StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Duben '08: Baneling
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=13&t=87
Stránka 1 z 3

Autor:  Jata [ pát 11. dub 2008 19:57:41 ]
Předmět příspěvku:  Duben '08: Baneling

Otázky:
1) Jak se vám libí nový Baneling?
2) Jaké vidítě možnosti využití Banelinga? Jaké strategie by byly realizovatelné pomocí Banelinga proti ostatním rasám?
3) Jaké jsou klady/zápory nového Banelinga?
4) Další věci, které byste chtěli k tématu říct...

Jak odpovídat?
Stačí poslat odpověď na tento příspěvek a ta bude mít tvar:
1) ...
2) ...
3) ...
4) ...


Ty nejzajímavější odpovědi a náměty budou poslány do Blizzardu. Tato akce probíhá hromadně na všech fanstránkách po světě!

Informace o Banelingovi:
Nyní:
- Baneling činí 190 damage (40 + budovám 150)
- zvýšený rádius poškození (100% poškození po celém dosahu)
- může být vhodně umístěn k zasažení několika budov
- ničitel velkých a rychlých jednotek" (pravděpodobná obrana koncetrovanou palbou)
- je účinný proti Zealotům, Zerglingům, základním neupgradovaným mariňákům - má užší pole působnosti

Předtím:
- rychlý a malý prakticky nezastavitelný (koncetrovaná střelba)
- vlastně proti všem pozemním jednotkám

Autor:  torasque [ pát 11. dub 2008 21:08:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Duben '08: Baneling

já si myslím, že to je hrozně, až moc dobrá zbran..., to me chcte rict ze baneling skoro sám zničí phase cannon?? to je uplne kompetne na hovno silná na zergy na nic, levná jednotka z hafo učinným efektem...na hovno!!!!!!!!!!!

Autor:  mauriicio [ pát 11. dub 2008 23:29:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Duben '08: Baneling

Mě baneling přijde jako slušná jednotka, jen by se neměl evolvovat ze zerglingů, těch je strašně moc. V každém případě by měl jít zničit i jinak než početní převahou (Marines) nebo vzdálenou střelbou (Siege tanks).

Autor:  Havoc [ sob 12. dub 2008 9:12:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Duben '08: Baneling

1. Samotny vyzor ( skin ) Banelinga je uchvatny ale efekt vybuchu vytvara na bojisku mensi chaos.

2. Napadlo ma super vyuzitie tejto jednotky. V mnohych ZvP a v ZvT sa zo zaciatku volia 2 strategie: fast expanzia alebo fast lingovacka. Ak sa rozhodnete ist fast lingovackov tak sa hodi tato strategia - prebehnut so zerglingami do nepriatelskej zakladne, niekde v zakuti premutovat na banelingov a znicit tazbu supera ( so zvysenim radiusom to bude ucinna taktika ). A zatial co bude T/P obnovovat tazbu, vy si hodite expanziu :D

3. Kazda jednotka ma svoje + a - . Asi najvatsie - je jeho rychlost. S trochou mikra si s banelignom poradi aj marinak.

4. Myslim ze mutacia sa bude vynaliezat v spawning poole. Skoda ze to "umrtvi" ZvZ matche. Ako keby nestacilo vzajomne sa zabijanie so Scourgami.

Autor:  Návštěvník [ sob 12. dub 2008 15:59:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Duben '08: Baneling

Havoc píše:
1. Samotny vyzor ( skin ) Banelinga je uchvatny ale efekt vybuchu vytvara na bojisku mensi chaos.

2. Napadlo ma super vyuzitie tejto jednotky. V mnohych ZvP a v ZvT sa zo zaciatku volia 2 strategie: fast expanzia alebo fast lingovacka. Ak sa rozhodnete ist fast lingovackov tak sa hodi tato strategia - prebehnut so zerglingami do nepriatelskej zakladne, niekde v zakuti premutovat na banelingov a znicit tazbu supera ( so zvysenim radiusom to bude ucinna taktika ). A zatial co bude T/P obnovovat tazbu, vy si hodite expanziu :D

3. Kazda jednotka ma svoje + a - . Asi najvatsie - je jeho rychlost. S trochou mikra si s banelignom poradi aj marinak.

4. Myslim ze mutacia sa bude vynaliezat v spawning poole. Skoda ze to "umrtvi" ZvZ matche. Ako keby nestacilo vzajomne sa zabijanie so Scourgami.


u te 2. bych to tak jednoduše neviděl rozhodně to neudělají tak abys hned mohl evolvovat na banelinga a vykosit hned soupeře :) jeho upgrade bude možný až v pozdější fázi hry :) (teda podle mě)

Autor:  Protossove-borci [ sob 12. dub 2008 17:04:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Duben '08: Baneling

http://img151.imageshack.us/img151/6315/ttzuw6.jpg zde je zergský tech tree

Autor:  Havoc [ sob 12. dub 2008 18:01:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Duben '08: Baneling

Návštěvník píše:
Havoc píše:
1. Samotny vyzor ( skin ) Banelinga je uchvatny ale efekt vybuchu vytvara na bojisku mensi chaos.

2. Napadlo ma super vyuzitie tejto jednotky. V mnohych ZvP a v ZvT sa zo zaciatku volia 2 strategie: fast expanzia alebo fast lingovacka. Ak sa rozhodnete ist fast lingovackov tak sa hodi tato strategia - prebehnut so zerglingami do nepriatelskej zakladne, niekde v zakuti premutovat na banelingov a znicit tazbu supera ( so zvysenim radiusom to bude ucinna taktika ). A zatial co bude T/P obnovovat tazbu, vy si hodite expanziu :D

3. Kazda jednotka ma svoje + a - . Asi najvatsie - je jeho rychlost. S trochou mikra si s banelignom poradi aj marinak.

4. Myslim ze mutacia sa bude vynaliezat v spawning poole. Skoda ze to "umrtvi" ZvZ matche. Ako keby nestacilo vzajomne sa zabijanie so Scourgami.


u te 2. bych to tak jednoduše neviděl rozhodně to neudělají tak abys hned mohl evolvovat na banelinga a vykosit hned soupeře :) jeho upgrade bude možný až v pozdější fázi hry :) (teda podle mě)


kukni si tech tree co sem hodil Protossove-borci. Pri dostavani spawning poolu hned zacnes upgrade-ovat mutaciu na banelinga a kym vyrobis zerglingov a dobehnes do nepriatelskej zakladne, upgrade by uz mal bit hotovy. Ale je dost pravdepodobne ze mutacia ( ako kazda ) bude stat urcity pocet Gasu cize je potrebne postavit extractor co oneskori prekvapivy utok.

Autor:  Johny [ sob 12. dub 2008 20:34:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Duben '08: Baneling

Taky můžou evoluci na Banelinga dát dostupnou, až bude hráč mít Hive jako tomu bylo v jedničce s Adrenal Glands. Ještě nic není definitivní.

Autor:  insolitus [ ned 13. dub 2008 13:31:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Duben '08: Baneling

1) Co se tyce vizualniho zpracovani tak sem urcite pro. Jediny co bych bral jako jistou nevyhodu je ze je velice vyrazny a tak se v utocicim chumlu neztrati. Co se tyce vybuchu tak se mi libi, bohuzel (stejne jako ostatni) se obavam aby prez pekny efekty se bylo mozny este v bitve orientovat.

2) Worm a hura na delniky, rychly niceni budov a jednotek utocicich na blizko (zealoti, ultraliskove, zerglingove)

3) Moc se mi libi ze to neni jako inf marinak z jednicky, jenz sice mel silenou dmg, ale byl krahkej a kdyz bouchnul tak s sebou vzal vsechny ostatni inf marinaky v okoli. Ted kdyz jsou slabsi a jsou ze zerglingu (takze jich bude moct bejt vazne ranec) to bude lepsi

4) Ac sem tady popsal spoustu veci co se mi libej, popr proc se ho budu bat, asi ho moc pouzivat nebudu, v zasade nemam uplne moc rad ze kdyz vysilam armadu tak predem vim ze ikdyz uspeje tak pomre

Autor:  halal [ úte 15. dub 2008 14:38:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Duben '08: Baneling

1) Vzhledove je peknej, a pusobi to mocne, kdyz se na vas kutali nekolik mnechu TNT :) Ale nevim jestli je kutaleni vhodny pro zivocicha (a neni to jedno? :) )

2) Ale jako toss se toho hodne bojim - zablokovanej cliff se temahle kulickama neuveritelne rychle prorazi (pusobi plosnej damage se 100% ucinosti - tzn na vsechny blokujici)
Pripadne neobrnenou expu clovek ztrati v podstate hned, neni tam vubec cas neco vyslat.
Jednotky na blizko proti nemu nemaj poradne sanci (dobre, damage 40 vsichni vydrzi, ale neni zpusob jak se mu vyhnout)
Zase muze bejt zajimavej utek treba collosa a jeho naslednej utok z cliffu (to bylo mam pocit v jednom z prvnich videi, ne?)
Nebo mit na nejakym takticky vyhodnym miste zakopany vetsi mnozstvi banelingu, pockat si az pres ne bude prochazet vetsi armada a jenom vykopat. S pomoci vetsiho rozsahu poskozeni se to rovna jatkam...

3) Tak klad je samozrejme neuveritelna pruraznost, zapor je pak jeho rychlost (ale kdyby dokazal vsechny dostihnout, tak by to bylo az moc silny)

4) Pripadne zakomponovat takovej backfire (neboli, kdo jinemu jamu kopa...), proste kdyz souper zabije vaseho banelinga, tak baneling vybuchne, ale zranuje i vase jednotky, nebo tak neco)
Nebo nejakou mensi casovou prodlevu (ne tak dlouhou, aby kdokoliv utikajici stacil uniknout) ale aby ho jednotka na blizko stacila zranit aniz by baneling vybuchnul (samozrejme za predpokladu, ze jeho zabiti neznamena automaticky vybuch za plnej damage)

Btw: Upgradovat na banelingy muzete az v Nest (viz ten tech tree), ne?
To nebude zas tak rychly.

Mozna to vypada jako, ze se mi baneling nelibi, ale neni tomu tak. Jen z neho mam, jako toss, respekt. Rozhodne to otevre novy taktiky a jsem za to rad. Plne duveruju finalnimu rozhodnuti blizzardu, jeste me kluci nezklamali :)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/