V PvZ jeď normálně nějakej 2 base all-in. Mě se proti Zergům strašně špatně hraje v late game. Tech switche z Roach hydra Viper na Ultry, nebo na mass Muta, mě dělali strašný problémy, takže jsem většinou jel nějakej all-in. Osobně doporučuju 1 gate FE, potom co hodíš Nexus přidáš 2 gaty + forge, potom přidat TC a druhej assimilator. Když Zerg bere rychlou 3., tak se ji pokus zničit MC + Zealoty ze 3 gatewayí. Hned jak máš dost gasu, tak dáš zkoumat +1 attack (jak se dokončí, tak hned +2). Jak se ti dostaví TC, tak dáš stavět Dark Shrine a přidáš další 2 assimilatory. Jak budeš mít dost gasu, tak dáš zkoumat charge. Když Zerg nescoutne Dark Shrine, tak mu uděláš obrovský škody. Nejlepší je poslat jedno DT do každé báze a přes Shift naklikat drony, pokud vidíš Oveseery/Spory, tak je lepší se stáhnout, než zbytečně přijít o DT. Mezitím postupně přidáváš gatewaye tak, abys jich měl 8-10. Mělo by to vycházet tak, že bys měl mít hotovej Charge, +2 attack, než půjdeš do all-in pushe. Warpuješ DT, z kterých děláš archony a za zbytek minerálů nawarpuješ Zealoty. Je důležitý mít sebou MC kvůli Time warp, aby jeho Roachové/Hydry nemohli moc kitovat. Pokud jede Spire, mělo by to vycházet tak, že zaůtočíš v době, kdy dělá první vlnu Mutalisků, kterou zničíš archonama. Pokud techuje na SH, tak hned přidej Robo, ale pravděpodobně toho stejně nebude mít dost, aby ubránil ten all-in.
Jinak v PvZ už moc SH vidět nejdou možná proto, že už to nudí i ty Zergy
. Ale spíš je to tím, že se proti tomu Tossové naučili hrát.
V PvT pokud jedeš první Collose, tak jak ti vyleze první Collosus, a dělá se druhej, tak bys měl brát třetí bázi a techovat na HT. Pořebuješ obojí, protože, když Terran vidí, že děláš Collose, tak začne dělat Vikingy, takže potřebuješ Stormy. Je dobrý, když se ti před začátkem bitvy podaří naházet pár Storm na jeho Vikingy, potom je musíš focusovat stalkerama. Pokud se ti to nepodaří, nebo má těch Vikingů moc, tak Stormuj přímo bio.
Já osobně si ale myslím, že je lepší první techovat na HT a až potom, když máš 3. bázi, tak přidávat Robo bay a třeba i druhou Robo facility. Ale protože než se dostaneš ke splash damage o něco pozdějc, než když jedeš Collose, tak je docela těžký se do té doby ubránit...