StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

GSL
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=1212
Stránka 1 z 3

Autor:  elkar [ stř 02. bře 2011 13:11:49 ]
Předmět příspěvku:  GSL

Mohl by mi někdo sofistikovanej vysvětlit jak teď funguje ten system s tím code A, S?

Já totiž koukal na první dvě sezóny, kde to nebylo, až ve druhý ti co byli v top 16 a výš dostali code S. Ale teď se to tam nějak mixuje a nevidím v tom nic moc logickýho.

Moje představa je, že mezi sebou jdou ti to maji stejný CODE a až potom jdou proti sobě, ale pak mi nějak chybí to, že se do GSl dostane kdokoliv kdo se přihlásí a projde kvalifikací. Což všude předtím hlásali.

Autor:  teqini [ stř 02. bře 2011 13:55:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: GSL

mozna pomuze tohle http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/G ... _II_League :)

Autor:  ondik [ stř 02. bře 2011 13:55:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: GSL

CODE S: 32 hráčů, 8 skupin po 4, 2 postupují do playoff (předchozí sezónu byla top16 fáze ještě formou skupin), 2 sestupují do tzv. up and down zápasů.

CODE A: 32 hráčů, playoff, top8 postupuje do up and down zápasů, 16 hráčů, kteří prohráli v prvním kole, vypadávají z code A. O těchto 16 míst se hraje v kvalifikačním turnaji, 4 místa z nich mají zajištěni zahraniční hráči.

up and down: 24 hráčů, 3 skupiny po třech, skupinu tvoří 1 hráč z top8 code A, 1 hráč ze 3. místa code S skupin a 1 hráč ze 4. místa code S skupin. V prvním zápase hraje top8 code A proti hráči ze 3. místa code S skupin, vítěz postupuje do další sezóny CODE S. Poražený hraje se 4. hráčem z code S skupin, vítěz tohoto zápasu postupuje do CODE S, poražený jde do CODE A.

Jinak tady na GSL už topic určitě je.

Autor:  MaHi [ stř 02. bře 2011 14:05:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: GSL

Ten systém je chaotický jak prase :)

Každopádně si myslím, že se HayPro, MoonGlade a Ret musí cítit jako kokůtci... Prosazovaní ( a že dost Korejců mrčelo, že oni musí vyhrát kvalifikaci a banda "cizáků" je tam jen tak nasazena ) a přitom absolutní Fail. Jediný, kdo se drží je HuK, ale co si budem, kdyby to dneska ten Zerg neposral, tak by to HuK prostě nevyhrál ani náhodou :)

Jinak já absolutně fandím Jinrovi, ten kluk je dsný bourák a má podle mně potenciál tuhle sezónu vyhrát!

Obrovské zklamání je pro mně FruitDealer ( myslím, že nejen pro mně ). Ze solidního macro hráče se stal lamer, který se snaží vyhrát každou hru nějákým trikem nebo allinem... Nelíbí se mi jeho styl a navíc mu to ani vůbec nejde

Autor:  Pralev [ stř 02. bře 2011 14:10:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: GSL

ondik píše:
up and down: 24 hráčů, 3 skupiny po třech, skupinu tvoří 1 hráč z top8 code A, 1 hráč ze 3. místa code S skupin a 1 hráč ze 4. místa code S skupin. V prvním zápase hraje top8 code A proti hráči ze 3. místa code S skupin, vítěz postupuje do další sezóny CODE S. Poražený hraje se 4. hráčem z code S skupin, vítěz tohoto zápasu postupuje do CODE S, poražený jde do CODE A.


Tak tohle mě pobavilo. Opravdu jednoduchý systém :D

Autor:  Weezing [ stř 02. bře 2011 14:13:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: GSL

Taky fandím Jinrovi. Myslím že má velkou šanci vyhrát, plno výborných hráčů už vypadlo (MKP, IMMVP, Nestea, TOP)

A k hukovi: všichni hráči dělají chyby a ti lepší je dělají méně, huk jich udělal méně a vyhrál, jednoduché

Autor:  MaHi [ stř 02. bře 2011 14:15:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: GSL

No já si myslím, že spíš ten zerg udělal jednu masivní :D a to byla neustálá produkce Ultralisků... viděl, že Huk má mass imortals a nejel broadlordy... a přitom tech na to měl ( a ze začátku i finance )...

No jako mně to neva, já Hukovi fandím, jen říkám že dneska to měl tak tak

Autor:  elkar [ stř 02. bře 2011 14:30:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: GSL

Mě se líbí jak tam naráží ten korejskej styl na ten nekorejskej. Třeba Jirno... kdo kdy viděl u korejců v GSL že by měl v army 6,8,10 sentry, přitom právě forcefieldama si tu army nakrájí jak potřebuje.


Takže sytém to je v odstatě takovej, že CODE skupiny se hrají zvlášť a ti nejhorší(lepší) mezi sebou hrají o udržení/postup do lepší/horší CODE.

Asi to má smysl v tom, že ti TOP hráči mají účast jistou a tím pádem nemusí pokaždé zdlouhavě prokazovat v kvalifikaci že na to mají. A pokud budou prohrávat tak se tam stejně dolů dostanou, takže je to OK.

I když mě připadne tahle poslední sezóna taková... tuctová, i když je mi jasný že se hrajou jen první zápasy, stejně. Ty první tři měly nádech megalomanský akce, tady už mi to tak nepřipadá.



Ale myslím, že je celkem logické že bude teď celý léta probíhat GSL jako nejlepší světová LIGA a proti tomu bude třeba 2x, 3x ročně GSWC jako šampionát, kde půjde o ty velký prachy tak jako v sesaon 1,2,3.

Autor:  MaHi [ stř 02. bře 2011 14:37:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: GSL

No moc jsem nepochopil tu první část příspěvku... Jinro a sentry ? Jinro je Terran, takže si ho nejspíš s někým pleteš. Jinak nevidím důvod proč si dělit castery do víc skupin, když je od WC3 v Blizzardím enginu smart-casting = i když máš skupinu kouzelníků tak na jeden klik háže kouzlo vždycky jenom jeden, takže není důvod klikat to po jednom jak v BW, kde by za stejné situace hodili kouzlo všichni.

K tomu GSL. Myslím si, že je to momentálně nejlepší liga, ale jakmile najede NASL, tak bude daleko větší - už proto, že je přístupnější ( polohově i skillově ) většímu množství hráčů. Peníze, které do ní narvou jsou taky více než slušené ( 100 000 doláčů na jednu sezonu ) a jelikož je SC2 v Americe relativně velká záležitost, nebál bych se o úspěch :)

Každopádně GSL bude navždy něco prestižního, kde může soutěžit opravdu minimum hráčů :) :ugeek:

Autor:  elkar [ stř 02. bře 2011 15:05:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: GSL

MaHi píše:
No moc jsem nepochopil tu první část příspěvku... Jinro a sentry ? Jinro je Terran, takže si ho nejspíš s někým pleteš. Jinak nevidím důvod proč si dělit castery do víc skupin, když je od WC3 v Blizzardím enginu smart-casting = i když máš skupinu kouzelníků tak na jeden klik háže kouzlo vždycky jenom jeden, takže není důvod klikat to po jednom jak v BW, kde by za stejné situace hodili kouzlo všichni.


6,8,10 jsem myslel jako počet, ne dělění na skupiny. Korejci nezakládaj army na sentry tolik.

Právě tu hru nemlžu najít, sem totiž koukal ještě sezonu 3 a lednovou sezonu a nekde jsem to tam videl, jak to krájel a určitě to byl non-korejec.


Edit: Huk vs. Curious, na Metalopolis.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/