StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 27. dub 2024 8:11:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: stř 19. pro 2007 20:34:31 
insolitus píše:
to Aries: vis tohle chapu prerusovani chapu u marinu, kratka prerusovana strelba jim zajistuje presnost, ale viking je robot (at uz s lidkou posadkou nebo bez ni) tomu ruce jen tak neklepou

vychaladnuti gatligu??? nejsem sice teoretik zbrani, ale pochybuji ze by se gatling zacal prehrivat zhruba po sekundovym spusteni, to se ani poradne nezahrejou

mimo to to na me trochu pusobi jako kdyby blizzard "neumel" kontinuelni strelbu


Mohly by dat delší davky
Kdybi dali delši davki nijak tomu neuškodí, takovímu kanonu hnet tak něco neuškodí,
jinak zalrži na kadenci.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: čtv 20. pro 2007 11:48:54 
1) Tereny sou super ale mrtvoly a ucinek vybuchu rychle zmizej coz mi vcelku vadi

2) Terrani vypadaj dobre az na ten stit u marinaku.... nejvic se mi libi Battlecruiser a Thor (na toho se tesim nejvic) .. doufam ze se nevrati ta koule z 1 protoze sem ji nesnasel

3) Protosove sou SUPER.. libi se mi hlavne Colossus.

4) nic ;)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: čtv 20. pro 2007 21:03:50 
Aries píše:
insolitus píše:
vychaladnuti gatligu??? nejsem sice teoretik zbrani, ale pochybuji ze by se gatling zacal prehrivat zhruba po sekundovym spusteni, to se ani poradne nezahrejou
Jestli jsi někdy hrál třeba Battlefield 2 nebo Crysis, tak na vodizlech máš kulomety, které se střelbou přehřejvaji dost rychle (cca za 4 sekundy). A když střílíš furt, tak se to přehřeje a asi na 5 sekud vysadí (což může být docela smrtící). Když ale kulomet včas zastavíš, tak vychladne asi za 1 sekudnu.
Ovšem je to jenom můj názor na to proč Vikingové nestřílej v jednou kuse


neřikal sem v jednom kuse jenom po delších intervalech já řikam jenom to co si mislim
ale Crysis neni skutečnost ale možní je všechno?


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: čtv 20. pro 2007 21:22:32 
Návštěvník píše:
Aries píše:
insolitus píše:
vychaladnuti gatligu??? nejsem sice teoretik zbrani, ale pochybuji ze by se gatling zacal prehrivat zhruba po sekundovym spusteni, to se ani poradne nezahrejou
Jestli jsi někdy hrál třeba Battlefield 2 nebo Crysis, tak na vodizlech máš kulomety, které se střelbou přehřejvaji dost rychle (cca za 4 sekundy). A když střílíš furt, tak se to přehřeje a asi na 5 sekud vysadí (což může být docela smrtící). Když ale kulomet včas zastavíš, tak vychladne asi za 1 sekudnu.
Ovšem je to jenom můj názor na to proč Vikingové nestřílej v jednou kuse


neřikal sem v jednom kuse jenom po delších intervalech já řikam jenom to co si mislim
ale Crysis neni skutečnost ale možní je všechno?

když si to tak vezmeš 4 sekundy sou celkem dost mimo jiné sem dost zvědaf jak si pohrajou se zergy necham se překvapit jinak mě to připomíná jak kdyby střileli z vicehlavnové snajperky nebo granatometu


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: sob 22. pro 2007 11:20:41 
počkejte, to jako vážně někdo chce, aby tam zůstávaly mrtvoly?? umíte si představit, jak by mapa vypadala po dvacetiminutový hře? tohle jsem snad neviděl v žádný RTS, že by mrtvoly zůstávaly napořád. Krátery po výbuchu, pádu nebo projektilu do StarCraftu nepatří... nechceme další C&C...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: čtv 27. pro 2007 23:41:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: úte 11. zář 2007 20:23:20
Příspěvky: 26
drBeny píše:
počkejte, to jako vážně někdo chce, aby tam zůstávaly mrtvoly?? umíte si představit, jak by mapa vypadala po dvacetiminutový hře? tohle jsem snad neviděl v žádný RTS, že by mrtvoly zůstávaly napořád. Krátery po výbuchu, pádu nebo projektilu do StarCraftu nepatří... nechceme další C&C...
Tak mrtvoly by tam pochopitelně zůstávat nemohli, protože by se tam nedalo hnout, to je pravda. Ale zičitelný terén by nebyl zahození, alespoň po nějakých opravdu velkých expolízch, jako pád Carrieru, Mothershipu či Battlecruiseru. Nebo po zničení některých budov (Nexus, Command Center, atd.) Nebo alespoň trvale zčernalou zemi po těchto explozích.
Ale snad nám Blizz dá možnost alespoň likvidovat doodas (údajně se tak budou moci otveřít nové lokace pro expanzi nebo zadní vrátka do základny)
A btw. C&C nejsou tak špatný :P :lol:

_________________
..::En Taro Adun::..
Power comes from the thought
..:StarGate 4ever:..


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: pon 31. pro 2007 15:23:13 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 14. pro 2007 15:41:39
Příspěvky: 31
Bydliště: CR PM
Souhlasím s Ariesem CandC nejsou rozhodně špatný výbuchy a krátery po nich by měli zůstavat mrtvoly ovšem asi těžko. Opravdu po 20 minutové hře by se mezi padlými nedalo ani pohybovat. :D

Proč Viking střílí po dávkách???
Se zahrřevem zbraně to má taky něco společnýho, ale bude to spíš pro přesnější střelbu. gatling sám o sobě má pekelnou sílu a i když je přimontovanej k paži robota přesto bude dělat docela brutální otřesy a mechanika by takovou zátěž asi jen těžko ustála. Respektive ustála by, ale ten rozptyl :D Navíc spolehlivost některých zbraní je opravdu neskutečně nespolehlivá, což souvisí s tím přehříváním.

_________________
ObrázekI losing myself


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: pon 31. pro 2007 18:13:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 28. pro 2007 18:21:31
Příspěvky: 362
Bydliště: Annihilator
Asi tak nějak. Kdyby tam ty mrtvoly zůstávaly, tak obzvláště po delších scenáriích by to bylo zajímavé se tím proplétat.

Nevím jak jsou mrtvoly řešený v SCII ale pokud mizej nějak šikovně, tzn ne něco jako "teď tu byl" ale pomalu, něco jako zrychlenej rozklad, tak by to nemělo vadit už vůbec

Navíc, kdo v zápalu bitvy počítá mrtvoly?

_________________
Obrázek


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Prosinec '07: Umělecký směr
PříspěvekNapsal: úte 08. led 2008 21:25:21 
1,2,3,4: Celkove se mi zda, ze si navrhari chodi pro inspiraci do vietnamske trznice.
Toto by mela byt sci-fi strategie, ale ne nejaka fantasy hra. Barvy na me pusobi stylem
teletubies (tak nejak se ten serial jmenuje). No a Thorovi se ani nebudu vyjadrovat


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz