC 2 base all-in play a zkriplení Terrana před tím, než se k birdům dostane :o) Hlavně že máme tudlenctu aggressive play, jak říkal Kim :o)

Jinak mi nové taktiky od protivníků přijdou celkem fajn(mecha-firebat, swarm host(to mě časem přejde :D), viper, oracle harass...). Obecně je to větší klikfest, výhry dávají lepčejší pocit ^_^ (a prohry ignoruju, protože unranked :D :D)

Obecně se mi hlavně nelíbí mapy na ladderu xD

Autor:  Merneron [ čtv 21. bře 2013 11:34:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové taktiky v HotS

Hmm tak akože pekne zhrnuté :D tie míny ma maximálne serú niekedy, lebo síce som silver liga, ale keď protivník nejde nejaký siný all-in rush hned na začiatku a dá sa pekne hned rozbiehať kľudná mid game no potom ked ideš s veľkou army a tlačíš ho na cliffe tak ma priam ide roztrhať ak sa mi observer zatrhne niekde mimo dohľad a ti míny (a to tí low terrani ich teda riadne massuju niekorí) mi pekne utok rozbijú ako nič .......čo sa týka mothership core tak 100/100 sa začína vyplácať hlavne proti reaperom čo ti nabehnú do base a celkom pekne sa s ním scoutuje po mape......a keby niečo massrecall...... :D celkovo ma zaujal oracle ktorý fakt počas bitky vie narobiť v mineral lajne poriadny bordel :D len pre protossa to znamená (a to som očakaval už od prvých plánov na bete) trošku vyššie makro

Autor:  Salam [ čtv 21. bře 2013 12:19:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové taktiky v HotS

Osobně v low ligách hraju prakticky to samý co ve WOL, akorát do toho přidávám občas ty miny, používám je hlavně na místa přirozených expanzích oponenta před tím, než je postavý, pak samo na místa, kde čekám, že se povalí jejich armáda. Jinak sem ses žádnou jinou jednotkou co je nová v HOTS nesetkal a ani u oponentů.

Autor:  Reve [ čtv 21. bře 2013 12:40:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové taktiky v HotS

to ani s mothership core? :)

Autor:  Salam [ čtv 21. bře 2013 13:36:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové taktiky v HotS

Reve píše:
to ani s mothership core? :)


No tu sem vidět nemohl,páč se do 4gate buildu uplně nehodí :lol: a na mě choděj jen 4 gate tosové, ale mám zatím odehráno jen velmi málo vs P jen 4 hry, tak že to oničem nevypovídá...tak proč to sem vůbec píšu?...no nic dnes řádně zaladeruju :!: .

Autor:  Cervantes [ čtv 21. bře 2013 14:58:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové taktiky v HotS

Salam píše:
...Jinak sem ses žádnou jinou jednotkou co je nová v HOTS nesetkal a ani u oponentů.


...taky co by jsi chtěl. (z pohledu Goldu) -> :
Tempest je proti bio (MMM, roach+hydra, zealot+stalker) jednotkám k ničemu a kdo jede ty masivní, má mapcotrol a o tempestech ví. Mimochodem, někdy v prosinci byl v betě ještě použitelný. Pak mu hrubě ubrali dmg a za ty zdroje se už více dnes vyplatí Carrier :D :D
Swarm host, když už se na něj zerg dokliká, zjistí, že produkce Locustů je pomalá a pokud oponent umí používat detektor, pak jsou to i rychle vyhozené suroviny. Pochybuji, že to někdy překoná použitelnost Infestora. Celkově bych místo něj radši viděl Lurkera, jehož je vlastně náhradou.
Widow mine je kapitolou sama o sobě. Je sice použitelná, ale za 2 supply? to leda jako blok expanze v počátcích hry. Jede-li Terran bio, může jich pár vyžít jako kontrolu perimetru, nebo ji dropnout do oponentovy báze. Ale v případě mechu je to nepoužitelná věc.
MamaCore je zato ovšem věc velice užitečná. Jednak proti Reaperům. Avšak mě osobně se dost vyplácí v případě umístění blízkého oponentova mainu. Ono sejmout pár těžičů, než přiletí Oracle a vyčistí těžbu, to nikdy není na škodu. Ovšem zatím jsem se v HotS nedostal do situace, kdy bych z ní potřeboval dělat Mothership :D
Hellbat je trochu OP :D možnost healu v kombinaci s MMM, to je trochu moc silné. Já jej využívám pouze v případě mechu, kde prakticky tankuje dmg před tanky, pokud zrovna nelikviduje těžbu v Helion módu.

Jo a Siege Tank bez nutnosti vyzkoumat siege? to je trochu blbý vtip, pokud člověk nehraje za terrana :shock:

Autor:  deacon [ čtv 21. bře 2013 16:31:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové taktiky v HotS

Mothership má cloak a víc HP - jediný benefit(nicméně snadněji se trefí :D). A přijdeš o energii, to bolí nejvíc :/

V low ligách jsou nové jednotky možná useless, ale ve vyšších už tak ne(řekněme high platinum a výš). Včetně jednotek jako tempest, wmine atd./víceméně všech/

Co se swarmhostů týká - oni se mají používat tak, že jich máš tak +-10(to už je produkce locustů velmi "veselá"), nad nimi máš nejméně 2 detektory a v pozadí dost hyder. Tzn. observer zdechne hned, jak tam vletí. Z tohoto pohledu je správně použitá skupina swarmhostu docela smrtelná :/ V ZvZ se mi nezdají použitelní, protože tam detektor vydrží celkem dost :D A T má scan a tanky :D

Jako já si fakt myslím, že kdyby Blizzard překopal mapy, ubral tolik vzduchoprázdna a "deadspace"(to je třeba to místo mezi mainem a tou expanzí, kde bylo kamení, na Altaru - vzpomínate?), tak by se spousta věcí vyřešila tak nějak sama od sebe. (vzpomínám na XelNaga - jak v rohu za mainem mohl parkovat medevac nebo banshee... já myslel, že mapmakery zabiju :D)
Třeba Cloud Kingdom měl tohoto nesmyslu minimálně a jak člověk měl 3 báze, tak v zásadě hrozil drop jenom do naturalky ;)
(no, teleport medevacs by to změnily :D :D)

Autor:  easyyy [ čtv 28. bře 2013 2:26:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové taktiky v HotS

No, já velmi brzy očekávám balance patch. Po dalším větším turnaji, který totálně ovládne skytoss.. Nevím, jak je to teď v PvT, nemám moc času, ale v PvZ mi přijde, že zerg nemá absolutně šanci proti skytossovi s řekněme 4-6 templářema a 2-4 collosama..

http://sc2casts.com/cast11988-NesTea-vs ... le.net-VOD

Tady je to kásně vidět. A myslim, že když ani nestea nedokáže nic efektivního vymyslet, tak je něco špatně.. Jak se říká, uvidíme :) (ne nehodnotil jsem to jen podle téhle jedné hry, hraju momentálně protosse takže vím, jak jsou zergové v *****

Autor:  Cervantes [ čtv 28. bře 2013 7:14:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové taktiky v HotS

easyyy píše:
... zerg nemá absolutně šanci proti skytossovi...


hrál jsi za tosse i ve WoL? pokud ano, pak víš, jak ty zápasy vypadaly při použití BL a Infestora. Tossovi teď sice přibyl Tempest, ale Void Ray je zase dražší. Aspoň se objevují Carriery, což ve vyšších ligách moc vidět nebylo.
V tom konkrétním zápasu, co postuješ nejede Zerg žádné Infestory, jež by mu mnohdy pomohli. A dle mého více prohrál na použitá DT, než na skytosse :D

...kdyby se náhodou nějakým způsobem v balance patchi nerfnul toss, k čemu to bude? do dalšího patche budou zas tossové volat po změnách. Nechme to tak, jak to je. Aspoň ty zápasy budou zajímavější (jen tak dle mého gold mínění, v tom postnutém zápasu by Roach+Hydra+Infestor dost bodovali. S nějakým tím otravováním pomocí mutalisků by to i mohlo fungovat :) )

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/