StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Patch 1.2.0
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=847
Stránka 1 z 22

Autor:  Pralev [ sob 04. pro 2010 10:28:09 ]
Předmět příspěvku:  Patch 1.2.0

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=174036

Tak co si o tom myslíte?

Za mě protosské změny super, u Terrana super to s SCV, to rychlejší stavění bunkrů mi hlava nebere :roll:

A ten Fungal growth? Zbláznili se? To se mají zase v ZvZ jezdit jen muti a nic jinýho :(

Autor:  Stoky [ sob 04. pro 2010 10:46:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.0

Jj pekne zmeny...oslabeni zergu (jsou ted lehce nahore, tak je potreba je srazit), posileni phoenixu a observeru, to je nice. O to vic lidi budou stavet observery, coz pro me znamena min colosu :D. A bunker doufam, ze bude snizenej jen na PTR, ze se to neosvedci.

Btw. predelani rampy je nice...aspon se bude hrat neco noveho...

Autor:  HelmutStein [ sob 04. pro 2010 10:48:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.0

No, co o tom říci... Mám k tomu několik poznámek

1, otevřít takový test jen pro USA mi přijde dosti neštastné. Pak test oficiálně vyjde, amíci to budou mít už zažité, vychytané, etc - a co my?
2, Rychlejší stavění bunkru? Hmm - už takhle s tím bunker harrasem celkem štvou, teď to bude ještě větší (není snad všeobecné mínění, že T je trochu OP oproti ostatním? Toto je balancování? Vždyť jim ulehčili další možnou strategii (z té neskutečné tuny harras/rush strategií, které T oproti jiným má)
3, Fungal grow už nebude fungovat na air ... no, to je docela vtípek. Myslím, že nejde ani tak o ZvZ ... ale opět to pomáhá Terranum a jejich medivac dropům ... takhle člověk hodil fungal a měl aspon šanci ty medivaky sejmout -> teď těm terranum zůstanou po celou hru (pač queena je jen tak nesejme, kdyz si dava pozor) Už uplně vidím ty ZvT MU ... začátek bunker harras a pak dropy s teď už vlastně nesmrtelnými medivacy. To aby zerg zůstával celou hru radši doma v bazi :roll:

Autor:  Grandimir [ sob 04. pro 2010 10:55:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.0

Tak jsem právě s hrůzou zjistil, že ptr je jen pro US, což mě docela naštvalo .. K patchi se zatím vyjadřovat nebudu, ale doufám, že ten fail s PTR vyřeší, nvm proč mají amíci pořád privilegia ..

Autor:  Weezing [ sob 04. pro 2010 10:59:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.0

Oslabení zerga.. silnější bude protosský opening s fénixama, dropy terranů se také budou hůře zastavovat.
Moc se mi nelíbí zlevnění observera, dyt je to naprosto vynikající jednotka aspon že nesnížili build time..

Autor:  Skica [ sob 04. pro 2010 11:03:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.0

Hoodně spokojenej :)


Každopádně ten fungal zergy asi mrzí :D

imho ten patch vyšel pouze v Americe kvůli právě probíhajícímu GSL

Autor:  satik [ sob 04. pro 2010 11:07:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.0

Jeste ze jsem switchnul na T, hrat s novym patchem zergy (viz nova stavba jednotek z larev) by se mi nechtelo, + ten fungal...

Autor:  Stoky [ sob 04. pro 2010 11:21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.0

HelmutStein píše:
2, Rychlejší stavění bunkru? Hmm - už takhle s tím bunker harrasem celkem štvou, teď to bude ještě větší (není snad všeobecné mínění, že T je trochu OP oproti ostatním? Toto je balancování? Vždyť jim ulehčili další možnou strategii (z té neskutečné tuny harras/rush strategií, které T oproti jiným má)
3, Fungal grow už nebude fungovat na air ... no, to je docela vtípek. Myslím, že nejde ani tak o ZvZ ... ale opět to pomáhá Terranum a jejich medivac dropům ... takhle člověk hodil fungal a měl aspon šanci ty medivaky sejmout -> teď těm terranum zůstanou po celou hru (pač queena je jen tak nesejme, kdyz si dava pozor) Už uplně vidím ty ZvT MU ... začátek bunker harras a pak dropy s teď už vlastně nesmrtelnými medivacy. To aby zerg zůstával celou hru radši doma v bazi :roll:


2. This is only a temporary change for the patch 1.2.0 PTR. Jen si to poradne precist...A in what universe jsou terrani OP? Od posledniho patche maji zergove lehce navrch...ZvT meli myslim 52%, nevim presne ale pres 50% a jeste vic proti tossum...

Autor:  MaHi [ sob 04. pro 2010 12:08:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.0

No to jsem teda hodně zvědav jak tohle dopadne...

Moje postřehy :
1)Nižší build time Phoenixů plus Fungal nefungující na Air... To bude hóóódně drsné v ZvP ... Jsem zvědav jak se teď bude bránit harras základny. Už teď jsou Phoenixové s dobrým Micrem trn v patě a myslím, že to bude ještě horší :(

2)Bunker je jenom dočasný tak to teď neřešme :)

3)Já žil v domění, že produkce jednotek z Larev držením hotkeye je featura a ne bug... No každopádně to ještě víc zhoršuje zergské Macro... Už teď bylo někdy problematické uprostřed bitvy překliknout na hatche a držet hotkey... a teď se to bude muset mačkat po jednom... OMG, Zerg je definitvně nejvíc APM náročná rasa a tohle to jenom zhoršuje :(

4)Změnu u opravujících SCV je dobrá... Uvidíme jak to bude fungovat v praxi...

Celkový dojem je takový... že se modlím aby ten patch v takovéhle podobě nevyšel :D Jako vůbec nebrečím nad balancí nebo tak, ale pravdou je, že Zergská variabilita hraní je hodně malá a tohle to ještě zhorší... ZvZ bude opět o mass Mutas... PvZ bude mazec - celá mapa plný observerů a phoenixů lovících Overlordy, takže opět jenom Mutas :-/ PvT bude .... opět mass Mutas kvůli nemožnosti jinak stopnout dropy :-/ ... Jsem z toho takový trochu rozpačitý...

Jinak Stoky, prosímtě neoháněj se nějákýma pochybnýma procentama... Koukni se na průběhy turnajů ( a je jedno, že obě GSL vyhrál Zerg - v GSL1 byla v top 4 : 1Z a 3Z, GSL2 byla jedna velká haluz, ale to že se Foxer dostal na druhé místo jenom s mass marines je velmi směšné ) Teď ten turnaj kam jede Predy - 9T a 1P ... prostě Terani jsou fest silní a variabilní a to je dělá OP .... Ale nebudeme se hádat, že? Každý má svojí pravdu

Autor:  Grim [ sob 04. pro 2010 12:20:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.0

Pralev píše:
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=174036

Tak co si o tom myslíte?

Za mě protosské změny super, u Terrana super to s SCV, to rychlejší stavění bunkrů mi hlava nebere :roll:

A ten Fungal growth? Zbláznili se? To se mají zase v ZvZ jezdit jen muti a nic jinýho :(


No prave v ZvZ mi to prijde jako jedine rozumne, protoze uz se konecne nebudu muset divat na nudne milion roachu par infestoru a hyder horsi mirror match jsem snad nevidel. Ale myslim si, ze to meli udelat jinak protoze jak tedka budou infestori chytat dropy nebo mozna i phoenixe protoze pokud se budou tak rychle vyrabet tak jak se jako budou counterovat kdyz litaji jeste rychlej nez muty a spolu s helionem jsou druha nejrychlejsi jednotka ve hre.

Osobne nechapu tenhle patch celkove protoze z protosse zacinam mit opravdu strach protoze po opravdu silnem jakemkoliv warpgate openingu a voidray openingu prijde jeste ten s phoenixama, takze prileti misto 3 treba 5 phoenixu, pozvedaji vam queeny protoze jich bude uz dost zabijou overlordy a skoncili jste.

A pravda taky je o tech turnajich viz ten turnaj kde hraje predy nebo treba dreamhack kde v prvnim kole pavouka vsichni zergove vypadli.

Stránka 1 z 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/