StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pon 10. pro 2018 22:52:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sekanie hry
PříspěvekNapsal: čtv 03. lis 2011 16:28:44 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 03. lis 2011 16:14:36
Příspěvky: 1
Často ked hrám tak mi hra začne zrazu strasne sekat 1-2fps ,mimo to mi aj vypisuje : Your computer is running low on paged pool memory.Neviete čím to moze byt ? Ani nemam nič okrem SC zapnute. Moj PC: AMD Phenon8450 Triple-CoreProcessor 2.11GHz , 4GB RAM , ATI Radeon HD 4850 1GB.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekanie hry
PříspěvekNapsal: čtv 03. lis 2011 17:12:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 16. pro 2010 21:35:08
Příspěvky: 111
http://www.teamliquid.net/forum/viewmes ... _id=113433

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekanie hry
PříspěvekNapsal: čtv 03. lis 2011 18:15:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 11. kvě 2010 20:37:13
Příspěvky: 659
www.xpstojizahovno.cz

_________________
Yarin dont play sports, he plays games of all sorts, plugs in all ports, who wears short shorts.
muj stream v 720p na ->http://www.justin.tv/yar1n<-
archiv epizod Yarin vs Internet na ->http://yarinvsinternet.blogspot.com/<-
Yarin vs Internet Live Po, St, Pá ve 20:00
Yarin vs Ladder Live Út, Čt ve 20:00

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekanie hry
PříspěvekNapsal: čtv 03. lis 2011 21:01:35 
Offline
 ICQ  Profil

Registrován: čtv 24. úno 2011 22:33:42
Příspěvky: 81
sc2 je strasne spatne naprogramovane :ugeek: . na to, co ta hra ma za grafiku apod., to zere strasne mnozstvi pameti (u me 1,7 GB) nehlede na nastavenou grafiku. radeji to koukej jen na streamu, vetsinou je to stejne vetsi zabava :D

_________________
Obrázek

enJoY every moment of your life!


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Sekanie hry
PříspěvekNapsal: pon 16. led 2012 18:05:24 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 04. zář 2011 10:40:59
Příspěvky: 89
Avenger píše:
Často ked hrám tak mi hra začne zrazu strasne sekat 1-2fps ,mimo to mi aj vypisuje : Your computer is running low on paged pool memory.Neviete čím to moze byt ? Ani nemam nič okrem SC zapnute. Moj PC: AMD Phenon8450 Triple-CoreProcessor 2.11GHz , 4GB RAM , ATI Radeon HD 4850 1GB.



Tak tohle mne trápilo taky, „vyřešil“ jsem to snížením detailů, a ač tyhle hlášky občas zahlédnu (zejména v 2v2), už nedochází k zamrznutí hry, resp. snížení na 1fps. Nicméně ten výše zmíněný odkaz prozkoumám a zkusím postup použít ;)

Trápí mne ale jiná věc – neplynulost hry (trhání), víceméně pouze v pokročilejších fázích hry (100 a více supply), zejména pak v 2v2. Ale i v 1v1 (i proti AI) se hra po cca 15-20 minutách začne více či méně trhat, paradoxně ne ale pouze v případě, že čučím na nějakou velkou armádu či bitvu, ale trhá to i když v expanzi nahazuju larvy atd., prostě nedělá to na mne dojem, že by to grafika nestíhala. Částečně jsem to vyřešil snížením detailů z medium na úplné low při rozlišení 1280x1024. Procesor (AMD 4jádro na 3,2Ghz) v tyto momenty přetížen rozhodně není (do 50%), RAM mám 4GB (dostupné 3,3GB – WinXP 32bit.), při hraní obsazeno max. 2,2GB, grafika je ATI 5670 512MB DDR5 - tedy ta nic extra, ale upřímně, zase taková slabota to není a čekal bych podstatně více, při low detailech v tom rozlišení plynulost určitě, zejména v 1v1. A jak jsem psal, trhá to pak už pořád, i když nekoukám na souboj obřích armád (tam je to pochopitelně výraznější), a trápí mne to zejména při 2v2 hrách :cry:
Tak trochu mám podezření na nějakou „zradu“ související nějak s WinXP, procesor mám výkonný, RAM dost, grafika by tohle zvládat myslím měla, tak mne nic jiného nenapadá. A ta hláška „low pool paged memory“ je taky chybou WinXP. Kdyby to bylo grafikou, tak to přeci netrhá všude, i když čučím na prázdnej plácek, ale trhalo by to v momentech kdy nestíhá (budovy, armády) nebo ne :?:
Jinak jsou WinXP cool, rozběhnu na nich kdejaký starý HW i SW, vykopávkové hry nevyjímaje :P

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekanie hry
PříspěvekNapsal: pon 16. led 2012 19:27:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Tyckin píše:
Avenger píše:
Často ked hrám tak mi hra začne zrazu strasne sekat 1-2fps ,mimo to mi aj vypisuje : Your computer is running low on paged pool memory.Neviete čím to moze byt ? Ani nemam nič okrem SC zapnute. Moj PC: AMD Phenon8450 Triple-CoreProcessor 2.11GHz , 4GB RAM , ATI Radeon HD 4850 1GB.



Tak tohle mne trápilo taky, „vyřešil“ jsem to snížením detailů, a ač tyhle hlášky občas zahlédnu (zejména v 2v2), už nedochází k zamrznutí hry, resp. snížení na 1fps. Nicméně ten výše zmíněný odkaz prozkoumám a zkusím postup použít ;)

Trápí mne ale jiná věc – neplynulost hry (trhání), víceméně pouze v pokročilejších fázích hry (100 a více supply), zejména pak v 2v2. Ale i v 1v1 (i proti AI) se hra po cca 15-20 minutách začne více či méně trhat, paradoxně ne ale pouze v případě, že čučím na nějakou velkou armádu či bitvu, ale trhá to i když v expanzi nahazuju larvy atd., prostě nedělá to na mne dojem, že by to grafika nestíhala. Částečně jsem to vyřešil snížením detailů z medium na úplné low při rozlišení 1280x1024. Procesor (AMD 4jádro na 3,2Ghz) v tyto momenty přetížen rozhodně není (do 50%), RAM mám 4GB (dostupné 3,3GB – WinXP 32bit.), při hraní obsazeno max. 2,2GB, grafika je ATI 5670 512MB DDR5 - tedy ta nic extra, ale upřímně, zase taková slabota to není a čekal bych podstatně více, při low detailech v tom rozlišení plynulost určitě, zejména v 1v1. A jak jsem psal, trhá to pak už pořád, i když nekoukám na souboj obřích armád (tam je to pochopitelně výraznější), a trápí mne to zejména při 2v2 hrách :cry:
Tak trochu mám podezření na nějakou „zradu“ související nějak s WinXP, procesor mám výkonný, RAM dost, grafika by tohle zvládat myslím měla, tak mne nic jiného nenapadá. A ta hláška „low pool paged memory“ je taky chybou WinXP. Kdyby to bylo grafikou, tak to přeci netrhá všude, i když čučím na prázdnej plácek, ale trhalo by to v momentech kdy nestíhá (budovy, armády) nebo ne :?:
Jinak jsou WinXP cool, rozběhnu na nich kdejaký starý HW i SW, vykopávkové hry nevyjímaje :P


Pokud v tu chvili bezi malo fps, i kdyz grafika toho moc nekresli, tak nestiha procak.
Pokud to bezi fps dost, ale vylozene to skube, tak ramka.

U tebe bych tipoval tu ramku, hlavne pak ten 32bitovej system, kterej uz proste dneska je trochu archaickej :) a nejspis si ramka odklada data na disk.

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekanie hry
PříspěvekNapsal: pon 16. led 2012 19:46:03 
Offline
 Profil

Registrován: pon 25. črc 2011 19:11:04
Příspěvky: 156
Zahoď XPcka, kor 32bitovy. 32bitovej systém je schopen využít maximálně 3GB RAM, takže je sice krásný, že máš 4 GB, ale sou ti úplně k ničemu s tímhle systémem.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekanie hry
PříspěvekNapsal: pon 16. led 2012 20:35:23 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: čtv 11. lis 2010 15:18:28
Příspěvky: 199
Bydliště: Praha
Prostě všechno stáhni na low a seš ok. Stejně k SC hezkou grafiku neptořebuješ.

_________________
Obrázek

Fanatic.547


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekanie hry
PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 12:39:56 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 04. zář 2011 10:40:59
Příspěvky: 89
Tak bohužel na low detailech už jsem a pomohlo to jen částečně :?
Ohledně RAM - ano, 32bit. XP zvládnou alokovat pouze 3,3GB z 4GB, ovšem v době hraní systém + aplikace + SC2 zabírají max. 2,2GB, tzn. pořád je tam 1GB rezerva. A že by nestíhal procesor je asi taky blbost - 4jádrový Athlon II na 3,2Ghz není žádné dělo, ale taky rozhdodně žádné ořezávátko, vytížení v době kdy hrajeme a hra se trhá se pohybuje mezi 40-50%.
Spíše mám podezření na cosi ve smyslu "špatné práce se svěřeným výkonem" ze strany XP, prostě nějaká "organizační" chyba při vzájemné komunikaci veškerého HW a SW, protože ač grafika není nejvýkonnější, při 1280x1024 při low detailech opravdu myslím škubat nemá, zvláště ne v situaci, kdy na mapě čučím na graficky nenáročné místo, nikoli na flek s grupou bojujících jednotek, to bych pochopil, ale ne když to pak cuká všude.
Asi nezbyde než přejít na 64bit. Win7 :roll: A nebo nejdřív zkusit ten postup na odstranění "low pool paged memory" problému, třebas to vyřeší i to mé trhání. Třebas 3D akce Serious Sam 2 mi jede na high detaily až na výjimky plynule.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekanie hry
PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 13:18:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Tyckin píše:
Tak bohužel na low detailech už jsem a pomohlo to jen částečně :?
Ohledně RAM - ano, 32bit. XP zvládnou alokovat pouze 3,3GB z 4GB, ovšem v době hraní systém + aplikace + SC2 zabírají max. 2,2GB, tzn. pořád je tam 1GB rezerva. A že by nestíhal procesor je asi taky blbost - 4jádrový Athlon II na 3,2Ghz není žádné dělo, ale taky rozhdodně žádné ořezávátko, vytížení v době kdy hrajeme a hra se trhá se pohybuje mezi 40-50%.
Spíše mám podezření na cosi ve smyslu "špatné práce se svěřeným výkonem" ze strany XP, prostě nějaká "organizační" chyba při vzájemné komunikaci veškerého HW a SW, protože ač grafika není nejvýkonnější, při 1280x1024 při low detailech opravdu myslím škubat nemá, zvláště ne v situaci, kdy na mapě čučím na graficky nenáročné místo, nikoli na flek s grupou bojujících jednotek, to bych pochopil, ale ne když to pak cuká všude.
Asi nezbyde než přejít na 64bit. Win7 :roll: A nebo nejdřív zkusit ten postup na odstranění "low pool paged memory" problému, třebas to vyřeší i to mé trhání. Třebas 3D akce Serious Sam 2 mi jede na high detaily až na výjimky plynule.


To ze mas dost volne pameti neznamena, ze ma sc dost pameti, ono vubec SC2 s pameti naklada nejak zajimave, ja mam 4 GB ram (WIN 7 x64) a taky mam pres 1 GB pameti volno, ale kdyz pustim SC2 s vypnutou virtualni pameti a chvili hraju, tak mi to najednou spadne a vyhodi hlasku o nedostatku pameti, i kdyz v tu chvili bylo volny jeste ten jeden GB.

Ono to s tou pameti je ve Win trochu komplikovanejsi, neni to jen ze mas X GB a kdyz je volna, tak se priradi, ale pamet je jeste systemove rozdelena prave na stranky, protoze se to systemu lip hlida, co kde je obsazeny a co volny, nez kdyz by musel hlidat kazdej bajt.

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz