StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 28. bře 2024 13:31:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2007 19:49:58 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: čtv 24. kvě 2007 19:23:06
Příspěvky: 83
Bydliště: Plzeň
Otázky:
1) Líbí se vám vzhled nových terénů?
2) Jak se vám vzhledově líbí rasa Terranů?
3) Jak se vám vzhledově líbí rasa Protossů?
4) Další věci, které byste chtěli říct...

Jak odpovídat?
Stačí poslat odpověď na tento příspěvek a ta bude mít tvar:
1) ...
2) ...
3) ...
4) ...


Ty nejzajímavější odpovědi a náměty budou poslány do Blizzardu. Tato akce probíhá hromadně na všech fanstránkách po světě!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2007 22:55:26 
1) tereny se mi libi, tesim se na zpracovani Twilight

2) Terrani jsou celkem dobre nadesignovani, lepe nez protossove. Bohuzel marinaci vypadaji jak z umele hmoty, stejne tak medici. Bajonety a stity marinaku jsou doslova trapne. Nomad se mi nelibi vubec. Thor mi prijde jako nadbytecna jednotka. Reaperi jsou good. Hraji za Tossy a mam z reaperu mam rezpekt. Dropship vypada paradne.

3) Tak tady jsem prevazne bohuzel zklaman. Zacnu svym oblibenym Dark templarem. Uz se budu opakovat, ale nemuzu si pomoci. To co z nej udelali je hnus. Dark templar je lovec ze stinu ne lovec z pekla. Ted vypada spis jako Demon templar. Vetsi plast, vratit zpet flexibilni cepele. Ta kosa je neohrabana, zvlast pro assassina. Uplne tu jednotku poskodily, jeji novy koncept mi nezapada do civilizace tossu.
Co se Carriera tyce tak but puvodni vzhled a nebo ho vymenit za stribrneho Tempesta. Urcite bych uvital alespon jeste jednu jednotku s temnym nadechem, kdyz uz tossove ziji na Shakurasu. Stalker je malo. Soul hunter byl skvely napad, ale jeho uloha byla stejne jako u Thora nadbytecna.
Probe a observer se mi neliby. Z colossa mam zatim smisene pocity, stejne tak z imortala. Nemoznost imortala utocit do vzduchu mi prijde jako totalni kravina! Zealot je ted neohrabany, sice mocne macha, jak uz me nekdo upozornoval, ale to machnuti je neohrabane. Zealot ma byt zurivy, vrazdici masina, ktera projizdi neprateli jako nuz maslem. Na to byli desetileti cviceni!
Ale abych jen nenadaval tak Warp ray, Phoenix se paradne povedly, akorat zlaty Warp se mi vic libil, spis by to mely mixnout, kdyz je to spojeni dvou technologii.
Archon vypada dobre, me osobne se libilo kdyz chodil, ale je pravda, ze to ma byt etericka bytost. Ale s tou chuzi vypadal dost strasidelne, fakt parada. Mothership se mi moc neliby, stari arbiteri byli lepsi.

4) Celkove mi prijde grafika moc kreslena. Stary starcraft byl krasne detailni. Prevod do 3D bohuzel prinesl nesvar rozmaznutych textur. Nevim proc, ale ty textury by mohli byt rozhodne lepsi, detailnejsi, realistictejsi....

Omlouvam se, ze jsem kritiku tossu pastnul ze sveho minuleho prizpevku. Nechtelo se mi to psat znova.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: čtv 13. pro 2007 6:44:38 
Takze:
1. terény ok jenom by to chtelo aby po zásahu nejakým delem nebo po dopadu Battlecruiseru zůstal kráter a to navždy
2.Terrani ok ale marináci by nemeli mít štíty a tela by se nemela rozkládat protože pak nemůžete zjistit (pokud blizzardi nezmění interface) kde byli největší stráty
PS:taky to vypadá drastičtěji
3.Protossové ok jenom zase ty jejich tela by se nemela rozkládat
4.takže další vec :roll: :roll:
a jo už vim ty tela a hlavne KRÁTERY JINAK TO NEVIPADÁ JAKO VÁLKA ale jako POŘADY DÁDY PATRASOVÍ


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: čtv 13. pro 2007 15:15:57 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: úte 11. zář 2007 20:23:20
Příspěvky: 26
1. Nové terény vypadají rozhodně zajímavě. Jenom by to chtělo aby efekty po výbuchu (jako třeba zničená budova či spadlá loď) zanechávali trvalý grafický efekt (kráter nebo alespoň zčernalou zem)
2. Terranské barvy bych zcela jistě nechal více "zrezivět" (čili sem trochu sedřený barvy, atd.) a aby hlavně všechno (především budovy) nevypadalo jako z plastelíny. Medikům zcela jistě sebrat ten křížek na štítech, vypadá to úděsně. Možná by to chtělo štíty odstranit úplně a nahradit je třeba nějak posílenou zbrojí.
3. Protossové vypadají naprosto skvěle. Chtělo by to ovšem navrátit Carrieru jeho původní tvar a podobu, nebo jej nahradit Tempestem, který se mi docela zalíbil. Když už teď Protossové jsou opět společně s Temnými, tak ať se to nějak projevuje. Možná by to chtělo i nějakou "temnou" budovu. A taky bych rád viděl Dark Templara v jeho původní podobě, nebo mu alespoň sebrat jeho "Warp kosu".
4. Chci unikátnost Mothership :-D

_________________
..::En Taro Adun::..
Power comes from the thought
..:StarGate 4ever:..


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: čtv 13. pro 2007 17:44:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 30. čer 2007 13:44:46
Příspěvky: 56
1) Ten travnatý terén je hrůza, moc světlý. Jinak zbytek vypadá velice dobře.
2) Chtělo by jí to ošuntit. Mariňáky odbajonetovat, odštítovat, Battlecruiser bez Yamatového škubání. Nomad vypadá divně, Science Vessel by se měla vrátit.
3) Stylově v pořádku. Carriery zastřešit nebo změnit zpět na Tempesta (preferoval bych toho Tempesta), Dark Templar změnit na něco normálního, Mothership by měla dostat Dock, protože na ní prostě pasuje. :-)
4) Problém s grafikou je v tom, že to prostě překypuje radostnýma barvama. A to se nespraví pouze snížením intenzity těch týmových barev.
A krátery nedělat, mrtvoly ať mizí, zhoršovaly by orientaci, která je už tak kvůli 3D dost špatná.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: čtv 13. pro 2007 21:38:47 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: úte 05. čer 2007 5:39:34
Příspěvky: 371
1) sou prima, az na nekdy tu travu

2) souhlasim s tim ze terani by celkevo meli pusobit "zaspinenejsim" dojmem. Stitu u marinaku se mi moc nelibi, ale ten bajinet je super. A este mam vytku ke vikingovy, nelibi se mi ze v podobe mecha pouziva kratke prerusovane davky, libilo by se mi vic kdyby to tam proste sypal bez prestani. Thor je odpornej pryc s nim.

jinak je viking skvelej, perfekni myslenka i zpracovani, reaperi to samy, ghosti sou podle me taky celkem pekny a ted i velice silni, stare zname jednotky sou jinak taky moc pekny (tank, marine, medic, batik)

3) tady bych chtel predevsim pochvalit zealoty, moc se mi libi zpusob jakym ted sekaj, ten mocnej naprah se super. Mothership je impozantni, ale kdyby jich bylo na obrazovce najednou 6 tak to tak uzasne nevyzni, pryc s kosou u temnejch templu

warp ray vypada uzasne, to samy archon a hight templar, colosus ve me vyvolava velke ocakavani (jen me mrzi to ze bude napadnutelnej i protivzdusnym utokem)

4) no celkove, narozdil od tech kteri volaji po vetsi detailnosti a vice polygonech, sem proto aby jednotky byly "relativne jednoduche" a to proto: 1. na obrazvce budou tak male ze vetsina detailu stejne nebude videt, 2. myslim si ze je dulezitejsi aby hra krasne, plynule a prehledne behala ikdyz bude najednou na obrazovce opravdu hodne jednotek

mno nic uz koncim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Hrozivý a krutý vrah Insolitus
v pondělí 31.3. zavraždil svou první oběť, vražda se odehrála na půdě FF UK, před zraky všech jejích spolužáků
v úterý 1.4. zavraždil mladého muže před branami zš slovenská

Mafie 2008


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2007 6:38:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: úte 11. zář 2007 20:23:20
Příspěvky: 26
insolitus píše:
A este mam vytku ke vikingovy, nelibi se mi ze v podobe mecha pouziva kratke prerusovane davky, libilo by se mi vic kdyby to tam proste sypal bez prestani.
Myslím že to má představovat přestávku na vychladnutí gatlingů, jinak by taky moli přestat fungovat. Určitě to přidává na realičnosti a je to něco s čím musíš u Vikingů počítat (i když při střelbě na Zergliny to je asi jedno)

_________________
..::En Taro Adun::..
Power comes from the thought
..:StarGate 4ever:..


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2007 7:55:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: úte 05. čer 2007 5:39:34
Příspěvky: 371
to Aries: vis tohle chapu prerusovani chapu u marinu, kratka prerusovana strelba jim zajistuje presnost, ale viking je robot (at uz s lidkou posadkou nebo bez ni) tomu ruce jen tak neklepou

vychaladnuti gatligu??? nejsem sice teoretik zbrani, ale pochybuji ze by se gatling zacal prehrivat zhruba po sekundovym spusteni, to se ani poradne nezahrejou

mimo to to na me trochu pusobi jako kdyby blizzard "neumel" kontinuelni strelbu

_________________
Hrozivý a krutý vrah Insolitus
v pondělí 31.3. zavraždil svou první oběť, vražda se odehrála na půdě FF UK, před zraky všech jejích spolužáků
v úterý 1.4. zavraždil mladého muže před branami zš slovenská

Mafie 2008


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2007 17:54:29 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 14. pro 2007 15:41:39
Příspěvky: 31
Bydliště: CR PM
1) Grafické zpracování terénu zvládnuto skormě a výborně. Není ani přeplácany ani holý.
2) Terrani vypadaj skvěle jen zpracování tanků mohlo bejt malinko lepší, ale člověk si zvykne. :)
3) Skvělá práce na těch už laskavě nic neměnit.
4a) Lehce připomíná W3 jak bylo psano v komentářích na webu, ale jak jsem tam taky psal toho si v zápalu boje asi už malokdo všimne.
4b) Lidi co chcete totální piplačku?? Každej krátýrek aby tam zůstaval?? Fajn tak mi pak kupte lepší mašinu. Někteří od tý hry čekají zázraky. Vraťte se do reality.
Nehledě na to že můžeme blizzardů políbit ty jejich zadky, už jen za to že tu hru dělají.
Očekávejte míň a až vyjde budete nadšeni, pak hledejte chyby.
Slovy Karuneho: Nic není finální

_________________
ObrázekI losing myself


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: sob 15. pro 2007 7:37:39 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: úte 11. zář 2007 20:23:20
Příspěvky: 26
insolitus píše:
vychaladnuti gatligu??? nejsem sice teoretik zbrani, ale pochybuji ze by se gatling zacal prehrivat zhruba po sekundovym spusteni, to se ani poradne nezahrejou
Jestli jsi někdy hrál třeba Battlefield 2 nebo Crysis, tak na vodizlech máš kulomety, které se střelbou přehřejvaji dost rychle (cca za 4 sekundy). A když střílíš furt, tak se to přehřeje a asi na 5 sekud vysadí (což může být docela smrtící). Když ale kulomet včas zastavíš, tak vychladne asi za 1 sekudnu.
Ovšem je to jenom můj názor na to proč Vikingové nestřílej v jednou kuse

_________________
..::En Taro Adun::..
Power comes from the thought
..:StarGate 4ever:..


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz