StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
Patch 1.2.0 https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=847 |
Stránka 1 z 22 |
Autor: | Pralev [ sob 04. pro 2010 10:28:09 ] |
Předmět příspěvku: | Patch 1.2.0 |
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=174036 Tak co si o tom myslíte? Za mě protosské změny super, u Terrana super to s SCV, to rychlejší stavění bunkrů mi hlava nebere ![]() A ten Fungal growth? Zbláznili se? To se mají zase v ZvZ jezdit jen muti a nic jinýho ![]() |
Autor: | Stoky [ sob 04. pro 2010 10:46:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.2.0 |
Jj pekne zmeny...oslabeni zergu (jsou ted lehce nahore, tak je potreba je srazit), posileni phoenixu a observeru, to je nice. O to vic lidi budou stavet observery, coz pro me znamena min colosu ![]() Btw. predelani rampy je nice...aspon se bude hrat neco noveho... |
Autor: | HelmutStein [ sob 04. pro 2010 10:48:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.2.0 |
No, co o tom říci... Mám k tomu několik poznámek 1, otevřít takový test jen pro USA mi přijde dosti neštastné. Pak test oficiálně vyjde, amíci to budou mít už zažité, vychytané, etc - a co my? 2, Rychlejší stavění bunkru? Hmm - už takhle s tím bunker harrasem celkem štvou, teď to bude ještě větší (není snad všeobecné mínění, že T je trochu OP oproti ostatním? Toto je balancování? Vždyť jim ulehčili další možnou strategii (z té neskutečné tuny harras/rush strategií, které T oproti jiným má) 3, Fungal grow už nebude fungovat na air ... no, to je docela vtípek. Myslím, že nejde ani tak o ZvZ ... ale opět to pomáhá Terranum a jejich medivac dropům ... takhle člověk hodil fungal a měl aspon šanci ty medivaky sejmout -> teď těm terranum zůstanou po celou hru (pač queena je jen tak nesejme, kdyz si dava pozor) Už uplně vidím ty ZvT MU ... začátek bunker harras a pak dropy s teď už vlastně nesmrtelnými medivacy. To aby zerg zůstával celou hru radši doma v bazi ![]() |
Autor: | Grandimir [ sob 04. pro 2010 10:55:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.2.0 |
Tak jsem právě s hrůzou zjistil, že ptr je jen pro US, což mě docela naštvalo .. K patchi se zatím vyjadřovat nebudu, ale doufám, že ten fail s PTR vyřeší, nvm proč mají amíci pořád privilegia .. |
Autor: | Weezing [ sob 04. pro 2010 10:59:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.2.0 |
Oslabení zerga.. silnější bude protosský opening s fénixama, dropy terranů se také budou hůře zastavovat. Moc se mi nelíbí zlevnění observera, dyt je to naprosto vynikající jednotka aspon že nesnížili build time.. |
Autor: | Skica [ sob 04. pro 2010 11:03:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.2.0 |
Hoodně spokojenej ![]() Každopádně ten fungal zergy asi mrzí ![]() imho ten patch vyšel pouze v Americe kvůli právě probíhajícímu GSL |
Autor: | satik [ sob 04. pro 2010 11:07:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.2.0 |
Jeste ze jsem switchnul na T, hrat s novym patchem zergy (viz nova stavba jednotek z larev) by se mi nechtelo, + ten fungal... |
Autor: | Stoky [ sob 04. pro 2010 11:21:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.2.0 |
HelmutStein píše: 2, Rychlejší stavění bunkru? Hmm - už takhle s tím bunker harrasem celkem štvou, teď to bude ještě větší (není snad všeobecné mínění, že T je trochu OP oproti ostatním? Toto je balancování? Vždyť jim ulehčili další možnou strategii (z té neskutečné tuny harras/rush strategií, které T oproti jiným má) 3, Fungal grow už nebude fungovat na air ... no, to je docela vtípek. Myslím, že nejde ani tak o ZvZ ... ale opět to pomáhá Terranum a jejich medivac dropům ... takhle člověk hodil fungal a měl aspon šanci ty medivaky sejmout -> teď těm terranum zůstanou po celou hru (pač queena je jen tak nesejme, kdyz si dava pozor) Už uplně vidím ty ZvT MU ... začátek bunker harras a pak dropy s teď už vlastně nesmrtelnými medivacy. To aby zerg zůstával celou hru radši doma v bazi ![]() 2. This is only a temporary change for the patch 1.2.0 PTR. Jen si to poradne precist...A in what universe jsou terrani OP? Od posledniho patche maji zergove lehce navrch...ZvT meli myslim 52%, nevim presne ale pres 50% a jeste vic proti tossum... |
Autor: | MaHi [ sob 04. pro 2010 12:08:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.2.0 |
No to jsem teda hodně zvědav jak tohle dopadne... Moje postřehy : 1)Nižší build time Phoenixů plus Fungal nefungující na Air... To bude hóóódně drsné v ZvP ... Jsem zvědav jak se teď bude bránit harras základny. Už teď jsou Phoenixové s dobrým Micrem trn v patě a myslím, že to bude ještě horší ![]() 2)Bunker je jenom dočasný tak to teď neřešme ![]() 3)Já žil v domění, že produkce jednotek z Larev držením hotkeye je featura a ne bug... No každopádně to ještě víc zhoršuje zergské Macro... Už teď bylo někdy problematické uprostřed bitvy překliknout na hatche a držet hotkey... a teď se to bude muset mačkat po jednom... OMG, Zerg je definitvně nejvíc APM náročná rasa a tohle to jenom zhoršuje ![]() 4)Změnu u opravujících SCV je dobrá... Uvidíme jak to bude fungovat v praxi... Celkový dojem je takový... že se modlím aby ten patch v takovéhle podobě nevyšel ![]() Jinak Stoky, prosímtě neoháněj se nějákýma pochybnýma procentama... Koukni se na průběhy turnajů ( a je jedno, že obě GSL vyhrál Zerg - v GSL1 byla v top 4 : 1Z a 3Z, GSL2 byla jedna velká haluz, ale to že se Foxer dostal na druhé místo jenom s mass marines je velmi směšné ) Teď ten turnaj kam jede Predy - 9T a 1P ... prostě Terani jsou fest silní a variabilní a to je dělá OP .... Ale nebudeme se hádat, že? Každý má svojí pravdu |
Autor: | Grim [ sob 04. pro 2010 12:20:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.2.0 |
Pralev píše: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=174036 Tak co si o tom myslíte? Za mě protosské změny super, u Terrana super to s SCV, to rychlejší stavění bunkrů mi hlava nebere ![]() A ten Fungal growth? Zbláznili se? To se mají zase v ZvZ jezdit jen muti a nic jinýho ![]() No prave v ZvZ mi to prijde jako jedine rozumne, protoze uz se konecne nebudu muset divat na nudne milion roachu par infestoru a hyder horsi mirror match jsem snad nevidel. Ale myslim si, ze to meli udelat jinak protoze jak tedka budou infestori chytat dropy nebo mozna i phoenixe protoze pokud se budou tak rychle vyrabet tak jak se jako budou counterovat kdyz litaji jeste rychlej nez muty a spolu s helionem jsou druha nejrychlejsi jednotka ve hre. Osobne nechapu tenhle patch celkove protoze z protosse zacinam mit opravdu strach protoze po opravdu silnem jakemkoliv warpgate openingu a voidray openingu prijde jeste ten s phoenixama, takze prileti misto 3 treba 5 phoenixu, pozvedaji vam queeny protoze jich bude uz dost zabijou overlordy a skoncili jste. A pravda taky je o tech turnajich viz ten turnaj kde hraje predy nebo treba dreamhack kde v prvnim kole pavouka vsichni zergove vypadli. |
Stránka 1 z 22 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |