StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
Patch 1.3.3. (PTR) https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=1380 |
Stránka 1 z 8 |
Autor: | ondik [ úte 26. dub 2011 9:53:28 ] |
Předmět příspěvku: | Patch 1.3.3. (PTR) |
PROTOSS Archons are now a massive unit. Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5. Cybernetics Core Research Warp Gate time increased from 140 to 180. Gateway Sentry train time decreased from 42 to 37. Stalker train time decreased from 42 to 37. Zealot train time decreased from 38 to 33. Warp Gate unit train times remain unchanged. TERRAN Ghost Cost changed from 150/150 to 200/100. Salvage resource return reduced from 100% to 75%. ZERG Spore Crawler Root time decreased from 12 to 6. Bug Fixes Fixed a bug where Ghosts could not quickly EMP the same location. Fixed a bug where players were still able to stack flying units on top of each other. http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1213111662 Tak co na to říkáte? Nejvíc mě asi mrzí změna pylonu, která úplně znemožní můj oblíbený forge expand ![]() Salvage je nesmyslný od samého počátku, ale alespoň nějaká změna.. buff ghostů podle mě nepotřebný, ještě víc to zmenší používání HT (i když byl archon taky buffnut). Buff spore colony dobrý. Mno, alespoň že se konečně změní to PvP. |
Autor: | Yarin [ úte 26. dub 2011 10:00:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.3.3. (PTR) |
Buff archona je trochu nesmyslnej, dobre je massive, muze bourat FF a nepujde spomalit marauderama, ale od doby co staci 2x EMP a archon je tuhej tak to nema moc smysl edit: PvP se nezmeni, jen ten 4gate prijde o chvilku pozdeji. S ohledem na kratsi produkci jednotek to bude porad ta sama pohadka |
Autor: | nerdrage [ úte 26. dub 2011 10:51:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.3.3. (PTR) |
supr ale kolikrat si videl v pvp archona aby mohl bourat ff, mozna smysluplnejsi by bylo dat mu vetsi range,,, a ghosti pfff zachvilu se vazne dockame stavu kdy vyresi bug ze terran muze prohrat |
Autor: | MosquitoCZ [ úte 26. dub 2011 10:58:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.3.3. (PTR) |
nerdrage píše: supr ale kolikrat si videl v pvp archona aby mohl bourat ff, mozna smysluplnejsi by bylo dat mu vetsi range,,, a ghosti pfff zachvilu se vazne dockame stavu kdy vyresi bug ze terran muze prohrat
|
Autor: | MosquitoCZ [ úte 26. dub 2011 10:59:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.3.3. (PTR) |
nerdrage píše: supr ale kolikrat si videl v pvp archona aby mohl bourat ff, mozna smysluplnejsi by bylo dat mu vetsi range,,, a ghosti pfff zachvilu se vazne dockame stavu kdy vyresi bug ze terran muze prohrat +1:) |
Autor: | Pralev [ úte 26. dub 2011 11:01:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.3.3. (PTR) |
MosquitoCZ: Proč rovnou nenapíšeš +2? |
Autor: | ondik [ úte 26. dub 2011 11:03:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.3.3. (PTR) |
Yarin píše: edit: PvP se nezmeni, jen ten 4gate prijde o chvilku pozdeji. S ohledem na kratsi produkci jednotek to bude porad ta sama pohadka Mýlíš se.. už teď bylo hodně robotics buildů, které dokázaly skoro odrazit 4gate, takže velkou změnu by znamenalo i samotné prodloužení WG upgradu..a navíc se snížil čas produkce z normálních GW. Stejně tak nerf pylonu výrázně ztíží warpování nad soupeřovu rampu. PvP tak jak ho známe prakticky úplně vymizí (přinejmenším u profíků) |
Autor: | Swen [ úte 26. dub 2011 11:09:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.3.3. (PTR) |
no me salvage zas tak jako nesmysl nepripada, tos ma univerzalni kanon kterej je zaroven detektor, zerg ma crawlera a spore ktery aspon nezerou suply a teran ma turret a bunkr do kteryho jeste musis nacpat jednotky aby mel stejnou funkci jako crawler nebo photon. takze vsichni krome terana si muzou zajistit expu proti pozemnim harasum bez toho aby meli mensi ofenzivni armadu takze mi salvage pripadne jako kompenzace tohodle i kdyz bych bral misto toho nejkej kanon ala crawler, hned by se daly delat lepsi cheesy s teranem .-) a tomu zlevneni ghosta bych moc buff nerikal jediny kde to clovek pozna je early, mozna mid game pac pozdeji uz zase 50 gasu zas takovej problem nejni a kolik lidi jezdi ghosty v early game ( i kdyz to seted mozna zmeni) |
Autor: | Pralev [ úte 26. dub 2011 11:24:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.3.3. (PTR) |
Buff Ghosta rozhodně buff je, ale jsem za něj rád. Jinak Terran má proti pozemnímu harassu u expy PF. |
Autor: | Shibberius [ úte 26. dub 2011 11:44:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.3.3. (PTR) |
No pekne, hmmm archon bude massive, to asi sa asi troska prejavy nie len na force fieldoch a mozno aj na voidoch ci? (nie som isty ale teraz maju voidy bonus na massive myslim), tomu salvage trocha nerozumiem ale asi to ma co to spolocne s bunker harassom, spora - dobra vec umozni to zergovi sa lepsie vysporiadat s early harrasom cloakovanych jednotiek, hmm ten ghost, no neviem, v kazdom pripade otvara nejake nove moznosti na early ghostov v kombinacii s inymi plynovymi jednotkami (mozno reapers/ghost/mara), ale v kazdom pripade mi to pride ako skor vyhoda do mid/late game a asi tiez vo vacsom vyuziti ghosta pri TvZ a asi aj TvT. uvidi sa. |
Stránka 1 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |