StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 20. dub 2024 5:00:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TABU SC2
PříspěvekNapsal: stř 19. zář 2012 5:44:23 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
Ozzy89CZ píše:
Nechápu čeho se pořád terrani bojí. HT ? Ghost je levnější a bez upgradu má snipe i EMP, navíc může být neviditelný. Prostě se pořád nenaučily používat Ghosty toť vše. Ghost je counter na celou protoss rasu.


tak tohle me pobavilo ghost 200/100 Ht 50/150 a ted mi ukaz kde je ghost levnejsi :mrgreen: me osobne to prijde cenove nastejno a cloak je fakt uzitecnej kdyz kazdej toss ma nad army neviditelnej detector snipe je jen na castery a EMP ti sebere jen stity kdezto starma bio army bez problemu vymaze

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TABU SC2
PříspěvekNapsal: stř 19. zář 2012 7:48:14 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Ozzy89CZ píše:
deacon:
Rozumim tomu co píšeš :) Pořád je to ale ujetý podle tý teorie slabších T1 jednotek u protossů. Nemůžou mít přeci slabý T1 jednotky jen kvůli tomu že je lze warpovat na dálku! Takže řešením by bylo kdyby warpgate research stál třeba 200/200 a byl až v Twilight Council? Potom by se mohly T1 jednotky buffnout?

V lategame je to potom znát ta slabost T1 tossů (až na Zéloty, který jsou jako meatshield nepostradatelný). A to co píšeš do EDIT mě napadlo hnedka. jsou to T3 jednotky a můžeš je warpnout taky hnedka když už ten tech máš. Ikdyž teda zrušili Khadaray Amulet (ikdyž ostatní ten upgrade mají dál: Ghosti, Infestoři, Medivaci, Raveni).

Jak bych counteroval vikingy, coruptory, broodlordy a BC ? Žeby Voidrayema? A light jako Banshee a Muty Stalkerama a Phoenixema.

Je to fakt. Celej ten protoss je navrženej nějak nahovno... nebo dokonale :lol: těžko říct... já myslim že až se terrani naučej hrát tak půjde toss i zerg totálně pod kytky a nešrtne si.

Mno, chtěl jsem něco napsat, ale tohle fakt ne >< Takže So long, see you honey.... ^^

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TABU SC2
PříspěvekNapsal: stř 19. zář 2012 11:36:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Miluju takovehle QQ posty.

Btw. vytahujes jen to co se ti hodi. Rikas jak je marauder/roach silny a stalker (coz je ekvivalent pro tosse) je proti nim slaby...minimalne cena/vykon. Stalker je cenou sice drazsi, ale zaroven ma daleko vyssi mobilitu nez kterakoliv z techto jednotek (blink pres cliff z nej vlasne vytvari takovou semi-leteckou jednotku, a to nemluvim o blink mikru), plus jeho schopnost strilet jak na ground tak na air...me to prijde za tu cenu slusny. A samozrejme tu nepadlo ani slovo o forcefieldu, protoze ten je v poradku :D

Khaydarin amulet byl OP z jednoho duvodu, lidi objevili jeho silu...nejde ani o obranu proti dropum, ale spis nebranitelny drop do tezby...s nim mel toss moznost hned po warpu hodit storm, ergo nekolik sec na to aby clovek uplne vyklidil tezbu jinak je mrtva...a neni to tak ze postupne umira, ale je mrtva...plus podobny duvod na obranu pred jakymkoliv utokem (treba oblibenymi zerlingy). Stacil warpin a tzv. run-by je bye-bye.

A nejvic me pobavila cast az se "terrani nauci hrat" :D Moc dobre si pamatuju, ze neco podobneho schodne tvrdili Idra a WhiteRa, ale o tossech. Az se nauci splitovat armadu pred EMP nebo fungalem nebo treba i banelingy a tanky, tak budou nezstavitelni. Momentalni (dva roky trvajici) toss system je "big ball", tim ze kolosove muzou stat nad armadou a mensi pocet jednotek proste laka drzet kompaktni ball, ale priznejte si protosove kdy ste naposledy utocili linii a ne ballem...

Proste qq posty jsou vazne k smichu...smir se s tim ze tohle neni AoE a kazda rasa ma svoje mechaniky, takze zerg muze delat 15 dron najednou ma 300/300 armady a terran ma muly a sve 200/200 army suply, toss ma chrono, warpin a svuj nesmrtelny ball, takhle muzu v odlisnostech pokracovat skoro do nekonecna, ale ta hra funguje a nikdo si moc nestezuje jak to funguje (samozrejme se najdou vyjimky). A prave svoji odlisnosti je SC2 v oblasti e-sportu naprostou jednickou (a to uznavaji i hraci ostatnich her jako Dota, LoL, CS apod.).

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TABU SC2
PříspěvekNapsal: stř 19. zář 2012 15:10:51 
Offline
 Profil

Registrován: pon 25. črc 2011 19:11:04
Příspěvky: 156
Stoky píše:
Khaydarin amulet byl OP z jednoho duvodu, lidi objevili jeho silu...nejde ani o obranu proti dropum, ale spis nebranitelny drop do tezby...s nim mel toss moznost hned po warpu hodit storm...

Nemyslím, že zrovna tohle by byl problém. Než se HT nawarpuje, tak průměrnej Bronze hráč má workery pryč... To je lepší z té WP rovnou dropnout HTs s energií na Storm.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TABU SC2
PříspěvekNapsal: stř 19. zář 2012 21:47:44 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
TruE píše:
Nemyslím, že zrovna tohle by byl problém. Než se HT nawarpuje, tak průměrnej Bronze hráč má workery pryč... To je lepší z té WP rovnou dropnout HTs s energií na Storm.



Lol to nemyslis vazne vid? Takhle rychle dokaze wokery odstranit maximalne hrac ktery ma oci nalepe na minimape a to se minimalne do platiny/dia nedeje. 7 sec (2 sec na otevreni WP, 5 sec warpin, 2-3 sec dmg stormu), to znamena driv nez se vylozi medivac uz musi byt tezba prazdna...pouzivalo se to velice hojne i v profi hrach...melo to vyhodu neni to jako jiny drop...proste tam nekde stalo WP (2 suply) a kdyz se bojovalo padl drop HT do tezby a tezba dead...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TABU SC2
PříspěvekNapsal: čtv 20. zář 2012 8:14:13 
Offline
 Profil

Registrován: pon 25. črc 2011 19:11:04
Příspěvky: 156
No tak při bitvě je to něco jinýho. Jenomže to zase hráči v nižších ligách nestíhají. A i tak je těch 7s docela dost, aby sis toho mohl všimnout a s workerama utýct.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TABU SC2
PříspěvekNapsal: čtv 20. zář 2012 8:20:16 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Stoky píše:
Miluju takovehle QQ posty.

Btw. vytahujes jen to co se ti hodi. Rikas jak je marauder/roach silny a stalker (coz je ekvivalent pro tosse) je proti nim slaby...minimalne cena/vykon. Stalker je cenou sice drazsi, ale zaroven ma daleko vyssi mobilitu nez kterakoliv z techto jednotek (blink pres cliff z nej vlasne vytvari takovou semi-leteckou jednotku, a to nemluvim o blink mikru), plus jeho schopnost strilet jak na ground tak na air...me to prijde za tu cenu slusny. A samozrejme tu nepadlo ani slovo o forcefieldu, protoze ten je v poradku :D
...
A nejvic me pobavila cast az se "terrani nauci hrat" :D Moc dobre si pamatuju, ze neco podobneho schodne tvrdili Idra a WhiteRa, ale o tossech. Az se nauci splitovat armadu pred EMP nebo fungalem nebo treba i banelingy a tanky, tak budou nezstavitelni. Momentalni (dva roky trvajici) toss system je "big ball", tim ze kolosove muzou stat nad armadou a mensi pocet jednotek proste laka drzet kompaktni ball, ale priznejte si protosove kdy ste naposledy utocili linii a ne ballem...

....

Nesouhlas 1, stalker je slabý a velký. A silný udělat nelze ;) Ono kdyby se někomu portoval přímo pod bázi roach, asi by to vypadalo jinak :o) BTW pokud srovnám CS u maraudera a blink tak je jasný vítěz marauder, ptže blink je dáleko. Nicméně opět, je to důsledkem možnosti nawarpovat stalkera kamkoliv.
Forcefield je nutnost vzhledem k tomu, jak slabé ty jednotky jsou(zealot, stalker, sentry), proto neexistuje early game harass, proto jsme dostali Oracle a MScore v HotS a proto se stejně nic nezmění ;) (neočekávám radikální změny v HotS nebo LotV)

A nesouhlas 2 - aktuální trend je buď silný all-in v early(nebo na začátku mid) game, kdy protivník neustojí příval gateway jednotek nebo velký death ball(ten mají radši hráči platina-, protože to nestojí na správných force fieldech, složení jednotek atd.). Například celé PvZ v lategame je jeden velký fail, kdy se P spoléhají na šťastný vortex. Pokud to zrovna neprojde, tak smolík. Je to logické, splitování ani jiné metody nepomohou, ty základní jednotky jsou prostě slabé. Oni profíci ty jednotky splitují jak draci(např. Grubby, MC, Hero) a stejně to leckdy nepomůže, že ;)
A že to říkají zrovna 2 taková esa, Idra poslední dobou skutečně ukazuje, jaká je špička a WhiteRa také nic moc, spíše nic. Asi se to ještě ani jeden nenaučil, což? Speciálně WhiteRa, mluvíme-li o P :o) (což nic nemění na tom, že si ho jako hráče vážím, dívá se na něj fantasticky, bohužel je nejméně o třídu mimo, spíše o 2)

Co se KA týká, tak silný byl, ale právě kvůli warp gate techu, který to celé zeslonil... ale to bych se opakoval.

Aktuální hra P je docela nůďo, beton až do timing pushe nebo psycho death ballu. Vzrůšo, zážitek, žůžo :o) A HotS s tím nic neudělají jak to tak zatím vypadá :o) Oživení skýtá otravování zergů a protossů phoenixem :o)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TABU SC2
PříspěvekNapsal: čtv 20. zář 2012 10:11:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Asi kazdy hrajeme jinou hru protoze CS me prijde uzitecne jen proti 2-4 jednotkam...resp. proti gateway units a immortal. Proti zergovi ani proti terranovi neni jednotka proti ktere by to bylo uzitecne (mozna ve vyjimecnych pripadech pri pronasledovani infestoru a podobnych pripadech). Kdezto blink se da pouzit na blink mikro, na harrass proti vsem rasam. Takze se pouziva proti immortalum proti gateway units (zealot stalker forcefield), proti colosum, proti tankum, mutaliskum, infestorum, roachum, broodlordum atd atd atd...a top tu porad zustava ta legrace ze stalker muze strilet do vzduchu coz vam prijde jako samozrejme ale zerg a terran to musi resit jinak...

A co se tyka whitery a idry...tak je to vyrok cca rok stary...a nikdo nemuze poprit ze whitera a idra byli a jsou jedni z nejlepsich hracu sveta, i kdyz treba momentalne spadli z top 20 tak vzdycky patrili mezi nejlepsi, takze jejich nazor pro me ma rozhodne nejakou vahu...takze hazet spinu je myslim zbytecne....to je jako rikat ze ronaldinho nebo beckham jsou spatni fotbalisti...protoze dneska zari ronaldo.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TABU SC2
PříspěvekNapsal: pát 21. zář 2012 9:42:14 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Porovnáváme-li stalkera s blinkem a maraudera, pak je to značně unfair, protože blink a cs mají rozdílné nároky, na což jsem chtěl nenápadně poukázat, no nepodařilo se, no. Stalker získává maximum až právě blinkem, který je z určitých důvodů v twilight council, stejně tak charge. Protože až pak se ze slabých jednotek stávají jednotky celkem normální. Což stále nic nemění na tom, že jsou slabé vzhledem k ceně.
BTW i dnes se dají chargeloti umicrovat, stojí to hromadu klikání a nebýt toho, že si během té doby alespoň 2x bouchnou, tak stojí za nic i s charge(bavíme-li se o PvT)

Já na ně špínu neházím, já jenom tvrdím, že to, co řekli, bylo mimo. Je plno Protoss hráčů, kteří své jednotky splitují, mají šílené micro a stejně dokáží prohrát na baneling drop atp. P hráči již dávno splitují a dělají tyhle ptákoviny, jenže ono to dost často nestačí, protože pokud nemají za prdelí T3 jednotky, tak prohrají. Proto jsem uvedl hráče, u kterých jsem to splitování nedávno viděl(znova, hlavně Grubby a MC). Prostě ty věty byly buď špatně přeloženy nebo vytrženy z kontextu, jinak se to nedá vysvětlit(split proti Z byl dávno známý již před rokem a dělo se to pravidelně)...
A BTW WhiteRa bych nezařadil do top20 hráčů světa za celou dobu SC2, možná v betě ;)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz