StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Září '08: Zergský creep
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=13&t=116
Stránka 2 z 3

Autor:  Návštěvník [ čtv 27. lis 2008 11:15:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Září '08: Zergský creep

Protossove-borci píše:
for návštěvník: me teda spíš příde, že Tossům pudou nabíjet štíty hodně rychle, ale zdá se mě, že nemaj vybalancovaný životy a štíty: štítů maj hrozně málo a hodně neregenerujícího života, proto bych dal aspon polovinu rychlosti zergů regenerace života...

Mas pravdu, tech zivotu je malo, a stitu by mohlo byt trosku vic ..
Neprejemne je ze pokud by eli Tossove hodne stitu a malo zivotu, pak je vyrazne efektivni proti nim EMP (resp. pomohlo by , kdyby upgrade stitu snizoval efekt EMP o 10% za level .. cili pri LVL3 tizustane 30% stitu pokud to dostanec naprimo pokud jsi dal o d centra zamereni tak vic)
S regenereaci souhlasim (PROTOSS dobije, terran doleci, zerg chcipne) ..
zajimava by byla schopnost, ze pokud je zerg na creepu v rozumne blizkosti sve budovy, a zdechne tak se cast ceny jednotky vrati (neco jako salvage u terranskych budov, ale efektivita je rekneme kolem 10%-20%). Zdechne ti 20 zerglingu (pribyde ti neco kolem 50-100 krystalu)

Autor:  Protossove-borci [ čtv 27. lis 2008 14:17:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Září '08: Zergský creep

Návštěvník píše:
Protossove-borci píše:
for návštěvník: me teda spíš příde, že Tossům pudou nabíjet štíty hodně rychle, ale zdá se mě, že nemaj vybalancovaný životy a štíty: štítů maj hrozně málo a hodně neregenerujícího života, proto bych dal aspon polovinu rychlosti zergů regenerace života...

Mas pravdu, tech zivotu je malo, a stitu by mohlo byt trosku vic ..
Neprejemne je ze pokud by eli Tossove hodne stitu a malo zivotu, pak je vyrazne efektivni proti nim EMP (resp. pomohlo by , kdyby upgrade stitu snizoval efekt EMP o 10% za level .. cili pri LVL3 tizustane 30% stitu pokud to dostanec naprimo pokud jsi dal o d centra zamereni tak vic)
S regenereaci souhlasim (PROTOSS dobije, terran doleci, zerg chcipne) ..
zajimava by byla schopnost, ze pokud je zerg na creepu v rozumne blizkosti sve budovy, a zdechne tak se cast ceny jednotky vrati (neco jako salvage u terranskych budov, ale efektivita je rekneme kolem 10%-20%). Zdechne ti 20 zerglingu (pribyde ti neco kolem 50-100 krystalu)


To by byo zajímavý no, ale s tou EMP je to velká kravina, protože EMP už není......

Autor:  Návštěvník [ sob 29. lis 2008 16:18:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Září '08: Zergský creep

Takze rad by som aj ja vyjadril svoj nazor :

1. zda sa mi to ako dobre spestrenie, pricom aj creep konecne bude mat nejaky vyznam.
(skor by som ale preferoval tu regeneraciu pred rychlostou, tej maju zergovia myslim aj tak dost).

2. to zavisi od vybalancovatelnosti .. tossi a terani sa budu teda viac snazit utocit na dialku spoza cripu.. pomocou siege tank a colossus. taktiez vzrastie vyznam nicenia overlordov.

3. paci sa mi tato zmena pretoze zergovia mi pripadaju znevyhodneny voci ostatnym rasam, hlavne v poziadavkach na plyn.


Este by som chcel povedat, ze samozrejme nemam moznost objektivne posudit rychlost a silu ziadnych jednotiek, kedze nebolo vypustene hratelne demo kde by som si to odskusal, tak sa mi zda trosku divne ze sa nas tu niekto pyta na nas nazor, ked aj tak vsetci len hadame na zaklade cisiel ktore vidime, a skusenosti z SC 1.

Co ma vsak zaraza, tak to ze na ultraliska je potrebnych az 400 plynu, co myslim ze blizzard trosku prepiskol . Oproti tomu, Mothership, ktora ma byt v hre len 1, a je to ultimatna zbran so 400 zivotom a 400 stitmi, bude stat len po 400 surovin !!!
Cize pripada mi to ze zergovia su ty znevyhodneny. Napr. taka Hydra stoji 100 & 100.
Cize zergovia su ovela viac zavisli na plyne ako predtym, a to mi nepripada byt vyrovnane.

Priklad : za protosa si vyrobite z 200 plynu vyrobite 4 stalkerov, pricom v kombinacii so 6-8 zealotmi (na ktorych plyn netreba) je to podla mojho nazoru dost silna armada (aspon na zaciatku urcite).

Oproti tomu, z rovnakoho mnozstva plynu za zerga vyrobite len 2 hydry co je aj v kombinacii so zerlingami velmi malo. (nevraviac o tom ze na lurkera treba dalsia 100 plynu)

Ako zergsky hrac v tom vidim velmi velke diery v balancovani. Vazne uvazujem ze prejdem na protosov, ktorym pribudli ucinne zbrane ako immortal, colosus, mothership v kombinacii so starymi osvecenymi jednotkami (dt, high templar, tempest (carrier) , observer..) su takmer neporazitelny. Nevraviac o teleportovani jednotiek v ramci okolia pylonov. Cize podla toho co tu vsetci vravia, predpokladam ze vacsina z vas hrava za tossov a terranov, a chcu aby prave oni boli zvyhodneny. Nemozem za to ze su vam zergovia nesimpaticky mate k nim odpor.

Autor:  Protossove-borci [ sob 29. lis 2008 18:33:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Září '08: Zergský creep

Návštěvník píše:
Takze rad by som aj ja vyjadril svoj nazor :

1. zda sa mi to ako dobre spestrenie, pricom aj creep konecne bude mat nejaky vyznam.
(skor by som ale preferoval tu regeneraciu pred rychlostou, tej maju zergovia myslim aj tak dost).

2. to zavisi od vybalancovatelnosti .. tossi a terani sa budu teda viac snazit utocit na dialku spoza cripu.. pomocou siege tank a colossus. taktiez vzrastie vyznam nicenia overlordov.

3. paci sa mi tato zmena pretoze zergovia mi pripadaju znevyhodneny voci ostatnym rasam, hlavne v poziadavkach na plyn.


Este by som chcel povedat, ze samozrejme nemam moznost objektivne posudit rychlost a silu ziadnych jednotiek, kedze nebolo vypustene hratelne demo kde by som si to odskusal, tak sa mi zda trosku divne ze sa nas tu niekto pyta na nas nazor, ked aj tak vsetci len hadame na zaklade cisiel ktore vidime, a skusenosti z SC 1.

Co ma vsak zaraza, tak to ze na ultraliska je potrebnych az 400 plynu, co myslim ze blizzard trosku prepiskol . Oproti tomu, Mothership, ktora ma byt v hre len 1, a je to ultimatna zbran so 400 zivotom a 400 stitmi, bude stat len po 400 surovin !!!
Cize pripada mi to ze zergovia su ty znevyhodneny. Napr. taka Hydra stoji 100 & 100.
Cize zergovia su ovela viac zavisli na plyne ako predtym, a to mi nepripada byt vyrovnane.

Priklad : za protosa si vyrobite z 200 plynu vyrobite 4 stalkerov, pricom v kombinacii so 6-8 zealotmi (na ktorych plyn netreba) je to podla mojho nazoru dost silna armada (aspon na zaciatku urcite).

Oproti tomu, z rovnakoho mnozstva plynu za zerga vyrobite len 2 hydry co je aj v kombinacii so zerlingami velmi malo. (nevraviac o tom ze na lurkera treba dalsia 100 plynu)

Ako zergsky hrac v tom vidim velmi velke diery v balancovani. Vazne uvazujem ze prejdem na protosov, ktorym pribudli ucinne zbrane ako immortal, colosus, mothership v kombinacii so starymi osvecenymi jednotkami (dt, high templar, tempest (carrier) , observer..) su takmer neporazitelny. Nevraviac o teleportovani jednotiek v ramci okolia pylonov. Cize podla toho co tu vsetci vravia, predpokladam ze vacsina z vas hrava za tossov a terranov, a chcu aby prave oni boli zvyhodneny. Nemozem za to ze su vam zergovia nesimpaticky mate k nim odpor.


Tak podívej kámo, píšeš tady dobrý hovadiny:

Hydraisk dávno nestojí 100 plynu, ale 50

Mothership ma uz jen 200 štítů a muzes jich mít kolik chces...

Ultralisk stoji 200/200

nevidím jak sou zergove znevyhodneni plynem

Myslím že ted sou zergove dostatecne silni...priste si prosimte over informace nez budes řvát, jak sou zergove v nevyhode..

Autor:  Návštěvník [ sob 29. lis 2008 19:26:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Září '08: Zergský creep

Neviem odkial mas tie informacie ty, ale priznam sa ze v kazdom pripade by ma potesili tieto spominane zmeny.
Okrem toho, pokial ich mas overene, resp. su z dost vierihodneho zdroja, tak by si mohol apelovat , aby sa upravili info na stranke tohto servera na aktualne (http://www.starcraftcz.com/rasy-zerg-jednotky).
Vzhladom na to, ze na blizzard.com je tam toho vazne malo, tak myslim ze by nebolo vobec odveci mat dostupne najnovsie info pekne pokope.

Ja som len reagoval na dostupne informacie (priznam sa ze nemam precitane cele forum, ale na to v ziadnom pripade nemam ani cas) , a kvoli tomu sa tu nemusis rozhorcovat.
Resp. mozeme si to potom v SC II rozdat ;) :lol:

Autor:  Protossove-borci [ sob 29. lis 2008 21:10:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Září '08: Zergský creep

Návštěvník píše:
Neviem odkial mas tie informacie ty, ale priznam sa ze v kazdom pripade by ma potesili tieto spominane zmeny.
Okrem toho, pokial ich mas overene, resp. su z dost vierihodneho zdroja, tak by si mohol apelovat , aby sa upravili info na stranke tohto servera na aktualne (http://www.starcraftcz.com/rasy-zerg-jednotky).
Vzhladom na to, ze na blizzard.com je tam toho vazne malo, tak myslim ze by nebolo vobec odveci mat dostupne najnovsie info pekne pokope.

Ja som len reagoval na dostupne informacie (priznam sa ze nemam precitane cele forum, ale na to v ziadnom pripade nemam ani cas) , a kvoli tomu sa tu nemusis rozhorcovat.
Resp. mozeme si to potom v SC II rozdat ;) :lol:


Nikdo se nerozhořčuje, jen si priste poradne prohlidni net nez sem zacnes psat. Tady se to neobnovuje, pokud sis nevsiml..mrkni např. na http://www.sclegacy.com
nebo na starcraft.wikia.com teda pokud umíš anglicky, jo a tvou nabídku přijímám..

Autor:  Návštěvník [ sob 03. led 2009 0:32:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Září '08: Zergský creep

1)creed od overlordu schvaluju ale chce to neco pridat k dalsim rasam jelikoz ...
bude mit pomerne jiny vyznam nez jen pohyb zergskych jednotek
zauvazoval nekdo o taktice dat overlorda ke kazde tezbe ? zmenozneni stavek zakladny ...
rozprdnout uplne od zacatku sliz do zakladny nejakemu hraci ? znemozneni stavet

necham tohle na blizzardu ale rad bysem podotknul
ze abysme vetsinu veci mohly probrat a ne jen teoreticky chce to demo na otestovani
a ne jen videa a obcasny komentar od tvurcu

omlouvam se za pripadne pravopysne chyby

Autor:  looserman [ úte 13. led 2009 9:00:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Září '08: Zergský creep

ja si myslim ze zergove budou mit vyhodu :| a ja zergy nemam rad














res alert3 4ever

Autor:  Návštěvník [ stř 14. led 2009 16:29:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Září '08: Zergský creep

chcel by som podotknut ze terrani maj obrovsku vyhodu toho ze mozu stavat uplne kdekolvek je na to miesto..
protosi na rozdiel od doho mozu stavat jednotky pekne v main base a warpovat ich priamo na miesto potreby (tj. k boju)
a zergovia by creepom boli iba obmedzeny.. tj. nemolhi by stavat nikde inde a ked im z toho bude plynut aspon nejaka vyhoda je to vyrovnanejsie.. a nesmie byt velka (aj ked mam rad zergov) lebo by to asi nebolo vybalancovane.. ale rychlost pohybu je podla mna akurat

Autor:  Návštěvník [ čtv 05. úno 2009 21:10:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Září '08: Zergský creep

1. myslim si ze by creep mohl poskytovat nejake zvyhodneni at uz zvyseni rychlosti nebo odnovy zivota. kdyz uz meme overlorda kterej muze nosit creep. tak at to nema jedinou vyhodu v rychle stavbe obranych budov nebo zamoreni myneralu (nevim jestli to je jeste ve hre).
kazdopadne by to zlepsilo obranu zergskych zakladen. terran ma seige tanky + bunkry + zvyseni dostrelu v dosahu naky vezky + vysouvaci supply depoty (to se podle me bude dobyvat hodne spatne) protos a jeho schopnost hazet jednotky do blyzkosti pylonu ma take znacne defenzivni i ofennzivni vyhody.takze bych zergovi nejake zvyhodneni asi poskytl (ohledne vraceni surovin za zemrele jednotky na creepu tak je to logicke avsak dle meho nazoru zcela neprakticke a zbytecne)

2. co se tyce zmen pro jednotlive rasy tak nejzlejsi by to meli terrani vzhledem k poctu jejich streleckych jednotek. (aspon pri utoku na zergskou bazi) a umoznilo to zergovi lepe vybirat dropy. mensi dopad by to melo na protose avsak zergsky hrac by i takto mohl lepe branit zakladnu a umoznovalo by mu to vetsi moznost uplatnit micro. ve hre zerg vs zerg by to asi nemelo zadnou zasadni roli (mozna premistovani hydralisku kdyz zautoci letecke jednotky)

3. vzhledem k tomu ze jsou mi zergove nejsympatictejsi jsem prirozene pro zvyhodneni na creepu at uz zrychleni pohybu nebo regenerace zivota. pokud bych se na to dival z pohledu terana nebo protose tak by me vadilo to ze by hromada zergskych jednotak mohla rychleji prekazit dropy nebo utoky na expanze(pokud by ovsem cestovala alespon cast cesty po creepu) ale nadruhou stranu instantne se teleportovat nebo rozebirat nepotrebne budovy je taky fain. => jednoznacne libi.


joa jeste na zaver tohle jsou moje nazory a ac se nekomu mohou zdat spatne nebo zaujate tak je prosim respektujte.

T_empest

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/