StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 27. dub 2024 10:40:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: pát 06. úno 2009 13:47:35 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: pon 07. led 2008 20:30:09
Příspěvky: 43
Bydliště: Levice, Slovensko
Nad zvýšenou regeneráciou Hp som uvažoval aj ja ale keď som sa nad tým zamyslel tak som túto myšlienku zavrhol bez toho, aby som sa s ňou s niekym porozprával.
1. zergovia regeneráciu HP majú. Síce nie efektívnu, ale majú.
2. ak by dali Hp regen na creep tak by sa určite našli whineri, ktorý by poukazovali na to, že Blizzardom dochádzajú nápady (viz. D III) lebo rasa undeadov vo Warcraft III má podobný, vlastne úplne totožný systém regenerácie HP - na creepu.
3. majú rýchlosť čo myslím postačuje, no nie?:)

BTW napadlo ma, že protoss nemá budovu na dopľňanie štýtov...bateria sa to myslím volá. Čo hovoríte na nápad v oblasti "silového" pola pylonov a Warp Prism by bola zvýšená regenerácia shieldu. I keď je pravda že ju majú v SC II zvýšenú ale aspoň by sa toto "silové" pole dalo využiť aj na iné veci ako stavanie budov a warpovanie. Ale to by bolo už asi moc OP no :D

Havoc

_________________
Obrázek


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: ned 01. bře 2009 1:12:59 
no vono warpovani je docela fain vec a myslim ze to beatuje zergskej creep


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: ned 01. bře 2009 11:29:19 
Je to hodně zajímavá myšlenka. Zrychlení je mnohem méně přímočará výhoda než ty výhody v boji o kterých tu někteří psali (to je rozhodně plus, pokud to tak nevyznělo).
Někteří tu píší, jak mají vztek, že vylepšují jen zergy (pravděpodobně protože BW hrají za jiné rasy) a že to bude nevyvážené. Přijde mi to jako hloupost, myslím, že blizzard si dá hodně práce s tím, aby nedošlo k tomu, že jedna z ras bude převyšovat ty ostatní. Jde o vyvážení toho jak silná výhoda to bude a věřím, že si s tím blizzard poradí. Ještě pro ty co nadávají na odkládání vydání: musím říct, že já osobně, si počkám klidně ještě další tři roky, když ta hra potom bude stát za to, právě vyvážení tří naprosto odlišných ras, které mezi dnešními strategiemi téměř nemá obdoby je to co blizzardu zabere nejvíc času. Ještě jednou, radší dobrou hru, i když to chvlí trvá, než hned rychlokvašku jako je většina dnes vydávaných her...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 15. bře 2009 11:30:55 
zergskom creepe by sa mali rýchlejšie uzdravovať jednotky zergov 14566556566667778888855545588- krát rýchlejšie pohybovať o 9999999999999999999999999999999999999999- krát (i letecké zergské) zraňovalo by to nezergské jednotky 9999999999999999999999999999999999 (i vzdušné) životov za sekundu (premenili by sa na zergov). A zergské budovy by sa nemuseli stavať na creepe, takže každá budova by mala creep veľký v okruhu 9999999999999999999999999 metrov (cez celú mapu)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 15. bře 2009 11:31:37 
zergskom creepe by sa mali rýchlejšie uzdravovať jednotky zergov 14566556566667778888855545588- krát rýchlejšie pohybovať o 9999999999999999999999999999999999999999- krát (i letecké zergské) zraňovalo by to nezergské jednotky 9999999999999999999999999999999999 (i vzdušné) životov za sekundu (premenili by sa na zergov). A zergské budovy by sa nemuseli stavať na creepe, takže každá budova by mala creep veľký v okruhu 9999999999999999999999999 metrov (cez celú mapu)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: sob 04. dub 2009 20:53:19 
1:Obrana zergů bude příliš mobilní, a víme že každá obrana se dá využít i jako útok.
2:Zergové budou moci bleskově odrazit úder z nečekaných pozic, pro terr a tossy to úplně zamezí taktickým útokům, jako dropy nebo nuke. Nadruhou stranu jednotky s plošným dmg nadělaj více škod + velitel nebude muset čekat až se player chytí, může poslat útok hlavními branami malinko dopředu.
3:Jsem zásadně proti této změně. Dropy nebudou tolik efektivní při ničení exp, kdy jde o jejich úplné zničení. Taktika hit & run už nebude co bývala.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz