StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=22&t=2013
Stránka 2 z 2

Autor:  deacon [ úte 19. bře 2013 10:29:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!

(celkově posbírané názory z příspěvků a reakce an ně)
Pralev - jop, souhlasím. Briefing v podobně prvního SC by se měl vrátit, tam byly ultimátní. Jako chápu, že snaha ten briefing nahradit běháním po lodi a kecáním s lidmi je hezká, ale i tak by se větší briefing hodil. Dokonce i WoL mělo větší briefingy :D

Primal zerg - potěšilo. Mi to do té koncepce tak nějak zapadá, sice to působí uměle, ale zapadá to tam(v zásadě mi z toho vychází, že Xel-naga vyrobili zergy, pak jednomu ruplo v bedně a ochočil si je jako soukromou armádu). Na druhou stranu moc načteno nemám a i kdybych měl, už bych si prd mpamatoval(stejně jako si houby pamatuju z SC a SC:BW :D)
Sbírání esencí dává smysl, líbí se mi to. Mohli to nazvat teda jinak, ale dává to tak nějak zergsky smysl ^_^ (pozřeme, vytrhneme co potřebujeme, zbytek zahodíme). Celkově Abathur je mazec - některé rozhovory byly fakt "rozkošné"(co to je za skřeky? To nepovedené experimenty, postupně umírají v díře a rozpouští se na genetický materiál :D; či případně lávová evoluce banelingů - tak dlouho je budeme upalovat v lávě, až je napadne vyskočit na břeh :D :D).

Jestli si hybridy vyrábí Mengsk - IMHO byl Mengsk pouze zneužit a myslel si, že hybrid bude použit pro něj, ale ve skutečnosti to jel Amon jako "armádu" pro sebe(něco ve stylu clone army v StarWars). Teda takhle si to vysvětluji já a odpovídalo by to i závěrečnému souboji s přetlačováním á-la Hvězdné Války :D

Co se dialogů týče - jo, je to klasické béčko. Pořád teda menší, než odjezd Jima se Sarah do západu slunce na Charu, to jsem se mohl umlátit smíchy :D

Jinak obtížnost mi přišla velmi vyvážená. V podstatě všechny mise byly výborně hratelné, dalo se to zahrát různými způsoby a hlavně, drobná chybka už neznamenala konec. Už navíc neplatí, že některé upgrady jsou naprosto zásadní(znám lidi, co hráli hard WoL bez stimpacku a nemohli dát poslední misi, protože prostě neměli jak zabít Sarah), možnost cíleně měnit skill tree nebo upgrady jednotek podle mise mi přijde taky fajn.

Co mi přišlo jako blbost je nutnost vybrat si některé jednotky - například viper vs broodlord. Jakože proč?! Já jel broodlordy jako podporu broodroachů(a někteří si přihodili i broodSarah :D) a viper by se mi tam taky hodil, ale néééé :D :D

BTW moc se mi líbí síla Sarah, fakt je z ní cítit Queen of Blades, prostě ultimátní husto kruto zabiják, hell yeah!

Achievementy mi dávají větší smysl - celkově mi přijdou o dost lepší ap romyšlenější a když jsem se podíval, které mi chybějí, tak mi z některých běhal restart maraton po zádech :D :D

K easter eggům - v jedné evoluční misi je nabarvené krutovozítko, které když ultralist(mám ten pocit) rozdupne, vyhoupne z budovy mariňák a zařve něco o tom, že jako todle ne, teďka to auto zaplatil a začne "boj" :D :D

Mňo, co ještě... jo, linearita. Linearita byla proto, že přílišná větvenost WoL byla dost napadána, bohužel. takže Blizzard to trošku změnil, nic hroznýho se sice nestalo. Naopak mě potěšilo, že každá planeta má více misí, ne že lítám po planetách jak ocas, abych na každé udělal něco drobného :/
___________________________
tím asi končí můj soubor reakcí na předchozí názory :D (sorry, že jsem přímo jmenoval jenom Praleva :D vy se vtom najdete, věřím vám :D)
____________________________
Konec, ten konec.
1) Se mi nelíbí, že Jim ji prostě nechal jenom odletět. PROČ?! Když se připojil k boji, slza byla na krajíčku ^^
2) Se mi nelíbí, že se Sarah rozhodla jen tak hledat Amona a že ho hodlá zpacifikovat, to je takový dost silný béčkový konec :/
3) Smrt Mengska?! YEAH!!! Přesně na to jsem čekal, pomsta, citelné uvolnění situace, napětí když vyjel Xel-naga artefakt(ten jsem teda čekal dřív ;)), hrdina Jim... přesně co tam má být.
4) Ona si odpluje a Jim s tím nic nedělá - to mi zlomilo srdce. Já se dokážu do her celkem dost zažrat, když to má filmovou atmosféru(takže třeba FEAR je solidní úlekovka, v Mass Effect prožívám každý rozhovor "Ovčáka" a do Sarah jsem se docela zbláznil ;)). Jakože wtf?! To jsem musel dost dlouho rozdejchávat. Sakra já si tak přál, aby Jim překousl, že je ze Sarah zerg...
(stejně jsem třeba prožíval Spec Ops - The Line, Tomb Raider(nejen ten poslední) atp.)

Celkově k videjkům - líbilo se mi, jak Blizzard vykreslil Sarah. Bylo to přesně takový to - je to svině, hrozná krvelačná bestie, ale i tak ji člověk fandí, chce jí pomoct, prostě zlomená zamilovaná žena. Jop, tohle se jim vylžoeně povedlo(a může za to i ultimátní namluvení a hlavně, co si budeme namlouvat, Blizzard filmečky umí). Jinak ano, jsem fanda filmových béček, takže způsob podání celého SC2 mi naopak přijde výborný :D :D Jim jako reinkarnace Johna Matrixe je prostě ultimátní :D

Autor:  Durhil [ pon 01. dub 2013 13:08:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!

deacon píše:
(celkově posbírané názory z příspěvků a reakce an ně)
Pralev - jop, souhlasím. Briefing v podobně prvního SC by se měl vrátit, tam byly ultimátní. Jako chápu, že snaha ten briefing nahradit běháním po lodi a kecáním s lidmi je hezká, ale i tak by se větší briefing hodil. Dokonce i WoL mělo větší briefingy :D

Primal zerg - potěšilo. Mi to do té koncepce tak nějak zapadá, sice to působí uměle, ale zapadá to tam(v zásadě mi z toho vychází, že Xel-naga vyrobili zergy, pak jednomu ruplo v bedně a ochočil si je jako soukromou armádu). Na druhou stranu moc načteno nemám a i kdybych měl, už bych si prd mpamatoval(stejně jako si houby pamatuju z SC a SC:BW :D)
Sbírání esencí dává smysl, líbí se mi to. Mohli to nazvat teda jinak, ale dává to tak nějak zergsky smysl ^_^ (pozřeme, vytrhneme co potřebujeme, zbytek zahodíme). Celkově Abathur je mazec - některé rozhovory byly fakt "rozkošné"(co to je za skřeky? To nepovedené experimenty, postupně umírají v díře a rozpouští se na genetický materiál :D; či případně lávová evoluce banelingů - tak dlouho je budeme upalovat v lávě, až je napadne vyskočit na břeh :D :D).

Jestli si hybridy vyrábí Mengsk - IMHO byl Mengsk pouze zneužit a myslel si, že hybrid bude použit pro něj, ale ve skutečnosti to jel Amon jako "armádu" pro sebe(něco ve stylu clone army v StarWars). Teda takhle si to vysvětluji já a odpovídalo by to i závěrečnému souboji s přetlačováním á-la Hvězdné Války :D

Co se dialogů týče - jo, je to klasické béčko. Pořád teda menší, než odjezd Jima se Sarah do západu slunce na Charu, to jsem se mohl umlátit smíchy :D

Jinak obtížnost mi přišla velmi vyvážená. V podstatě všechny mise byly výborně hratelné, dalo se to zahrát různými způsoby a hlavně, drobná chybka už neznamenala konec. Už navíc neplatí, že některé upgrady jsou naprosto zásadní(znám lidi, co hráli hard WoL bez stimpacku a nemohli dát poslední misi, protože prostě neměli jak zabít Sarah), možnost cíleně měnit skill tree nebo upgrady jednotek podle mise mi přijde taky fajn.

Co mi přišlo jako blbost je nutnost vybrat si některé jednotky - například viper vs broodlord. Jakože proč?! Já jel broodlordy jako podporu broodroachů(a někteří si přihodili i broodSarah :D) a viper by se mi tam taky hodil, ale néééé :D :D

BTW moc se mi líbí síla Sarah, fakt je z ní cítit Queen of Blades, prostě ultimátní husto kruto zabiják, hell yeah!

Achievementy mi dávají větší smysl - celkově mi přijdou o dost lepší ap romyšlenější a když jsem se podíval, které mi chybějí, tak mi z některých běhal restart maraton po zádech :D :D

K easter eggům - v jedné evoluční misi je nabarvené krutovozítko, které když ultralist(mám ten pocit) rozdupne, vyhoupne z budovy mariňák a zařve něco o tom, že jako todle ne, teďka to auto zaplatil a začne "boj" :D :D

Mňo, co ještě... jo, linearita. Linearita byla proto, že přílišná větvenost WoL byla dost napadána, bohužel. takže Blizzard to trošku změnil, nic hroznýho se sice nestalo. Naopak mě potěšilo, že každá planeta má více misí, ne že lítám po planetách jak ocas, abych na každé udělal něco drobného :/
___________________________
tím asi končí můj soubor reakcí na předchozí názory :D (sorry, že jsem přímo jmenoval jenom Praleva :D vy se vtom najdete, věřím vám :D)
____________________________
Konec, ten konec.
1) Se mi nelíbí, že Jim ji prostě nechal jenom odletět. PROČ?! Když se připojil k boji, slza byla na krajíčku ^^
2) Se mi nelíbí, že se Sarah rozhodla jen tak hledat Amona a že ho hodlá zpacifikovat, to je takový dost silný béčkový konec :/
3) Smrt Mengska?! YEAH!!! Přesně na to jsem čekal, pomsta, citelné uvolnění situace, napětí když vyjel Xel-naga artefakt(ten jsem teda čekal dřív ;)), hrdina Jim... přesně co tam má být.
4) Ona si odpluje a Jim s tím nic nedělá - to mi zlomilo srdce. Já se dokážu do her celkem dost zažrat, když to má filmovou atmosféru(takže třeba FEAR je solidní úlekovka, v Mass Effect prožívám každý rozhovor "Ovčáka" a do Sarah jsem se docela zbláznil ;)). Jakože wtf?! To jsem musel dost dlouho rozdejchávat. Sakra já si tak přál, aby Jim překousl, že je ze Sarah zerg...
(stejně jsem třeba prožíval Spec Ops - The Line, Tomb Raider(nejen ten poslední) atp.)

Celkově k videjkům - líbilo se mi, jak Blizzard vykreslil Sarah. Bylo to přesně takový to - je to svině, hrozná krvelačná bestie, ale i tak ji člověk fandí, chce jí pomoct, prostě zlomená zamilovaná žena. Jop, tohle se jim vylžoeně povedlo(a může za to i ultimátní namluvení a hlavně, co si budeme namlouvat, Blizzard filmečky umí). Jinak ano, jsem fanda filmových béček, takže způsob podání celého SC2 mi naopak přijde výborný :D :D Jim jako reinkarnace Johna Matrixe je prostě ultimátní :D


Tak nejak s tebou souhlasim :) I kdyz v recenzi psali jakej je to pribeh na prd ze je to porad dokolecka a bla bla tak me to naprosto uchvatilo jak wings of liberty tak heart of the swarm konec byl brutalni mel sem co delat aby nekapla :) byli tam opravdu velke emoce a kdyby udelali film sel bych hned na premieru. Multak me nezajima strategie me moc neberou hral sem to jen kvuli tomu pribehu protoze sem se do toho ponoril ale preci jen i ta hratelnost se mi libila :) akorat me trosku nebavili a zdrzovali me ty evolucni mise... od hltani kazde mise :)
celkove sem to dohral za jeden den asi 10 hodin cistyho hrani :)

Jeste druhej den sem z toho konce porad nejakej nakraplej :)) Jinak jak to teda ted bude dal ? ten amon nebo co to je nejakej ten protos+zerg hybrid ? akorat teda vubec nechapu proc ona ted po nem de ? mengska sem chapal to je jasny ale ted nejak vubec nevim o co tam bude dal a uz se vi jak se bude menovat to pokracovani ? a ten dalsi dil (treti )teda je posledni jo? :)

Autor:  Pralev [ pon 01. dub 2013 13:46:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!

Liberty City? To je GTA, ne? :)

Autor:  Darkry [ pon 01. dub 2013 15:07:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!

Tak já se trochu odkloním od názorů ostatních, mně se příběh a jeho podání líbil. I když je pravda, že konec byl trochu nekoncovitý :D

Co bych ale hlavně chtěl ocenit je různorodost misí a jejich nárok na různé skilly. Např. i na byť jednoduchý multitasking, když ten primal zerg ničil to pole a přitom jste ještě kontrolovali bázi. A i jiné mise byly dobře vymyšleny, bylo i vidět, že se Blizzardi inspirovali z některý arcade z WoL (viz. mise s Hyperionem).

CO se týče jednotek, dalo by se říct, že jsem hrál terrana :D Opravdu mě bavilo, když jsem do poslední bitvy šel s 3 battlecruiserema a X Thorama :D Aneb trvalé Neural Parasite, které nepotřebuje infestora poblíž?! To možná Blizzardi trošku přehnali :D Ale zase to byla sranda, brát si od nepřátel ty nejlepší jednotky :)

Ve výsledku se mi kampaň ohromně líbila, nepustilo mě to ani na chvíli :)

Autor:  Merneron [ úte 02. dub 2013 6:17:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!

Durhil píše:
Jinak jak to teda ted bude dal ? ten amon nebo co to je nejakej ten protos+zerg hybrid ? akorat teda vubec nechapu proc ona ted po nem de ? mengska sem chapal to je jasny ale ted nejak vubec nevim o co tam bude dal a uz se vi jak se bude menovat to pokracovani ? a ten dalsi dil (treti )teda je posledni jo? :)


Tak Amon je padlý XelNaga. XelNaga rasa vytvorila najprv Protossov a neskôr Zergov aby sa mohli pomocou nich znovuzrodiť, pretože ani oni nie sú nesmrteľní a robili to už tak niekoľko Eónov rokov pred tým (viz. posledná kniha ságy temných templárov - súmrak), ale vyzerá to tak že Amon bol jeden z nich a zmenil Zergov a vytvoril z nich Roj za účelom aby boli ľahšie ovládateľní a aby ich nakoniec on ovládol. Vieme že XelNagovia boli nakoniec na planéte Zerus a hlavne na orbite porazení Zergami a vyhladení, no osud Amona tam nie je. Môžeme predpokladať, že aj on zahynul, ale Duran (Brood War) alebo Narud (Starcraft2) ho nakoniec znovu oživil, aby nakoniec ovládol Zergov a vyčistil vesmír od všetkého živého. Takto sa javí príbeh a som zvedavý ako to dopadne a áno posledný datadisk to bude s názvom Legacy of the Void.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/