StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
Sekanie hry https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=16&t=1713 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Avenger [ čtv 03. lis 2011 16:28:44 ] |
Předmět příspěvku: | Sekanie hry |
Často ked hrám tak mi hra začne zrazu strasne sekat 1-2fps ,mimo to mi aj vypisuje : Your computer is running low on paged pool memory.Neviete čím to moze byt ? Ani nemam nič okrem SC zapnute. Moj PC: AMD Phenon8450 Triple-CoreProcessor 2.11GHz , 4GB RAM , ATI Radeon HD 4850 1GB. |
Autor: | Pride [ čtv 03. lis 2011 17:12:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
http://www.teamliquid.net/forum/viewmes ... _id=113433 |
Autor: | Yarin [ čtv 03. lis 2011 18:15:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
www.xpstojizahovno.cz |
Autor: | sKopheK [ čtv 03. lis 2011 21:01:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
sc2 je strasne spatne naprogramovane ![]() ![]() |
Autor: | Tyckin [ pon 16. led 2012 18:05:24 ] |
Předmět příspěvku: | Sekanie hry |
Avenger píše: Často ked hrám tak mi hra začne zrazu strasne sekat 1-2fps ,mimo to mi aj vypisuje : Your computer is running low on paged pool memory.Neviete čím to moze byt ? Ani nemam nič okrem SC zapnute. Moj PC: AMD Phenon8450 Triple-CoreProcessor 2.11GHz , 4GB RAM , ATI Radeon HD 4850 1GB. Tak tohle mne trápilo taky, „vyřešil“ jsem to snížením detailů, a ač tyhle hlášky občas zahlédnu (zejména v 2v2), už nedochází k zamrznutí hry, resp. snížení na 1fps. Nicméně ten výše zmíněný odkaz prozkoumám a zkusím postup použít ![]() Trápí mne ale jiná věc – neplynulost hry (trhání), víceméně pouze v pokročilejších fázích hry (100 a více supply), zejména pak v 2v2. Ale i v 1v1 (i proti AI) se hra po cca 15-20 minutách začne více či méně trhat, paradoxně ne ale pouze v případě, že čučím na nějakou velkou armádu či bitvu, ale trhá to i když v expanzi nahazuju larvy atd., prostě nedělá to na mne dojem, že by to grafika nestíhala. Částečně jsem to vyřešil snížením detailů z medium na úplné low při rozlišení 1280x1024. Procesor (AMD 4jádro na 3,2Ghz) v tyto momenty přetížen rozhodně není (do 50%), RAM mám 4GB (dostupné 3,3GB – WinXP 32bit.), při hraní obsazeno max. 2,2GB, grafika je ATI 5670 512MB DDR5 - tedy ta nic extra, ale upřímně, zase taková slabota to není a čekal bych podstatně více, při low detailech v tom rozlišení plynulost určitě, zejména v 1v1. A jak jsem psal, trhá to pak už pořád, i když nekoukám na souboj obřích armád (tam je to pochopitelně výraznější), a trápí mne to zejména při 2v2 hrách ![]() Tak trochu mám podezření na nějakou „zradu“ související nějak s WinXP, procesor mám výkonný, RAM dost, grafika by tohle zvládat myslím měla, tak mne nic jiného nenapadá. A ta hláška „low pool paged memory“ je taky chybou WinXP. Kdyby to bylo grafikou, tak to přeci netrhá všude, i když čučím na prázdnej plácek, ale trhalo by to v momentech kdy nestíhá (budovy, armády) nebo ne ![]() Jinak jsou WinXP cool, rozběhnu na nich kdejaký starý HW i SW, vykopávkové hry nevyjímaje ![]() |
Autor: | satik [ pon 16. led 2012 19:27:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
Tyckin píše: Avenger píše: Často ked hrám tak mi hra začne zrazu strasne sekat 1-2fps ,mimo to mi aj vypisuje : Your computer is running low on paged pool memory.Neviete čím to moze byt ? Ani nemam nič okrem SC zapnute. Moj PC: AMD Phenon8450 Triple-CoreProcessor 2.11GHz , 4GB RAM , ATI Radeon HD 4850 1GB. Tak tohle mne trápilo taky, „vyřešil“ jsem to snížením detailů, a ač tyhle hlášky občas zahlédnu (zejména v 2v2), už nedochází k zamrznutí hry, resp. snížení na 1fps. Nicméně ten výše zmíněný odkaz prozkoumám a zkusím postup použít ![]() Trápí mne ale jiná věc – neplynulost hry (trhání), víceméně pouze v pokročilejších fázích hry (100 a více supply), zejména pak v 2v2. Ale i v 1v1 (i proti AI) se hra po cca 15-20 minutách začne více či méně trhat, paradoxně ne ale pouze v případě, že čučím na nějakou velkou armádu či bitvu, ale trhá to i když v expanzi nahazuju larvy atd., prostě nedělá to na mne dojem, že by to grafika nestíhala. Částečně jsem to vyřešil snížením detailů z medium na úplné low při rozlišení 1280x1024. Procesor (AMD 4jádro na 3,2Ghz) v tyto momenty přetížen rozhodně není (do 50%), RAM mám 4GB (dostupné 3,3GB – WinXP 32bit.), při hraní obsazeno max. 2,2GB, grafika je ATI 5670 512MB DDR5 - tedy ta nic extra, ale upřímně, zase taková slabota to není a čekal bych podstatně více, při low detailech v tom rozlišení plynulost určitě, zejména v 1v1. A jak jsem psal, trhá to pak už pořád, i když nekoukám na souboj obřích armád (tam je to pochopitelně výraznější), a trápí mne to zejména při 2v2 hrách ![]() Tak trochu mám podezření na nějakou „zradu“ související nějak s WinXP, procesor mám výkonný, RAM dost, grafika by tohle zvládat myslím měla, tak mne nic jiného nenapadá. A ta hláška „low pool paged memory“ je taky chybou WinXP. Kdyby to bylo grafikou, tak to přeci netrhá všude, i když čučím na prázdnej plácek, ale trhalo by to v momentech kdy nestíhá (budovy, armády) nebo ne ![]() Jinak jsou WinXP cool, rozběhnu na nich kdejaký starý HW i SW, vykopávkové hry nevyjímaje ![]() Pokud v tu chvili bezi malo fps, i kdyz grafika toho moc nekresli, tak nestiha procak. Pokud to bezi fps dost, ale vylozene to skube, tak ramka. U tebe bych tipoval tu ramku, hlavne pak ten 32bitovej system, kterej uz proste dneska je trochu archaickej ![]() |
Autor: | TruE [ pon 16. led 2012 19:46:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
Zahoď XPcka, kor 32bitovy. 32bitovej systém je schopen využít maximálně 3GB RAM, takže je sice krásný, že máš 4 GB, ale sou ti úplně k ničemu s tímhle systémem. |
Autor: | Fanatic [ pon 16. led 2012 20:35:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
Prostě všechno stáhni na low a seš ok. Stejně k SC hezkou grafiku neptořebuješ. |
Autor: | Tyckin [ stř 18. led 2012 12:39:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
Tak bohužel na low detailech už jsem a pomohlo to jen částečně ![]() Ohledně RAM - ano, 32bit. XP zvládnou alokovat pouze 3,3GB z 4GB, ovšem v době hraní systém + aplikace + SC2 zabírají max. 2,2GB, tzn. pořád je tam 1GB rezerva. A že by nestíhal procesor je asi taky blbost - 4jádrový Athlon II na 3,2Ghz není žádné dělo, ale taky rozhdodně žádné ořezávátko, vytížení v době kdy hrajeme a hra se trhá se pohybuje mezi 40-50%. Spíše mám podezření na cosi ve smyslu "špatné práce se svěřeným výkonem" ze strany XP, prostě nějaká "organizační" chyba při vzájemné komunikaci veškerého HW a SW, protože ač grafika není nejvýkonnější, při 1280x1024 při low detailech opravdu myslím škubat nemá, zvláště ne v situaci, kdy na mapě čučím na graficky nenáročné místo, nikoli na flek s grupou bojujících jednotek, to bych pochopil, ale ne když to pak cuká všude. Asi nezbyde než přejít na 64bit. Win7 ![]() |
Autor: | satik [ stř 18. led 2012 13:18:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
Tyckin píše: Tak bohužel na low detailech už jsem a pomohlo to jen částečně ![]() Ohledně RAM - ano, 32bit. XP zvládnou alokovat pouze 3,3GB z 4GB, ovšem v době hraní systém + aplikace + SC2 zabírají max. 2,2GB, tzn. pořád je tam 1GB rezerva. A že by nestíhal procesor je asi taky blbost - 4jádrový Athlon II na 3,2Ghz není žádné dělo, ale taky rozhdodně žádné ořezávátko, vytížení v době kdy hrajeme a hra se trhá se pohybuje mezi 40-50%. Spíše mám podezření na cosi ve smyslu "špatné práce se svěřeným výkonem" ze strany XP, prostě nějaká "organizační" chyba při vzájemné komunikaci veškerého HW a SW, protože ač grafika není nejvýkonnější, při 1280x1024 při low detailech opravdu myslím škubat nemá, zvláště ne v situaci, kdy na mapě čučím na graficky nenáročné místo, nikoli na flek s grupou bojujících jednotek, to bych pochopil, ale ne když to pak cuká všude. Asi nezbyde než přejít na 64bit. Win7 ![]() To ze mas dost volne pameti neznamena, ze ma sc dost pameti, ono vubec SC2 s pameti naklada nejak zajimave, ja mam 4 GB ram (WIN 7 x64) a taky mam pres 1 GB pameti volno, ale kdyz pustim SC2 s vypnutou virtualni pameti a chvili hraju, tak mi to najednou spadne a vyhodi hlasku o nedostatku pameti, i kdyz v tu chvili bylo volny jeste ten jeden GB. Ono to s tou pameti je ve Win trochu komplikovanejsi, neni to jen ze mas X GB a kdyz je volna, tak se priradi, ale pamet je jeste systemove rozdelena prave na stranky, protoze se to systemu lip hlida, co kde je obsazeny a co volny, nez kdyz by musel hlidat kazdej bajt. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |