w0chtulka píše:
Je tu jeden VELIKEJ problem s timhle rychlym 4gatem a to je ze do baze ti muze kdykoli prijit jeden zealot a ty prohrajes napr... proto udelat v prubehu sentry a stalkera napr... a nebo pouzivat mnohem safer build:
9 pylon
12 gate
14 gas
16 pylon (pokud vs zerg tak na jeho naturalce pro blok hatcherky- je mozny ze bude potreba ho hodit uz driv)
17 cyber core
19 zealot
22 pylon (stop produkce prob na 20)
-cyber core complete warp gate + chrono boost 3x + stalker
-450 mineralu 3 gatewaye schovany u druhyho pylonu v bazi
24 druhej staler pokud je cas a suroviny (klidne ho boostnout nebo jednou boostnout nexus na to by mel timing vyjit)
24 pylon + send out probe a postavit dva proxy pylony jeden tak na pul cesty k souperi druhej docela blizko
32 nebo 34/34 nebo 42 supply (1 zealot a 5-6 stalkeru, predpokladam ze o pylon blokujici hatchku sme prisli) po prvnim warpinu move out - bacha na napr naky lingy sedici pred tvoji bazi atd, mozno kompletne odwallovat pylonem
pokud sou mineraly tak este nekdy behem buildu pridat nekam este jeden pylon pokud je hra proti zergovi
pokud vs protoss scoutnete ten 10gate warpgate allin co psal Saltazar tak otevrit 2gatem a po 3 zealotech uz stavet normalne cyber core takze po 5 lotech prejit na stalkery (s tema 3 + 2 lotama se ho snazit nejak zabit nejlepsi co de je sundat jeden pylon to ho strasne moc zbrzdi) a pak hodne moc chronoboostit warpgaty.
PvP je momentálně cointoss, s tímhle buildem prohraješ (nebo budeš minimálně tak pozadu, že kompetentní hráč tě během pár minut přejede) na jakékoliv mapě pro 2 hráče, když soupeř pojede 9 pylon mimo základnu, 10 gateway v základně. Na mapě pro 4 hráče jsi zas závislý na náhodě. Já na mapách pro 4 opět začal používat starý dobrý inbase 4 gate allin (momentálně skóre 5:0), když protihráč nescoutuje 9. probou a není na close position, nikdy to s tímhle buildem nemůže ubránit.