saltazar píše:
Říká vám něco kombinace vojska proti počáteční MM zealot a sentry? Jakmile vidím, že na mě jde terran pushem vyjdu mu se zealoty vstříc, sentry odříznu ústup a když nemůže microvat tak už ho jen rozmačkáš, protože nablízko nemá šanci.
Zase spousta teorie. Lidi (hlavne tossove) vsude na forech breci kvuli MM, a je to z jednoducheho duvodu. MM je proste silne proti gateway (nerikam ze vsemocne). Ted tu zase uslysim spousty reakci jak to neni pravda apod. Ale je to proste tak marine, marauder + stim a o earlygame je postarano, pridam medivac a viking a je postarano o mid game...a tohle teorie neni...vyhral sem tim uz spousty her. Kdyz se clovek nenecha rozpulit na rampe a ma trosku trpelivosti na to aby pockal az tossovi rupnou nervy a udela nejaky "sebevrazedny" utok (jakykoliv utok). Problem nastane ve chvili kdy i toss ma trpelivost a vklidu si vytechuje na colosy immortaly apod.

Mym cilem bylo ukazat, ze se hra da hrat jednoduse. Neni potreba vymyslet veci typu. Aha on ma sentry, tak to ja musim ghosty, na coz on pujde colosy a ja vikingy, plus bude super raven s PDD a detekci, a neztrati se ani siege tank, a coz teprv blue flame hellion, ten usmazi zealoty a pro jistotu pridam dva thory, protoze ty kdyz opravuji SCV tak jsou silni a muzu si v klidu techovat do BC, a znicim ho yamatem...takhle lidi zacnou vymyslet kraviny, staci jednoducha hra...v posledni dobe docela vidam i jednoduse jen marinaky. Zkratka cim min se clovek bude muset soustredit na setup co jde a bude mu jasny, tak tim snaz se soustredi na to hlavni, cimz je dobre makro. Jde o to zjednodusit myslenkovy proces. Me se hraje daleko lip kdyz vim ze mi staci zmacknout 3DDAA (3rax marine+marauder) a vim ze mam postarano o produkci armady, nez kdyz premyslim jestli radsi udelam heliona nebo thora...