StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 28. bře 2024 23:37:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2007 13:46:46 
1) Především, ať už to bude jakkoliv, věřím, že to vývojáři k celkovému vyvážení ras udělají dobře. Sám si nejsem úplně jistý. Ať tak či onak, ať se staví normálně ve stargate, např. po vynalezení ve fleet beacon, ale hlavně ne další speciální budova jako v C&C Temple of Nod apod. To podle mne do SC nepatří.

Pro jedinečnost mluví původní záměr ultimátní a silné jenotky, která by měla něco dokázat. Pokud bude jedinečná, mělo by to však za to stát, ne jen ultimátní cena, ale také HP a štíty (obojího více než kterákoliv jiná jednotka ve hře), a také ultimátní schopnosti, jako např. Black Hole. Proti více kusům také vede skutečnost, že by to byla "jen další obyčejná letecká jednotka", což si myslím, že by byla škoda.
Na druhou stranu ultimátnost je také ve většině her synonymem pro nedostupnost či naopak nezbytnost. Oby tyto extrémy mi připadají špatné.
Nedostupnost = potřebujete mít už postavenou většinu ostatních budov, nelze tedy vsadit jen na MS, ale musíte mít vybudované vše ostatní. A v té chvíli už jaksi ztrácí smysl stavět MS, protože máte kapacity, jak postavit smíšenou armádu z čehokoli, co v součtu bude jistě silnější a přizpůsobivější. K tomuto bych byl radši, kdyby byla MS omezena hlavně obrovským množstvím surovin a "farem", ne technologií - aby ji mohl hráč přivést relativně brzo jako sázku na jedinou kartu, po speciálním vývoji jejím směrem, ale kvůli nerozvinutosti jinými směry pak měl velký problém, když by mu tato sázka nevyšla.
Nezbytnost = jednotka natolik nepostradatelná, že vždy skončíte u ní. Jiné cesty, ale stejný výsledek, nemůžete se bez ní obejít a musíte ji nakonec stavět ať chcete nebo nechcete, neboli omezení více cest na jediný cíl. Aby pak hra za protosy, byť třeba jen v singleplayeru, neztrácela na různorodosti.
Další důvod proti jedinečnosti také vidím v existenci ultimátní terranské jednotky - Thora, který může být masován. Terrani by tak měli dvě ultimátnosti (atomovka a Thor), každou můžou mít několikrát a protosi proti nim jen jednu jedinou mothership? Výsměch!

2) Planet Cracker je jasný (ano). Time Bomb v původním smyslu (ale taky ano). Black Hole každopádně, pokud bude MS jen jedna - při jejím možném masování ne (dle situace). Cloaking Field mi pro MS přijde hodně divný. Tahle schopnost mi k ní prostě nesedí a už vůbec ne jako zapínatelná. Pokud nějak, tak pasivně a napořád jako u Arbitera, ale radši vůbec. Ať to dají jiné jednotce. (takže ne)

3) Tenhle bod je asi rozebrán v těch ostatních dvou, že? :oops:


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2007 19:06:20 
1)Myslim si ze by Mothership mela byt unikatni stejne jako Thor a kdo vi co budou mit zergove. Ale ne zase tak unikatni va smylu jednou za hru a dost. Mela by byt jen huste draha aby si hrac neudelal co ja vim 12 Mothership a 12 Carieru a sel po protihracich.
2)Planet cracker a Time bomb takovi schopnosti se k Mothership perfektne hodi, ale Cloaking Field by mel byt automaticky kdyz uz je vysplochnuta lod ktera to dokazala a bila to schopnot uplne idealni pac nikdo nevedel jestli jdete jen se dvema zeoltama nebo s celou armadou. Tato schopnot by mohla byt spise omezena poctem jednotek kolik muze ukryt. A black hole by mohla stahnout jen treba par jednotek a ne cele letectvo.
3)Ve starcarftu 2 me budou chybet oba puvodni archonove v kombinaci s par zeoltama dragoonama a jednim carrierem smrtici kombinace.
Jinak nemam uz co dodat ani vytknou leda by se konecne zkompletovali zergove.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2007 21:20:14 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 05. srp 2007 16:32:30
Příspěvky: 14
mothership celkově: imho by Battlecruiser my měl Mothership porazit (1v1), ultimátní jednotku z toho dělat nechci, hra pak ztratí to, že na každou jednotku je nějaká jednotka, která ji svačí, s blackhole, planetcrackerem a timebomb tu vhodnej counter nevidim

"superzbraně" terranů: nuke neni superzbraň, dá se vůči ní snadno bránit (princip stejnej jako ve SC1, tam se nejede, takže 8-) ), jinka thor ven, místo něj dát zase goli (jako jednotku země-vzduch, viking goli úplně nenahrazuje, spíš nahrazuje wraithy a pojede se spíš jako metal na zerga nebo jako drop)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2007 22:26:40 
1) MS by mala byť určite unikátna. Mala by stelesňovať všetek hnev a nesmiernu moc Protossov. Malo by ísť o jednotku, ktorú je ťažké získať, no zároveň je ešte ťažšie pre súperov ju zničiť. MS by mala schopná zlikvidovať väčšinu toho, čo proti nej postavia.
2) Cloaking field sa mi veľmi nezdá. Určite by sa mala vrátiť Black hole, lebo takto je MS veľmi zraniteľná proti letectvu. Takisto pôvodné spracovanie time bomb sa mi viac pozdávalo.
3) Dúfam, že protossovia si udržia pozíciu ďaleko najsilnejšej a najdrahšej rasy. (nielen MS ale aj ostatné jednotky by mali v porovnaní 1:1 značne predčiť svojich protivníkov) :!: Vždy sa mi páčilo ako malá skupinka protossov dokázala v priebehu pár sekúnd rozcepovať početne oveľa silnejšiu jednotku inej rasy. :twisted:


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: čtv 13. zář 2007 11:57:23 
1.) No myslim si ze by jich mohlo byt ve hre i vicero (ale jedna bude stacit), a neni spatna myslenka neco jako specialni budova (pripadne teleporty pro velke jednotky
Mam pocit ze jsem nekde zaslechl ze kolos nejde uplne jednoduse transportovat
2.) Shopnosti by mohli byt vcetne super cerne diry(nicmene by to mohlo byt i tak ze to tahne jednotky vlastni a ze znacne dalky
- pomerne dlouho by trvala vyvolavaci faze, kdy pomale jednotky by to z centra diry asi nezvladly (mimochodem mothership by se mohla primo premenit na neco co se chova jako cerna dira a pak zpet) tim padem se to haze ne na misto ale primo tam kde MS je
- rozsah cerne diry by mel byt obrovsky a vzit sebou vsecko co se vyskytuje ve vzduchu (aliance, vlastni nevlastni) smaotna animace by pak byla dlouha transformace MS ana BH (cca 15s) pak rychy efekt (cca 5s) a nasledujic transformace zpet (10s) kdyz se mothership transformuje, tak se nemuze hybat ale da se to abortnout z tim ze transformace zpet trva tolik casu kolik se provadel transformace.
- cena BH by byla znacna 200-250 energie. stim ze energie se dobiji nelinearne (ze zacatku rychle a pozdeji pomaleji)
takze nabiti z 0-50 trva treba 10s z 50-100 15s z 100-150 20s z 150-200 25s cili nabiti z 0-200 trva 70s (proste jen pro priklad)
3) No co se tyce EMP tak stity by melo dejme tomu redukovat na nejakych 25 % puvodnich hodnot a pripadne s upgradem stitu na 50 %
pripadne by to bylo (90-15*upgrade level) %
opet plati poznamka ze stity se nabiji nelinearne (smozrejme pouziti shild battery nabiji vsecko stejne)

Archoni by meli byt 3
klasika + dark
3- (smirci) archon by byl zluto modry a vznikl by z normalniho a temneho templare
- mohl by fungovat jako u teranu za za energii (nebo za sve zivoty s tim ze casem zdechne) leci jednotky
- mohl by letat (nebo alespon minimalne zvladat prekonavat zlomy jako colosus)
- jeho utok by mel vampiri efekt (cili cast zraneni ktere udela se mu doleci)
- zranuje treba jen nemechanicke jednotky
- jeho utok funguje pod urcitym uhle m do vzdalenosti (neco jako battle cruiser s plasma kanony)
- jednotka na kterou utoci (muze byt i mechanicka ale nezranuje ji) je zpomalena na 50%


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Death Archon
PříspěvekNapsal: čtv 13. zář 2007 12:05:34 
Citace:
3- (smirci) archon

nebo taky smrtici a moh; by byt i cerno tmave modry
Citace:
mohl by fungovat jako u teranu za za energii (nebo za sve zivoty s tim ze casem zdechne) leci jednotky

jako medik u teranu, leci za vlastni zivoty 1:4 (1 ztrati 4 vyleci)
150stitu/200 zivotu
Citace:
jeho utok by mel vampiri efekt (cili cast zraneni ktere udela se mu doleci)

dejme tomu pomer 20% tj ze zabiteho 50Hp marinaka ziska 10 Hp
utok dejme tomu 50% utoku klasickeho archona ( ale jde to plosne)
maximalni pocet simultanich cilu je 6-8

Taktika a chovani
- pro male skupinky organickych jednotek je velmi nebezpecny
- velka skupina ho velice rychle sesrotuje
- velmi vysoko v tech tree
- dobra podpora pro zealoty a dragony v pozdejsi fazi
- podpora masoveho utoku kdy je schopny zpomalit nepratelske jednotky


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: pát 14. zář 2007 18:20:13 
1) myslím že by měla být jen jedna hodně dobrá MS současně na mapu. (tzn. jen jeden protoss by ji postavil a ostatni uz by nemohli).
2)Ability se mi líbí, ale myslím si že by bylo dobré vymněnit cloaking field zpet na black hole (ubralo to hodne na protivzdusné síle MS). Navíc cloaking field patril vždy arbiterovi, takže bych přidal do hry Arbitera nebo nějaký ekvivalent. :) .
3)Už aby to bylo venku :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: sob 15. zář 2007 13:31:34 
1) kazdy hrac pouze jednu
2) vsechny moznosti, time bomb vetsi radius, pridal bych jeste moznost teleportnout k sobe jednotky jako mel arbiter
3) design mothership se mi moc nelibi, vypada jako letajici mesto ne jako letajici majestatni lod (je to asi zamer, ale nejak mi to nesedi)
clocak field zpet arbiterovi!, vsem protossy lepe ozvucit! mozna vice ozveny, hlubsi hlas, proste mi to ted nesedi. Jsem zhnusen premeny dark templare, napsal jsem to jiz do diskuze pro Karuneho. Prosim, vratte zpet dark demplare s cepelemy (vetsi habit, temnejsi vzhled...ne pekelnejsi!)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: sob 15. zář 2007 13:52:01 
1)MS je unikatni jednotka protosu jeji sila je prehnana ale rasy musi byt taky vyazene
podle me 1 unikatni jednotku pro vsechny tudiz 1MS pro proty,1 thor pro terany a 1 neznamou jednotku pro zergy :mrgreen:
(kdyz se koukneme na problem jednotek tak musime vzit potaz vsechny jednotky vsetne ostatnich ras

2)bez komentare

3)dejte aspon demo :cry:


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: ned 16. zář 2007 12:43:07 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 30. čer 2007 13:44:46
Příspěvky: 56
skelton píše:
MS je unikatni jednotka protosu jeji sila je prehnana ale rasy musi byt taky vyazene
podle me 1 unikatni jednotku pro vsechny tudiz 1MS pro proty,1 thor pro terany a 1 neznamou jednotku pro zergy :mrgreen:
(kdyz se koukneme na problem jednotek tak musime vzit potaz vsechny jednotky vsetne ostatnich ras

Rasy by se měli více odlišovat, ne být si podobné. Ultimátnost jednotky je dobrá věc, ale jenom pro jednu rasu. U Terranů se to může řešit zhoršením jednotky (pokud bude Thor opravdu tak silný), a u Zergů ultimátní jednotka nebude, ti jsou o massách.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz