StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Protoss
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=22&t=1738
Stránka 2 z 3

Autor:  TruE [ úte 03. led 2012 17:07:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss

Tak že hraju málo, to máš naprostou pravdu. Začal jsem na začátku 3. sezony v Bronzu a doteď mám jenom 143 výher. Holt není čas no...
Jinak ohledně těch Mutů, podle mě není problém v tom, že by to byla nějak super silná jednotka, ale spíš v jejich mobilitě (vlítnou ti do mineral liny zabijou pár probe, pak přelítnou na naturálku tam zas něco udělaj a ty je honíš jak blázen a oni pak odlítnou aniž bys jim něco udělal). Ale tohle IMO pomalej Tempest nevyřeší... Ale myslím si, že hlavní problém je kombo Muta+ling, protože když začneš dělat Phoenixy nebo Blink Stalkery tak nemáš jak se vypořádat s lingama. Tohle ale Tempest taky nevyřeší.
A to jak sem psal, že s Mutama nemám problém, tak to je pravda. V 90% PvZ začínám FFE a pak buď Double Stargate (což Zerga většinou odradí jet Mutalisky), nebo timing push s dvěma Immortaly (+ pár sentry a zealotů), ze kterého pak přecházím na Blink Stalkery a beru třetí a techuju na HT (tohle jezdím, pokud jede soupeř rychlou třetí, kterou mu tímto pushem většinou zničím). Samozřejmě si uvědomuju, že hrát proti Plat zergovy a Master zergovy je rozdíl.

Autor:  Stealman [ pát 13. led 2012 0:48:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss

Ono bacha .. mutaliskové jsou problém pro tosse .. ale JEN pro jeho pozemní armádu. Letectvo counter na muty má - phoenixe. Pozemní armáda ne, zatraceně víc bych bral pozemní anti air aoe jednotku než vzdušnou. Vzduch má toss v pohodě ale dát jako vlajkovou loď counter na mutalisky je fakt prdel to se na mě nezlobtě. Corruptor tempesta zbaští pač bude massive a viking ho umikruje dostřelem a rychlostí. Nevím k čemu kromě mutalisků to má sloužit .. navíc ve 2v2 to tosse odsoudí jet pure ground. Doteď s Carrierama se ve 2v2 dalo hrát pure air i proti master soupeřům a člověk si mohl alespoň vybrat .. s tempestem to prostě bude už jen ground s občasným air pro zábavu. Ale prostě ve 2v2 tim protoss přijde o celou jednu koncepci z cca 3 možných. V 1v1 je to celkem fuk tam se ke carrieru dostanu jednou z 20 her takež ani tempesta tam neuvidíme. Ale ve 2v2 a 3v3 jsou prostě Carrieři užiteční a mají v late game u tosského letectva hlavní úlohu. Tosské letectvo bez carriera nemá v late game co dělat když má nepřítel thory/infestory a phoenix i void se stackují. A jak říkám ve 2v2 a 3v3 se dají s pure air porážet i master/diamond soupeři (to říkám proto aby někdo netvrdil že to jde jen v silveru). Má prostě strach že v 1v1 tempesta stejně neuvidíme (BC a BL taky moc často nejsou) a ve 2v2 a 3v3 zbytečně přijdeme o výbornou a použitelnou jednotku která dávala smysl celé jedné ze tří tossovo tech větví.

Autor:  Zenedar [ pon 23. led 2012 23:13:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss

master team je klidne silver v solu staci umet jeden rush to neni argument ale ano jsou situace kde je carrier pouzitelny ale urcite to neni hra kde by protoss hral pure air tak umre protoze jak protoss tak terran to nascoutujou

Autor:  Stealman [ stř 15. úno 2012 11:22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss

Zenedar: Matser není argument .. nevim co ti na to mam říct .. s jednim naučenym rushem se ve 2v2 dostaneš moožná do platiny s trochou štěstí dál už ale ne. 90% lidí co tam potkáváme má v solo stejnou ligu nebo + - 1 jako ve 2v2. Stejný argument se dá použít i na solo .. Terran když se naučí dobrý rychlý rush mariňáky a trochou mikra tak se taky může jen timhle prokousat vysoko .. já se kdysi v 1v1 prokousal do platiny jen přes void rush (a to byla platina druhá nejvyšší) .. takže pokud bych tvůj argument přijal tak pak neni průlazná ani 1v1 ani 2v2 liga a nebo jsou průkazné obě .. o to tu ale nejde. Prostě když porazíme s kámošem soupeře diamond/master co jsou v 1v1 řekněme diamond/diamond pomocí já pure air (pár voidů pak hned carriery) a kolega pure mech tak to není o tom že by to nescoutli, oni to scoutnou samozřejmě, ale to neznamená že vyhrajou. Za těch pár stovek her co se vyvinuly do pozdější fáze jsem zjistil že 80% tossů v takové situaci jede JEN JEN A POUZE Stalkery, Zerg udělá na 70% JEN Corruptory a Terran na 70% Viking/Marine takže mě nevadí když mě soupeř scoutne, téměř vždy vím co budou stavět a kolega se podle toho může zařídit. Armáda Thorů a Tanků counteruje přesně to co counteruje moje carriery, takže ta taktika tkví v tom donutit soupeře jet právě to co jsem vypsal, protože oni jak vidí Carriery tak na vše ostatní zapomenou a neřeší že jsou tam i Terranské jednotky .. prostě většina lidí pak jede slepě anti air a na to doplatí a funguje to. Samozřejmě že ne vždy to vyjde ale rozhodně se mi to jeví jako velice účinná strategie, která prostě bez carrierů bude neproveditelná :( Obávam se s příchodem tempesta dojde k tomu, že celé protosské letectvo vycounteruje mariňák :-D

Autor:  Zenedar [ stř 15. úno 2012 14:11:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss

sry pal ale ze se jednim rushem dostanes do masteru 1v1? ano existujou takovy pripady je i threat kde se borec dostal do GM 6poolem a v tymovkach je to na entou proc? snadno rushe na 6 minute porazi jakykoliv greedy build ze strany souperu tak to porazi i fast tech mluvim ciste z vlastni zkusenosti kde jsem s tomikusem hral random random a hrali jsme porad dokola 6racks baneling bust nebo 4gate tyhle tri buildy nam stacili jen podle toho co jsme zrovna dostali za soupere a porazelo to borce co meli stovky her a nic to neznamena protoze za off race bychom to v macru rozhodne neuhrali a to ze ty techujes carriery neznamena ze oni bezpodminecne sedi na prdeli a snazi se to nejak vycouterovat nemluve o tom ze viking to dava celkem dobre pokud spoluhrac nema vlastni vikingy protoze vase kompozice carrier thor tank by slusne zhebla na obycejnej viking broodlord coruptor a nebo vas souper muze na urcitejch mapach vyabusovat blink stalkerama ze s tim mechem nevezmete treti bazi

Autor:  Stealman [ stř 15. úno 2012 16:46:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss

Zenedar: Stejně jako ty i jí mluvim ze zkušenosti. Prostě když těch Carrierů udělam alespoň 10 tak většinou vyhrajeme (někdy to trvá dýl někdy ne).. já přitom taky nesedim jen na prdeli, soupeř taky ne, ale většinou to prostě dopadne jak to dopadne a nezlob se na mě ale s rychlim canonem, bunkrem a fast techem na siege se dají rychlé rushe krásně odrazit. Už mnohokrát nás rushnuli způsobem co píšeš .. rychlý mariňáci a banelingové, většinou si zanadávali a ragequit :)) Ubránit se pomocí tanku a chytrýho rozestavění budov prostě jde. Že se někdo vysixpooloval do GM tomu nevěřim, prostě kecá a dokázat to nenůže, je to čirej nesmysl.

EDIT: Abych upřesnil .. někdy nás scoutnou a taky nás porazí, neřikam že ne .. ale tvrdim, že i pokud scoutnou tak musí udělat několik po sobě jdoucích správných rozhodnutí aby vyhráli. Musí zaútočit ve právnou chvíli se správnou armádou na správné místo a statisticky se prostě stává, že jakmile mam těch carrierů alespoň 10 tak už ty hry spíše vhráváme než prohráváme.. tam se to tak nějak láme.

Autor:  Zenedar [ stř 15. úno 2012 17:28:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss

10 carrrieru=20 min herniho casu bez chrona s nejakym chronem dejme tomu 15 minut do ty doby oni muzou delat co chteji to ze vasi radobi masteri nic nedelaji a pak se nehcaji zabit massou carrieru je pak docela blby. Rád bych si dovolil taky takhle 15 minut vyrabet carriery a pak to pres A vyhrat bohuzel me to souperi neumoznujou a muzu na to prechazet az pouze proti viking broodlord ale pouze proti tomuhle pokud by prisli napriklad ultrove tak jsme v tu chvili prohrali jelikoz parada oni maji bio or mech podporeny roach ultra a ja mam warpgate armadu s mizernejma upgradama a 2-4 carriery hm to me helter da maximalne po hlave

Autor:  Zenedar [ stř 15. úno 2012 17:30:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss

a otazka rychly rushe protoze tam je dulezitej ten timing uz jsem videl joudy co ti reknou jdu 4gate a pak warpuje o minutu pozdejs nez ma a pak se divi ze souper uz ma siege ale kdyz vetsina map ma backdoory tak je to tezsi to hlidat protoze bunkery nejsou vsude a jeden tank bez siege jelikoz jdes v 5 45 do utoku to neda

Autor:  Jonas [ stř 15. úno 2012 18:28:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss

hraji poslední 4 sezóny jen 2v2 a jako cariery jsem za 1000 her snad nepotkal.. bohužel budmě k sobě upřímní ale v 2v2 když na vás do 8mé minuty nepřišel útok tak je něco špatně.. :D jsem na úrovni v random top platina/diamond v 2v2 a jako většinou jsou to nějaký timing pushe jediné kde se dá hrát air PUSH s VR je tak to je když jsou proti 2 zergové.. jinak je to podlě mě nesmysl tedy pokud chcete hrát na výhru a né 4 fun..

Autor:  Zenedar [ stř 15. úno 2012 18:47:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Protoss

tak s tim zase nesouhlasim macro se hrat da nemusis to jen allinovat i pro carriera jsem nasel uplatneni jelikoz viking broodlord zatim nevim jak jinak zabit nez viking carrier kdyz supaci maji k tomu vzdycky pana infestora

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/