StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
Balance patch 1.1 https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=499 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Budzogan [ pát 27. srp 2010 22:42:56 ] |
Předmět příspěvku: | Balance patch 1.1 |
http://starcraftcz.com/index.php?news_id=797#comm Citace: - Protossové Máme v plánu dvě klíčové změny u Zealotů: čas vytrénování bude zvýšen z 33 na 38 vteřin a cooldown při použití warpovací brány bude zvýšen z 23 na 28 vteřin. Napříč všemi dovednostními úrovněmi je momentálně Zealot rush příliš silný, obzvlášť u těch, kteří se spoléhají na rychlý útok na nepřátelskou základnu z blízkých Gateway. Máme dojem, že oblast, kterou musí hráči prozkoumat a odrazit tento rush je příliš malá. Také se chceme zabývat problémem, že Protossové mohou za pomoci kombinace warpovacích bran a Chrono Boost o něco rychleji vyčerpat minerály. - Terrani U Terranů pracujeme na několika změnách. Reapeři jsou proti Zergům silnější, než jsme očekávali. A navíc kvůli zvýšení času potřebného pro vytrénování Zealota by Reapeři v kombinaci s kasárnami, bunkry a/nebo Maraudery mohli být trochu problematičtí. Z toho důvodu jsme se rozhodli také zvýšit čas pro trénink Reaperů z 40 na 45 vteřin. Problematické jsou proti Zergům také rushe Reaper + Bunkr nebo Mariňák + Bunkr. I když by tento rush nikdy nedokázal úplně zergského hráče odrovnat, máme dojem, že Zergové zbytečně trpí nevýhodou, že se buď musí vzdát rychlé expanze, nebo se na moc dlouho uvěznit v hlavní základně, takže také zvyšujeme čas výstavby Bunkru z 30 na 35 vteřin. Stejně tak si ve všech soubojích až moc dobře vedou i Siege tanky. V prostřední a pozdější fázi hry mají Siege tanky až moc velkou dominanci nad všemi pozemními jednotkami. Chceme, aby si menší skupinka lehkých a neobrněných pozemních jednotek dokázala se Siege tanky lépe poradit. S tímto na mysli měníme hodnotu poškození v obléhacím režimu z 50 na 35, + 15 proti obrněným, v souladu s tím se změní i vylepšení poškození z +5 na +3, +2 proti obrněným. Tato změna snižuje základní poškození způsobená Siege tankem proti lehkým a neobrněným jednotkám, stejně jako plošná poškození. Pro Battlecruisery je momentálně těžké najít dobré pozemní protijednotky, ale stejně si vedou velmi dobře proti širokému spektru typů jednotek. Jsme si vědomi, že není moc šancí za tu cenu Battlecruisery vytáhnout, ale stejně je možné, že jak v 1v1, tak v týmových hrách nastane patová situace, kdy je třeba je povolat. Celkově máme dojem, že na svou cenu jsou až moc silné a Terrany vyvolané patové situace snižují zajímavost hry. Snížíme tak jejich poškození proti pozemním jednotkám z 10 na 8. - Zergové Poškození způsobené Ultraliskem bude sníženo z 15 (+25 proti obrněným) na 15 (+20 proti obrněným). Toto snížení je porovnatelné se změnami, které budou provedeny v případě Battlecruiserů a Siege Tanků. Stejně jako u Battlecruiseru, Ultraliskové jsou za tu cenu prostě moc silní, a to i přesto, že je těžké se k nim při hře dostat. A navíc v kombinaci s dalšími jednotkami je velmi obtížné Ultraliskům čelit ze země. Ultraliskův útok na budovy (Ram) bude odstraněn, protože poškození je velmi podobné normálnímu útoku, který tak bude použit i pro budovy. Když Ultraliskové zamíří na skupinku menších budov, jako jsou Supply Depoty, způsobuje Ram útok v podstatě značně menší celkové poškození než při normálním útoku, protože Ram zasáhne jen jeden cíl. Tak čo vy na to ? Ja osobne vítam. No osobne som zvedavy. Zerg bude na Tossa asi trošku boostnuty si myslim. ![]() K Ultra...som Zerg, tak je jasne čo by som mohol napisať. ![]() btw. Citace: "na další rozvoj vlastních her a brzy vylepšíme i naše sociální prvky přidáním chatovacích kanálů." Tak snad čo najskôr... |
Autor: | gp2Fx2 [ pát 27. srp 2010 23:06:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Balance patch 1.1 |
Bohorózní. Už teď, i když sem opravdu našláplej jak kráva a jedu rychlostí světla, tak mám maximálně (! )dva loty (počítej jednoho a druhej se vyrábí) ve chvíli kdy na mě přijde zerg rush. Už v týhle chvíli když vim že hraju proti zergovi, stavim místo gate prví forge a dva kanony. Nic jinýho si se zerg rushem totiž neporadí. Takže docela vítám to, že teď nebudu mít ani toho jednoho zealota, a budu si vyndavat holuby z nosu a házet je na přibíhající šestici zerglingů...omg. A chrono boost? No já neivm, ale třeba takový MULE co má terran si s tim kldině můžou podat ruce a dělat kolo kolo mlýnský. Tam sou výhody u všech ras stejný. Zealot rush je sice silnej, ale opravdu málokdy projde tak že to způsobí pro toho druhýho leave. Páč terranwall (kterej vzhledem k zjednodušení oproti jedničce staví teď už každá lama - btw může to tak stavět každá rasa) zealot rush perfektně zabrzdí hned na začátku (s jedním mariňákem), popřípadě jeden bunkr + scv, možností je tři prd*le, rozhodně si nepřipadám jako king když du na rush a určitě to nemám v kapse. Reaper - jako já s tim třeba trochu problémy mám, ale to jen proot že nejedu včas stalkery, reaper taky potřebuje plyn a nejde ho zas udělat tak rychle aby se na to protivník nepřipravil, nevim jak to funguje u zerga kterýho zmiňujou, ale spine crawler to podle mě efektivně řeší. V sc2 je globálně velkej problém udržení expy. Ne jen u zerga. Se siege tankem problém nemám, je to tank, já sem na něj zvyklej z jedniček a že by se choval nějak jinak to pocit nemám, a taktika je na něj pořád stejná. Drop přímo vedle něj kam nestřílí, nebo narychlenej zealot, nebo mariňák se stimpakem. Battlecruiser je mi buřt, sundat ho takovej problém neni pro žádnou rasu. U zerga nevim, ultralisk je krajní jednotka a na to nedojde vždy, za tu cenu má být ultimátní, ale sám sem ho zatím nikdy nepoužil, takže nevím. Nicméně už teď se těším na zerg rushe ![]() ![]() |
Autor: | wardoom [ pát 27. srp 2010 23:31:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Balance patch 1.1 |
gp2Fx2 k tomu zealot rushi,podivej se co to dela kdyz sou dva shopny tossove a udelaj proxy.Ano je to jedna z mejch prvnich her a moch sem mit lepsi obranou ale i taky by zerg neprezil ani nahodou je to proste moc silny a rychle.Zakladni jednotka co ma 150hp za 100mineralu...ja sem taky nasranej za tanky ale co uz,muzem tu remcat jak chcem stejne si udelaj co chtej (pro komunitu) ^^ viewtopic.php?f=20&t=416 |
Autor: | Dettox [ pát 27. srp 2010 23:33:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Balance patch 1.1 |
Konecne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | gp2Fx2 [ pát 27. srp 2010 23:58:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Balance patch 1.1 |
wardoom píše: gp2Fx2i k tomu zealot rushi,podivej se co to dela kdyz sou dva shopny tossove a udelaj proxy.Ano je to jedna z mejch prvnich her a moch sem mit lepsi obranou ale i taky by zerg neprezil ani nahodou je to proste moc silny a rychle.Zakladni jednotka co ma 150hp za 100mineralu...ja sem taky nasranej za tanky ale co uz,muzem tu remcat jak chcem stejne si udelaj co chtej (pro komunitu) ^^
viewtopic.php?f=20&t=416 Když sou dva uplný dementi a udělaj proxy čehokoli, tak to neustojí většina hráčů - pokud si toho nevšimne. Cheez je lamárna jak prase, která je prostě akorát moderní a stačí jí brzo odhalit. To že ti někdo udělá proxynu u báze, nebo v bázi, je tvoje chyba, páč si to máš skontrolovat, extra pak když víš že se to dělá. Argument kterej si použil je opravdu špatnej. Zkud nějakej jinaj. Myslíš si tedy že je v pořádku, že v době kdy má zerg 6 lingů v nepřátelský bázi, tak má protivník 1 zealota? A že je za 100 minerálů? Ty máš za 100 minerálů 4 lingy, tj když to přepočtem tak 180HP a celkem 20 dmg a potavit musíš jen Spawning pool za 200. Takže v konečným důsledku ty máš za 300 minerálů 4 jednotky s celkovým hp 180 a dmg 20 a já mám jednoho zealota na kterýho, na kterýho vstvím věci za 350 minerálů. Cool. A to celý postavíš jednou tak rychle. To je podle tebe v pořádku? ![]() Každej hráč se může rozhodnout jestli půjde na rush (tj. riskuje nezabezpečenou bázi, a to že přijde o rychlý jednotky). Ale řešit tenhle základní princip RTS tím, že jednu rasu tolik oslabím, n nevim. Uvidíme jak to bude fungovat ve hře, ale 6 lingů proti 1 zealotovi sou podle mě nesmysl. To že dojíždíte na zealot rush je důsledek toho, že do svýho rushe dáte všechno a v jeho průběhu nejste schopný dál vytvářet a manipulovat s bází. Když investujete do spine crawlwrů, tak vám tam zealoti nepolezou, ale to byste nemohli udělat rush no... |
Autor: | roninW [ sob 28. srp 2010 0:11:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Balance patch 1.1 |
asi přestanu hrát za terany .... z 50 na 35 u tanků je moc velká změna teran se neubrání v základně , když si představím kolik stojí a ještě patkování a 2 s nestřílí ... oslabí BC.. zealoti mě rozcupulou prvním větším útokem...ty časy si proto vyřeší, postaví o gate více než byl zvyklej ..už proti mě jel i 6....zkazili mi náladu ![]() |
Autor: | Jambajaa [ sob 28. srp 2010 0:41:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Balance patch 1.1 |
No tak to se mě nelíbí..Taky hraju za Terrana a tohle je nanic..Terrané přijdou o to co mě pomáhalo alespoň trochu vydržet.A to nepočítám to že už základní jednotky se oproti těm Zergským staví jak u protosů tak u terranů dlouho a v době prvního útoku Zerga člověk (Protos nebo Terran) nebude vlastnit pořádně ani jednu jednotku na obranu..Zergové z toho vyšli opravdu skvěle. Ohledně Terranů mě ty změny vadí teda nejvíce..Jen to ostatním rasám (hlavně Zergům) pomůže vyhrávat..Ono totiž zabednění v základně mě mnohdy udrželo nad vodou a teď to bude dost oslabeno..Takže znova,proč zrovna oslabili Terrany?Zajímavé že síla BC nebo Siege tanků jim vadí ale to že Zergové mají jednotky mnohem dříve než ostatní rasy a tedy mohou útočit mnohem dříve ( i v době kdy opoent ještě moc jednotek nemá,ono jeden mariňák toho moc nezvládne ani v tom bunkru a ten se teď bude stavit déle) jim nevadí.Doufám že Blizz časem uzná že je to blbost a něco s tím udělá. Jednotky Siege tank přitom jsou celkem nákladné a trvá to než se postaví v takové míře aby mohly být použity na útok..Takový útok přijde až po několika minutách a tou dobou už může být Zerg připraven.Tak nevím proč je oslabují..Reapery nepoužívám takže tam mě to je clekem fuk i když taky nechápu proč zase "oslabují" zrovna je.. vždy jsem mylsel že je to prostě tak že Terrané jsou silné jednotky ale jejich výroba trvá a je nákladnější..Naopak Zergové staví rychle a jde jim o počet a Protossové jsou nějak uprostřed..Ale tímhle se výhoda síly hodně vymaže a Terrané (a Protosové) nebudou mít nic výjmečného oproti zbylé rase..Budou podobně silní ale na druhou stranu budou stavět velice pomalu..Úžasné..Podle mého rozhodně chyba. (tohle je teda můj názor na věc,možná to je jinak ale pro mě to tak teda bylo) |
Autor: | Chelios [ sob 28. srp 2010 0:45:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Balance patch 1.1 |
to si snad delate ***** oni takto brutalne oslabi tanky? Uz vidim ja ks branim marine rushy z polovicnim dmg... nebo jak brenim expa a takto zprznit reapery kazdy zerg stavi spineclawer k mineralum kdyz viditechlab u raxu a tos ma stalkery teran zase marine pripada vam to spravedlive? DOHAJE SRY ZA DOUPLE POST ![]() |
Autor: | Chelios [ sob 28. srp 2010 0:48:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Balance patch 1.1 |
to si snad delate ***** oni takto brutalne oslabi tanky? Uz vidim jak se branim marine rushy z polovicnim dmg... nebo jak brenim expa a takto zprznit reapery kazdy zerg stavi spineclawer k mineralum kdyz viditechlab u raxu a tos ma stalkery teran zase marine pripada vam to spravedlive? EDIT:uz sem trochu vychlad a prepinam an protossi protoze moje taktiky byli dycky zalozeny natankach a ty sou ted uplne vyrizeny... to me teda blizz hoodne sklamal |
Autor: | Hegemon [ sob 28. srp 2010 0:51:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Balance patch 1.1 |
Všichni si pořád stěžovali, jak jsou Terrani OP a Zergové proti nim nic nezmůžou.. Teď to asi bude naopak koukám.. Já jedu Random a pokaždý zkouším svůj build nějak pozměnit, takže je mi to více méně jedno, ale musím se pousmát když si vzpomenu na SC1, kde měly tanky kolik? 60? Už přesně nevím.. |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |