StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 15. čer 2024 22:16:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 6:27:46 
Já to chápu, ale po přihlášení do hry by mohlo někde bejt alespoň sorry nebo tak. Mě jakožto člověka kterej vysypal 1500 za hru nezajímá že to nejde. To je jako kdyby sis dal v hiltnu krevetovaj koktejl za 1500,-, a oni v něm nebyly krevety, a kuchař by se ani neobtěžoval ti říct že tam nejsou, ale napsal by to v kuchyni na nástěnku, že to evideje a že to nějak řeší (až po zaplacení samozřejmně). Prostě blbost.
Trchu mě sere jak se celkově vyjebává s hráčema co klopěj prachy za originálky. Nicméně tohle ještě neni nejhorší co sem zažil.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 8:21:37 
Offline
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 10:06:39
Příspěvky: 47
Takhle to ale funguje vsude. Zadna firma nechce vynaset informace ven o tom jakej tam je bordel. A tak se chovaj trochu jako komunisti a zawallujou se za jednu vetu, kterou omilaj na foru dokola po urcitym poctu prispevku nasranych uzivatelu: "Issue is looking into..." (kterou jim predlozil "manazer" tech co maj na foru slusne mluvit s komunitou) a navenek delaj jako ze se nic nedeje, protoze na svuj bordel nechtej upoutat pozornost a tech par spamujicich blbecku na foru... na ty se z vysoka (.)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 9:09:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 03. srp 2010 9:49:14
Příspěvky: 89
Barka píše:
Takhle to ale funguje vsude. Zadna firma nechce vynaset informace ven o tom jakej tam je bordel. A tak se chovaj trochu jako komunisti a zawallujou se za jednu vetu, kterou omilaj na foru dokola po urcitym poctu prispevku nasranych uzivatelu: "Issue is looking into..." (kterou jim predlozil "manazer" tech co maj na foru slusne mluvit s komunitou) a navenek delaj jako ze se nic nedeje, protoze na svuj bordel nechtej upoutat pozornost a tech par spamujicich blbecku na foru... na ty se z vysoka (.)



Tak napr. take Bad Company 2... tam ked im nefachal server, tak to aspon dali v hre dole ako message a info že pracuju na tom. Čiže vsade to tak nefunguje. Osobne skôr preferujem info, ako ma nechať na pochybach kde je chyba ci u nich ci u mna...:)

_________________
Zerg
Obrázek
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 21:35:58 
Offline
 Profil

Registrován: stř 25. srp 2010 21:32:55
Příspěvky: 3
ahojte dnes som si akurat tuto hru pridal do battlenet accountu aj nainstaloval a ked ju spustim mam presne taky isty problem ako kolega v prvom prispevku ... este stale je tu tento problem? lebo tu ste to riesili pred piatimi dnami ... som sam co mam takyto problem alebo este to nieje vyriesene? chcem vediet ci je chyba na mojej strane a ci to mozem nejako opravit


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 22:23:25 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 11. dub 2010 23:23:34
Příspěvky: 110
Ano. Problem zacal zase vcera a stale to nejde. Tu si o tom mozete precitat momentalne 77 stranok http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic ... 896?page=1 alebo aj na nasom fore viewtopic.php?f=19&t=384&start=10

Pre tych, co si myslia, ze ked zaplatili za hru 1500 korun, tak ze hra bude bez bugov a problemov, tak by si mali uvedomit, ako funguje realny svet. Kazdy software ma bugy a kazdy sofware vzdy bugy mat bude. Ak vydaju patch, ktory tie bugy opravi, tak ten patch narobi bugy nove. Vzdy to tak bolo a vzdy to tak bude. To, ze si za to zaplatil 1500 korun, ako vsetci ostatni, nikoho nezaujima.
Okrem ineho bezi vsetko normalne a je to len kozmeticka chyba zobrazovania veci. Servery idu a hrat sa da bez problemov.

_________________
Bnet profile link

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 13:38:08 
klayman píše:
Ano. Problem zacal zase vcera a stale to nejde. Tu si o tom mozete precitat momentalne 77 stranok http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic ... 896?page=1 alebo aj na nasom fore viewtopic.php?f=19&t=384&start=10

Pre tych, co si myslia, ze ked zaplatili za hru 1500 korun, tak ze hra bude bez bugov a problemov, tak by si mali uvedomit, ako funguje realny svet. Kazdy software ma bugy a kazdy sofware vzdy bugy mat bude. Ak vydaju patch, ktory tie bugy opravi, tak ten patch narobi bugy nove. Vzdy to tak bolo a vzdy to tak bude. To, ze si za to zaplatil 1500 korun, ako vsetci ostatni, nikoho nezaujima.
Okrem ineho bezi vsetko normalne a je to len kozmeticka chyba zobrazovania veci. Servery idu a hrat sa da bez problemov.


Ne, to by samozřejmně mělo někoho zajímat. Tohle je Ku*va kapitalistická země, a když je v kapitalismu něco na hovno, mají ti za to vrátit peníze. To že to fungje jinak je špatně a tím že se najdou lidi kteří kolem toho neustále melou ve stylu "Tak to prostě je a tak to prostě chodí", tak tím situaci akorát zhoršují, protože to korporace přesvědčí o tom, že prodávání chybného softwaru vlastně nikomu nevadí a všichni jsou an to zvyklý.
Ten postup, a to že to nejde je špatně. Pokud něco nejde, má se ti ten co ti to prodal omluvit, a ne konstatovat že to tak je, a prostě si zvykni. Samozřejmě je to můj názor, tvlj ti neberu, jen konstatuju pravdu.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 15:09:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 11. dub 2010 23:23:34
Příspěvky: 110
gp2Fx2 píše:
Ne, to by samozřejmně mělo někoho zajímat. Tohle je Ku*va kapitalistická země, a když je v kapitalismu něco na hovno, mají ti za to vrátit peníze. To že to fungje jinak je špatně a tím že se najdou lidi kteří kolem toho neustále melou ve stylu "Tak to prostě je a tak to prostě chodí", tak tím situaci akorát zhoršují, protože to korporace přesvědčí o tom, že prodávání chybného softwaru vlastně nikomu nevadí a všichni jsou an to zvyklý.
Ten postup, a to že to nejde je špatně. Pokud něco nejde, má se ti ten co ti to prodal omluvit, a ne konstatovat že to tak je, a prostě si zvykni. Samozřejmě je to můj názor, tvlj ti neberu, jen konstatuju pravdu.



Ak si myslis, ze po kupeni softwaru za X penazi, v nom bude vsetko na 100% fungovat, tak si sa asi narodil v inom svete, alebo mas malo informatickych znalosti. Ked si kupis na trhu hnile jablko a vsimnes si to az ked ho zacnes jest, tak ti za to ten predavac asi peniaze vrati, pripadne vymeni.
Ked si kupis windows7, tak si myslis, ze s nim nikdy nebude problem, pretoze si za neho dal dvesto dolarov? To, ze si za to zaplatil znamena, ze v pripade problemu by ma byt predajca schopny a ochotny pomoct, pricom v nasom pripade ma blizzard jeden z najlepsich supportov, akych sa ti v hernej spolocnosti dostane.

Ludia sa vkuse stazuju, ze blizzard neda nikomu nic vediet. Moderatori na forach su zamestnanci blizzardu, ktori najprv musia zistit, ze nejaky problem nastal a overit, ci ten problem naozaj je. Potom musia o nom povedat kompetentnym ludom, ktori to maju nastarosti. Ti ludia sa na to najprv musia pozriet a zistit, v com je problem. Za ten cas sa moderator fora vrati naspat k svojej praci a po nejakom case zisti od kompetentnych, ako to pokracuje. Niekedy v tejto dobe sa na forum napise nieco v zmysle "We are aware of this problem and we are working on it. No ETA". ETA oni nevedia, pretoze to nevedia ani ti, ktori to opravuju. Pocas celej tejto doby nie je treba na forum nic pisat, pretoze je to strata casu a nic noveho sa aj tak moderator nedozvedel. Ak trva oprava problemu dva dni tak trva dva dni.

Finta ale je, ze tato cela komunikacia s nami prostrednictvom fora, je len dobra vola blizzardu a vobec nie ich povinnost. Ich povinnostou je odpovedat na maily/dotazy pomocou supportu, ktore im ludia zasielaju. Skusal si poslat mail, ze mas tento problem? Na 100% by si dostal odpoved (pravdepodobne, tak za 2 dni, kedy by uz problem bol aj tak vyrieseny, ale odpoved by si na 100% dostal). Ak potrebujes odpoved rychlejsie, tak im kludne mozes aj zavolat. Telefon ti zdvihnu a pomoct sa ti tiez posnazia. Toto je v podstate ich povinnost, pretoze si za hru zaplatil.
Casto krat sa ale stane, ze aj ked si za nieco zaplatil, tak sa ti pomoci nedostane. To ale nie je pripad blizzardu (co mozes byt rad).

Ak je software prilis zly a prilis zle funkcny aj v case kedy sa uz predava, tak zakaznici budu nespokojni, zakaznici ho prestanu kupovat a zakaznici ho prestanu pouzivat. To je aj tvoja moznost. Ak si od nich doteraz ziadnu hru nekupil a blizzard nepoznal, tak si sa teraz poucil, dalsiu hru si od nich nekupis, pretoze vies, ze servis, support a pristup bude rovnaky. Ak si dalsiu hru kupis s tym, ze tu hru chces aj tak, pripadne dufas, ze sa servis, support a pristup s novou hrou zmeni, tak je to tvoja chyba a tvoj problem.


TLDR: nepaci sa?
1- predaj hru
2- profit
3- ???
4- problem solved

_________________
Bnet profile link

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 15:27:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 03. srp 2010 9:49:14
Příspěvky: 89
Treba si uvedomiť, že určity feedback by nezaškodil.

A okrem toho je to otazka aj dobreho mena reagovať na to, že hráčom niečo nejde. V konečnom dôsledku to nemusi dopadať vždy najlepšie, a ak by sa na to uplne vysrali tak kto by nabuduce kupoval ich hry ?
Je to bohužial tak, že blizzard to ma troška slabšie, ale tak snaha tam je...

_________________
Zerg
Obrázek
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 15:55:31 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
klayman píše:
... v nasom pripade ma blizzard jeden z najlepsich supportov, akych sa ti v hernej spolocnosti dostane.


Sice si z toho obvinil hexea, ale zrejme ty budes ten co sa narodil v inom svete, alebo ma male skusenosti. Toto je fakt lol.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 18:07:13 
klayman píše:
gp2Fx2 píše:
Ne, to by samozřejmně mělo někoho zajímat. Tohle je Ku*va kapitalistická země, a když je v kapitalismu něco na hovno, mají ti za to vrátit peníze. To že to fungje jinak je špatně a tím že se najdou lidi kteří kolem toho neustále melou ve stylu "Tak to prostě je a tak to prostě chodí", tak tím situaci akorát zhoršují, protože to korporace přesvědčí o tom, že prodávání chybného softwaru vlastně nikomu nevadí a všichni jsou an to zvyklý.
Ten postup, a to že to nejde je špatně. Pokud něco nejde, má se ti ten co ti to prodal omluvit, a ne konstatovat že to tak je, a prostě si zvykni. Samozřejmě je to můj názor, tvlj ti neberu, jen konstatuju pravdu.



Ak si myslis, ze po kupeni softwaru za X penazi, v nom bude vsetko na 100% fungovat, tak si sa asi narodil v inom svete, alebo mas malo informatickych znalosti. Ked si kupis na trhu hnile jablko a vsimnes si to az ked ho zacnes jest, tak ti za to ten predavac asi peniaze vrati, pripadne vymeni.
Ked si kupis windows7, tak si myslis, ze s nim nikdy nebude problem, pretoze si za neho dal dvesto dolarov? To, ze si za to zaplatil znamena, ze v pripade problemu by ma byt predajca schopny a ochotny pomoct, pricom v nasom pripade ma blizzard jeden z najlepsich supportov, akych sa ti v hernej spolocnosti dostane.

Ludia sa vkuse stazuju, ze blizzard neda nikomu nic vediet. Moderatori na forach su zamestnanci blizzardu, ktori najprv musia zistit, ze nejaky problem nastal a overit, ci ten problem naozaj je. Potom musia o nom povedat kompetentnym ludom, ktori to maju nastarosti. Ti ludia sa na to najprv musia pozriet a zistit, v com je problem. Za ten cas sa moderator fora vrati naspat k svojej praci a po nejakom case zisti od kompetentnych, ako to pokracuje. Niekedy v tejto dobe sa na forum napise nieco v zmysle "We are aware of this problem and we are working on it. No ETA". ETA oni nevedia, pretoze to nevedia ani ti, ktori to opravuju. Pocas celej tejto doby nie je treba na forum nic pisat, pretoze je to strata casu a nic noveho sa aj tak moderator nedozvedel. Ak trva oprava problemu dva dni tak trva dva dni.

Finta ale je, ze tato cela komunikacia s nami prostrednictvom fora, je len dobra vola blizzardu a vobec nie ich povinnost. Ich povinnostou je odpovedat na maily/dotazy pomocou supportu, ktore im ludia zasielaju. Skusal si poslat mail, ze mas tento problem? Na 100% by si dostal odpoved (pravdepodobne, tak za 2 dni, kedy by uz problem bol aj tak vyrieseny, ale odpoved by si na 100% dostal). Ak potrebujes odpoved rychlejsie, tak im kludne mozes aj zavolat. Telefon ti zdvihnu a pomoct sa ti tiez posnazia. Toto je v podstate ich povinnost, pretoze si za hru zaplatil.
Casto krat sa ale stane, ze aj ked si za nieco zaplatil, tak sa ti pomoci nedostane. To ale nie je pripad blizzardu (co mozes byt rad).

Ak je software prilis zly a prilis zle funkcny aj v case kedy sa uz predava, tak zakaznici budu nespokojni, zakaznici ho prestanu kupovat a zakaznici ho prestanu pouzivat. To je aj tvoja moznost. Ak si od nich doteraz ziadnu hru nekupil a blizzard nepoznal, tak si sa teraz poucil, dalsiu hru si od nich nekupis, pretoze vies, ze servis, support a pristup bude rovnaky. Ak si dalsiu hru kupis s tym, ze tu hru chces aj tak, pripadne dufas, ze sa servis, support a pristup s novou hrou zmeni, tak je to tvoja chyba a tvoj problem.


TLDR: nepaci sa?
1- predaj hru
2- profit
3- ???
4- problem solved


Ne, ale narodil sem se ve světě, ve kterém se za peníze mají dostávat produkty určité kvality, minimálně pak té kvality, kterou výrobce uvádí na obalu (ať už jde o jabko, a nebo o hru). Nelíbit se mi to může bez toho abych hru prodal - BTW, účty jsou nepřenosné.
A ano. Ve chvíli kdy si koupím software který nefunguje, má být výrobce ochoný a má být schopný tento problém rychle a efektivně řešit. To co hlásáš je strašně komunistické (no offense). Prostě to nejde, tak se s tím smířím. Zajímalo by mě jak bys reagoval ve chívli kdy by sis koupil kupříkladu nefunční televizi (nebo lépe televizi funkční, který nebude fungovat červená barva). Taky by ses s tím jednoduše smířil?


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz