StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 16. čer 2024 2:49:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: GSL
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 13:11:49 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 09. lis 2010 11:13:56
Příspěvky: 566
Bydliště: Mar Sara
Mohl by mi někdo sofistikovanej vysvětlit jak teď funguje ten system s tím code A, S?

Já totiž koukal na první dvě sezóny, kde to nebylo, až ve druhý ti co byli v top 16 a výš dostali code S. Ale teď se to tam nějak mixuje a nevidím v tom nic moc logickýho.

Moje představa je, že mezi sebou jdou ti to maji stejný CODE a až potom jdou proti sobě, ale pak mi nějak chybí to, že se do GSl dostane kdokoliv kdo se přihlásí a projde kvalifikací. Což všude předtím hlásali.

_________________
offering gosu coaching only 40€/hr
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: GSL
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 13:55:02 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 17:06:08
Příspěvky: 189
mozna pomuze tohle http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/G ... _II_League :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: GSL
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 13:55:43 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
CODE S: 32 hráčů, 8 skupin po 4, 2 postupují do playoff (předchozí sezónu byla top16 fáze ještě formou skupin), 2 sestupují do tzv. up and down zápasů.

CODE A: 32 hráčů, playoff, top8 postupuje do up and down zápasů, 16 hráčů, kteří prohráli v prvním kole, vypadávají z code A. O těchto 16 míst se hraje v kvalifikačním turnaji, 4 místa z nich mají zajištěni zahraniční hráči.

up and down: 24 hráčů, 3 skupiny po třech, skupinu tvoří 1 hráč z top8 code A, 1 hráč ze 3. místa code S skupin a 1 hráč ze 4. místa code S skupin. V prvním zápase hraje top8 code A proti hráči ze 3. místa code S skupin, vítěz postupuje do další sezóny CODE S. Poražený hraje se 4. hráčem z code S skupin, vítěz tohoto zápasu postupuje do CODE S, poražený jde do CODE A.

Jinak tady na GSL už topic určitě je.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: GSL
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 14:05:58 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Ten systém je chaotický jak prase :)

Každopádně si myslím, že se HayPro, MoonGlade a Ret musí cítit jako kokůtci... Prosazovaní ( a že dost Korejců mrčelo, že oni musí vyhrát kvalifikaci a banda "cizáků" je tam jen tak nasazena ) a přitom absolutní Fail. Jediný, kdo se drží je HuK, ale co si budem, kdyby to dneska ten Zerg neposral, tak by to HuK prostě nevyhrál ani náhodou :)

Jinak já absolutně fandím Jinrovi, ten kluk je dsný bourák a má podle mně potenciál tuhle sezónu vyhrát!

Obrovské zklamání je pro mně FruitDealer ( myslím, že nejen pro mně ). Ze solidního macro hráče se stal lamer, který se snaží vyhrát každou hru nějákým trikem nebo allinem... Nelíbí se mi jeho styl a navíc mu to ani vůbec nejde

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: GSL
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 14:10:01 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
ondik píše:
up and down: 24 hráčů, 3 skupiny po třech, skupinu tvoří 1 hráč z top8 code A, 1 hráč ze 3. místa code S skupin a 1 hráč ze 4. místa code S skupin. V prvním zápase hraje top8 code A proti hráči ze 3. místa code S skupin, vítěz postupuje do další sezóny CODE S. Poražený hraje se 4. hráčem z code S skupin, vítěz tohoto zápasu postupuje do CODE S, poražený jde do CODE A.


Tak tohle mě pobavilo. Opravdu jednoduchý systém :D

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: GSL
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 14:13:02 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
Taky fandím Jinrovi. Myslím že má velkou šanci vyhrát, plno výborných hráčů už vypadlo (MKP, IMMVP, Nestea, TOP)

A k hukovi: všichni hráči dělají chyby a ti lepší je dělají méně, huk jich udělal méně a vyhrál, jednoduché

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: GSL
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 14:15:15 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
No já si myslím, že spíš ten zerg udělal jednu masivní :D a to byla neustálá produkce Ultralisků... viděl, že Huk má mass imortals a nejel broadlordy... a přitom tech na to měl ( a ze začátku i finance )...

No jako mně to neva, já Hukovi fandím, jen říkám že dneska to měl tak tak

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: GSL
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 14:30:00 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 09. lis 2010 11:13:56
Příspěvky: 566
Bydliště: Mar Sara
Mě se líbí jak tam naráží ten korejskej styl na ten nekorejskej. Třeba Jirno... kdo kdy viděl u korejců v GSL že by měl v army 6,8,10 sentry, přitom právě forcefieldama si tu army nakrájí jak potřebuje.


Takže sytém to je v odstatě takovej, že CODE skupiny se hrají zvlášť a ti nejhorší(lepší) mezi sebou hrají o udržení/postup do lepší/horší CODE.

Asi to má smysl v tom, že ti TOP hráči mají účast jistou a tím pádem nemusí pokaždé zdlouhavě prokazovat v kvalifikaci že na to mají. A pokud budou prohrávat tak se tam stejně dolů dostanou, takže je to OK.

I když mě připadne tahle poslední sezóna taková... tuctová, i když je mi jasný že se hrajou jen první zápasy, stejně. Ty první tři měly nádech megalomanský akce, tady už mi to tak nepřipadá.



Ale myslím, že je celkem logické že bude teď celý léta probíhat GSL jako nejlepší světová LIGA a proti tomu bude třeba 2x, 3x ročně GSWC jako šampionát, kde půjde o ty velký prachy tak jako v sesaon 1,2,3.

_________________
offering gosu coaching only 40€/hr
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: GSL
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 14:37:53 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
No moc jsem nepochopil tu první část příspěvku... Jinro a sentry ? Jinro je Terran, takže si ho nejspíš s někým pleteš. Jinak nevidím důvod proč si dělit castery do víc skupin, když je od WC3 v Blizzardím enginu smart-casting = i když máš skupinu kouzelníků tak na jeden klik háže kouzlo vždycky jenom jeden, takže není důvod klikat to po jednom jak v BW, kde by za stejné situace hodili kouzlo všichni.

K tomu GSL. Myslím si, že je to momentálně nejlepší liga, ale jakmile najede NASL, tak bude daleko větší - už proto, že je přístupnější ( polohově i skillově ) většímu množství hráčů. Peníze, které do ní narvou jsou taky více než slušené ( 100 000 doláčů na jednu sezonu ) a jelikož je SC2 v Americe relativně velká záležitost, nebál bych se o úspěch :)

Každopádně GSL bude navždy něco prestižního, kde může soutěžit opravdu minimum hráčů :) :ugeek:

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: GSL
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 15:05:02 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 09. lis 2010 11:13:56
Příspěvky: 566
Bydliště: Mar Sara
MaHi píše:
No moc jsem nepochopil tu první část příspěvku... Jinro a sentry ? Jinro je Terran, takže si ho nejspíš s někým pleteš. Jinak nevidím důvod proč si dělit castery do víc skupin, když je od WC3 v Blizzardím enginu smart-casting = i když máš skupinu kouzelníků tak na jeden klik háže kouzlo vždycky jenom jeden, takže není důvod klikat to po jednom jak v BW, kde by za stejné situace hodili kouzlo všichni.


6,8,10 jsem myslel jako počet, ne dělění na skupiny. Korejci nezakládaj army na sentry tolik.

Právě tu hru nemlžu najít, sem totiž koukal ještě sezonu 3 a lednovou sezonu a nekde jsem to tam videl, jak to krájel a určitě to byl non-korejec.


Edit: Huk vs. Curious, na Metalopolis.

_________________
offering gosu coaching only 40€/hr
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz