StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Jaký asi bude HotS ?
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=22&t=567
Stránka 4 z 10

Autor:  alieno [ pát 05. lis 2010 14:16:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Heart of the Swarm - jaký asi bude ?

Avalon píše:
alieno píše:
BorderKeeper píše:
Jaký drastický byl zásah kdysi v přechodu z SC 1 na SC:BW?

Ps: Nepřipomíná vám to trochu battlestar galacticu? :D Protossi a zergové sou cyloni a lidé (terrani) se snaží najít zemi


vis ze ani ne? ;-) trestanci zemi nehledaji, dokonce z ni utekli, mir tu ocovidne nikdy nebyl, takze ftw? :D


No jak tak na tvuj post koukam, je videt ze historii starcraftu 1 vubec ale vubec neznas.
Neco malo ti sem napisu :

Byl vymýcen komunismus. Nukleární zbraně se staly snadno dostupné. Nástup nových technologií : klonování, genetická manipulace, kybernetické implantáty. Nesouhlas humanistických a náboženských skupin. V 23. st. 23 000 000 000 obyvatel. Nedostatek místa a přírodních zdrojů. Kolaps ekonomiky. Terorismus a násilnosti.Celosvětová anarchie. 22.11.2229 založení United Powers League, kontroluje 93% populace.Během následujících 80 let unifikace.Vymýcen rasismus a zakázána náboženství. Angličtina oficiální jazyk. Odmítání radikálních technologií.Projekt Očista.400 000 000 disidentů, hackerů, kriminálníků a kyberneticky vylepšených lidí bylo zavražděno.Světová média (pod kontrolou UPL) zlehčila strašná zvěrstva a velká část populace se o tom nikdy nedozvěděla. UPL pokračovala v některých technologických rozvojích, např. ve vesmírném programu.Kombinace warp technologie a hybernace umožnila v dalších 40 letech kolonizace mnoha planet terranského hvězdného systému.Mladý vědec Doran Routhe vymyslel plán jak získat velký vliv uvnitř UPL.Věřil, že založením kolonií na odlehlých světech a nalezením nových minerálů a alernativních zdrojů energie se stane nejvlivnějším mužem planety. Díky svým kontaktům využil ke svým plánům tisíce UPL vězňů. Jeho vědci připravili 56 000 vězňů k dlouhodobému hybernačnímu spánku. Data o jejich genech a implantátech byla vložena do superpočítače Artifical Tele-empathic Logistic Analysis System – ATLAS a ten data vyhodnotil. Jen 40 000 vězňů bylo připraveno podstoupit tak dlouhou cestu. Tito vězni byly naloženi do 4 automatických hlubokovesmírných supernosičů spolu s dostatkem materiálu. Navigační počítač byl nastaven na planetu Gantris IV. ATLAS byl nainstalován na prvním nosiči : Nagllfar. Ostatní tři : Argo, Sarengo a Reagan byly naprogramováni aby sledovali Nagllfar. Během doby pojmenované pozdějšími generacemi jako Dlouhý spánek vyhodnocoval ATLAS mutace vězňů. Zjistil, že u 1% se vyskytuje mutace, která zlepšuje latentní psionické schopnosti lidského mozku. Během cesty, která měla trvat jeden rok však navigační počítač zkolaboval a smazal souřadnice Gantrisu i Země. Slepé lodě s jejich bezmocným nákladem cestovaly warpem skoro třicet let. Po 28 letech warp motory zkolabovali a lodě vstoupily do normálního prostoru na okraji obyvatelného hvězdného systému. 60 000 světelných let od Země. Warp motory zničeny a baterie skoro vybity. Lodě iniciovaly své nouzové protokoly a zamířili k nejbližším planetám. Reagan a Sarengo ztroskotali na světe později pojmenovaném Umoja. Sarengo byl při průletu atmosférou tak poškozen, že nezvládl sestup a zřítil se na povrch a pohřbil v sobě všech 8000 kolonistů. Reagan přistál lépe, kolonisté byly probuzeni a zjistili, že všechny informace o jejich cestě jsou smazány. Argo přistál na rudé planetě Moria. Jeho počítač byl také nefunkční. Pouze posádka Nagllfaru, který přistál a Tarsonisu, zjistila, že už se nikdy na Zem nedostanou. Vyvrhelové, nyní rozděleni mezi tři světy, se pokoušeli zachránit ze svých lodí co se dalo a zbudovat si útočiště.

Takze aby bylo jasno lide ve starcraftu ze zeme neutekli ;)
Info jsem čerpadl odtud: http://encyklopedie.starcraftcz.com/rasy/terran/historie
Mam sice 100 stranny manualek z krabicoveho starcraftu z roku 1998 (ano driv byla krabicova verze standard)
ale nechtelo se mi to prepisovat tak jsem nasel toto.


Mas pravdu s tim utekem, byly vyslani... +1 pro tebe, neziju tim, takze je mi to fuk :-), pointa ze to s BSG nema spojitost snad poznat byla ne?

Autor:  Avalon [ sob 06. lis 2010 9:57:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Heart of the Swarm - jaký asi bude ?

Ja tim pribehem neziju, jen si ho vice mene pamatuju ... A tento pokec mi vzpominky ozivil....

Autor:  Jumbik [ úte 16. lis 2010 10:35:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaký asi bude HotS ?

Pokud vím, tak v jedné z novinek bylo řečeno, že se HoS bude odehrávat po WoL.

Předpokládám tedy, že budeme hrát za Kerrigan, která bude pokračovat v kampani proti Mengskovi a jen tak mimochodem zajistí, že Mr. Hungerer nesežere celej sektor.

Protossové pak ve své kampani uklidí bordel a zajistí pád pana Hungerera :D

Autor:  GoodWill [ úte 16. lis 2010 11:38:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaký asi bude HotS ?

Mna z celeho datadisku zaujima len vplyv na PvP ;)
Ako prinutia tie statisice ludi aby si kupili aj datadisk? Pribudnu nove jednotky pre kazdu rasu. Iny spsob neexistuje. Ak by pridali len kampan, tak si to kupi malo ludi (ja urcite nie). Takze tak ako v inych hrach, pribudnu nove jednotky, ktore budu moct pouzivat len hraci co maju kupeny datadisk.
S balancom to silne zamava, nov ejednotky budu oproti starym dost OP a kto chce hrat PvP seriozne, ten si datac kupit bude musiet.
Biznis... uvidime ako velmi ten balance rozhasia.

Autor:  Jumbik [ úte 16. lis 2010 12:02:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaký asi bude HotS ?

Tak může dojít na stejné rozdělení jako u Diabla 2 kde spolu hráli lidé, co datadisk měli a ti co ho neměli, tak měli svojí vlastní čast BN a žebříčky.

Rozdíl bude ale hlavně v tom, že na profi turnaje bude určitě datadisk potřeba.

Otázka je jak to udělají... pokud by se jednalo jen o singl kampaň, tak by musela cena hodně dolu, ale to může teoreticky naštvat i lidi co hrají MP, protože by to pak znamenalo, že už nikdy nebude žádná novinka do MP a jen ladění.

Autor:  Quimby [ úte 16. lis 2010 18:28:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaký asi bude HotS ?

pridat kampan a lidem dat napr za 200stovky klic a pak si stahnout jen patch a mit jen MP

Autor:  Pralev [ úte 16. lis 2010 18:55:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaký asi bude HotS ?

Nevím, co spekulujete :) Bude to úplně přesně tak jako u jiných her od Blizzardu. HoS bude stát zhruba stejně jako WoL. Hráči s HoS accountem budou na "jiném" Battle.netu než hráči pouze s WoL (tzn. chatovat spolu asi moct budou, ale nebudou s nimi moc hrát, budou mít oddělené laddery).

Způsob přinucení pure MP hráčů si koupit datadisk je zcela jednoduchý - několik nových jednotek, nové mapy, možná i nějaké úplně nové aspekty (jako je třeba Xel'Naga towers nebo rozbitelné šutry). Koupí si to každý a kdo si to nekoupí, bude hrát pouze s málo skalními "nooby" :)

Btw očekávám, že i ikonky budou nové... Tj. hráči zůstanou odemknuté ty ikonky, které získá ve WoL, ale bude muset dávat nové winy v HoS na nové ikonky... Takže by to tu 1000kovou chtělo získat do té doby :lol:

Autor:  T.iN.T.a [ úte 16. lis 2010 19:26:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaký asi bude HotS ?

Pralev píše:
Nevím, co spekulujete :) Bude to úplně přesně tak jako u jiných her od Blizzardu. HoS bude stát zhruba stejně jako WoL. Hráči s HoS accountem budou na "jiném" Battle.netu než hráči pouze s WoL (tzn. chatovat spolu asi moct budou, ale nebudou s nimi moc hrát, budou mít oddělené laddery).

Způsob přinucení pure MP hráčů si koupit datadisk je zcela jednoduchý - několik nových jednotek, nové mapy, možná i nějaké úplně nové aspekty (jako je třeba Xel'Naga towers nebo rozbitelné šutry). Koupí si to každý a kdo si to nekoupí, bude hrát pouze s málo skalními "nooby" :)

Btw očekávám, že i ikonky budou nové... Tj. hráči zůstanou odemknuté ty ikonky, které získá ve WoL, ale bude muset dávat nové winy v HoS na nové ikonky... Takže by to tu 1000kovou chtělo získat do té doby :lol:

Taky to tak vidim, blizz by byl sam proti sobe, kdyby vymejslel naky verze za 200 ;)
A ikonka... Nechapu jak, ale nejakej freak ji mel snad uz v srpnu :shock:

Autor:  ego [ pát 26. lis 2010 14:34:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaký asi bude HotS ?

Těším se na zpracované prostředí zergského in game menu :).

Jinak můj tip na příběh kampaně je spíš retrospektivní pohled ze strany zergů.
Když to vemem obecně, tak jsme vůbec nedostali žádné informace o tom, co se s Kerrigenovou dělo v průběhu událostí při terranské kampani. Jediné co uniklo je setkání se Zeratulem. Takže taky asi bádala po informacích ohledně historie spojené s xelnagy :-). S tím je spojený i vznik toho hybryda, o kterém taky moc nevíme (tohle by měla objasnit právě kampaň za zergy, můj tip :-) ).

Můžeme jen dedukovat. :-) Ale vidím v tom větší šanci než hrát kampaň stylem "hraju za uzdravenou Kerrigenovou ala humana"..to by se zergským fandům moc nelíbilo :-).

Autor:  Exitusk [ ned 28. lis 2010 16:41:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaký asi bude HotS ?

Mám dotaz keď vyjde datadisk a ja sa rozhodnem že si ho nekúpim tým pádom si kampaň za zergy nezahrám ale ako to bude s battlenetom ? Zahrám si s ludmi čo majú iba základný WoL ? SC1 som nehral takže neviem ako to funguje.

Stránka 4 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/