StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
BW vs SC2 https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=1360 |
Stránka 1 z 9 |
Autor: | Aklain [ úte 19. dub 2011 11:06:53 ] |
Předmět příspěvku: | BW vs SC2 |
ja chcu zpatky BW kde rozhodoval skill a ne luck a all in strategie... stare bw kde vyhravali lepsi hraci a ne ten kdo zahraje all in.... stare bw kde ti jmeno skilera budilo strach, ne ze si reknes jak tady, zahraju 4 gate a treba to vyjde " a casto to vychazi " stare bw kde nahrane hodiny a hry znamenaly zkusenosti, ne body do tabulky..... |
Autor: | Mollar [ úte 19. dub 2011 11:13:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
![]() Mě nejvíc vadí warp-in (ale to už všichni víte), ten tomu all-inování dost napomáhá si myslim. Nebejt jeho, tak žádnej 4 gate nevznikne. |
Autor: | Aklain [ úte 19. dub 2011 11:16:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
Mollar píše: :idea: Mě nejvíc vadí warp-in (ale to už všichni víte), ten tomu all-inování dost napomáhá si myslim. Nebejt jeho, tak žádnej 4 gate nevznikne. ale zas musis brat ze nebejt toho.. tak protos nema absolutni sanci proti obou rasam ![]() a abys to odstranil tak musis odebrat injectovani larev.. a reactor u T>. navic marauder by musel mit ohodne min zivota aby se to dal mass baracks jednotek counterovat HTckama jako to bylo v BW, protoze na to ze to je bracks jednotka tak ma strasne moc HP... a strasnej dmg.... musel bys cele sc2 prekopat... me osobne by to nevadilo... nadavam na to uz od bety totiz ![]() |
Autor: | Mollar [ úte 19. dub 2011 11:22:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
Aklain píše: ale zas musis brat ze nebejt toho.. tak protos nema absolutni sanci proti obou rasam ![]() a abys to odstranil tak musis odebrat injectovani larev.. a reactor u T>. navic marauder by musel mit ohodne min zivota aby se to dal mass baracks jednotek counterovat HTckama jako to bylo v BW, protoze na to ze to je bracks jednotka tak ma strasne moc HP... a strasnej dmg.... musel bys cele sc2 prekopat... me osobne by to nevadilo... nadavam na to uz od bety totiz ![]() No vidíš, tohle mě nikdy nějak zásadně nenapadlo.. něco na tom asi bude.. Co kdyby upravili aspoň vzdálenost, do jaké můžeš warpovat od gatewaye - třeba okruh velký jako od Senzor-tower. pokud bys chtěl nawarpovat víc jednotek na jedno místo, musel bys tak učinit do místa, kde se protínají oblasti od jednotlivých gatewayí. Co si o tom myslíš? EDIT: Mě totiž vadí, že libovolnou vzdáleností v podstatě nově vyrobené jednotky od Tosse nemusejí nikam chodit... takže při obraně se všechny seskupují okamžitě na jednom místě. Pravda, je to vynahrazeno možností jejich zásahu před dokončením warp-inu, ale stejně, mě se taky při obraně roache neseskupí u jedné hatchery, ale slejzají se z půlky mapy. |
Autor: | Aklain [ úte 19. dub 2011 11:24:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
urcite by tu na foru padlo mnoho veci ktere by se mohli udelat jinak, a hodne z nich by nezasahlo ani do balance, ale kamaradi z blizardu jsou hnupi ![]() a to s tim warpem by taky np udelat slo.... Protoska senzor tower na energii ![]() ![]() |
Autor: | elkar [ úte 19. dub 2011 11:32:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
myslím že je to něco za něco. SC2 je víc "mass friendly" takže to hraje víc lidí a tím se rozšiřuje i základna pro potenciální profíky. a mimo jiný se zmenšuje mezera mezi koreou a zbytek světa. |
Autor: | MaHi [ úte 19. dub 2011 11:40:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
Stále můžeme doufat, že SC2 nedopadne jako Warcraft, který nikdy nebyl, není a už ani nebude balanced... a to na tom měl Blizzard sakra hodně času. Mně osobně taky vadí ta přehnaná sílá timing attacků, velká úspěšnost 1-2 base semi/allinů ... Celkově mi příjde, že nevyhrávájí hráči s lepším skillem, ale spíš ti, kteří mají větší štěstí a podaří se jim haluzovš nějáký timing ![]() Uvidíme jak to bude vypadat po dalších datadiscích, ale bojím se, že to bude spíše horši ![]() |
Autor: | elkar [ úte 19. dub 2011 11:47:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
MaHi píše: Stále můžeme doufat, že SC2 nedopadne jako Warcraft, který nikdy nebyl, není a už ani nebude balanced... a to na tom měl Blizzard sakra hodně času. Mně osobně taky vadí ta přehnaná sílá timing attacků, velká úspěšnost 1-2 base semi/allinů ... Celkově mi příjde, že nevyhrávájí hráči s lepším skillem, ale spíš ti, kteří mají větší štěstí a podaří se jim haluzovš nějáký timing ![]() Uvidíme jak to bude vypadat po dalších datadiscích, ale bojím se, že to bude spíše horši ![]() v přepočtu do původního SC jsme teď v roce 1999 takže na balnce bude ještě čas ![]() |
Autor: | ondik [ úte 19. dub 2011 12:02:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
co se týče 4 gate, které dělají největší problémy v PvP, nejjednodušší a zároveň nejefektivnější řešení by podle mě bylo zdražit upgrade na 100/100 (nebo nějakou podobnou částku). 1) znamenalo by to konec dnešních 4 gate v PvP a velké oslabení v dalších MU. 2) na to, jak zásadní upgrade to je, mi připadá neúměrně levný. 3) v PvZ i PvT se toss na začátku bez WG v klidu obejde. 4) celý mechanismus WG by zůstal zachován. |
Autor: | nerdrage [ úte 19. dub 2011 12:07:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
zdrazeni warp gate by mela za dusledek min jednotek pro tosse v early game coz by udelalo 3 rax a roach all iny jeste smrtelnejsi |
Stránka 1 z 9 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |